Hirdetés

2024. március 29., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#8051) blueye válasza kali (#8050) üzenetére


blueye
veterán

Én külföldön is rendszeresen lógok Wifin (így nem a sajátomon :) ) persze APN OFF-fal. Ilyen szempontból tök mindegy hol gondolta hogy WiFin van.

(#8052) kali válasza blueye (#8051) üzenetére


kali
legenda

én azért bíztam volna abban, hogy külföldön csak óvatosabb az ember - legyen szó hanghívásról, adatforgalomról, vagy bármi másról...
a nyitott wifi hálózatokra meg inkább nem mondok semmit, mert azokat elég veszélyes használni!

(#8053) djculture válasza blueye (#8049) üzenetére


djculture
félisten

Milett volna pár éve ilyen milliós számlákat is kaptak emberek 1 napi netezésért.
Forgalmi díj minden időben 50 000 Ft forgalomig
13 Ft / 10 kB
50 000 Ft forgalom felett
0,13 Ft / 10 kB
Ilyen árakkal gyorsan összelehet szedni most is ha 3g hálózaton nyomul az ember.Régen még ez az 50 ezer felett olcsóbb opció se volt.

[ Szerkesztve ]

(#8054) djculture


djculture
félisten

De mondjuk a honlapon is felvan tüntetve:
A számítógépen történő illetve rendszeres mobiltelefonos böngészés, e-mailezés esetén feltétlenül javasoljuk a havidíjas vagy Domino mobilinternet csomagok egyikének előfizetését!

[ Szerkesztve ]

(#8055) 1430 válasza blueye (#8049) üzenetére


1430
senior tag

Lehet jobban járt volna, mert (legalábbis az EU-ban)...

1) ... 60 Ft/100 KB a számlázási egység (visszaosztva 6 Ft/10 KB), és ha nincs is limit, ami után 100-ad részére csökken a forgalmi díj...
2) ... 28 MB után le lett volna korlátozva a fogalom egy ugyan csak alapszolgáltatásnak számító tiltásnak köszönhetően. Ez még mindig csak kb. 17 ezer Ft lett volna.

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#8056) kecz válasza CHIPman (#7999) üzenetére


kecz
aktív tag

És akkor a tömegközlekedési társaságokat is pereljük, mert csóri diákoknak féláron adják a bérletet? Nem tudom miért kell mindig így "magyarkodni" (ha nekem nem jó, másnak se legyen)....

Más:
A T-Mobilnál lehet valami rendszert felfedezni az akciókban, árleszállításokban? Vagy ne nagyon apelláljak arra, hogy azt várom hogy lejjebb megy a Defy ára? :)

(#8057) 1430 válasza kecz (#8056) üzenetére


1430
senior tag

Rendszer? Minden hónap elsején reménykedhetsz árlista változásban, és hogy ez érinti e a Defy-t...

Amúgy egy ideje megint nincs készleten a Webshopban, és ezek után lehet problémásabb is beszerezni. Ha pedig nincs készlet, akkor nem fogják leakciózni.

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#8058) kecz válasza 1430 (#8057) üzenetére


kecz
aktív tag

Affene egye meg. Bár még vagy 3 hétig szerintem biztos nem kell ilyenen gondolkodnom. Csak már előre szemezek a készülékekkel. Nem tudom melyik lenne jó, de az biztos, hogy a T-nél MM xs-el vagy like-al. De az már másik topic, hogy milyen készüléket vegyek :)

(#8059) kingabo


kingabo
őstag

Helló!

A következő dologban kérném a segítségeteket: sima dominós vagyok, lejárt az egyenleg felhasználási időm és elfelejtettem feltölteni, viszont még volt pénz a kártyán. Most *102#-re azt írja, hogy az egyenlegem 0Ft, feltölthető xy-ig. Ha feltöltöm, akkor visszakapom azt a pénzt is ami rajta volt, vagy azt már végleg elvesztettem?

(#8060) CSÜLKÖS válasza kingabo (#8059) üzenetére


CSÜLKÖS
tag

Szia!
Azt a pénzt végleg elvesztetted,ha 24órát meghaladtad a
készenléti idővel. Igyekezz ne járjon le az aktiválás ,mert
elveszted a lejárat után a telefonszámod is. Üdv. CSÜLKÖS

Csumidázom a bundeldódat CSÜLKÖS.

