- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Egy újabb érdekes eset [Update HSZ-ben]
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Windows 11 24H2
- AMD RX6300 kisteszt
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #98206 üzenetére
Kétlem,mert ez pont az amin spórolni szoktak a gyártók,hisz azt vásárláskor ki nézi? Ugyanakkor szerintem ez az egyik legérezhetőbb tuningolás és mikor 10+ éves Schwinn Csepelemre rászereltem az XTR bovdenezést,az Alivio pöcögtető,az SLX hátsó,Alivio első váltóval és Deore V fékekkel olyan érzés lett,mintha egy felső kategóriás bringával nyomulnék. Az a nyolcas váltórendszer 1 év után is könnyebben,pattanósabban működött mint új bringám tízes xt rendszere,sőt,annyira csúszott a bovden a házban,hogy szinte az Alivio pöcögtető volt kevés neki,és lefele váltásnál mintegy berezegve néha kettőt is leváltott mint az új Sramok.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmvilág
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Telekom mobilszolgáltatások
- Trump és Altman is reagáltak a DeepSeekre, a fél világ ezzel foglalkozik
- Cuisineer teszt
- PlayStation 5
- Nintendo Switch 2
- Okosóra kijelzőjébe épített ujjlenyomat-leolvasó ötletét védette le a Huawei
- Milyen processzort vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest