Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#84651) Bujdy81 válasza blueboi69 (#84643) üzenetére


Bujdy81
csendes tag

Izé, ez mióta van meg? Azóta hány km ment bele?

Amúgy a múltkori szitu, amikor volt motor baj, az megoldódott? Mármint meg lett csinálva jól?

Amúgy nekem van egy fölös 407 SW-m, ha nagyon kocsit akarsz venni gyorsba! ;) NoVa egy Forestert tudna adni, ha kell, most nem tudom, hogy Boba MX8-a az még le van-e zsírozva valahol, vagy már eladta, viszont leslie Astrája tuti nem kérhető kölcsön, mert eső érné tavaszig...

(Fityóra milyen méretű gumi kell? Apu Focusáról van eltéve 17-es téli gumi, eléggé új...)

(#84652) eattila válasza Bujdy81 (#84649) üzenetére


eattila
csendes tag

Majd meg szerintem. Az órám sem adott sok támpontot, mert ugye nem haladtam :D Indításnál a szélén álltam. És a leállítás is fokozatos volt. A baj akkor volt, mikor már nem álltam rajta :D De első alkalom volt, szóval majd belejövök :)

Köszi az infókat!

Viszont egyáltalán nem üt, még annyira sem, mint az erdei pálya.

[ Szerkesztve ]

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#84653) blueboi69 válasza Bujdy81 (#84651) üzenetére


blueboi69
csendes tag

A múltkori kopogásféle nem szűnt meg. Amit tippeltek rá vákuumszelepet, azt kicseréltem, az nem javította meg. Ez volt augusztusban, azóta nemtudom, de párszáz km-nél nem több. A kopogásrésze tök változatlan, mármint pontosan ugyanolyan a hangja mint fél éve.

Köszi köszi, de egyik verda sem lesz jó :)
Fityón meg asszem 14es gumesz van, szóval a 17es az be sem férne :)

(#84654) Bujdy81 válasza blueboi69 (#84653) üzenetére


Bujdy81
csendes tag

Szóval kopogó motorral közlekedtél, majd telefonról nyomkodtad ki a hibakódot menet közben? Kemény vagy, Csoki! ;)

Amúgy azt akartam kérdezni, hogy mikor vetted meg a verdát és mennyit mentetek azóta vele szumma?

(#84655) Phülöp válasza Bujdy81 (#84651) üzenetére


Phülöp
addikt

Itt is van egy 20 éves Micra, kifejezetten jó állapotban - a téli gumi cserés jövőre, de ennyi az összes ráköltenivaló egyelőre. Műszaki vizsga februárban, valamikor tavasszal lehet jönni érte. :)

A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem

(#84656) zetor2000 válasza Bujdy81 (#84654) üzenetére


zetor2000
senior tag

Nem merem csak vékony betűvel leírni, halkan, de egy tekert órás valaminél nem tökmindegy, mennyit mentek? Ment vele annyit az előző tulaj, hogy ne legyen jó... :DDD

Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.

(#84657) blueboi69 válasza Bujdy81 (#84654) üzenetére


blueboi69
csendes tag

A kopogás nem írja le rendesen a hangot. Első blikkre kopogás, másodikra inkább valami léghang. Ezért is tippeltek arra a vákuumszelepre, ami a kipuffból való visszakeringetést végzi.

(#84658) blueboi69 válasza Bujdy81 (#84654) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Jaaaa. A verdát 2016-ban vettük, és kb hmm nemtudom kb 70ezer km-t mentem vele.
Mondjuk lehet azóta nem cseréltem gyertyát, hogy megvettem... Pedig minden szereléskor eszembe jut, hogy fel kéne írni, aztán max lefotózom az alkatrészt és eltűnik a kép a süllyesztőben.
Igen, lehet akár gyertya is, most így belegondolva. De az is lehet, hogy most nyáron cseréltem. Nemhiába, ez az alváshiány ez alattomos egy valami :U

(#84659) Bujdy81 válasza zetor2000 (#84656) üzenetére


Bujdy81
csendes tag

Csak azért kérdezem, mert nem mindegy, hogy 10 ezer km alatt önt bele ennyi pénzt, mint, amit leírt, vagy 300 ezer alatt...

(#84660) Jahno válasza blueboi69 (#84650) üzenetére


Jahno
őstag

Meg aztán a benyaszűrő is. De mi az, hogy nem tudod mikor cserélted :-O Év/kilométert én is követem rendesen, hát még a szerelőm.

