Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#94151) Jahno válasza hobizoli (#94146) üzenetére


Jahno
őstag

50 éve nem történt ilyen, mire készüljenek fel és mennyire? Neked van odahaza tartalékban csap a fürdőszobába, ha véletlenül letörik, meg tartalék akku a kocsiba?

(#94152) hobizoli válasza qnadam (#94137) üzenetére


hobizoli
nagyúr

ne izguilj mar ennyit a meretein, nem is felfujhato gumicsonakkal meg egy horgasz ladikra valo 2kW-s motorral kell nyilvan nekiallni ennek se

egy-egy kikotoi tolohajo 5-10ezer loeros is van, de siman vannak meg tizezer paripa felettiek is
egy normalisabb kikotoben van belole tobb tucattal az ilyen kontener hajokat vagy olajtankereket a molohoz rendezni

ez igy nyilvan nem a seggevel ment bele a partba, hanem az orraval
a segget csak lendulete vitte ki balra, amikor az orra megallt jobb oldalt

több drón kell ;P

(#94153) hobizoli válasza Jahno (#94151) üzenetére


hobizoli
nagyúr

ha abbol elnek akkor lenne
azert ez itt a Suezi csatona, egy extrem kiemelt fontossagu terulet, itt illene legyen erre is megoldasi terv meg kello technika hozza


ennyi erovel ha elkezd folyni egy tanker, arra mi a matek.....?

több drón kell ;P

(#94154) zetor2000 válasza hobizoli (#94153) üzenetére


zetor2000
senior tag

Azt felejted el, hogy ezek egyiptomiak, nem fehér emberek. Ha német(h)ek üzemeltetnék, szerintem szélesebb lenne, mint a legszélesebb hajó, ami át utd haladni, mélyebb lenne, mint amilyen mély a legmélyebbre merülő hajó, és durván havonta ellenőriznék.
A hajóra lépő ember nem lenne éhes, hogy a konyhán kajázzon, vagy ha igen, akkor azt menetrendszerűen. Nem dohányozna, vagy ha igen, akkor lenne sajátja, nem lenne korrumpálható egy csík Marlboroval.
De ezek egyiptomiak. Éhesek, és nincs pénzük (?) saját Marlborot venni. Szóval nincs annyi mentőhajó SE, amennyi kéne.

Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.

(#94155) -NoVa- válasza hobizoli (#94153) üzenetére


-NoVa-
őstag

Abból élek, mégsincs tartalék notebookom itthon. Ha néha ledöglik, olcsóbb egy napot utánajárni, mint mindig avultatni egyet.

(#94156) NauTiLUS_HUN válasza -NoVa- (#94155) üzenetére


NauTiLUS_HUN
újonc

(#94157) zetor2000


zetor2000
senior tag

Valaki gcire ráért, csinált szuezi csatornás játékot. Nekem sokadikra sikerült 70% tolóerővel átvergődni. Ez a csatorna 4%a.

Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.

(#94158) -NoVa- válasza zetor2000 (#94157) üzenetére


-NoVa-
őstag

Akkora gázzal nekem elsőre megvolt, de lassabban nem. Akkor volt ideje az oldalszélnek játszani a hajóval, és feltolt a falra, ami nagy lendülettel inkább driftelésbe fordult. És nem hinném, hogy itt 20% fölé pörgetnék a motorokat, nem nyílt óceán.

(#94159) hobizoli válasza -NoVa- (#94155) üzenetére


hobizoli
nagyúr

azert a MOL se azert tartja a BigWind-t 30+ eve, mert havonta 3x hasznaljak vhol
csak annak se akkor kell nekiallni osszeszogelni egy ujat, amikor szar a szitu, mert sokkal tobbe kerul varni arra amig elkeszul, mint azt avultatni, meg karbizni egy meglevot

itt mennyi love is ment el orankent a levesbe' most ezert?

[ Szerkesztve ]

több drón kell ;P

(#94160) -NoVa- válasza hobizoli (#94159) üzenetére


-NoVa-
őstag

Nagyon felszívtad magad hogy majd jól megoldod okosabban, de...

Rengeteg NEM helyi, a csatornát üzemeltető gazdasági erő pénze ment el a levesbe.

Ez a csatorna befektetői részéről pont lényegtelen.
Egy kevés bevételkiesést jelent, éves szinten 56 hétből egy nem hozott, hanem csak vitt. Sok évente egyszer. Ha az EU cégeknek fáj, öntenek bele védelmi pénzt, ha nem, kár vergődni rajta.

