Hirdetés

2021. július 28., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2020-02-12 15:36:37

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#23551) asdf_


asdf_
veterán

AFAIK ez már eddig is így volt.

(#23552) Lackooo84 válasza Garada (#23549) üzenetére


Lackooo84
veterán

Nagyon helyes. Vége a netcigánykodásnak.

The Truth is out there... PSN ID: Lacek84

(#23553) OCTAMD válasza Garada (#23549) üzenetére


OCTAMD
őstag

Gondolj bele,eladsz egy 450000es telót ,azt visszahozza a majom,hogy mégse kell,nem fogod tudni eladni 370000be se használtba

Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit

(#23554) Lauda válasza Garada (#23549) üzenetére


Lauda
félisten

Eddig is így volt.

Kipróbálhatjuk-e, használhatjuk-e a terméket az elállási határidő alatt?

Természetesen igen, hiszen pontosan ez az elállási jog lényege, hogy a 14 napos határidő alatt megbizonyosodhassunk arról, hogy a termék alkalmas a rendeltetésszerű használatra és megfelel az egyéni használati céljaink teljesítésére, tehát a csomagolás felbontása és a termék kipróbálása nem vezet az elállási jogunk elvesztéséhez (kivéve zárt csomagolású egészségvédelmi, higiéniai termékek, hang-, képfelvétel, valamint számítógépes szoftver esetében). Amint azonban eldöntöttük, hogy nincsen szükségünk a termékre, ezt követően már ne használjuk, óvjuk meg állagát, hogy minél jobb állapotban tudjuk azt a kereskedőnek visszajuttatni, ugyanis a termék tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértékű kipróbálást meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felelősséggel tartozunk az eladó felé, és azt meg kell térítenünk részére, kivéve, ha az eladó az erre vonatkozó kötelezettségünkről elmulasztotta tájékoztatni a fogyasztót. [link]

[ Szerkesztve ]

(#23555) Superhun válasza Garada (#23549) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Ahogy a többiek írták, ez eddig is így volt, jogszabálymódosítás nem történt. De köszi a cikket. :R

(#23556) Kaci84


Kaci84
őstag

Hali, látom pont erről volt szó ami engem is érint.
Vettem egy Silicon Power A80 SSD-t. Elállással visszavittem a boltba. 50% amortizációval akarják visszavenni mert a termélen van 3.39TB adatírás és 5 nap működési idő.
Az én álláspontom, hogy egy SSD nem önmagában kipróbálható termék mivel letölteni telepíteni kell rá, hogy ki lehessen próbálni és az adott programokat beállítani majd a kitapasztalni akár ennyi idő reális is lehet. Amikor épp nincs lehetőségünk használni a programot arra az időre nem életszerű kivenni az SSDt a gépből.
Szóval szerintem 5 nap és 3.4TB egyáltalán nem sok kipróbálni és nem lépi túl jelentősen a termék kipróbálására megengedett időt.
Egyébként a termékre 5 év jótállás van ehhez képest az 5 nap nem tudom hogyan viszonyul de az adatírásra 1665TB ad a gyártó annak 2% használtam ki.
Írjátok meg véleményeteket tapasztalatokat!

(#23557) Superhun válasza Kaci84 (#23556) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Szia! Véleményem szerint nem kérdés, hogy ez a kipróbáláson bőven túl van, de az 50% értékcsökentés kicsit soknak tűnik. Ettől még a használt piacon is többet kapsz érte. De nem vagyok műszaki szakértő, így konkrétat nem tudok mondani. Ha nem értesz egyet az értékcsökkentéssel, a békéltető testülethez tudsz fordulni, ők megteszik a megfelelő lépéseket az ügy tisztázására.

[ Szerkesztve ]

(#23558) asdf_


asdf_
veterán

Másfél hónapos(!) SSD-mben 722GB írás van. 3,4TB az ennek egyrészt négyszerese tizedannyi idő alatt (tehát effektíve 40*-es használat hozzám képest), másrészt a kipróbáláson is messze túl van.
(meg eleve mit kell ezen tesztelni, CrystalDiskMark adatok ott vannak a neten, ha SLC cache-es, akkor valahol biztosan megvan az is, hogy mikor fut ki a pufferből constant write esetén, én el nem tudom képzelni, hogy mi volt az a hatalmas megfejtés amire jutottál a tesztelés során és hogy ehhez miélrt kellet 3,4TB írás).
Az 50% szerintem is sok, de a teli árat visszavárnod imho alaptalan.

