Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-01 09:57:43

LOGOUT.hu

KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!

A warez minden formája tabu, mindenki használjon legális módot az alkalmazások beszerzéséhez.
Milyen alkalmazást ajánlunk kérdésre a válasz elég nagy valószínűséggel az összefoglalóban található.
Nem alkalmazás specifikus kérdésnél a telefonod típusát, android verzióját is írd le.

Hasznos tippek, információk találhatóak az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#148801) Nerazim


Nerazim
őstag

Üdv!
Egy kis segítséget szeretnék kérni, hátha meg lehet oldani valahogy. Tegnap felraktam egy romot a telóra és raktam fel hozzá az appokat. Előtte a Viberről csináltam biztonsági mentést, de mikor állítottam helyre félreböktem és nem a helyreállításra nyomtam hanem a mentésre megint ezért a rosszat mentette le biztonsági mentésként és természetesen ezt állítja helyre most már. Nem lehet vhol kiválasztani, hogy melyik biztonsági mentést akarom helyre állítani? Elég zavaró sajnos, hogy egy csomó beszélgetésem hiányzik.

Be my computer.. Baby I'm a user!!

(#148802) Magnat


Magnat
veterán

Üdv,

van itt esetleg valaki, aki az Elmü-féle EnergiAppban Simple-n keresztül fizet? Ha igen, működik neki a Simple Appon keresztüli fizetés? Nekem Simple fiók bejelentkezéssel megy a dolog, de ha appon keresztül szeretnék akkor kidob egy ilyen hibát:

Másoktól is kérdezem, jól gondolom, h itt az történik, h a simple kezdetű linkre kellene a Simple appnak meghívódni de ez nem történik meg vmiért? (Ügyfélszolgálatnak írtam, annyi volt a válaszuk, h tájékoztatnak, h a rendszer működik :U )

̿' ̿'\̵͇̿̿\з=(◕_◕)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿

(#148803) crok válasza Magnat (#148802) üzenetére


crok
Topikgazda

Igen, itt ennek kellene történnie..

Ha egy hozzászólásomban linket látsz az hasznos referencia, hivatkozás vagy leírás és erősen ajánlott vagy minimum érdemes elolvasni. A Logout bejegyzéseim tele vannak hasznos Android tippekkel-trükkökkel, alkalmazásajánlással..

(#148804) szabi__memo válasza Magnat (#148802) üzenetére


szabi__memo
nagyúr

Ugyanez. Szar. Már az elején panaszkodtak sokan erre, képtelenek megoldani a profi fejlesztőik

(#148805) Tökimanó


Tökimanó
senior tag

A TruePhoneban a telefon frissítése óta nem jó a felvétel és a kihangosítás. Kisegítő lehetőségek alkalmazását kéri de az istennek sem tudom az engedélyt megadni neki. Ha rámegyek az engedélyezésre a bekarikázott szöveg jön fel. Halvány gőzöm nincs mit kellene csúsztatni vagy bezárni. Esetleg valaki, aki használja a TruePhonet tud segíteni?

(#148806) Magnat válasza szabi__memo (#148804) üzenetére


Magnat
veterán

Köszi, akkor legalább tudom, h nem csak nálam ...

Crok: szted nem lehet vhogy beállítás szintjén kézzel megoldani, h az ilyen linkeket a Simple nyissa meg?

̿' ̿'\̵͇̿̿\з=(◕_◕)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿

(#148807) szabi__memo válasza Magnat (#148806) üzenetére


szabi__memo
nagyúr

Kb 2-4 hónapja, mióta a régi mentett kártyákkal nem lehet fizetni

(#148808) spe88


spe88
senior tag

Hello!

Tele van olyan appokkal a Google Play-fiókom, amik elvileg nincsenek rajta a telómon (a teló natív appkeresője nem találja), holott a GP azt jelzi, hogy igen? Ez normális? Gondoltam szanálok, de így...

