Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gurulunk, WAZE?!
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Szólánc.
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Öregszem
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Zola007 #17281 üzenetére
Azért ezt a dolgot sem raknám bele ennyire, egy ilyen pici skatulyába.
Eleve kb 3 kategóriába lehet sorolni azt az embert, aki cselekszik. Van az aki ért hozzá, az aki nem ért hozzá, meg aki kísérletezik.
Aztán a tárgy, amin az átalakítás folyik, annak az átalakításnak is lehet többféle célja. Pl esetünkben megmódosítjuk a gyárilag megtervezett alkatrészt, de miért? Mert tuningolni akarunk rajta pl súly vagy futás teljesítmény terén, vagy teljesen átalakítani hogy valami mást kiszolgáljon mint amire eredetileg szánták.
Az hogy a csészés agyat átalakította ipari csapágyasra, nem biztos hogy bármilyen kockázattal járt. Főleg hogy a felépítése egy egyszerű, bevált, kerékpár agy gyártók által bejáratott sematika alapján kigondolt. Persze ugye értelme nem sok volt, de mint bevallotta, csak a maga boldogításért tette, tehát kísérletezett, kísérletezés nélkül meg fejleszteni, fejlődni nem lehet. Tehát ő dolga, tegye.Ha meg valaki ért hozzá, átlátja a miérteket, van szakmai tapasztalata, és úgy alakít át valamit, az szerintem megint más. Átalakításokért pedig mindig mi magunk vállaljuk a felelősséget, vagy pofára esünk, vagy sem.
Én láttam már egy pár komoly (vagy akár komolytalantól is) márka által elkövetett olyan hibákat, amin egy józan paraszti eszű ember is ledobja az ékszíjat mert látja hogy teljesen banális a történet. És akkor picit elgondolkozol, hogy az alkatrész amit drága pénzért megvásároltál, olyan gyártótól, ahol azt hiszed hogy vannak mérnökök, vannak tesztelők, van stressz tesztelés, van sok éves tapasztalat, van minőségi gyártás, az mégis mitől egy világi nagy hulladék rakat szemétszardarab ami jó hogy nem hullott ki alólad.
Csak azt akartam érzékeltetni ezzel, hogy miután felfogtuk azt hogy kaphatunk szemetet is a legnevesebb márkáktól is, és szétfújta a rózsaszín felhőt előttünk a szél, hogy akár netán talán az is előfordulhat, hogy az otthon a népembere által kitalált holmi lehet hogy még jobb is mint amit több százfős mérnökemberek összehordanak a precizitás országában, vagy bárhol máshol.(#17290) Runner_fxr
Pedálnál mi sem használtunk soha, nincs is hozzá adapterünk. Stucninál csak azoknál használok amik szét vannak könnyítve, amelyik durung, annál nem.
Hajtóműnél viszont szerintem létfontosságú, egy hajtóművet sem rakok össze nyomaték kulcs használata nélkül. Kivétel ez alól a középcsapágy, mert ott meg szerintem érzésre komolyabb munkát lehet végezni mintha az előírt nyomatékkal betépnéd. Sok váznál a menet végét is jelentheti ha a gyárilag megadott nyomatékkal meghúzod a középcsapágyat.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Körvonalazódik az új grafikus API-k iránya
- Microsoft Excel topic
- Autós topik
- Parfüm topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- IDE HDD adatmentés, segítségkérés (nem pörög fel)
- Asszociációs játék. :)
- Opel topik
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest