50 éve nem történt ilyen, mire készüljenek fel és mennyire? Neked van odahaza tartalékban csap a fürdőszobába, ha véletlenül letörik, meg tartalék akku a kocsiba?
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [proci985:] Audyssey szobakalibráció felülvezérlése REW + mérőmikrofonnal
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Hozzászólások
hobizoli
nagyúr
ne izguilj mar ennyit a meretein, nem is felfujhato gumicsonakkal meg egy horgasz ladikra valo 2kW-s motorral kell nyilvan nekiallni ennek se
egy-egy kikotoi tolohajo 5-10ezer loeros is van, de siman vannak meg tizezer paripa felettiek is
egy normalisabb kikotoben van belole tobb tucattal az ilyen kontener hajokat vagy olajtankereket a molohoz rendezni
ez igy nyilvan nem a seggevel ment bele a partba, hanem az orraval
a segget csak lendulete vitte ki balra, amikor az orra megallt jobb oldalt
több drón kell ;P
hobizoli
nagyúr
ha abbol elnek akkor lenne
azert ez itt a Suezi csatona, egy extrem kiemelt fontossagu terulet, itt illene legyen erre is megoldasi terv meg kello technika hozza
ennyi erovel ha elkezd folyni egy tanker, arra mi a matek.....?
több drón kell ;P
zetor2000
senior tag
Azt felejted el, hogy ezek egyiptomiak, nem fehér emberek. Ha német(h)ek üzemeltetnék, szerintem szélesebb lenne, mint a legszélesebb hajó, ami át utd haladni, mélyebb lenne, mint amilyen mély a legmélyebbre merülő hajó, és durván havonta ellenőriznék.
A hajóra lépő ember nem lenne éhes, hogy a konyhán kajázzon, vagy ha igen, akkor azt menetrendszerűen. Nem dohányozna, vagy ha igen, akkor lenne sajátja, nem lenne korrumpálható egy csík Marlboroval.
De ezek egyiptomiak. Éhesek, és nincs pénzük (?) saját Marlborot venni. Szóval nincs annyi mentőhajó SE, amennyi kéne.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-NoVa-
őstag
Abból élek, mégsincs tartalék notebookom itthon. Ha néha ledöglik, olcsóbb egy napot utánajárni, mint mindig avultatni egyet.
NauTiLUS_HUN
újonc
zetor2000
senior tag
Valaki gcire ráért, csinált szuezi csatornás játékot. Nekem sokadikra sikerült 70% tolóerővel átvergődni. Ez a csatorna 4%a.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-NoVa-
őstag
Akkora gázzal nekem elsőre megvolt, de lassabban nem. Akkor volt ideje az oldalszélnek játszani a hajóval, és feltolt a falra, ami nagy lendülettel inkább driftelésbe fordult. És nem hinném, hogy itt 20% fölé pörgetnék a motorokat, nem nyílt óceán.
hobizoli
nagyúr
azert a MOL se azert tartja a BigWind-t 30+ eve, mert havonta 3x hasznaljak vhol
csak annak se akkor kell nekiallni osszeszogelni egy ujat, amikor szar a szitu, mert sokkal tobbe kerul varni arra amig elkeszul, mint azt avultatni, meg karbizni egy meglevot
itt mennyi love is ment el orankent a levesbe' most ezert?
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-NoVa-
őstag
Nagyon felszívtad magad hogy majd jól megoldod okosabban, de...
Rengeteg NEM helyi, a csatornát üzemeltető gazdasági erő pénze ment el a levesbe.
Ez a csatorna befektetői részéről pont lényegtelen.
Egy kevés bevételkiesést jelent, éves szinten 56 hétből egy nem hozott, hanem csak vitt. Sok évente egyszer. Ha az EU cégeknek fáj, öntenek bele védelmi pénzt, ha nem, kár vergődni rajta.
telefonon 45%-kal megvolt elsőre, tovább nem kísérleteztem.
istálló? gazemberség? hupákolás?
ha a tankerből kezd folyni a lé, az tök praktikus, mert a keskeny csatornában sokkal kevesebb felületet kell lehatárolni.
továbbra is biztos vagyok benne, hogy egy csapat amatőr kezdett problémát megoldani, akik még nem is láttak hajót közelről.
istálló? gazemberség? hupákolás?