Először arra gyanakodtam, hogy nem a pontos nevét ütöm be, mert a Google hajlamos mindent önkényesen lefordítgatni, amit le lehet, de ez esetben nem erről van szó.

Arra is gondoltam, hogy valami régi telóm ragadt be, de nem, mert beállítottam, hogy csak az aktuálisat mutassa.

Köszi

Spóroljunk! Kerül, amibe kerül!

(#148809) atike válasza spe88 (#148808) üzenetére


atike
nagyúr

Ha a "Saját alkalmazások" -> "Könyvtár" részre gondolsz, akkor normális. Ott található az összes olyan app, amit a Google Accountoddal valaha telepítettél valamilyen készülékre.

Ha a "Telepítve" résznél találsz olyanokat amik meg elvileg az adott telefonon nincsenek is akkor érdekes...

(#148810) sopruk válasza Magnat (#148802) üzenetére


sopruk
aktív tag

Ugyan ez szokott megjelenni amikor vonatjegyet vásárolok a MÁV app-ban és a "Fizetés Simple alkalmazásban"-t választom.
Igaz már rég nem próbáltam jegyet venni így, de ezek szerint más felületen rosszul működik.
Simple bejelentkezéssel ott is rendben tudok fizetni...

(#148811) spe88 válasza atike (#148809) üzenetére


spe88
senior tag

"Alkalmazásaim" -> "Az összes alkalmazás" menüponton belül vannak ezek (weboldalon nézve PC-n, nem pedig az appban.

És az appokhoz ki is írja, hogy telepítve. Régen úgy volt, hogy amit valaha telepítettem, de már töröltem, ott ki lehetett választani, hogy eltávolítom a listából. De most ilyen opciót nem látok a már törölt appoknál.

Spóroljunk! Kerül, amibe kerül!

(#148812) crok válasza spe88 (#148811) üzenetére


crok
Topikgazda

Ez normalis, azert irja hogy telepitve mert volt mar telepitve, egyebkent a listabol eltavolithato, pl. a telefonon a Play-ben, sajat alkalmazasok, konyvtar tab.. lehet a listan vegigmenni.. cink.. de ez van.

Ha egy hozzászólásomban linket látsz az hasznos referencia, hivatkozás vagy leírás és erősen ajánlott vagy minimum érdemes elolvasni. A Logout bejegyzéseim tele vannak hasznos Android tippekkel-trükkökkel, alkalmazásajánlással..

(#148813) Magnat válasza sopruk (#148810) üzenetére


Magnat
veterán

Hmm, és Energiappot használsz, abban is ezt csinálja?

̿' ̿'\̵͇̿̿\з=(◕_◕)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿

(#148814) sopruk válasza Magnat (#148813) üzenetére


sopruk
aktív tag

Azt nem használok, sajnos azon nem tudom kipróbálni...

[ Szerkesztve ]

(#148815) 7Sony7


7Sony7
addikt

Srácok, Unified remote help! Felraktam a gépre, de nincs benne wifi, se bt. Lan van.
Hogyan tudom összehozni a klienssel?

-

(#148816) lomposfarkas válasza sopruk (#148810) üzenetére


lomposfarkas
tag

Nálam a Máv appban a custom host fájl akadályozta meg a fizetési oldalra lépést (valami a sok ezer sorban) A Máv app alatti vélemények szerint a reklámblokolás a ludas ilyenkor. Persze a gugli legszentebb bevétele tabutéma, úgyhogy találd ki magadtól, mi a tökért nem működik...

(#148817) w.miki


w.miki
veterán

FB messengeren virusvideokat küld.
Telefont milyen virusirtóval érdemes átnézni?
MBAM jó lesz?

Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu

(#148818) Jabby


Jabby
őstag

Sziasztok!
Ismertek olyan (mobil)adatforgalom számlálót amely tud kezelni két SIM kártyát?