(#8061) kingabo válasza CSÜLKÖS (#8060) üzenetére


kingabo
őstag

Köszi.
Akkor eddig tartott a t-s kártyám, ilyen hozzáállás után... :W
Egyéb okok miatt nem két ft volt rajta, júli valameddig még feltölthető, szal nem kellene kapkodni azzal

(#8062) dedike válasza kingabo (#8061) üzenetére


dedike
addikt

Elveszett a pénzed, most már csak arra van lehetőséged, hogy a *102# kombinációval lekérdezve megtudd, meddig "hozhatod még vissza" tetszhalott állapotából a SIM-et! Ha letelik az az idő, és nem töltöd fel legalább 1500-al, akkor a kuka lesz a becsületes helye a SIM-nek! :U

(Hiába vered a fejed a falba, ha nagyobb összeg volt rajta, akkor ennek elvesztése legalább annyira a Te hibád, mint a T-é! Főleg úgy, hogy azért figyelmeztettek is időben a dologról! Valamint a többi szolgáltató sem humánusabb ebből a szempontból!)

Jó szerencsét!

(#8063) kingabo válasza dedike (#8062) üzenetére


kingabo
őstag

Bocs, hogy most épp kisebb gondom is nagyobb, mint bankba rohangáljak feltölteni (nem esik sehol sem útba t, e-bankon nem lehet nálam feltölteni), a 2 nap meg sajnos kevés volt. Akárki hibája is, akkor sem tartom tisztességesnek a dolgot :(

"kuka lesz a becsületes helye a SIM-nek!"
Kitűnőek a jósi képességeid! :))

(#8064) dedike válasza kingabo (#8063) üzenetére


dedike
addikt

Bármilyen más T-s számról fel lehetett volna tölteni, vagy a honlapon keresztül is.. bár az egyenleget tekintve ez most már mindegy...

Jó szerencsét!

(#8065) tjb007 válasza kingabo (#8063) üzenetére


tjb007
nagyúr

"mint bankba rohangáljak feltölteni"

Millióféle módon fel lehet tölteni egy kártyát, főleg egy T-Mobile -ost.
Benzinkút, újságos stb., lassan már a vécés néninél is fel lehet tölteni.
A legegyszerűbbet majdnem kihagytam, még a fotelból sem kell felkelni érte: [link]

(#8066) kingabo


kingabo
őstag

Köszi mindkettőtöknek! :R
3-4 éve vagyok / voltam t-s de erről a honlapos feltöltésről nem tudtam, de már ezt is tudom. :K
Bocs, de ez a "hozzá állásuk" kicsapta a biztosítékot...

[ Módosította: KrAt ]

(#8067) tjb007 válasza kingabo (#8066) üzenetére


tjb007
nagyúr

A többi szolgáltatónál sincs ez másként, gondolom te is tudod, hogy miért.

(#8068) kingabo válasza tjb007 (#8067) üzenetére


kingabo
őstag

Azon kívül, hogy ingyen jutnak a pénzemhez, semmi. :(

(#8069) tjb007 válasza kingabo (#8068) üzenetére


tjb007
nagyúr

Ha csak annyit mondok, hogy a kiadható telefonszámok száma is véges elég ?
100 lakosra 119,1 előfizetés jut, az összes előfizetés száma 11 893 476 egy kevesebb, mint 10 millió lakosú országban, ebből közel egymillió az "inaktív" előfizetés amik csak az elérhető telefonszámokat foglalják le.
Legutóbb ezen azzal próbáltak enyhíteni, hogy elérhetővé tették azt, hogy nullával és eggyel is kezdődhessenek a telefonszámok.
Szóval nem poénból van a feltöltőkártyás előfizetéseknek/SIM -eknek "lejártai ideje".