Jahno
őstag
Én rendezvényeseknél nézegettem, hogy szinte semmiből nincs tartalék. Bevállalják, vagy buknak kicsit. Egy bulimon rohadt le a fénypult, de kibekkelték azt a 3 órát, míg szereztek. Ezért legyen dupla cucc mindenből, ami avul és csak utaztatják? Persze akad amire támogatás van, vagy szakmánkban a mindenféle konstrukciók, rendelkezésre állások, GSM tornyok mellé az aggregátok, kölcsöncuccok. Nekem laptop meg egyéb valamennyire melóeszköz is volt, de azért fogjak egy másik hasonlót, hogy majd ha nyűg lesz? Kihúzom bármivel, veszek egy használtat, kétszer költözöm, amúgy elején pont ezért vettem drágábban 4 év garis cuccot. Amit nem merek elkiabálni, de lassan 8 éve hajtok, minimál ráköltéssel. Autó sokszor szopatott be, az azért konkrétabban került pénzbe ha menni kellett, de nem ilyen kerek és senki nem tud vele számolni úgysem.
Nehéz ügy, hogy hol kinél és miből van tartalék megoldás arra az esetre is, ha ebből élne.
hobizoli
nagyúr
nemtom, de tesomek a eskuvojen a fotos 3 geppel volt ott, egy halom akksival meg egy tucat memkartyaval
persze johetett volna o is eggyel....
több drón kell ;P
Sipi-
tag
Teljesen reális összehasonlítani néhány százezer forintos (esetleg 1-2 milliós) fényképezős tartalékot* soktízmillió dolláros (vagy több) eszközparkkal. Fotelszakértés jól megy, pedig gondolom még nem jártál a csatorna felé sem és akkora teherhajón sem.
*: amik valójában nem is tartalékok, mert egyiket az egyik témára, másikat videóra, stb. használja.
[ Szerkesztve ]
https://www.ferfiakonyhaban.hu
Jahno
őstag
És tudod hányan nyomják 1 darab egy kártyás géppel? Fél világ. Kettővel azért érdemes, mert jobban tudsz dolgozni. És ha már kérdés, akkor esküvőnek úgy mentem neki, hogy nem vagyok túl nagy koponya és gyakorlatozzunk, de KETTŐ darab gépem döglött meg ott helyben. Aztán készülj fel rá :-D
Az árfekvés/minőség egyéb mambójambót meg ismét nem tudjuk rendesen feszegetni, hogy mit kaptak, mennyiért, milyen minőségben. Ha az nézem, hogy átlag ismerős esküvői fotósok cucca 4-5 millió forint körül van, amit táskában szoktak cipelni, ezért évente persze van sok más, mert keresztelő, karácsonyi év végi hajtás és hasonlók így megint más a műszaki tartalom. És ezt a 4-5 milliót kb. 3 évente cserélik, még valami pénz visszajön, de jöhet a következő konfig. Akad ismerős aki bőven 1 millió alatti, vagy 500ezer alatti cuccal nyomja és mondjuk 4-5 éveig, vagy X-ig. Valami alja váz, 2 obi, csókolom, sokan a vakut sem ismerik. És akkor hasonlítsuk össze, néha nem is adják sokkal olcsóbban, vagy a komoly cuccal rendelkező nem tudja eladni magát, mert mindenkinek minden occsón kell. Szerintem tesódék sem azt rakták előre egy táblázatba, hogy hány géppel csinálja hanem azt, hogy ki ajánlotta, milyen képet küldött referenciának és milyen gyorsan virította az ajánlatot.
Másik amivel arccal mentem a falnak esküvőn, hogy két darab kölcsön gépem volt, amit előtte nap kapcsoltam be, gyorsan felkonfigtam és már aprítottam is. Néha keresni kellett gombokat, vagy hümmögtem, de nem volt olyan rossz, mint ami lehetett volna belőle. Semmi betanulás. Egyik saját kezdett szarakodni és ami szopóbb, az egyik kölcsön vas. Amikor a frissen öltözött menya kilépett az ajtón és jött a tillárom hajj, akkor megfagyott a faszba, meg mikor első páros fotók jöttek, hátkösz. De kigépészkedtem :-)
zetor2000
senior tag
Arról nem beszélve, hogy sok "vacak pult" azért sokba is tud kerülni.
Ha van is másik, lehet, hogy az másik rendezvényen van. Mert ha áll, akkor viszi a lóvét, ha működik, akkor meg tudja hozni.
GSM torony és a rendezvényes fénypult rendelkezésre állása azért kicsit más tészta, de ja. Egyiknél az évi 4 kilences enged félnapot, másiknál a félnapos rendezvényen a 4 kilences rendelkezésre állás ~10 perc kiesést ha jelent? És akkor se a szünetben esik ki...
