Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Klaus Duran:] A Tökéletes Egércivilizáció Kísérlet
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] Olcsó USB WiFi AC adapter
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/prohardver.gif)
LOGOUT.hu
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/k_norbi_2.gif)
K Norbi
addikt
Ezt küldték:
Üdvözlöm!
Szerintem az összes mai felni „horgas” Ez arra a kis felső perem visszahajtásra gondolhat ami meggátolja hogy a gumi pereme felfelé kiugorjon a helyéről.
A Wikipedián találtam az infót hogy ezt a profilt 1970-től használják. Az én véleményem szerint ez ma már az általános felni kialakítás. A Google is minimális találatot hoz rá angol nyelven rákeresve ezért is gondolom hogy ma már ez az általános és nem a kuriózum.
A C jelölés pedig kikopott mert mindegyik olyan tehát nem jelölik külön.
A 6,5-7 bar nyomást bírnia kell a felninek.
7 Barral megkínálom