[ Szerkesztve ]

(#8070) kingabo válasza tjb007 (#8069) üzenetére


kingabo
őstag

Ez teljesen rendben van. Viszont nekem nem is ezzel van a gondom. Ok nem töltöttem fel időben, zárolták a kártyám, (eddig nincs semmi kifogásolni valóm) viszont ha feltöltöm, akkor miért is veszik el a rajta maradt pénz? :U

[ Szerkesztve ]

(#8071) dedike válasza tjb007 (#8069) üzenetére


dedike
addikt

Persze hogy nem! Hiszen a nem kellően figyelmes ügyfelektől így viszonylag könnyű nulla munkával tiszta nyereséghez jutni... ;]

(Másrészről megértem azt, amit Te is írtál, hiszen a szolgáltató oldaláról ezzel tényleg könnyű magyarázni. a bökkenő csupán ott van, hogy a feltöltőkártyás konstrukciót nem két éve találták ki (1997 decemberét írtuk), amikor is már nagyon látszódott, hogy egyre kevesebb a kiadható szám. S ugye már akkor is volt érvényességi ideje a feltöltőkártyáknak, bár akkor még talán 766 napos is volt, de ebben már nem vagyok biztos. Szóval egyszerűbb és sokkal emberközpontúbb azt mondani, hogy 365 (max 488) napja van arra mindenkinek, hogy lebeszélje a rátöltött összeget és pont. Aki ezt nem teszi, bukja a pénzét. )

Jó szerencsét!

(#8072) tjb007 válasza kingabo (#8070) üzenetére


tjb007
nagyúr

Azért veszik el, mert ez van az ÁSZF -ben rögzítve amit magad is elfogadtál az aláírásoddal. Egy gyorshajtás után, amikor 50 km/h helyett 60 km/h -val mentél sem fogod azt kérdezni, hogy miért bírságoltak meg.
Törvény, jogszabály, szerződés egykutya, ami ezekben szerepel azt kell betartani/teljesíteni/elfogadni, sajnos ez van.

(#8073) kingabo válasza tjb007 (#8072) üzenetére


kingabo
őstag

Nana! Azért más a gyorshajtás meg más az, hogy nem töltöttem fel időben a kártyám. Az elöbbi jogos büntetés, hiszen rosszat tettem, a második lopás, semmi rosszat nem tettem. (ne gyere azzal, hogy az ászf-ben benne van, mert ettől még semmi rosszat nem tettem mégis elvették a pénzem!) Ez inkább olyan, hogyha az étteremben nem fizetsz x időn belül, bukod a visszajárót, akármit.
Lehet nem mondtam így ki egzaktúl, de baromira nem tartom jogosnak.

[ Szerkesztve ]

(#8074) kingabo válasza dedike (#8071) üzenetére


kingabo
őstag

"könnyű nulla munkával tiszta nyereséghez jutni..."
Na ez a bajom! :(((

(#8075) tjb007 válasza kingabo (#8073) üzenetére


tjb007
nagyúr

Igazad van, a gyorshajtásos példa lehet, hogy egy kicsit túlzó volt.

Tényleg szemét dolog meg minden de ettől még (ha akartad volna) fel tudtad volna tölteni azzal a minimális 1500 forinttal, hogy ne vesszen el az egyenleged, szóval részben magadnak is köszönheted.
A világ minden részén így működik, ha nem tetszik ez a megoldás akkor legyél havidíjas előfizető, azzal ilyen problémád nem lesz (telefonra meg gondolom neked is szükséged van úgyhogy gondolom lemondani nem fogsz róla).

Ezzel szerintem rövidre is zárhatjuk ezt a témát, attól, hogy még 100x leírod, hogy ez szerinted nem jogos nem fogod visszakapni az elveszett egyenlegedet.

[ Szerkesztve ]

(#8076) kingabo válasza tjb007 (#8075) üzenetére


kingabo
őstag

"attól, hogy még 100x leírod, hogy ez szerinted nem jogos nem fogod visszakapni az elveszett egyenlegedet."
Tény.
Csak értelmes indokot akartam kapni, hogy miért csinálják így.
Ahogy a szám tiltásának is leírtad a teljesen jogos okát, gondoltam van ennek is.