(#94161) qnadam válasza -NoVa- (#94158) üzenetére


qnadam
veterán

telefonon 45%-kal megvolt elsőre, tovább nem kísérleteztem.

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#94162) qnadam válasza hobizoli (#94153) üzenetére


qnadam
veterán

ha a tankerből kezd folyni a lé, az tök praktikus, mert a keskeny csatornában sokkal kevesebb felületet kell lehatárolni.

továbbra is biztos vagyok benne, hogy egy csapat amatőr kezdett problémát megoldani, akik még nem is láttak hajót közelről.

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#94163) Jahno válasza hobizoli (#94153) üzenetére


Jahno
őstag

Én rendezvényeseknél nézegettem, hogy szinte semmiből nincs tartalék. Bevállalják, vagy buknak kicsit. Egy bulimon rohadt le a fénypult, de kibekkelték azt a 3 órát, míg szereztek. Ezért legyen dupla cucc mindenből, ami avul és csak utaztatják? Persze akad amire támogatás van, vagy szakmánkban a mindenféle konstrukciók, rendelkezésre állások, GSM tornyok mellé az aggregátok, kölcsöncuccok. Nekem laptop meg egyéb valamennyire melóeszköz is volt, de azért fogjak egy másik hasonlót, hogy majd ha nyűg lesz? Kihúzom bármivel, veszek egy használtat, kétszer költözöm, amúgy elején pont ezért vettem drágábban 4 év garis cuccot. Amit nem merek elkiabálni, de lassan 8 éve hajtok, minimál ráköltéssel. Autó sokszor szopatott be, az azért konkrétabban került pénzbe ha menni kellett, de nem ilyen kerek és senki nem tud vele számolni úgysem.

Nehéz ügy, hogy hol kinél és miből van tartalék megoldás arra az esetre is, ha ebből élne.

(#94164) hobizoli válasza Jahno (#94163) üzenetére


hobizoli
nagyúr

nemtom, de tesomek a eskuvojen a fotos 3 geppel volt ott, egy halom akksival meg egy tucat memkartyaval

persze johetett volna o is eggyel.... :U

több drón kell ;P

(#94165) Sipi- válasza hobizoli (#94164) üzenetére


Sipi-
tag

Teljesen reális összehasonlítani néhány százezer forintos (esetleg 1-2 milliós) fényképezős tartalékot* soktízmillió dolláros (vagy több) eszközparkkal. :W Fotelszakértés jól megy, pedig gondolom még nem jártál a csatorna felé sem és akkora teherhajón sem. :C

*: amik valójában nem is tartalékok, mert egyiket az egyik témára, másikat videóra, stb. használja.

[ Szerkesztve ]

https://www.ferfiakonyhaban.hu

(#94166) Jahno válasza hobizoli (#94164) üzenetére


Jahno
őstag

És tudod hányan nyomják 1 darab egy kártyás géppel? Fél világ. Kettővel azért érdemes, mert jobban tudsz dolgozni. És ha már kérdés, akkor esküvőnek úgy mentem neki, hogy nem vagyok túl nagy koponya és gyakorlatozzunk, de KETTŐ darab gépem döglött meg ott helyben. Aztán készülj fel rá :-D

Az árfekvés/minőség egyéb mambójambót meg ismét nem tudjuk rendesen feszegetni, hogy mit kaptak, mennyiért, milyen minőségben. Ha az nézem, hogy átlag ismerős esküvői fotósok cucca 4-5 millió forint körül van, amit táskában szoktak cipelni, ezért évente persze van sok más, mert keresztelő, karácsonyi év végi hajtás és hasonlók így megint más a műszaki tartalom. És ezt a 4-5 milliót kb. 3 évente cserélik, még valami pénz visszajön, de jöhet a következő konfig. Akad ismerős aki bőven 1 millió alatti, vagy 500ezer alatti cuccal nyomja és mondjuk 4-5 éveig, vagy X-ig. Valami alja váz, 2 obi, csókolom, sokan a vakut sem ismerik. És akkor hasonlítsuk össze, néha nem is adják sokkal olcsóbban, vagy a komoly cuccal rendelkező nem tudja eladni magát, mert mindenkinek minden occsón kell. Szerintem tesódék sem azt rakták előre egy táblázatba, hogy hány géppel csinálja hanem azt, hogy ki ajánlotta, milyen képet küldött referenciának és milyen gyorsan virította az ajánlatot.

