Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#93963) npera válasza blueboi69 (#93936) üzenetére


npera
újonc

Most jutottam el odáig, hogy nézzem.

Az első pillanatban a feszültség 7,8V, ami 2 cellán 3,9V per cella kábé. Ami induláskor kevés. 4,2V a fullra töltött cella.

Utána rögtön felszálláskor 6,8, aztán 6,5V. Ez kábé 3,25V csak, ami már-már mélymerülés egy lipónak. Érdekes módon utána nem esik tovább drasztikusan.

Itt valami nagyon nem stimmel. Nem tudom mekkora az akksi belső ellenállása, de ha van kéznél valami modernebb töltő (ISDT és társai), akkor az kiírja töltés közben. Ha magas, akkor az az akksi megérkezett a végső fázisba.

Milyen csati van az akksin? Valami pici piros? Vagy nagyobb?
Ha túl furvinyek az akksi, akkor lehet már a csatlakozón túl nagy feszültségesés, aztán az egész le lesz fojtva nagyon durván.

A második részben a 3S akksival 12,4V körül indulsz, ami 4,13V cellánként, ami már-már telibe töltött akksit feltételez. Ez jó.
Rögtön felszállás után leesik terhelés alatt 11,1V-ra, ami 3,7V. Ez gyakorlatilag amikor el kellene kezdeni leszállni. Túl nagy a feszültségesés, gyakorlatilag közel full feszültségről bezuhan az alsó határra egyből. Ez is valami JST-csati vagy hasonló? Mert ha XT30, ne adj Isten XT60 csati van, akkor az nem fojtja úgy le a feszültséget rögtön az akksi után.

Ez az akksi mennyire egészséges? Belső ellenállás?

Javaslat: rakd ki Betaflight alatt az átlagos cella feszültséget és ne a RunCam OSD teljes pakkra vonatkoztatott feszültségét nézd. Akkor látod, hogy a skálán hol jársz. 4,2V a full, míg 3,7V-nál már érdemes leszállni.

Ha 1-cellás akksival mész, akkor azt le lehet meríteni 3,2V-ra terhelés alatt, de alá már nem érdemes. Én kábé 3,5V körül már le szoktam szállni az 1-cellás gépen. Többcellás esetben 3,7V-nál már leszálláshoz készülődök.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.