(#23559) Lauda válasza Kaci84 (#23556) üzenetére


Lauda
félisten

Szia! Itt legfeljebb azon lehet alkudozni az üzlettel, hogy mekkora értékcsökkenést számoljon. Hasra ütve ez minimum 10-szerese egy ssd kipróbálásának.

(#23560) Kaci84 válasza Superhun (#23557) üzenetére


Kaci84
őstag

Köszönöm a választ. Szerintem is sok az 50% valszeg maradni fog. Ettől függetlenül lehetne rögzíteni hogy mennyi az annyi már vásárláskor ne a vevőnek kelljen kitalálni hogy most mennyit lehet írni vagy meddig lehet gépben.

[ Szerkesztve ]

(#23561) joeetm


joeetm
tag

Sziasztok,
Leadtam a telefonom javításra az Auchan-ban, 30 eltelt, nem tájékoztattak, én kerestem őket, hogy mi a helyzet. Azt mondták, hogy szerdától mehetek érte elvileg. Így, hogy a 30 nap letelt, köteles vagyok elfogadni a javított telefont?

_Az a hülye aki nem normális_

(#23562) asdf_ válasza joeetm (#23561) üzenetére


asdf_
veterán

Attól függ, mikor vásároltad. Ha idén, akkor nem. Ha tavaly, akkor igen.

(#23563) MaxxDamage


MaxxDamage
nagyúr
LOGOUT blog

Volna egy bolt, garancia/jótállásra ez van náluk.
Ez így rendben, szabályos? :F

Munkavédelmi cipők vannak náluk, a cipő 30 ezer lenne és csak 6 hó garancia/jótállás van rá? :U

◄►Clevo® X170SM-G -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►LG® V50 ThinQ 5G Dual Screen 6/128GB "Black"◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#23565) Floyd80 válasza MaxxDamage (#23563) üzenetére


Floyd80
őstag

Két év lenne, ebből az első hat hónap, amíg vélelmezni kell, hogy a termék eleve hibás, a utána meg neked kell bizonyítani (ha az eladó kéri), ami általában bevizsgálást jelent.

"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."

(#23566) Superhun válasza MaxxDamage (#23563) üzenetére


Superhun
Topikgazda

A kötelező 1 év jótállás csak egyes tartós fogyasztási cikkekre terjed ki 10e felett. A cipők ebbe nem tartoznak bele sajnos. [link]

(#23567) MaxxDamage


MaxxDamage
nagyúr
LOGOUT blog

Köszi!
Akkor a 6 hó a mérvadó. :R

◄►Clevo® X170SM-G -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►LG® V50 ThinQ 5G Dual Screen 6/128GB "Black"◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#23568) LuckyL válasza MaxxDamage (#23567) üzenetére


LuckyL
őstag

ráadásul ha emlékeim nem csalnak csak szavatosság a kötelező, ehhez képest a jótállás még jobb is

(#23569) Vikusz77


Vikusz77
tag

Sziasztok!

Egy Bosch elektromos szerszámot szeretnék magánszemélyként felregisztrálni a gyártó oldalán, hogy így legyen + 2 év garanciám rá.

A kérdés, hogy a "vásárlás napja" dátumaként a termék átvételének napját (csomagautomatából vettem át) vagy a weben történő megrendelés napját kell beírnom a netes felületen?
Nekem az átvétel napja tűnik a jó megoldásnak, de gondoltam biztos, ami biztos megkérdezem a tájékozottabbaktól.

Üdv,
Viktor

(#23570) Josi válasza Vikusz77 (#23569) üzenetére


Josi
aktív tag

Szerintem azt ami a számlán szerepel.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#23571) Lackooo84 válasza Vikusz77 (#23569) üzenetére


Lackooo84
veterán

Amikor átveszed a terméket, az a dátum a vásárlás napja. Persze kiszámlázni nem úgy fogják online rendelésnél, mivel nem tudják előre mikor jut el hozzád.

The Truth is out there... PSN ID: Lacek84

(#23572) asdf_


asdf_
veterán

Ilyenkor szoktam én a trackinget (amíg még elérhető) lementeni. És egyértelmű, hogy akkor mikortól indul.