Másik amivel arccal mentem a falnak esküvőn, hogy két darab kölcsön gépem volt, amit előtte nap kapcsoltam be, gyorsan felkonfigtam és már aprítottam is. Néha keresni kellett gombokat, vagy hümmögtem, de nem volt olyan rossz, mint ami lehetett volna belőle. Semmi betanulás. Egyik saját kezdett szarakodni és ami szopóbb, az egyik kölcsön vas. Amikor a frissen öltözött menya kilépett az ajtón és jött a tillárom hajj, akkor megfagyott a faszba, meg mikor első páros fotók jöttek, hátkösz. De kigépészkedtem :-)

(#94167) zetor2000 válasza Jahno (#94163) üzenetére


zetor2000
senior tag

Arról nem beszélve, hogy sok "vacak pult" azért sokba is tud kerülni.
Ha van is másik, lehet, hogy az másik rendezvényen van. Mert ha áll, akkor viszi a lóvét, ha működik, akkor meg tudja hozni.

GSM torony és a rendezvényes fénypult rendelkezésre állása azért kicsit más tészta, de ja. Egyiknél az évi 4 kilences enged félnapot, másiknál a félnapos rendezvényen a 4 kilences rendelkezésre állás ~10 perc kiesést ha jelent? És akkor se a szünetben esik ki...

Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.

(#94168) Jahno válasza Sipi- (#94165) üzenetére


Jahno
őstag

Kicsit hasonlít a reptér meg egyéb logisztikai üzemeltetésekre, hogy mi jár, mi a kiemelt, mi az amit felárral tud biztosítani, hova tologatja a bázist, tankolást, extrém eseteket, mire van szerződése külsőstől és mire a reptértől/üzemeltetőtől. Aztán jön a biztosítók jogászok szakterülete :-D

Ott volt a Guga-féle Beertok fesztivál minimálba' meg ott van sok másik, ahol a jó ég tudja kivel is le vannak szerződve, bebiztosítva, aggregátortól a sörcsapig...

Itt mi volt? Természeti csapás, szél, tököm. A csatorna üzemeltetője nem költött előre ilyen mentésekre, maradt pénze bőven, mások meg sokat buktak rajta. Most lehet újratervezik a felosztásokat, aztán lehet nem... Ez is olyan műszaki megoldás volt, aminél ne aggódjak és ne azt keressük miért nem fog működni, jóvanazúgy ezer éve, most meg beütött a gebasz és szőröstalpú tevehajcsároknak fogalma nem volt, hogy merre az előre csak hümmögtek.

(#94169) Jahno válasza zetor2000 (#94167) üzenetére


Jahno
őstag

Persze, sok millió, de mikortól legyen és milyen?

Jó ég tudja, erről egyszer Nagy Mikit [link] szerettem volna kifaggatni, mert baromi nagy arc és közvetlen csávó, csak pont nem ért rá sosem.

Abból meg nehéz interpolálni, hogy mit látok, mert lehet rosszul látom vagy akad olyan a színfalak mögött, amiről fogalmam sincs egészen odáig, míg bele nem futunk.

(#94170) Samott


Samott
addikt

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#94171) npera


npera
újonc

Kabab fórumán olvastam egy érdekes dolgot. Lesz PTFE printelt Nano LR vázszett. Nem tudom milyen lesz, de izgalmi állapotba kerültem.

Bob Roogi
Admin
We will have the nano long range frame in the store shortly however. Printed from ptfe. Nice material

Húúú, ez izgalmas :C

(#94172) zetor2000 válasza Samott (#94170) üzenetére


zetor2000
senior tag

Elég fura bejelentés, ahogy olvastam.
Ha csak az elektromos verdákat érinti, akkor hajrá, ha a teljes konszernt, akkor meg wtf? Jó, csak az amerikai piac, de akkor is...

Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.

(#94173) -NoVa- válasza npera (#94171) üzenetére


-NoVa-
őstag

Lassan ott tartunk, hogy nem ördögtől való egy jó 1104 4000KV 4" sub120g LR gép? :)

Még a végén hibridet építek a sárgából és a kékből. Options, options. Egyelőre a hiperkönnyű karbonpálca X 5 vagy 6" LOS játszós izé foglalkoztat kicsit, de minden is.

