Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#46351) ncc1701


ncc1701
veterán

Amúgy amperánál is, ha valami elektromos cucchoz kell hozzányúlni, ott kezdődik, h áramtalanítás valami nettó 32e pénz. Vagy valami hasonló volt pár éve, gondolom olcsóbb nem lett, nettó lehúzás.

(#46352) ncc1701 válasza blueboi69 (#46342) üzenetére


ncc1701
veterán

Vele mákom van, de ahogy Al Bundy mondta volt: minek menjek boltba tejért, mikor van otthon tehén? :)

(#46353) Jahno válasza ncc1701 (#46351) üzenetére


Jahno
őstag

Mellé még az egyéb tartozékok. Tumor ezért vett Kiát, ott ha levered a tükröt, vagy lököst, akkor ugyanaz a darab, mint a benzines/egyéb verzióké. Más kocsinál nagyon nem így van, néha utángyártott sincs aztán csak pislogtam az árakon.

(#46354) WiZARD válasza ncc1701 (#46349) üzenetére


WiZARD
addikt

Vállal már autót?
Garantálni tudja, hogy megfelel a Nissan elvárásainak, hogy ne tudjanak utána kibújni a garancia alól, rá mutogatva?
(ezek nem feltétlen konkrétan rá vonatkoznak)

Az E-Service Solymár Kft, akik kifejezetten elektromos autókra specializálódtak azt mondja, hogy nem tud erre ígéretet tenni.
"Ezt a megrendelőinkre bízzuk, sajnos a gyakorlatban sok probléma lehet ebből."

[ Szerkesztve ]

Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

(#46355) WiZARD


WiZARD
addikt

A tervezett példányszám fele készül a Mercedes-Benz EQC modellből
A Daimler üzemi tanácsának elnöke, Michael Brecht, a Manager Magazinnak elmondta, hogy azért szembesültek a nem várt akkumulátor hiánnyal, mert a Tesla megvásárolta a Grohmann Engineering vállalatot, azt a jármű akkumulátorokra szakosodott céget, amelyet a Mercedes-Benz a saját akkumulátor gyártási kapacitásának kialakításával megbízott.

:DDD

Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

(#46356) ezittketto válasza FőDudu (#46174) üzenetére


ezittketto
csendes tag

Ez tulajdonképpen melyik is? :F

(#46357) ncc1701


ncc1701
veterán

HP elitebook notit hová érdemes vinni gariztatni PB-en, ahol nem basszák széjjel? Cpu venti errorral nem indul.

CHS-ről van tapasztalat?

[ Szerkesztve ]

(#46358) ncc1701 válasza WiZARD (#46354) üzenetére


ncc1701
veterán

Fene tudja, hogy csinált-e már, illetve megvan-e a vizsgája. De azt konkrétan tudom, hogy az uzukit vihetném akár hozzá is, és bele is pecsételhetne a könyvébe.

(#46359) FőDudu válasza WiZARD (#46355) üzenetére


FőDudu
addikt

Szoval a konkurenciat vadolja a sajat sikertelensege miatt?

FőDudu

(#46360) FőDudu válasza ezittketto (#46356) üzenetére


FőDudu
addikt

Jade Audio ea3.
30-40 Euro korul szorjak.

Szerintem megeri.

FőDudu

(#46361) FőDudu válasza ncc1701 (#46357) üzenetére


FőDudu
addikt

Ismerostol haripapirt kertek, holott ugye online ellenorizheto a gari meglete.

FőDudu

(#46362) ncc1701 válasza FőDudu (#46361) üzenetére


ncc1701
veterán

A chs szervíz? Garipapperral sok mindenre nem mennek, mert üres. :) Nem kotrom elő, szla van. Online gari ellenőrző szerint még 18 hó gari van rá.

Ráadásul nem feltétlen vinném ki budaörsre. HP honlapja kidobott egy valag hp garis szervízt euro one van a legközelebb, pár utcányira, lehet bepróbálkozok ott.

(#46363) ezittketto válasza FőDudu (#46360) üzenetére


ezittketto
csendes tag

Jól hangzik.. Csak a külleme nem nagyon jön be.. :(

(#46364) qnadam válasza ncc1701 (#46362) üzenetére


qnadam
veterán

c-szerviz tőlem nem kért papírt, igaz nem én vittem a gépet, ők jöttek házhoz. amúgy vannak a xiii-ban is.