"Ezzel szerintem rövidre is zárhatjuk ezt a témát"
Egyet értek. :K

Még egyszer köszönöm mindenki válaszát! :R

(#8077) kecz válasza kingabo (#8076) üzenetére


kecz
aktív tag

Ha olyan sok pénz volt rá feltöltve, akkor miért nem használtad inkább a legminimálisabb előfizetést? Esetleg a Mix-et? Szerény tapasztalataim szerint aki felöltő kártyás az azért az, mert nincs minden hónapban arra fixen pénze, hogy kifizessen valami előre kalkulálható összeget, inkább feltöltőkártyás(jelen esetben Dominós) lesz. Ennek az az előnye, hogy ha feltöltöd valamennyivel, akkor ha feléled a hiteled, akkor a szolgáltató lekorlátoz, tehát nem tudsz az előre tervezettnél túllépni. A havidíjasnál viszont minden hónapban fixre kell fizetni valamennyit, viszont be kell vállalni a többlet-költség rizikóját. Szó mi szó nem értem, hogy ha ennyi pénzed volt a dominódon, akkor egyrészt miért volt ilyen sok, másrészt, ha már fel lett töltve ennyivel, akkor miért nem használtad el róla? Amikor még dominós voltam, akkor max akkor töltöttem fel, amikor olyan időszakban voltam, hogy tudtam, hogy sokat kell majd hívnom embereket, vagy akkor töltöttem volna, amikor küldik az sms-t, hogy "X" napon belül lejár a felhasználási időm.

Szóval már ne is haragudj, én teljesen átérzem, hogy ezáltal mekkora hiány ért téged, de te is felkészületlen voltál ezzel a helyzettel kapcsolatban.
Hidd el, több szempontból is T ellen vagyok, de ez esetben nem tudok neked igazat adni :(

(#8078) rmartin94


rmartin94
aktív tag

T-Mobile web'n' walk sticken (Option Icon 225), van valakinek tapasztalata Optionos 2.5.24 Hd firmware-rel? Most T-Mobile-os frissítő programmal lett frissítve 2.5.23 Hd-re. A 2.5.24 mennyivel jobb?

Mobiltelefonok szoftveres hibáinak elhárítása: http://hardverapro.hu/apro/mobilok_szoftveres_hibainak_szervizeleset_vallalom

(#8079) kingabo válasza kecz (#8077) üzenetére


kingabo
őstag

Azért volt rajta "sok" pénz, mert keveset telefonálok, viszont elérhető kell hogy legyek. :U Ha úgy jobban tetszik egyik évben se fogyott el a 3000Ft róla, viszont fel kellett tölteni, mert lejárt az 1 év...

"Hidd el, több szempontból is T ellen vagyok, de ez esetben nem tudok neked igazat adni :("
Tehát szerinted teljesen természetes, hogy a t lenyúlta a pénzem? :U

(#8080) club1 válasza kingabo (#8079) üzenetére


club1
veterán

Abszolút természetes. Ebben az esetben a 3000 Ft-ot a hálózat üzemeltetéséért és fenntartásáért fizetted ki. (Egyetlen bekapcsolt celláért a mobilszolgáltatók évente több százezer Ft-ot fizetnek állambácsinak, a helyi önkormányzatoknak, telektulajoknak!). Ha meg letelefonáltad volna, akkor a percdíjakkal fizetsz a hálózat fenntartásáért.

[ Szerkesztve ]

(#8081) blueye válasza kingabo (#8079) üzenetére


blueye
veterán

Te magad irod h tudtal rola h fel kell tolteni (evek ota). Miert vagy meglepodve?

(#8082) kingabo


kingabo
őstag

Látom nem akarjátok felfogni, több kioktatást nem kérek.

(#8083) doncortio válasza kingabo (#8082) üzenetére


doncortio
senior tag

szerintem ez tényleg lopás :U nemár azért fizessek én mert a T tartozik az állambácsinak :((( Fizessék az ikon meg amittoménmilyennevű kismillióft/hó díjú előfizetők pénzéből...

[ Szerkesztve ]

Isten veled Steve, nyugodj békében!

(#8084) doncortio


doncortio
senior tag

egyébként a defy árát vmiért a T nagyon magasantartja... vodánál vitamaxxal 65e ft

Isten veled Steve, nyugodj békében!

(#8085) Tappancs2001


Tappancs2001
senior tag

Sziasztok! Lehet, hogy nagyon primitív a kérdésem, de a 2990 Ft-os Domino Web SIM kártyához milyen percdíjak tartoznak, illetve ez a kártya csak mobinetezéshez használható? Előre is köszi a válaszokat.

(#8086) club1 válasza Tappancs2001 (#8085) üzenetére


club1
veterán

A kártyáról az alábbi szolgáltatások érhetőek el:
 Internet szolgáltatás
 SMS szolgáltatás
 t-email szolgáltatás külön regisztráció után, a 4.2.3. pontban részletezett kedvezménnyel
 Mobil Vásárlás szolgáltatás
SMS szolgáltatás:
Az SMS díja Domino Nap díjcsomag szerint kerül számlázásra.