S az megoldható valamilyen app-al, hogy az egyik kártyáról tiltsa a kimenő hívásokat és SMS-eket? Ugyanis a SIM2-t csak adatra használnám, mert brutális percdíjai vannak, kompenzálva az olcsó adatdíjat.

(#148819) Somatom válasza Jabby (#148818) üzenetére


Somatom
veterán

Hányas droidon vagy?

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#148820) Jabby válasza Somatom (#148819) üzenetére


Jabby
őstag

10-esen.

(#148821) Somatom válasza Jabby (#148820) üzenetére


Somatom
veterán

Az nehéz ügy. Úgy tudom, hogy az ehhez szükséges hozzáférési jogosultságokat is megnyírbálta a Google.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#148822) sphe válasza w.miki (#148817) üzenetére


sphe
senior tag

Leginkább FB jelszó csere szokta megoldani a dolgot azoknál akiknél volt. Érdemes megnézni milyen alkalmazásokkal van összekötve a FB fiók, egy kedves ismerősömnek úgy szűnt meg, hogy letörölt egy (Google Play-ről letöltött, elviekben tiszta, netes rákeresés szerint kétes) alkalmazást.

(#148823) Viktor0610 válasza sphe (#148822) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Jah.
Jelszóváltoztatás, ismeretlen helyekről kijelentkezni, gyanús appok Fb-összekötését törölni. Kétlépcsős azonosítást bekapcsolni.

Samsung Galaxy A54

(#148824) sphe válasza Viktor0610 (#148823) üzenetére


sphe
senior tag

+1 a két lépcsős azonosításra. Ezeket a dolgokat egy app nem fogja átlátni vagy elintézni.

(#148825) fradi81


fradi81
veterán

Hello
True phone appban hogy lehet előcsalni a voip híváslehetőséget?

moto g72, Ninebot d28e

(#148826) mazsi70


mazsi70
senior tag

Sziasztok !
PC-n keresztül nem települnek az appok a telóra ,pedig azt írja ,hogy minden rendben .
Mi a probléma ?

Nyilván akinek a szenzorméret a fontos, az fullframet vesz. (igazából az apsc létét nem tudom értelmezni)

(#148827) crok válasza mazsi70 (#148826) üzenetére


crok
Topikgazda

Első körben az hogy nem írod mivel és hogy pontosan hogy telepítesz, mire mit ír ki pontosan.

Ha egy hozzászólásomban linket látsz az hasznos referencia, hivatkozás vagy leírás és erősen ajánlott vagy minimum érdemes elolvasni. A Logout bejegyzéseim tele vannak hasznos Android tippekkel-trükkökkel, alkalmazásajánlással..

(#148828) Lulu123rányo


Lulu123rányo
kezdő

Sziasztok! Elaltam a vasarlastol , ma hivtak , hogy ,google lopasgatlot le kell vennem , na most en reseteltem a telefonont , ugy adtam oda nekik , vay , hogy tudom torolni a fiokombol a telefont ? Koszonom valaszotokat :) :R

Windows 10 Pro Retail 1490 Ft/Home/Windows 8.1/Office 2016/2019/Kaspersky/

(#148829) huliganboy válasza Tökimanó (#148805) üzenetére


huliganboy
addikt

Bizonyos rendszerek után csak root jogosultsággal lehet felvétel készíteni!

#148825 fradi81

Én évek óta használom a True Phone-t, de nem rémlik VOIP.. Max ha van másik VIOP alkalmazás azt meg tudja hívni!

(#148830) Tökimanó válasza huliganboy (#148829) üzenetére


Tökimanó
senior tag

Eddig tudtam. Egy hónapja frissítettem Miui 12-re és android 10 -re. Ez lenne a gond? Na meg kihangosítani sem tudom,pontosabban nem lehet hallani olyan halkan szól. Ennek nem hiszem hogy köze lenne hogy milyen verzió.