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#46365) ncc1701 válasza qnadam (#46364) üzenetére


ncc1701
veterán

Tudom, régen jártam oda, de a hp gari szervíz csak a budaörsit listázza.

(#46366) -NoVa- válasza ezittketto (#46363) üzenetére


-NoVa-
őstag

Van fekete is, mikor melyikből gyártanak. Jobban néz ki.

De ha valami konkrét formavilágban keresel ár-értékarányban kiemelkedőt, rakj be valami referenciaképet, valami képzelt árkategóriát, aztán előásom a pillanatnyi bestbuy-t. 30$ körül már kinyílik a világ, kezdve a Tin T2-vel, (ugyanitt épp 90$ a T4, Dudu ajánlásával, ha már mondtam neki, ő meg vett is :) , meg hogy lássuk, mit jelent az earlybird kedvezmény csájna módra).

Rendes téli mobil zenehallgatásra meg végre megjött az USB Type-C -> Type-B kábelem, úgyhogy egészen kellemes úgy sétálgatni, hogy van nálam egy ~25 fokra hűlt külső DAC :)
És ahogy <<ez (#mithallgatszmost)>> rendesen meghajtott planaron szól, megéri a plusz egy doboz és kábel. Nyáron 50+ fokra hevülve majd kötök kompromisszumot.

(#46367) Jahno válasza ncc1701 (#46358) üzenetére


Jahno
őstag

És az elektronyos?

(#46368) Jahno válasza FőDudu (#46361) üzenetére


Jahno
őstag

Mióta a 4ig mindenhol mindent összekavart, erről most inkább nem akarok hallani.

(#46369) ncc1701 válasza Jahno (#46367) üzenetére


ncc1701
veterán

Nem, de gondolom a jogszabály nem tesz különsbséget hajtás rendszer szerint. Minősített szakemberhez viheted a garis szarodat, az attól még garis marad. Tc-n egy das-os jogász srác fejtette ki anno.

(#46370) ezittketto válasza -NoVa- (#46366) üzenetére


ezittketto
csendes tag

Hát valamivel jobb, de furi, hogy átlátszó..

Köszi :R , de én nem értek amúgy egyáltalán ezekhez, csak abból indultam ki, hogy nagyjából hasonló lehet az igényszintem basszus terén, mint Dudunak és ha ő azt mondja, hogy a többi is okés, akkor az már kb nekem is elég lehet. :)

[ Szerkesztve ]

(#46371) -NoVa- válasza ezittketto (#46370) üzenetére


-NoVa-
őstag

Az átlátszóság általában azt is jelenti, hogy nem próbálnak meg gányolást rejtegetni. Ez pl 2000$-ért látszik át:

(#46372) FőDudu válasza ezittketto (#46370) üzenetére


FőDudu
addikt

Ha engem kerdeztek, akkor jobb hangja van mint a P1-nek.
Reszletezobb (ahogy az angol mondja:micro details, foleg a huros hangszerek fekszenek neki), nagyobb a tere is. Talan 'open back' fuleshez tudnam hasonlitani, annyival nyiltabb a hangkepe.

A planarhoz kepest nem tudom hogyan lehetseges a tobb reszlet, de ezt erzem.

Lehet az en fulem ezeket felrehallja, de egyszeruen jo hallgatni.
Nem hibatlan, talaltam olyan szamot aminel fura az enekesno hangja.
(pl. Sia: Chandelier - de szerintem ott torzitott enekhang van eleve es lehet csak jobban kijon a rekedtes/torzitott hang).

Minden esetre van par elado fulesem es rendelek egy ilyet.

Marad a Sony WH-1000XM3 (mert az ugye zajcsokkentos es fejhallgato) meg ez.
Tin Hifi P1, Tin Hifi T4, Shure Se215, Klipsch X10 Image meg mehet.
Vagy csaladban valakinek, vagy piacra kerul.

Majd meglatom. Most itt tartok.

[ Szerkesztve ]

FőDudu

(#46373) FőDudu válasza ezittketto (#46370) üzenetére


FőDudu
addikt

Annyira kicsi, hogy ugysem latszik semmi, a fulbol kint levo reszen meg nem atlatszo egyaltalan.