(#23573) Exodion válasza Vikusz77 (#23569) üzenetére


Exodion
tag

Nekem van egy par kek Bosch gepem. A szamlan szereplo datumot fogadjak el ha javitasra kerul a sor, add meg azt :).

(#23574) Lackooo84 válasza Exodion (#23573) üzenetére


Lackooo84
veterán

A-a, neked elvileg legyen papírod róla mikor vetted át a terméket, nekem is mindig ad a futár, azzal bizonyítod mikor történt meg az átvétel, sőt van aminél az üzembehelyezés dátuma számít. Azért a számlán szereplő dátum és a valós kézhezvétel között akár 1-2 hét is eltelhet...

The Truth is out there... PSN ID: Lacek84

(#23575) Exodion válasza Lackooo84 (#23574) üzenetére


Exodion
tag

Sokra mesz vele ha a szerviz erre nem kivancsi. A szamla egy jo esetben kereskedo altal lepecsetelt valodi papir. Barmi mas amit te adsz magadnak is nyomtathattad. Ezt kaptam a szerviztol es be is irtak a szamlan szereplo datumot.

Olyan ez mint a regi jotallasi igenyeknel a torekedni a 15 munkanapra.

(#23576) Lackooo84 válasza Exodion (#23575) üzenetére


Lackooo84
veterán

A szervizt nem is kell érdekelje, a bolttal vagy szerződésben, ahol vetted. Ott csak nem tagadják le, mikorrak üldték ki. Azért volt már rá nem 1-2 példa, ahol az a pár nap igen is számított a jótállási idő szempontjából és én tuti nem hagynám, ha pont úgy jönne ki a dolog. Nekem volt olyan pl. h a futárok elkeverték az árut, egy hét telt el mire meglett, tehát akkor az én gari időmből azért eltűnik 7 nap, mert ők balfaszkodtak? Meg akkor a 3 és 14 napot is onnan kellene számolni nem? Dehogyis.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there... PSN ID: Lacek84

(#23577) 4Grider válasza Lackooo84 (#23576) üzenetére


4Grider
veterán

Addig igazad lenne, amíg az alap, törvény által biztosított 1 év garanciáról van szó. Amikor viszont efölött vállal egy cég/forgalmazó jótállást, akkor már a saját szabályai a mérvadók. Ott már kiköthet bármit, pl. azt is, hogy a számlán szereplő vásárlási dátum a +x év jótállás kezdő napja.

(#23578) Lackooo84 válasza 4Grider (#23577) üzenetére


Lackooo84
veterán

De akkor is hivatalosan a vásárlás dátuma az a dátum, amikor a kezedbe veszed a terméket. Onnan indul a 3 nap, a 14 nap minden.

The Truth is out there... PSN ID: Lacek84

(#23579) 4Grider válasza Lackooo84 (#23578) üzenetére


4Grider
veterán

A 3 napot, a 14 napot, az 1-2-3 évet jogszabály rögzíti, a plusz 1-2 éveket meg a gyártók/forgalmazók feltételei határozzák meg. Nálunk az eladás keltéhez rögzíti a gyártó a plusz két évet (a plusz két évhez regisztrálni kell az eladó céget és a számlájának a számát is, hogy visszaellenőrizhető legyen), mivel hasonló gyártó a Bosch is, gondolom náluk is. Ha csak az első kötelező évet nézzük, akkor hangsúlyozom, hogy igazad van.

[ Szerkesztve ]

(#23580) IzI


IzI
aktív tag

Összefoglalóban nem találtam és lehet nem is itt kéne feltenni,akkor sry.
Ha veszek vkitől egy terméket bolti garanciával,de az ő nevére van írva,akkor én azt tudom érvényesíteni,hogy megy ez? Soha nem vettem még használt dolgot,főleg nem garival.

(#23581) 4Grider válasza IzI (#23580) üzenetére


4Grider
veterán

A jótállás nem névre szól. De a jótállás érvényesítéséhez kell a jótállási jegy és/vagy számla.

(#23582) IzI válasza 4Grider (#23581) üzenetére


IzI
aktív tag

Köszi!

(#23583) Lackooo84 válasza 4Grider (#23579) üzenetére


Lackooo84
veterán

Mert a vásárlás napját nem? :D Az a vásárlás napja, amikor átveszed a terméket, ez nem vita tárgya.

