Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#27051) Angie™ válasza run4fun (#27050) üzenetére


Angie™
addikt

Ez olyan vicces :DDD

⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎

(#27052) luciferc válasza Lackooo84 (#27049) üzenetére


luciferc
őstag

Én is azt írtam korábban tévesen, hogy 30 nap után csere a rollernek, közben azonban más okból végig kellett néznem a rendeletet és sajnos az elektromos roller a kivételek között van (mindössze egy bekezdéssel kell tovább olvasni), hiába nem milliós tételek, de azokat nem kell 30 nap után cserélni, ahogy egy autót sem. Szóval marad az, hogy a gumi hiba miatt nem utasíthatják el a töltés hiba javítását, illetve szerintem tisztességtelen gyakorlat az, hogy a kopó (!!) alkatrész a termék árával vetekszik, ebben az ügyben én amúgy a GVH-hoz is fordulnék a kormányhivatal mellett, mert a tisztességtelen piaci gyakorlatokkal ők is foglalkoznak. Ott sem hoznak egyedi döntést, de simán kötelezhetik a forgalmazót, hogy normális áron biztosítsa a kopó alkatrészt.

(#27053) Silentfrog válasza asdf_ (#27046) üzenetére


Silentfrog
veterán

Be is mentem a Media Marktba kikértem a papírokat a GVH -hoz és a békéltetőhöz.
Ugye ez a roller amelyik garanciás, de lóg a kormánya és nem veszi a töltést.
A mechanikai sérülésre hivatkozva utasították el mindenféle garanciális igényem.
A mechanikai hiba.:
Ez a roller kerekén a gumi.

De semmi gond megy tovább a gari ha kicseréltetem a két gumit.
Árajánlat összege.:

Én erre nem tudok mint mondani. :U :D
Majd 84 ezer forint két roller gumira?

[ Szerkesztve ]

(#27054) Lackooo84 válasza Silentfrog (#27053) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Bocs de itt melyik a sérülés? :F :U :Y Amúgy mennyiért mennek az ilyen roller gumik máshol? Meg itt kerekeket ír, nem csak gumit. Mi a frásztól drágánbb ennyivel az első kerék? Meg akarják veled vetetni a villanymotort is vagy mi?

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#27055) Silentfrog válasza Lackooo84 (#27054) üzenetére


Silentfrog
veterán

6000 ft egy darab gumi a rollerre 12 ezer egy pár, 8 ezerért cserélnék ki a helyi kerékpárboltba, persze számlával. Tehát kb 20 ezerre mondták összesen.
És igen jól látod ők nem hajlandóak csak a gumit kicserélni, nincs olyan opció, csak kerékkel együtt játszik a szerviz. Amiben van ugye a roller motor része, elektronika minden.
A hátsó olcsóbb ott csak a kerék , meg a tárcsafék van.
tmx szerviz, nem győzöm elégszer leírni , milyen egy alja cég.

[ Szerkesztve ]

(#27056) cd930


cd930
aktív tag

Sziasztok!
Cipőt rendeltem online, bolti átvétellel egy Footshop üzletbe, melyet át is vettem, kp-val fizetve.
Sajnos nem lett jó a méret, ezért másnap visszavittem.
A visszavételkor nem adták vissza a teljes összeget, hanem visszatartották a szállítás és utánvét 900 Ft-os díját.
Úgy tudom, hogy elálláskor a teljes kifizetett összeg visszajár, de ebben az eladóval nem értettünk egyet.
Jól tudom vagy lemaradtam és van a boltnak lehetősége díj áthárítására?
Köszönöm!

20+ éve a Prohardveren

(#27057) arcitec válasza cd930 (#27056) üzenetére


arcitec
addikt

Jó, hogy jelezted, mert én is így tudom, hogy a teljes összeg vissza jár a szállítás is.
De lehet, hogy én is rosszul tudom. Azonban ügye még soha nem kaptam vissza, senki nem adta vissza eleddig még a szállítási költséget. Ja és az utánvételi díj is érdekes, na meg az Alza, ha személyes az átvétel akkor is van költsége, hogy micsoda szemérmetlen lehúzás...

[ Szerkesztve ]

(#27058) gabor9991 válasza arcitec (#27057) üzenetére


gabor9991
őstag

Visszajár a szállítási költség is.
Decathlonba vittem vissza legutóbb egy kabátot amit online rendeltem de nem lett jó, első körben kiszámolták a vételárat a kasszaból, akkor szóltam hogy jön még ehhez 1800forint szállítási költség is, azt hiszem egy"ja igen" megjegyzést követően azt is hozzátette :)

Silentfrog:

Az hogy a gumi repedésére hivatkozva nem javítják a töltés hibáját az annyira pofátlan dolog hogy az valami hihetetlen.