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Jahno
őstag
Kicsit hasonlít a reptér meg egyéb logisztikai üzemeltetésekre, hogy mi jár, mi a kiemelt, mi az amit felárral tud biztosítani, hova tologatja a bázist, tankolást, extrém eseteket, mire van szerződése külsőstől és mire a reptértől/üzemeltetőtől. Aztán jön a biztosítók jogászok szakterülete :-D
Ott volt a Guga-féle Beertok fesztivál minimálba' meg ott van sok másik, ahol a jó ég tudja kivel is le vannak szerződve, bebiztosítva, aggregátortól a sörcsapig...
Itt mi volt? Természeti csapás, szél, tököm. A csatorna üzemeltetője nem költött előre ilyen mentésekre, maradt pénze bőven, mások meg sokat buktak rajta. Most lehet újratervezik a felosztásokat, aztán lehet nem... Ez is olyan műszaki megoldás volt, aminél ne aggódjak és ne azt keressük miért nem fog működni, jóvanazúgy ezer éve, most meg beütött a gebasz és szőröstalpú tevehajcsároknak fogalma nem volt, hogy merre az előre csak hümmögtek.
Jahno
őstag
Persze, sok millió, de mikortól legyen és milyen?
Jó ég tudja, erről egyszer Nagy Mikit [link] szerettem volna kifaggatni, mert baromi nagy arc és közvetlen csávó, csak pont nem ért rá sosem.
Abból meg nehéz interpolálni, hogy mit látok, mert lehet rosszul látom vagy akad olyan a színfalak mögött, amiről fogalmam sincs egészen odáig, míg bele nem futunk.
Samott
addikt
npera
újonc
Kabab fórumán olvastam egy érdekes dolgot. Lesz PTFE printelt Nano LR vázszett. Nem tudom milyen lesz, de izgalmi állapotba kerültem.
Bob Roogi
Admin
We will have the nano long range frame in the store shortly however. Printed from ptfe. Nice material
Húúú, ez izgalmas
zetor2000
senior tag
Elég fura bejelentés, ahogy olvastam.
Ha csak az elektromos verdákat érinti, akkor hajrá, ha a teljes konszernt, akkor meg wtf? Jó, csak az amerikai piac, de akkor is...
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-NoVa-
őstag
Lassan ott tartunk, hogy nem ördögtől való egy jó 1104 4000KV 4" sub120g LR gép?
Még a végén hibridet építek a sárgából és a kékből. Options, options. Egyelőre a hiperkönnyű karbonpálca X 5 vagy 6" LOS játszós izé foglalkoztat kicsit, de minden is.
-NoVa-
őstag
Bluenak meg adtam bontott/robbantott ábrától kapcsolási rajzig mindent, aztán szembesült a kék belével, és nem futamodott meg. Most működik elvileg.
npera
újonc
zetor2000
senior tag
Jóféle.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Bujdy81
csendes tag
Igazolással mehetsz sportolni. Én pl. a triatlon papírral is mehetek gyúrni.
Asztalosom elvileg teniszezik, "keresztedzésként" jár gyúrni. Teniszütője sincsen...
Bujdy81
csendes tag
[link]
E!
Éjjel sem nagyon őrzik (mit lehet ellopni egy kőbányából?), a bánya bekebelezett egy régi földutat, mi, 20+ kihagyás után azt követve simán átfutottunk rajta. De hétvégén a csajokkal át is tekertünk. Csak akkor zavarnak el, ha útban vagy/veszélyben vagy.
Bujdy81
csendes tag
Izé! NEM esett ki egy heti bevétel, mert pár hét alatt ledolgozzák a sorban állást -> az a pár hajó, amelyik elment Afrikát kerülni nem fog fizetni, a többi pont ugyanannyit fizet, mintha egy héttel előbb megy át. Szóval NEKIK kiesés alig van...
-NoVa-
őstag
Baseball népszerűbb sport, labdát és kesztyűt nem is kell az elején venni.
zetor2000
senior tag
Ja, ha nem is sok, de van kiesés. Ha nem is egy hét, de 1-2 nap tuti.
Ha nincs ez a pár napos se előre-se hátra, akkor az ott felgyülemlett hajók, meg pár másik is talán át tudott volna vergődni. Azok, amik vagy elmentek Afrikát megkerülni, meg azok, amik el sem indultak még, mert nem tudták, meddig van "dugulás". És az a pár másik azért bevétel. Én biztos elvegetálnék belőle pár napot.
Azt nem tudom, hogy a hajótársaságok a csatorna üzemeltetőit vajon perelhetik e? és ha igen, vajon perlik e majd? Mert ugye ha van kár a rakományban (élőállat elpusztult, áru megromlott...) azt rá lehet fogni a csatorna üzemeltetőinek hibájára, meg a hajó szerencsétlenségre is. Persze lehet, hogy ez egy gcire semmibe vezető per, de lehet, hogy van, akinek megéri.