The Truth is out there... PSN ID: Lacek84

(#23584) Vikusz77 válasza Vikusz77 (#23569) üzenetére


Vikusz77
tag

Köszönöm a válaszokat!
Ahogy látom, nem annyira egyértelmű a dolog, szóval most írtam a Bosch illetékes e-mail címére, meglátom mit válaszolnak (ha válaszolnak), és megírom.

(#23585) 4Grider válasza Lackooo84 (#23583) üzenetére


4Grider
veterán

Az átvétel napja egzaktul nem meghatározható az adásvétel fő dokumentuma (a számla) alapján. Ma is kaptam egy terméket: A futár bedobta a kerítésen a kertbe (mert megkértem rá, mivel nem voltam otthon). Hol van erről papír, hogy ma kaptam meg? Az egy éves kötelező jótállásnál még ok, hogy lenyomom a márkaszerviz torkán a futárcég értesítő e-mailjét. De 3 év múlva???

(#23586) Scorp2011 válasza IzI (#23580) üzenetére


Scorp2011
őstag

Hol volt vásárolva eredetileg?

𝕊𝕔𝕠𝕣𝕡𝟚𝟘𝟙𝟙

(#23587) Vikusz77 válasza Vikusz77 (#23584) üzenetére


Vikusz77
tag

Megjött a Bosch válasza a gép regisztrációs kérdésemre.

A vásárlás dátumaként, a számla keltének dátumát kell megadni, (jelen esetben, azt a napot, amikor megrendeltem a neten a terméket).

(#23588) Lackooo84 válasza Vikusz77 (#23587) üzenetére


Lackooo84
veterán

Hát jó nagy átbaszarintás ez is, megnézném ki hagyná benyalni, ha mondjuk pont az a pár nap kellene majd a gariból, amennyivel később veszed át.

The Truth is out there... PSN ID: Lacek84

(#23589) Exodion válasza Lackooo84 (#23588) üzenetére


Exodion
tag

de te meg mindig nem erted... Ez nem a kotelezo jotallas :DDD . A boltnak a torkan sem tuti hogy lenyomod majd 2023.07.22-en hogy hat de gizike en ezt 07.22-en kaptam kezhez, de meg talan eselyes.
Ez a kotelezo jotallason tuli (egyenileg vallalt) szavatossagrol szol. Beregisztralod a gyartonal, az o altala jofejsegbol vallalt plusz 2/3evre. Ott orulsz ha kapsz valamit.

Az mas kerdes hogy egyebkent is a gyarto szervizebe vinned a cuccot nem a kereskedohoz hogy varj 1-2hetet 1-2napos javitasra.

(#23590) Lackooo84 válasza Exodion (#23589) üzenetére


Lackooo84
veterán

De te sem érted. Minden jótállást onnan kell számítani, amikor átvetted. Ha a kötelezőn felül kapsz plusz éveket, az is ugyanúgy eltolódik pár nappal, ha a számlán levő dátumot nézik.

The Truth is out there... PSN ID: Lacek84

(#23591) Exodion válasza Lackooo84 (#23590) üzenetére


Exodion
tag

Jo, feladom :R

(#23592) Viktoár válasza Lackooo84 (#23590) üzenetére


Viktoár
addikt

Szerintem hagyjátok ezt és térjetek vissza rá akkor ha ezen a pár napon múlik a jótállásod. :DDD

Üdv:Viktor

(#23593) Superhun válasza Lackooo84 (#23590) üzenetére


Superhun
Topikgazda

"Minden jótállást onnan kell számítani, amikor átvetted. "

Ez gyártói garinál nem mindig így van. Lásd Western Digitalnál a vinyó RMA gari. Az sztem a gyártás időpontjától indul.

[ Szerkesztve ]

(#23594) Lackooo84 válasza Superhun (#23593) üzenetére


Lackooo84
veterán

Tehát ha mondjuk teszem azt 2 év után veszed meg, akkor már nincs is rá garid, az tök jó... :D

The Truth is out there... PSN ID: Lacek84

(#23595) Superhun válasza Lackooo84 (#23594) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Lehet, hogy attól a naptól indul, amikor eladja a gyártó a nagykernek, nem tudom pontosan, de az biztos, hogy nem attól a naptól, amikor az end user veszi meg a cuccot a kiskertől.