Azaz az atlatszoseg nem jelent semmit a napi hasznalatban.

FőDudu

(#46374) -NoVa- válasza FőDudu (#46372) üzenetére


-NoVa-
őstag

"A planarhoz kepest nem tudom hogyan lehetseges a tobb reszlet, de ezt erzem."

Úgy, hogy nem hallottad még a hangját, de ezt már mondtam párszor. A Mojo nem planarra való karakterisztika.

(#46375) FőDudu válasza -NoVa- (#46374) üzenetére


FőDudu
addikt

Mindegy, ez igy nekem megfelel. ;)
A Sony meg ez pont az a hangkep amit szeretek.

Nincs kedvem tovabb keresni. Itt megallok, ez a minoseg nekem boven jo.

FőDudu

(#46376) -NoVa-


-NoVa-
őstag

#RIP
"Hetvenkilenc éves korában meghalt Richly Zsolt rajzfilmrendező, a kockásfülű nyúl atyja"

(#46377) Sipi-


Sipi-
tag

Mennyire "illik" 1 fok körüli hőmérsékletnél, kicsit nedves úton ABS-nek működnie közepesen intenzív fékezésnél, nagy gázzal indulásnál meg elkaparnia a keréknek? Kocsi nem lett nehezebb, erősebb sem.
A gumik nem kopott Michelin téliek, viszont 9 évesek.

https://www.ferfiakonyhaban.hu

(#46378) ncc1701 válasza Sipi- (#46377) üzenetére


ncc1701
veterán

Ha kicsit fagyott az aszfalton a jég, akkor simán működhet.

(#46379) -NoVa- válasza Sipi- (#46377) üzenetére


-NoVa-
őstag

1 fok körül már eléggé illik, duna menti szakaszokon, hidakon, felüljárókon meg szeles nyitott részeken simán.

(#46380) FőDudu válasza Sipi- (#46377) üzenetére


FőDudu
addikt

Szaraz uton semennyire.
Ma pont ez volt, mert egy nutria (vagy patkany) atszaladt elottunk az uton es nem akartam elutni. 30-40-rol padlo es nem volt se csuszas se receges. (lehet nem volt full padlo fekezes).

0 fok koruli hofok volt, de tiszta ut. Kicsit nedvesebb az mar necces.
1 foknal meg siman lehet az ut fagyos.

[ Szerkesztve ]

FőDudu

(#46381) Sipi- válasza -NoVa- (#46379) üzenetére


Sipi-
tag

Üllői úton befelé a volt, a Könyves Kálmán körúti felüljárótól kintebb, a Népliget mellett. 12 körül, az út még nedves volt ott.

https://www.ferfiakonyhaban.hu

(#46382) jcage


jcage
tag

Hi,
Tud valaki ajánlani megbízható szervizt, aki műanyag nyílászárók karbantartásával foglakozik? Bp.
Thx,
J

A kritikus olyan, mint a nőgyógyász: ott keresi a problémát, ahol más az élvezetet...

(#46383) qnadam válasza Sipi- (#46377) üzenetére


qnadam
veterán

előfordulhatik, bár nyilván konkrétat csak úgy lehetne mondani, ha kipróbálnád másik gumikkal ugyanott :)

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#46384) Jahno válasza ncc1701 (#46369) üzenetére


Jahno
őstag

Aztán majd később jön a mutogatás, hogy ki mit nem nézett meg, ami a folyamat része lenne. Ja, ilyen egyszerűen ki lehet fejteni.

(#46385) FőDudu válasza Jahno (#46384) üzenetére


FőDudu
addikt

Csak egy kurva hulye kerdes:
- miert nem jelent az auto a gyarnak es ott gyujtik az elvegzett munkakat?

Siman nullaz egy adott szamlalot minden elvegzett feladatnal, aztan hello.
Ugyis csak a celmuszerrel lehet hozzaferni az autohoz, tehat datum/ido/feladat/szerelo neve feltoltodik es hello.