(#94174) -NoVa-


-NoVa-
őstag

Bluenak meg adtam bontott/robbantott ábrától kapcsolási rajzig mindent, aztán szembesült a kék belével, és nem futamodott meg. Most működik elvileg.

(#94176) zetor2000 válasza npera (#94175) üzenetére


zetor2000
senior tag

Jóféle.

Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.

(#94177) Grillo


Grillo
senior tag

Hajós témához: [link]

(#94178) Bujdy81 válasza hobizoli (#94132) üzenetére


Bujdy81
csendes tag

Igazolással mehetsz sportolni. Én pl. a triatlon papírral is mehetek gyúrni.
Asztalosom elvileg teniszezik, "keresztedzésként" jár gyúrni. Teniszütője sincsen... :(

(#94179) Bujdy81 válasza Jahno (#94134) üzenetére


Bujdy81
csendes tag

[link]
E!

Éjjel sem nagyon őrzik (mit lehet ellopni egy kőbányából?), a bánya bekebelezett egy régi földutat, mi, 20+ kihagyás után azt követve simán átfutottunk rajta. De hétvégén a csajokkal át is tekertünk. Csak akkor zavarnak el, ha útban vagy/veszélyben vagy.

(#94180) Bujdy81 válasza -NoVa- (#94160) üzenetére


Bujdy81
csendes tag

Izé! NEM esett ki egy heti bevétel, mert pár hét alatt ledolgozzák a sorban állást -> az a pár hajó, amelyik elment Afrikát kerülni nem fog fizetni, a többi pont ugyanannyit fizet, mintha egy héttel előbb megy át. Szóval NEKIK kiesés alig van...

(#94181) -NoVa- válasza Bujdy81 (#94178) üzenetére


-NoVa-
őstag

Baseball népszerűbb sport, labdát és kesztyűt nem is kell az elején venni.

(#94182) zetor2000 válasza Bujdy81 (#94180) üzenetére


zetor2000
senior tag

Ja, ha nem is sok, de van kiesés. Ha nem is egy hét, de 1-2 nap tuti.
Ha nincs ez a pár napos se előre-se hátra, akkor az ott felgyülemlett hajók, meg pár másik is talán át tudott volna vergődni. Azok, amik vagy elmentek Afrikát megkerülni, meg azok, amik el sem indultak még, mert nem tudták, meddig van "dugulás". És az a pár másik azért bevétel. Én biztos elvegetálnék belőle pár napot.
Azt nem tudom, hogy a hajótársaságok a csatorna üzemeltetőit vajon perelhetik e? és ha igen, vajon perlik e majd? Mert ugye ha van kár a rakományban (élőállat elpusztult, áru megromlott...) azt rá lehet fogni a csatorna üzemeltetőinek hibájára, meg a hajó szerencsétlenségre is. Persze lehet, hogy ez egy gcire semmibe vezető per, de lehet, hogy van, akinek megéri.
Hogy az Evergreent szénné perlik, az tuti...

Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.

(#94183) hobizoli válasza zetor2000 (#94182) üzenetére


hobizoli
nagyúr

uzemelteto Vis Major-ra szokik hivatkozni

csak az utobbi 10 ev 55Mrd USD-nyi bevetelebol nem fussa par kajakabb tolohajora oda
csorosag van


:DDD

több drón kell ;P

(#94184) Bujdy81 válasza hobizoli (#94183) üzenetére


Bujdy81
csendes tag

Az megvan, hogy van olyan gyár Magyarországon (nem magyar tulajdon), mely termelő gyár, de leszerelte a meglévő biztonsági erőművet, mert egyszerűen nem érte meg fenntartani! Amikor áramszünet van pár órára oly módon, hogy mind a két betáp ugrik, akkor van kár, de olyan ritkán, hogy sokkal kevesebb, mint egy erőmű fenntartása.

Na, itt is ez van. Ahogy NoVa leírta, az, hogy Neked, Nekem, szállítmányozónak mennyi a kára, azt a csatorna üzemeltetői leszarják. Ha nem tetszik, menj körbe. Majd ha lesz mellette egy másik csatorna és versenyezni kell árral/szolgáltatással, majd akkor fejlesztenek...