(#8087) dedike válasza doncortio (#8084) üzenetére


dedike
addikt

Teljesen tökmindegy mennyi. Sem itt, sem ott nem kapható... :(

Jó szerencsét!

(#8088) kali válasza doncortio (#8083) üzenetére


kali
legenda

ez szerinted lopás? attól jogilag elég távol áll, sőt! nem valósít meg bűncselekményt, de még szabálysértést sem - pláne, mert van ugye az aszf, ezért fordítsuk meg a dolgot...
így vagy úgy, de mindenki fizet valamilyen módon a rendszer használatáért, vagy csak azért, mert tagja adott rendszernek - ha nem is mindig direktben használja azt - és ez így van rendjén, nem lehet csak az egyik oldalra ráterhelni mindent!

[ Szerkesztve ]

(#8089) qfm válasza kingabo (#8079) üzenetére


qfm
senior tag

Elég unalmas, napok óta ezt a kínlódást olvasni. Nem hiszem el, hogy egy év alatt nem jutottál el egy feltöltő helyre. :U

(#8090) kingabo válasza qfm (#8089) üzenetére


kingabo
őstag

Milyen napok óta? 1év? :F 2nappal a lejárat elött kaptam sms-t.

(#8088) kali: Csak azt nem értem miért kerül ezek alapján ugyanannyiba, ha telefonálok (aktív vagyok) meg ha elérhető vagyok (passzív)

[ Szerkesztve ]

(#8091) doncortio


doncortio
senior tag

akkor annyit mondok, hogy inkább tőled vonogassák a pénzt/terheljék a számlád! Tőlem csak egyszer vontak le pénzt rögtön a feltöltés után (pedig aktív vagyok) és ők is ugyanezzel az áfsz szarsággal jöttek... elküdtem őket melegebb éghajlatra, azóta djuice-os vagyok. ennyi

Isten veled Steve, nyugodj békében!

(#8092) kali válasza kingabo (#8090) üzenetére


kali
legenda

elég összetett a dolog, de valamilyen módon mindig igénybe veszed a szolgáltató szolgáltatásait, és ezt kompenzálni kell! a szolgáltatónak az is pénzbe kerül, ha van egy aktív számod, amin bizonyos esetekben elérhető kell, hogy legyél, és ezt neki biztosítani kell! továbbá a domino esetén több olyan szolgáltatás is van, amiért külön nem kell fizetni, előfizetéseseknél viszont adott szolgáltatások már pénzbe kerülnek - ilyen és hasonló dolgok miatt logikus, hogy a szolgáltató valamilyen módon úgy határozza meg a szerződés részleteit, hogy neki is megérje, tehát bizonyos intervallumon belül mindig kényszeres legyen adott szolgáltatás miatt fizetni valamennyit! amenniyben ez nem lenne, szerintem lenne sok olyan dominos, aki több évig sem töltene fel pénzt adott számra, csak elérhető lenne, őt hívnák, és ez nem lenne kifizetődő a szolgáltatónak!

doncortio; ezt kinek is írtad? :U igen, és szoktam fizetnei az általam igénybe vett szolgáltatásokért! tőled sem hiszem, hogy ok nélkül vontak le pénzt - de biztos jól megmondtad nekik... :U az aszf ismerete nem hátrány, de legalább akkor érdemes ránézni, amikor probléma van!

[ Szerkesztve ]

(#8093) qfm válasza kingabo (#8090) üzenetére


qfm
senior tag

Elnézést, nem napok óta, csak 2 napja, de már annyiszor olvastam hogy téged hogy kirabolt a T-mobile, hogy mintha csak egy hete ezt látnám. A feltöltésre pedig nem csak az utolsó két napba van lehetőség, valamint a feltöltés se kerül órákba.