(#148831) crok válasza Lulu123rányo (#148828) üzenetére


crok
Topikgazda

Akkor nagyon nem jól jártál el... a következő vevőnek a TE account-oddal kellene belépnie mert nem léptél ki és a Google Factory Reset Protection (FRP) nem enged mást belépni.

Akkor vagy szépen elballagsz hozzájuk, belépsz majd ki.. vagy megpróbálod távolról: A Find my device egy PC-n megnyitva látja a készüléket, azzal nem tudod töröltetni, úgy értem resetelni? Utána ha netet kap a készülék akkor reseteli majd magát és utána be lehet lépni rajta más account-al is. Google Security oldalon a lap alján fel kell sorolva legyen az összes, az account-hoz tartozó eszköz (ami még nem time-out-olt ki) és ott meg lehet találni az adott készüléket és lehet törölni is (sign out / kilépés). Utána ugyanúgy engednie kell a belépést a telefonon más account-nak is, mert el lett eresztve. Viszont ha volt a Google account-on jelszóváltoztatás 72 órán belül akkor biztos lehetnek bonyodalmak vele, mert az is egy biztonsági kérdés, hogy FRP-s eszközre jelszóváltás után a belépés kétséges, hogy a tulaj által a beleegyezésével megy.. ez a Google policy..

Ha egy hozzászólásomban linket látsz az hasznos referencia, hivatkozás vagy leírás és erősen ajánlott vagy minimum érdemes elolvasni. A Logout bejegyzéseim tele vannak hasznos Android tippekkel-trükkökkel, alkalmazásajánlással..

(#148832) mazsi70 válasza crok (#148827) üzenetére


mazsi70
senior tag

Végigviszem a procedúrát és semmi...

Nyilván akinek a szenzorméret a fontos, az fullframet vesz. (igazából az apsc létét nem tudom értelmezni)

(#148833) kaciokos válasza mazsi70 (#148832) üzenetére


kaciokos
őstag

Valami nem stimmel a készüléken a Google Play-el, az utolsó képen az szerepel, hogy "Utolsó használat: 2020. szeptember 21."

[ Szerkesztve ]

(#148834) huliganboy válasza Tökimanó (#148830) üzenetére


huliganboy
addikt

Android 10 simán oka lehet. A Kihangosításhoz viszont nem... Melyik verziót használod?

(#148835) ollie válasza Lulu123rányo (#148828) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Törölnöd kell a telefonról a google accountot, még a factory reset előtt. Nem tudom milyen más megoldás van.

***

(#148836) crok válasza ollie (#148835) üzenetére


crok
Topikgazda

Pl. amit a #148831-ben írtam.

Ha egy hozzászólásomban linket látsz az hasznos referencia, hivatkozás vagy leírás és erősen ajánlott vagy minimum érdemes elolvasni. A Logout bejegyzéseim tele vannak hasznos Android tippekkel-trükkökkel, alkalmazásajánlással..

(#148837) crok válasza mazsi70 (#148832) üzenetére


crok
Topikgazda

Ahogy írta kaciokos, valami a készülékkel nem lesz rendben ha szept. 10 az utolsó dátum mikor aktív volt, ilyet akkor látok mikor a GMS regisztrációt eldobja a Play és nem megy ki a push a készülékre. Egy jól irányzott Play Store adattörlés + restart helyrerántja majd szerintem, mert akkor be is léptet meg regisztrálnia is kell magát. Esetleg annyit megpróbálhatsz hogy tárcsázóba beütöd, hogy *#*#2432546#*#* (lánykori nevén *#*#CHECKIN#*#*) hátha ez is helyrerántja.

Ha egy hozzászólásomban linket látsz az hasznos referencia, hivatkozás vagy leírás és erősen ajánlott vagy minimum érdemes elolvasni. A Logout bejegyzéseim tele vannak hasznos Android tippekkel-trükkökkel, alkalmazásajánlással..