(#94185) hobizoli válasza Bujdy81 (#94184) üzenetére


hobizoli
nagyúr

vagom :DDD

de azert amikor a Deepwater Horizon furotorony kigyulladt a Mexikoi obolben, oda megis lehetett vezenyelni egy tucat tuzoltohajot, mert volt

pedig azert tul surun olyan furotorony tuz se nagyon van, meg hajok sem egnek a kikotokben hetente kettesevel
megis van ra hardver fenntartva




mas vilag :K

több drón kell ;P

(#94186) Bujdy81 válasza hobizoli (#94185) üzenetére


Bujdy81
csendes tag

Nem, nem vágod!

Amikor a Deepwater Horizon kigyulladt, akkor ASAP oltani kellett, mert:
- hátha menthető a cég értékes eszköze
- szarrá bírságolja a környezetvédelmi hatóság a céget.

Ellenben itt alig tud pénzt bukni a csatorna üzemeltetője.
Miért állt keresztbe a hajó?
- vis maior, hiszen hirtelen széllökés jött,
- hibázott a hajózó személyzet,
- műszaki hiba.

Ezek közül melyikért felelős a csatorna üzemeltető? Egyikért sem...

(#94187) JonesC


JonesC
csendes tag

Nem értitek ti ez:

https://index.hu/kulfold/2021/03/29/uri-geller-szerint-elme-energiaval-mozgattak-el-a-szuezi-csatornaban-rekedt-oriashajot/

(#94188) Jahno válasza hobizoli (#94185) üzenetére


Jahno
őstag

Viszont ha leég a torony (vagy csak rendesen sérül), akkor ott sok minden számszerűsíthető és egy darabig nem termel. Egyszerűbb megsaccolni, hogy ki bukott mekkorát, bár akad pár alvállalkozó alvállalkozója. Egyszer már kifaggattam egy olyan embert is, aki közelebbről látta. Mi csak a 64 kilobitet próbáltuk áttuszkolni rá Románia felől Afrikán a terminálba :W

Nálunk ha megáll a dohányipar logisztikai része fél napra, akkor Vazul néni kicsit hisztis, nem veszi meg a napi cigijét, közvetlen forintosítható kér nem is érte. Sőt, nem keletkezett kiadás, jól is járt. Odafent a táblázatban meg behúznak -1 milliárdot. Nyitás után ennek nagy része nem jön vissza. Ebben az esetben már érdemes gyorsabban nyomkodni a gombokat, hogy hamar működjön a cucamuca.

Csatornánál kellene tudni, hogy átalány, /darab beléptetés van vagy TEUra számolnak? Ha egyáltalán számolnak.

(#94189) Jahno válasza JonesC (#94187) üzenetére


Jahno
őstag

Elme kellett hozzá, elvégre csak kitalálták és múkod.

(#94190) npera válasza -NoVa- (#94173) üzenetére


npera
újonc

Japp!

(#94191) eattila válasza JonesC (#94187) üzenetére


eattila
csendes tag

Nagyon reggel van, nagyon kocka dolog ugrott be erről, szóval bocs. De amikor kérték a véleményét, az volta Requesrt Uri?

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#94192) blueboi69 válasza zetor2000 (#94157) üzenetére


blueboi69
csendes tag

90% tolóerővel elsőre megvolt.

(#94193) blueboi69 válasza eattila (#94191) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Lábbal verlek mindjárt agyon. A saját lábaddal. :C

(#94194) blueboi69 válasza -NoVa- (#94174) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Még nem forrasztottam össze, de igen, a kérdőjeles problémák elhárultak mostmár csak 3 forrasztás kell és megint lehet repülni :)
Aztán hétvégén jön haver, kipróbálom a nazgul5-öt :C

(#94195) npera válasza -NoVa- (#94181) üzenetére


npera
újonc

Ütő meg úgyis ott van a kocsiban, profit....

(#94196) npera válasza blueboi69 (#94192) üzenetére


npera
újonc

A driftelős múltad, ugyebár :C

(#94197) JonesC válasza npera (#94195) üzenetére


JonesC
csendes tag

Jól illik a szemöldökcsonthoz :D Minden neandervölgyi elégedetten cuppantana :D

(#94198) npera válasza blueboi69 (#94194) üzenetére


npera
újonc

4S vagy 6S? Ott szerintem a hirtelen gázfröccsre majd koncentrálj rá.

(#94199) npera válasza JonesC (#94197) üzenetére


npera
újonc

Igen, az fontos. Erős szemöldökcsont, kicsi homlok. Nehéz fejbevágni :C

(#94200) eattila válasza blueboi69 (#94193) üzenetére


eattila
csendes tag

Szóltam előre :D

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.