Nyilvan van valami hasonlo most is, de elektromos autoknal ugyis minden szamitogep vezerelt. Akkor mar miert ne legyen kozponti nyilvantartas? Legalabb lopas eseten a tolvaj/'kajfer' nem viheti szervizbe sem. Meg eleve, minden fobb egysegnek nyilvantartott sorozat szama van, igy a kasztnin kivul mast nem lehet buntetlenul cserelni, mert nyoma lesz.

Utopia?
Faszt. Szep uj vilag.

[ Szerkesztve ]

FőDudu

(#46386) hobizoli válasza WiZARD (#46355) üzenetére


hobizoli
nagyúr

[link]

2017-ben vettek meg

a Mörcödösznek biztos nem volt re eleg ammoja, hogy o vegye meg maganak
a csoringer Tesla-nak meg volt
most ezt a ruppotlankodasukat szoptak be

gúddzsáb, veldán :DDD

több drón kell ;P

(#46387) -NoVa- válasza FőDudu (#46385) üzenetére


-NoVa-
őstag

Ezzel csak az a baj, hogy tech chain függő, nem sziget üzem. Meg hálózati lefedettséget feltételez, aztán ha kimész USA tanyavilágba pár évre az autóddal, az bizony nem lát GSM cellát. Meg az is szívás, amikor működik még az autó, de a benne lévő kommunikációs modul frekvenciasávját nem támogatják tovább.
Vagy simán csak nem tudod a szervizből hazahozni az autód, mert az oroszok poénból lekapcsolták az internet, és a szerviz nem tudja unlockolni a gyártó szerverén keresztül. Annyi lehetőség van szerver-kliens kommunikációban a szívásra, hogy öröm nézni. Aztán az oldtimerezők miatt amikor már eljön a Linux éve, még mindig 30 éve lejárt támogatású insecure Windows 20 server-t kell majd üzemeltetniük a rég csődbement gyártó jogutódjainak.

Vagy csak valaki elvásárolja a Tesla frissítéshez használt, de véletlenül lejáró domainját egy jó pillanatban, és kér érte pénzt, hogy visszaadja. És nem szerény. Vagy csak lejár a cert, és 2 hétig leáll minden ami kapcsolódik. Nem példátlan dolog.

(#46388) npera válasza WiZARD (#46355) üzenetére


npera
újonc

Ennyire elk*rták a szerződést a jogászaik? Miért nem egy garantált kapacitásra szerződtek? Jézusom....

(#46389) FőDudu válasza -NoVa- (#46387) üzenetére


FőDudu
addikt

Nem online, hanem a szerviz latogatas alkalmaval jelento - es mondjuk 6-12 honapra hasznalati engedelyt ado szerviz muszerrol almelkodtam.

Azaz kotelezo a szerviz latogatas, kulonben az auto megall. Persze idoben ertesit/villog/sipol/stb.

Senki ne jarjon szaguldo bombaval, ha az nincs a megfelelo muszaki allapotban.
Akkupakk meg igen durva bomba....

En igy csinalnam - lehet senki nem venne meg ;)

[ Szerkesztve ]

FőDudu

(#46390) FőDudu válasza -NoVa- (#46387) üzenetére


FőDudu
addikt

En ugy tanultam, hogy a frekvencia novekedesevel no a szukseges teljesitmeny is.

Azaz 540KHz-en a 2MW-os Solti adot innen 600 kilometerrol meg megfogom, de ugyanazzal a teljesitmenyszinttel a 100MHz koruli radio hullamsav mar tuti nem menne.

Azaz 100GHz es a folott mar kivancsi leszek a teljesitmeny igenyre - vagy inkabb a cella surusegre. Lehet 10-20 meterenkent lesznek .....

Kb mint a 2.4/5GHz otthon. 5GHz-es sav gyorsabb, de tavolsagban a 2,4 a nyero.

[ Szerkesztve ]

FőDudu

(#46391) FőDudu válasza npera (#46388) üzenetére


FőDudu
addikt

Valoszinuleg garantalt kapacitast senki nem hajlando lekotni amig a kinaiake a szukseges nyersanyagok nagy resze.