(#8094) tjb007


tjb007
nagyúr

Jó lenne már ezt a témát véglegesen rövidre zárni, 2 napja ezen megy a vita/sírás, kezd unalmas lenni.
Akinek nem tetszik ez "nem jogos módszer" az:
A., havidíjas előfizető lesz és a probléma ezzel megoldódik
B., észben tartja a lejártai időt (főleg úgy, hogy SMS -t is kap róla)
C., nem használ mobiltelefont ha az előző kettő nem megoldható

(#8095) kingabo válasza kali (#8092) üzenetére


kingabo
őstag

Ez oké. Nem arra akartam célozni, hogy miért nem adja több évre, úgy hogy nem fizetek érte. Inkább mondom példával: valaki feltölti 3000Ft-tal a kártyáját, 2 nap alatt elkölti, 363 napig elérhető, én 365 nap alatt felhasználok 2000Ft-ot "egyenletesen" az idő alatt. Egyikünk se tölti fel újra a kártyáját. Ekkor a másik egyén a hálózat "passzív" használatáért kevesebbet fizetett mint én. Elöbb nem emeltem ki, de ezt erre írtam: "így vagy úgy, de mindenki fizet valamilyen módon a rendszer használatáért".

(#8093) qfm: ha zavar, akkor szépen átugrod a hsz-em.
"A feltöltésre pedig nem csak az utolsó két napba van lehetőség"
Tény. De ekkor kaptam róla értesítőt, nem jegyeztem fel sehova, hogy mikor jár le az idő.

"valamint a feltöltés se kerül órákba."
Az akkor, általam ismert megoldások közül időhiány miatt egyikkel sem tudtam feltölteni.

Elfogadtam, hogy buktam a pénzt, hogy az én hibám. Azon ne rágódjunk, hogy mit tehettem volna. a múltat nem tudom megváltoztatni Azt szeretném megérteni, hogy miért "jogos" ez. Kicsit olyan érzésem van, mint annál az okostelefonos játéknál, ami játék közben törölgetett véletlenszerűen file-okat, aki meg szóvá tette annak az volt a válasz, hogy az EULA-ban benne volt, elfogadta...
Ha úgy lenne, hogy zárolják a kártyát, egyenleget; feltöltés után feloldják a zárat, az egyenlegem esetleg a "hálózat használati hozzájárulással" csökkentve visszakapnám, meg se szólaltam volna.

(#8094) tjb007: írtam én is, hogy zárjuk le, de mindig jött válasz...
Innentől aki akar még ezen vitázni, az priveben írjon!

[ Szerkesztve ]

(#8096) kali válasza kingabo (#8095) üzenetére


kali
legenda

a sok esetleges megoldás/lehetőség közül lehet, hogy összességében így éri meg legjobban a szolgáltatónak, egyfajta üzletpolitika...

(#8097) 1430 válasza kingabo (#8095) üzenetére


1430
senior tag

Elnézést, hogy nem privátban kérdezek, de nekem csak egy egyszerű eldöntendő kérdésem lenne. Nem támadólag kérdezem, és a válasznak is csak akkor van értelme, ha őszintén válaszolsz. Tehát: Tudatában voltál annak, hogy ha nem töltöd fel időben az egyenleged, akkor a rajta lévő összeg elvész?

Amúgy a jövőre való tekintettel azt tudom javasolni mindenkinek, aki ilyen helyzetbe kerül (határidőre nem tudja feltölteni az egyenlegét), hogy még a lejárat előtt telefonáljon be, és az ügyintéző tud egyeztetni az ügyeletes vezetővel, hogy pár nappal hosszabbítsa meg a rendelkezésre állási időt, ami így már remélhetőleg elég lesz a feltöltésig.

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#8098) kingabo válasza 1430 (#8097) üzenetére


kingabo
őstag

pü.
Első hsz-emből kiderül, hogy nem tudtam róla...

(#8099) thug85


thug85
tag

Sziasztok!

Androidos mobilom van, és nem tudok MMS-t fogadni. Valaki tudna egy MMS beállítási profilt mutatni nekem, ami alapján betudnám ezt lőni? Neten találtam leírásokat, az internetet sikeresen be is állítottam, de MMS-t nem tudok továbbra sem fogadni. Egy üzenetet kapok amiben az áll, hogy ki küldte és, hogy letöltés. De ha rányomok a letöltésre akkor csak az üzenet adatait dobja fel!

A természet igazságos: aki vak, az jobban hall, aki süket, az jobban lát, akinek rövidebb az egyik lába, annak hosszabb a másik.

(#8100) 1430 válasza thug85 (#8099) üzenetére


1430
senior tag

Próbáld meg a Samsung Galaxy S beállításai alapján...

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.