Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Random25: Windows 11 telepítés Pendriveról
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gerner1
-
LOGOUT
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
MC Pite #322950 üzenetére
Érekes amit írsz. Itt az első egy fitness, második cross trekking, harmadik a sima trekking, 4. a gravel. Alsó kettő meg a saját 10+ éves városi cirkálóim. Ránézésre nincsenek olyan nagy különbségek a fitness, meg a gravel között. Nyilván többet megnéztem így online, de ki is kéne próbálni őket, én laikus vagyok.
A Batavus kb. gravel vázra hasonlít legikább, a régi versenybicómnak is ilyesmi váza volt. A Cyco kb. trekking-cr.trekking, a Gepidám meg ugye sima trekking.
Sebesség?
Én nem érzek baromi nagy különbséget a 3 bicaj között, de van valamennyi. 40km-re sokszor mentem a Gepidával meg a Cycoval is, mindkettővel tartom a 25 - 27-es tempót, kényelmes ülni rajtuk. Gepi 16.6kg, Cyco meg a Bata majdnem 18kg.
Ezek közül a Batavus a "legdrágább", ülésén érezni is. Nehéz objektív véleményt mondani, melyik mennyire fenékzsibbasztó, ugyanazzal az üléssel kéne letesztelni őket. 40km-re mindhárom rendben van. Gepida 80km-nél válik nagyon kényelmetlenné.
Bata még nem 100%-os, nem megyek vele ennyire messzire. Városban baromi kényelmes.