- Digitális Állampolgárság Program
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Szólánc.
- Még több 12400F tuning eredmény (vs. stock)
- Kis színes abszurdisztánból
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
chubby2o6
senior tag
válasz peetie1 #257593 üzenetére
Ha integrált csapágy, akkor alul nem kell lenni semminek, a fejcsőben van kialakítva a csapágy "fészke". A "kúpos basz" egy központosító gyűrű, hacsak nem arra gondolsz, amit utolsónak raksz rá, közvetlenül a spacerek alatt, az igazából egy porvédő.
Ha felül is integrált, akkor alulról óvatosan ki tudod ütni a csapágyat, ha felül félintegrált, akkor csak házzal együtt tudod kivenni, ahhoz már kell egy kiütő szerszám.
Nem nagyon kell nyomatékra húzni, meghúzod annyira, hogy ne kotyogjon, majd megemeled a bringa elejét. Ha könnyen elfordul a kormány mindkét irányba a kerék súlyától, akkor jó lesz.