[ Szerkesztve ]

(#27059) luciferc válasza cd930 (#27056) üzenetére


luciferc
őstag

A szállítás költségét vissza kell adniuk azzal, hogy elegendő a legolcsóbb szállítás díját visszaadni, amit igénybe tudtál volna venni. Ez nem azt jelenti, hogy ha van személyes átvétel, akkor nem kell visszaadni semmit, hanem azt, hogy ha mpl meg gls is van, de az egyik drágább, akkor elég az olcsóbbat visszaadniuk. Az utánvét költsége jó kérdés, megkockáztatom most jogszabály bogarászás nélkül, hogy az nem jár vissza.

(#27060) Lackooo84 válasza luciferc (#27059) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

A számlán szereplő teljes összeget vissza kell adni, magyarul az eredeti állapotot kell visszaállítani. Nagyon nincs különbség amúgy sem a futárcégek árai közt.

The Truth is out there...

(#27061) Lackooo84 válasza Silentfrog (#27055) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Na hát így meg aztán pláne a pofátlanság teteje. FÜggetlen szakértői vizsgálatot megrendelted a Media Marktban? Mert ugye te velük vagy szerződésben, neked a TMX brekegése egyelőre nem releváns.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#27062) cd930 válasza Lackooo84 (#27060) üzenetére


cd930
aktív tag

Igen, köszi, meg is találtam a jogszabályi hátteret:
45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
23. § (1) Ha a fogyasztó a 22. §-nak megfelelően eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.

20+ éve a Prohardveren

(#27063) Silentfrog válasza Lackooo84 (#27061) üzenetére


Silentfrog
veterán

Kérték hogy várjam meg a jövő hetet mert akkor van bent a jogászuk.
Mondtam ok, még annyi belefér.
Szabadságon volt, 3 hétig. Szegény pára. :DDD

(#27064) luciferc válasza Lackooo84 (#27060) üzenetére


luciferc
őstag

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet

23. § (3) Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.

Ez alapján szerintem akár a pár 100Ft differencia is visszatartható, az utánvét pedig különösen.

(#27065) cd930 válasza luciferc (#27064) üzenetére


cd930
aktív tag

Kifejezetten a legolcsóbb fuvarozási mód volt szerintem, hogy személyesen mentem el az üzletbe és úgy is vittem vissza.

20+ éve a Prohardveren

(#27066) asdf_ válasza cd930 (#27065) üzenetére


asdf_
veterán

Az utánvét egy kényelmi szolgáltatás, én nem adnám vissza. Aztán hogy a jog mit mond erről, azt meg nem tudom.

(#27067) gabor9991 válasza asdf_ (#27066) üzenetére


gabor9991
őstag

Ha úgy rendeltem meg és az van a számlán mert az üzlet azt kínálta fel szállítási lehetőségként akkor az jár vissza.

(#27068) Lackooo84 válasza luciferc (#27064) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Szerintem minden webshop a neki legolcsóbb módon szállíttat, válogatni nemigen lehet. De ha én házhoz kérem akkor nem hivatkozhat mondjuk arra, hogy boxba xft-al olcsóbb lett volna.

The Truth is out there...

(#27069) Lackooo84 válasza Silentfrog (#27063) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Ehhez minek kell nekik jogász?? Ott van feketén leírva a jogszabályban, rajtuk a bizonyítás, pont. Még a végén téged is feljelentenek, mert élni akarsz a jótállási igényeddel, vicc ez a cég...

The Truth is out there...

(#27070) luciferc válasza Lackooo84 (#27068) üzenetére


luciferc
őstag

Box-ra nem, egyetértek, de például majd most, hogy az mpl kötelező lesz és esetleg egy bolt ahhoz külön díjat társít (merthogy el kell vinnie, meg nem akarja), akkor az már nem fog visszajárni szerintem.

(#27071) chubii


chubii
senior tag

Sziasztok!
Elnézést, ha már volt a kérdés. Próbáltam visszakeresni, de nem találtam választ.
Van egy Samsung soundbarom, Samsung.hu-s vásárlás, magánszemélyként. Év végéig garanciális. Ha sikerül eladnom, akkor elég az eredeti számla (az én adataimmal) a vevőnek az esetleges ügyintézéshez? Nem kaptam semmi mást a vásárláskor a csomaghoz. Feltettem a kérdést a Samsung supportnak is, nem jött válasz.
Köszönöm!

It's gonna be legen - wait for it - dary!

(#27072) asdf_ válasza chubii (#27071) üzenetére


asdf_
veterán

Szeretnénk tájékoztatni, hogy azért nem kapott a vásárolt termékhez garanciajegyet, mert azt külön kell igényelni nálunk, természetesen igénylés esetén kipostázzuk Önnek a rendelésben szereplő címre. Egyébként sa terméknek a jótállása számlával is érvényesíthető a márkaszervízeinkben.
Üdvözlettel
Samsung Webshop Ügyfélszolgálat.

[ Szerkesztve ]

(#27073) Tikakukac válasza asdf_ (#27072) üzenetére


Tikakukac
titán

:))
Bohóc egy brigád.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#27074) macikos


macikos
addikt

Sziasztok!

Lehet OFF, nem találtam jobb topikot.

Telekom üzletben személyesen vásárolt telefont be lehet cserélni 3 napon belül?