[ Szerkesztve ]

(#23596) jarlax


jarlax
tag

Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy adott egy Acer Predator laptop, aminek meghalt a GPU hűtése, és már előtte kiesett a "W" billentyűje. Visszaküldtem garanciás szervizbe, ahol visszaírtak, hogy a GPU hűtést cserélik gariba, viszont a billentyűt 52e Ft-ért cserélik ki, mivel szerintük azt mechanikai sérülés érte. Írtam nekik, hogy egy billentyűt szerintem csak mechanikai sérülés érheti, mivel folyamatosan "ütik, verik" de ezt bírnia kellene. A válasz, szerintük akkor is mi vagyunk a hibásak, mert valószínű hogy kipattant a bill, és utána mi valahogy eltörtük az alatta lévő dolgokat. Erre írtam, hogy az meg se fordul a fejükbe, hogy eleve eltört alatta minden, és azért esett ki? Válasz, kivizsgálják újra, de az is azt állapította meg, hogy mi vagyunk a hibásak. Szerintetek tudok még mit tenni, vagy nyugodjak bele? 52 e Ft-ot nem szívesen fizetnék 1 billentyűért (tudom, hogy valószínűleg az egészet tudják csak cserélni, azért lehet ennyi).
A terméket Telekomon keresztül vettük, 1,5 éve, 3 év garancia van rá, és még nem volt szervizbe ezelőtt. Vásárlási érték: 510.000,- Ft
Válaszokat előre is köszönöm.

(#23597) asdf_ válasza Superhun (#23593) üzenetére


asdf_
veterán

Lásd Western Digitalnál a vinyó RMA gari. Az sztem a gyártás időpontjától indul.

Nem, a gyárban elindítják automatikusan gyártás ideje + x nappal, de ezt később a vevő módosíthatja számlával. Tehát az inline rendszerben hiába járt le, ha +2 hónapot figyelt még valahol, akkor is vissza leht küldeni, ha van gyári számos számla.

(#23598) asdf_ válasza Lackooo84 (#23590) üzenetére


asdf_
veterán

De te sem érted. Minden jótállást onnan kell számítani, amikor átvetted. Ha a kötelezőn felül kapsz plusz éveket, az is ugyanúgy eltolódik pár nappal, ha a számlán levő dátumot nézik.

Te nem érted. A kötelező jótállás indulásának dátuma az átvétel dátuma, mivel azt jogszabály írja elő. Ha a gyártó önként ad további két évet, egyáltalán nem evidens, hogy az átvétel dátumával indul, simán írhatja azt feltételnek, hogy a vásárlás dárumától indul az önkéntes, és egy 23-i számlával amit 29-én vettél át, 3 év múlva 25-én teljesen jogosan hajtanak el, mert azt írták, hogy a vásárlás dátumátol adnak 3 évet, nem pedig az átvételtől.

(#23599) Lackooo84 válasza asdf_ (#23598) üzenetére


Lackooo84
veterán

Ez hülyeség. Hogy indulhatna bármi is onnan, amikor még nálam sincs a termék?? Akkor mégis mit garantálnak NEKEM aki megvette, de még NEM KAPTA MEG? Hogy addig nem sérül meg a dobozban? Ugyan... :DDD

Mondjuk egy normális gyártóban lenne annyi gerinc, hogy nem szarozna azon a pár napon, ha pont annyi kellene a jótállási időhöz.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there... PSN ID: Lacek84

(#23600) asdf_ válasza Lackooo84 (#23599) üzenetére


asdf_
veterán

Úgy, hogy azt írja, hogy a vásárlástól számítva indul, onnantól hogy leírta, az érvényes. és punktum, Valamint úgy, hogy a számlán szerepel dátum, a termék neve, gyári száma, mindene, így azon egyértelmű minden. Utólag viszont egy tracking alapján az életben nem bizonyítod, hogy mit, mekkorát, honnan, hová vittek. Az csak annyit mutat, hogy valamit vittek, valahonnan valahova (ezeket nem feltétlenül látod, hogy honnan hova!), és két biztos dolog van benne, a feladás és az átvétel dátuma. Ez egy adott termék jótállásának indításával kapcsolatosan nem tartalmaz SEMMIT. És egy WD pl. nem fog holmi tracking ID-kkel szarakodni, ami neki kínai nyelven van ellenben semmi nem szerepel rajta a termékéről, számla és hali, más nem érdekli.