Hogy az Evergreent szénné perlik, az tuti...
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
hobizoli
nagyúr
uzemelteto Vis Major-ra szokik hivatkozni
csak az utobbi 10 ev 55Mrd USD-nyi bevetelebol nem fussa par kajakabb tolohajora oda
csorosag van
több drón kell ;P
Bujdy81
csendes tag
Az megvan, hogy van olyan gyár Magyarországon (nem magyar tulajdon), mely termelő gyár, de leszerelte a meglévő biztonsági erőművet, mert egyszerűen nem érte meg fenntartani! Amikor áramszünet van pár órára oly módon, hogy mind a két betáp ugrik, akkor van kár, de olyan ritkán, hogy sokkal kevesebb, mint egy erőmű fenntartása.
Na, itt is ez van. Ahogy NoVa leírta, az, hogy Neked, Nekem, szállítmányozónak mennyi a kára, azt a csatorna üzemeltetői leszarják. Ha nem tetszik, menj körbe. Majd ha lesz mellette egy másik csatorna és versenyezni kell árral/szolgáltatással, majd akkor fejlesztenek...
hobizoli
nagyúr
vagom
de azert amikor a Deepwater Horizon furotorony kigyulladt a Mexikoi obolben, oda megis lehetett vezenyelni egy tucat tuzoltohajot, mert volt
pedig azert tul surun olyan furotorony tuz se nagyon van, meg hajok sem egnek a kikotokben hetente kettesevel
megis van ra hardver fenntartva
mas vilag
több drón kell ;P
Bujdy81
csendes tag
Nem, nem vágod!
Amikor a Deepwater Horizon kigyulladt, akkor ASAP oltani kellett, mert:
- hátha menthető a cég értékes eszköze
- szarrá bírságolja a környezetvédelmi hatóság a céget.
Ellenben itt alig tud pénzt bukni a csatorna üzemeltetője.
Miért állt keresztbe a hajó?
- vis maior, hiszen hirtelen széllökés jött,
- hibázott a hajózó személyzet,
- műszaki hiba.
Ezek közül melyikért felelős a csatorna üzemeltető? Egyikért sem...
JonesC
csendes tag
Nem értitek ti ez:
https://index.hu/kulfold/2021/03/29/uri-geller-szerint-elme-energiaval-mozgattak-el-a-szuezi-csatornaban-rekedt-oriashajot/
Jahno
őstag
Viszont ha leég a torony (vagy csak rendesen sérül), akkor ott sok minden számszerűsíthető és egy darabig nem termel. Egyszerűbb megsaccolni, hogy ki bukott mekkorát, bár akad pár alvállalkozó alvállalkozója. Egyszer már kifaggattam egy olyan embert is, aki közelebbről látta. Mi csak a 64 kilobitet próbáltuk áttuszkolni rá Románia felől Afrikán a terminálba
Nálunk ha megáll a dohányipar logisztikai része fél napra, akkor Vazul néni kicsit hisztis, nem veszi meg a napi cigijét, közvetlen forintosítható kér nem is érte. Sőt, nem keletkezett kiadás, jól is járt. Odafent a táblázatban meg behúznak -1 milliárdot. Nyitás után ennek nagy része nem jön vissza. Ebben az esetben már érdemes gyorsabban nyomkodni a gombokat, hogy hamar működjön a cucamuca.
Csatornánál kellene tudni, hogy átalány, /darab beléptetés van vagy TEUra számolnak? Ha egyáltalán számolnak.
Jahno
őstag
Elme kellett hozzá, elvégre csak kitalálták és múkod.
npera
újonc
Japp!
eattila
csendes tag
Nagyon reggel van, nagyon kocka dolog ugrott be erről, szóval bocs. De amikor kérték a véleményét, az volta Requesrt Uri?
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
blueboi69
csendes tag
90% tolóerővel elsőre megvolt.
blueboi69
csendes tag
Lábbal verlek mindjárt agyon. A saját lábaddal.
blueboi69
csendes tag
Még nem forrasztottam össze, de igen, a kérdőjeles problémák elhárultak mostmár csak 3 forrasztás kell és megint lehet repülni
Aztán hétvégén jön haver, kipróbálom a nazgul5-öt
npera
újonc
Ütő meg úgyis ott van a kocsiban, profit....
npera
újonc
A driftelős múltad, ugyebár
JonesC
csendes tag
Jól illik a szemöldökcsonthoz Minden neandervölgyi elégedetten cuppantana
npera
újonc
4S vagy 6S? Ott szerintem a hirtelen gázfröccsre majd koncentrálj rá.
npera
újonc
Igen, az fontos. Erős szemöldökcsont, kicsi homlok. Nehéz fejbevágni