[ Szerkesztve ]

(#27075) asdf_ válasza macikos (#27074) üzenetére


asdf_
veterán

Jogszabály szerint nem jár, ha jófejek, akkor önként bevehetik (de vélhetően nem fogják, miért tennék, max ha bontatlan). 3 napon belüli csere ugyanolyanra csak hiba esetén van (tehát ebben az időben a javítás van tiltva lényegében). Az, hogy nem tetszik a színe, nem vált be, az a jog szerint a te problémád.

(#27076) tomgabor


tomgabor
senior tag

Sziasztok.

A garancia melyik naptól kezdődik hivatalosan? Rendelés, becsomagolás vagy átvétel?

(#27077) asdf_ válasza tomgabor (#27076) üzenetére


asdf_
veterán

A garancia semelyiktől, mert olyan nem létezik. A jótállás indul az alábbiak szerint:

(2) A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

(#27078) Free04


Free04
tag

Sziasztok!

Ma hozták meg az eMAG-ról rendelt candy mosógépet. A dobot rögzítő csavarokat kiszedtem, amik közül az egyik erősen el volt görbülve és 2 törött műanyag elemet is kihalásztam a gèp aljából (az egyik menetes, ami valószínű h a görbe csavar menete), illetve a mosógép külsején horpadások vannak. A próbamosáskor nyekergő hangot adott ki (nem folyamatosan, de nagyon sűrűn). Ilyenkor él a garancia, jótállás, kicserélik vagy megszívtam? Mit tudok tenni?
Segítségeteket előre is köszönöm.

[ Szerkesztve ]

(#27079) jeni válasza Free04 (#27078) üzenetére


jeni
félisten

Szia
Van a kibontásról videó?
Mert igazolni kell a külső fizikai sérüléseket,legalábbis holnap reggel hívjad fel és mond,hogy szerdán bontottad ki és külsérelmi hibákat találtál.
Vagyis kedden vetted át és szerdán bontottad ki.
Azt nem tudom,hogy mennyire fogadják el,hogy fizikai hibákat találtál ill. van a mosógép egyes helyein. Én ilyen esetben el se indítom a gépet hanem lefotózom,videózom és hívom az ügyfélszolgálatot.

(#27080) Free04 válasza jeni (#27079) üzenetére


Free04
tag

Nem csináltam videót sajnos, de a kicsomagoláskor csak a horpadások látszottak, ami nem nagyon zavart. A görbe csavar viszont nagyon furcsa, mert a közepe-vége hajlott meg, ami a gép belsejében volt. Holnap telefonálok a tanácsod szerint, köszönöm a válaszod.

[ Szerkesztve ]

(#27081) BB9000 válasza Free04 (#27080) üzenetére


BB9000
senior tag

Két lehetőséged van: vagy élsz a 14 napos indoklás nélküli elállási jogoddal, vagy megtartod a gépet és használod úgy, ahogy megkaptad.
Az Emag ügyfélszolgálattal bajlódás csak "erős idegzetű"eknek való.
Ha bejelented hibára és kijön egy szervizes, és azt látja, hogy a mosógép mos, csak néha fura hangja van, akkor szerinted mit fog csinálni vele? Semmi olyat nem tud tenni, ami visszaállítaná a mosógépet eredeti állapotába. A szakszerűtlen szállítás miatt sérült géppel én biztos nem szenvednék! Menne vissza, mint a szél.
A kicsomagoláskor látható "apró" külsérelmi nyomok arra utalnak, hogy az a mosógép vagy nem volt megfelelően rögzítve és elborult szállítás közben, vagy leesett a targoncáról, vagy mindkettő megtörtént vele.

[ Szerkesztve ]

(#27082) asdf_


asdf_
veterán

3: jelzi, hogy szállítási sérült, mely sérülés az átvétel alkalmával kívülről nem volt látható, emiatt arról jegyzőkönyv nem készült.
Ha faarccal visszadobja 14 naposban, akkor simán rátolhatják a kipróbálásból eredő értékcsökkenésként a sérüléseket.
Egyik út sem lesz sima menet.

[ Szerkesztve ]

(#27083) Free04 válasza BB9000 (#27081) üzenetére


Free04
tag

Szia!

Reggel írtam emagnak (telefonos elérhetősèget nem találtam), küldtem képeket is, várom a válaszukat.
Valószínűleg nagyot esett a gép, mert az a csavar nem görbül el olyan könnyen és a horpadások is domborúak, belülről üthette meg valami.
14 naposra én is gondoltam, de szerintem rámtolnák a sérült részeket és ugyanúgy bizonygatnom kellene, h nem én voltam. Köszönöm az észrevételt, most már megvárom a válaszukat.
És a csavar:

[ Szerkesztve ]

(#27084) Tikakukac válasza Free04 (#27083) üzenetére


Tikakukac
titán

Bosch gépet vettem így, volt csavar amit el kellett flexelni mert annyira görbe volt, hogy nem is lehetett kitekerni.

Ügyfeles annyit mondott, ha gond van, gari. Mondtam ok. 2 éve megy a gép. De nyilván amikor egy csavar így hajlik az nem kis pofon.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.