Adok neked egy ezrest, ha megmondod, hogy ez honnan hova ment (az áthúzott posta egy településnév, ami NEM egyezik a címzett településsel, tehát a cimzett helység meg sem található rajta egyáltalán) és mi volt a szállítmány.

[ Szerkesztve ]

(#23601) Superhun válasza asdf_ (#23597) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Köszi a pontosítást! :R

(#23602) MaxxDamage


MaxxDamage
nagyúr
LOGOUT blog

Toshiba HDD esetén van olyan, hogy "gyári" gari?
Doku/számla nincs (ajándékba kapott, cégtől - bontatlan/új)
WD esetén van "gyári" gar ami a rendszerben szerepel SN alapján csekkolható is, de Toshiba esetén van hasonló? :F

◄►Clevo® X170SM-G -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►LG® V50 ThinQ 5G Dual Screen 6/128GB "Black"◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#23603) asdf_ válasza MaxxDamage (#23602) üzenetére


asdf_
veterán

Afaik nincs, vásárlás helyére kell visszavinni. De nem Seagate az, ne parázz :)

[ Szerkesztve ]

(#23604) skill84


skill84
tag

üdv!

vettem egy 4TB Toshiba 3.5" P300 SATAIII winchester OEM (HDWD240UZSVA) hddt

másfél hét után filmnézés közben eltűnt a windows 10 számára.
újraindítás után se látta a fileokat , a disk managment-ben
unallocated space szerepelt.

EaseUS Data Recovery programmal sikerült az adatok 100%-át lementeni.

mielőtt visszavittem a személyes adatok miatt formatáltam a drivot így
első ránézésre jónak tűnhet a szerviz számára.

természetesen futatak rajta egy tesztet ami kihozta hogy 100/100

ma kaptam levelet, hogy 20%ot levonnak az árból mivel amortizálódott a hdd:

"Az Ön által vásárolt és használt merevlemez 5 napot és 17 órát ment, valamint 44 indításon van túl és ez már meghaladja a kipróbálás mértékét ilyen termékeknél!"

mi a vélemény erről? fogadjam el így jártam?

(mivel az adatokat le kellet mentenem valahova ezért vettem egy 4tb-os lila wd-t, néha fura hangja van de ez egy másik történet)

• Termék gyártója és mivolta (pl. HP laptop, Samsung telefon)
toshiba HDD
• Vásárlásának helye, időpontja
aqua 07.16.
• Eladási ára
26690ft
• Magánszemélyként vagy cégnévre vetted-e
magán
• Hiba jellege
fentebb
• Ha már leadtad garanciális ügyintézésre, akkor az mikor történt
07.27.
• Ha korábban már volt garanciálisan szervizelve, akkor az hányszor történt, mennyi ideig volt szervizben és mit csináltak vele
nem
• Használtan vetted-e
nem

(#23605) Lackooo84 válasza skill84 (#23604) üzenetére


Lackooo84
veterán

De ha hibás volt miért elállásban vitted vissza? Hogy majd valaki megvegye hibátlanként? :U Nem így kellett volna, hanem a jótállásban hibásként leadni, és akkor nagy valószínűség szerint kicserélik egy újra...

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there... PSN ID: Lacek84

(#23606) skill84 válasza Lackooo84 (#23605) üzenetére


skill84
tag

ott kérdeztem , hogy mit javasolnak.
azt mondták a szervízzel megnézetik.

a hibáról én szóltam, hogy az üzlet ezzel mit kezd arra nincs hatásom.

[ Szerkesztve ]

(#23607) Lackooo84 válasza skill84 (#23606) üzenetére


Lackooo84
veterán

Ők mit javasolnak? Hát ha nálam beszarik valami akkor visszaviszem, hogy hibás, nem másoktól várom a tanácsot, pláne, hogy ez így nekik jobb.

The Truth is out there... PSN ID: Lacek84

(#23608) asdf_ válasza skill84 (#23606) üzenetére


asdf_
veterán

Akkor visszakéred, aztán teszteled tovább, letölöd a régi toshiba sotrage diagnostic toolt hátha ismeri a hdd-t és viszaviszed, majd ha meghalt. És próbáld ki másik gépben is persze.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2021 PROHARDVER Informatikai Kft.