FőDudu

(#46392) -NoVa- válasza FőDudu (#46390) üzenetére


-NoVa-
őstag

A lényeg nem jön át, a technikai háttér támogatási életciklusa VS autó életciklusa. Milyen protokoll maradt változatlan karbantartás nélkül feltöretlenül ugyanazon a verzión neten az autód legyártása óta? Olyan ez, mint a Volvo futott kilométer számlálója, ahol azért kellett pár év, mire rájöttek, hogy az ajtó zárógomb vezérlője is lekéregeti, és ha kisebb számot lát, akkor visszaírja a nagyot. Addig a pár évig nem volt tekert Volvo a piacon, aztán újra lett. Egy fake alkatrészadatbázisszerver pont olyan bonyolultnak tűnik, mint egy fake world of warcraft szerver, csak idő és szándék kérdése.

(#46393) hobizoli válasza FőDudu (#46390) üzenetére


hobizoli
nagyúr

ez abbol a szempontbol igaz, hogy a magasabb freki jobban arnyekolodik tereptargyak altal
de 2x akkora frekihez, nem kell 2x akkora teljesitmeny is

több drón kell ;P

(#46394) Jahno válasza FőDudu (#46389) üzenetére


Jahno
őstag

Sok autó így csinálja, egyszerűbb júzerek nem is értik, csak megy a felháborodás és csoportokban eszet osztás olyanról, amit átgondolni sem akar rendesen, csak jaaaaaaaaj nekem ne álljon meg az autópályán ha éppen ideje olajat cserélni mert mit képzel magáról.

Nem, akkor nem áll meg, de erről amúgy időben szólt sokszor jó előre. Ha meg nagy a baj, akkor inkább örülj, ha leállítja a vasat, mert a gép okosabb és ha a fizika állítja meg akkor az drágább lesz. Csak itt is szeretnek egyből sarkítani és sírni.

(#46395) hobizoli válasza -NoVa- (#46387) üzenetére


hobizoli
nagyúr

vmikor azert csak tankolni is kell bele, akkor meg valszeg olyan helyre megy az auto, ahol van vmi civilizacio is :P

több drón kell ;P

(#46396) FőDudu válasza -NoVa- (#46387) üzenetére


FőDudu
addikt

Mar meg is valaszoltad a megoldast.
Cert kell az autora, kizarolag trusted szerverrol, aztan ennyi.
X idore kap ujat (CRL meg egyeb ahogy illik), ha lejart letilt.

Vagy a datumot buzeraljak meg, vagy megoldjak a cert kicsereleset.
Mindketto ugrasztja a garit. Ennyike. Certet meg nyilvan csak a felhatalmazott szerelo tud megujitani. Egyszeru ez.

Az, hogy milyen szerverrol ujitja meg az mar kb mindegy.
A root cert meg ugye meg is hatarozza azt az idot amig az adott modell tamogatott.
Nincs oldtimerezes, nem tarolunk oreg szarokat.

FőDudu

(#46397) Jahno válasza FőDudu (#46396) üzenetére


Jahno
őstag

Igen, ez ennyire egyszerű, aztán mégis törik/nyomják/hamisítják a fél világot.

(#46398) Jahno válasza hobizoli (#46395) üzenetére


Jahno
őstag

Aztán mikor nézed kollégák leírásait, hogy vidéken műanyag palackokból tankolnak az út mellett, akkor ezt újra fogod gondolni.

(#46399) Jahno válasza FőDudu (#46390) üzenetére


Jahno
őstag

Ilyesmire lenne jó a Lora, de hát ezt megint majd mindenbe is integrálni, régiófüggetlenül egyezkedni, központilag kezelni akkor, mikor az autógyártók is spórolnak és esténként lekapcsolgatnak szervereket? Mostani cégem is azért nem jut előbbre, mert így kicsiben próbálnak gondolkozni és 1 lépéssel odébb lévő összefüggéseket fel sem szeretnének fogni. Aztán nem kettőt vagy hármat kellene még lépni, hanem 5milliót csak azért, hogy egyáltalán nekilássunk egy valaminek.

(#46400) Jahno


Jahno
őstag

Na, Corinthia nem szólt még vissza, de újra megnyitotta a pozíciót. Érdekes lesz. Előző jelentkezéshez utólag írtunk angol/magyar motivációs kiegészítést, hogy miket tettünk le az asztalra rendezvény/konferencia/miazmás terepen, ha ennyire ebben mozgolódnak és előny. Kérdés majd az, hogy ebből a svájci HRes mit lát át vagy mennyire érzi a súlyát (:-

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.