(#148838) sphe válasza Lulu123rányo (#148828) üzenetére


sphe
senior tag

Be kellene lépni a Google fiókodba és ott a készülékek beállításnál el kellene távolítani a telefonodat [link]

[ Szerkesztve ]

(#148839) crok válasza sphe (#148838) üzenetére


crok
Topikgazda

Minek keresni mikor a #148831-ben leírtam.. :F

Ha egy hozzászólásomban linket látsz az hasznos referencia, hivatkozás vagy leírás és erősen ajánlott vagy minimum érdemes elolvasni. A Logout bejegyzéseim tele vannak hasznos Android tippekkel-trükkökkel, alkalmazásajánlással..

(#148840) sphe


sphe
senior tag

#download_mode #fastboot

Van egy tabletem amit nem tudok bebootolni download módba. Mind adb paranccsal PCről, mind a hangerő+power billenytű kombinációval csak a logóig jut el (sarokban kiírja hogy fastboot) és megáll, nem reagál másra csak a hangerő gomb hosszú megnyomására, amitől újraindul normál módban.

crok: nem az eredeti hozzászólására válaszoltál ezért el se olvastam 🤷🏻‍♂️ :DDD

[ Szerkesztve ]

(#148841) crok válasza sphe (#148840) üzenetére


crok
Topikgazda

Remek.
Viszont ez a hsz-ed meg a szakmaiba való, nem az app kibeszélőbe :DDD

Ha egy hozzászólásomban linket látsz az hasznos referencia, hivatkozás vagy leírás és erősen ajánlott vagy minimum érdemes elolvasni. A Logout bejegyzéseim tele vannak hasznos Android tippekkel-trükkökkel, alkalmazásajánlással..

(#148842) sphe válasza crok (#148841) üzenetére


sphe
senior tag

Köszi :DDD :DDD

(#148843) 7Sony7


7Sony7
addikt

Üdv. Samsung galaxy j4+, a topicja elég kihalt. Viber üzenetetket sokszor csak akkor jelzi, ha feloldják a telót. Messenger azonnal jelez.
Hol keressem a hibát?

-

(#148844) Viktor0610 válasza 7Sony7 (#148843) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

A Viberben.
Sajnos, készüléktöl független a hiba.

Samsung Galaxy A54

(#148845) w.miki válasza sphe (#148822) üzenetére


w.miki
veterán

Utóbbi hol van pontosan? FB - Beállítások - Alkalmazások és webhelyek - Belépve Facebookkal az?

[ Szerkesztve ]

Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu

(#148846) sphe válasza w.miki (#148845) üzenetére


sphe
senior tag

[link] itt le van írva miket és hogyan tudsz lekapcsolni a Facebookodról

(#148847) 7Sony7 válasza Viktor0610 (#148844) üzenetére


7Sony7
addikt

pfff. Köszi. Szupi.

-

(#148848) mazsi70 válasza crok (#148837) üzenetére


mazsi70
senior tag

:R

kaciokos :R

Nyilván akinek a szenzorméret a fontos, az fullframet vesz. (igazából az apsc létét nem tudom értelmezni)

(#148849) Tökimanó válasza huliganboy (#148834) üzenetére


Tökimanó
senior tag

Sajnos ettől tartottam hogy az Android 10 kevert be. Ez a verzió van fent.

És ami az agyamra megy, minden hívásnál előjön a felirat a kisegítő alkalmazásáról amit felraktam ezelőtt képen.

[ Szerkesztve ]

(#148850) Mofarguru


Mofarguru
csendes tag

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni tőletek egy probléma megoldásában.

Adott egy Android 10-et futtató Huawei Mate 20 Pro legfrissebb EMUI-val. A dokumentum mappában volt két doksi amit véletlenül kitöröltem. Tudnátok olyan programot (akár telóra akár PC-re) amivel vissza tudnám nyerni ezt a két doksikat?

Nagyon fontos lenne! Előre is köszönöm mindenkinek.

Üdv.
M.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.