(#84661) blueboi69


blueboi69
csendes tag

Egyelőre a benzinellátást nem hoznám fel, elvégre konkrét szenzorokra panaszkodik, de majd ha lesz időm ránéze és mindenképpen blogolok ide :)

(#84662) WiZARD


WiZARD
addikt

Asszony autóját vittem gumishoz télit felrakatni.
Naivan meg se néztem mit viszek, tavaly még jó volt, meg amúgy se lehet annyira sok benne.
Anyósé volt az autó, ~6 éves, 60k km.

Gumis mondja, hogy biztos ezeket akarom-e felrakni, mert a 4 keréken majdnem 3 féle gumi van. Legalábbis van 2 egyforma eléggé kopott, meg más márkából másik kettő, amik típusra egyeznek, de az egyik tök kopott a másik meg nem, és az egyik az 2008as a DOT szám szerint :Y

Így lett inkább 4 új téli.

Nem volt kedvem nyomozni, hogy az elvileg karbantartott autónál ez hogy jött össze. De már amikor a nyárit rakattam fel, akkor is szörnyülködött a gumis, hogy az előző szerelő mit alkotott, mert annyi súly volt rárakva. (éves centrírozást úgy csinálta, hogy nem vette le előtte a régi súlyokat, hanem azok mellé nyomott még annyit amennyi kellett pluszban :( )

Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

(#84663) Samott válasza WiZARD (#84662) üzenetére


Samott
addikt

"éves centrírozást úgy csinálta, hogy nem vette le előtte a régi súlyokat, hanem azok mellé nyomott még annyit amennyi kellett pluszban"

Hogymivan? Meddig tart lepattintani oket? Ugyis kifzeted, nem mindegy az neki?

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#84664) Jahno válasza blueboi69 (#84661) üzenetére


Jahno
őstag

Még az a nem mókás, mikor a szopás végére kibukik a főtengely adó, ami nem is drága. Mondjuk biztos sorba kell menni, oszt egy szabvány 15/30ezres szervizt alapban megcsinálni most, nem?

(#84665) Jahno válasza Samott (#84663) üzenetére


Jahno
őstag

Nem is az, hogy kifizeti, hanem onnan indul nulláról. Jobb helyen ezt is gányolásnak hívják.

(#84666) hobizoli válasza Samott (#84663) üzenetére


hobizoli
nagyúr

annyi onmagat kiskiralynal almodo troger fasz van, es ha szolsz nekik meg ok vannak beserulve, hogy o ezt igy szokja csinyányi

Ignis-n is teligumi csere par eve, ket hatso kerekbol kiugrik az osszes csavar, de a felni fel van gyogyulva a dobra, kezzel probalta leutogetni, de semmi, meg se rezdul
elovettek egy 1m nyelu, jo nagy feju gumikalapacsot, es azzal vertek le a felnit oldalrol megutogetve, felvaltava ket oldalt

utana nem az jon, hogy odamegy egy furoba befogatott drotkoronggal es megtisztitja a feluleteket a kerekagyon meg a felni belson, ha mar igy kellett levernie, aaaaa.... meg bekeni rezpasztaval, hulyevagy?
az tart vagy 10sec-g kerekenkent

ugy ahogy volt, felrakja

[ Szerkesztve ]

több drón kell ;P

(#84667) hobizoli válasza blueboi69 (#84658) üzenetére


hobizoli
nagyúr

mondjuk gyufa vagy trafora gondolnek inkabb

ez COP rendszeru?

[ Szerkesztve ]

több drón kell ;P

(#84668) Samott


Samott
addikt

Totalcar hetvegi ereszes cikke megvolt mindenkinek? ;)

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#84669) Jahno válasza Samott (#84668) üzenetére


Jahno
őstag

Én most Telexesbe futottam bele, hogy összeáll az Alapjárattal. Akkora lófasz banda pedig nem sok van, még nálam is kilógott a lóláb, hogy hol tévednek és fordítanak félre annál a pár cikknél, amit láttam. Yajjj.

(#84670) Samott válasza Jahno (#84669) üzenetére


Samott
addikt

Azt en se ertettem, miert nem a Valyi fele Speedzone-al kozoskondnek. Alapjaratrol ott hallottam eloszor. Es nem voltak meggyozoek.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#84671) Jahno válasza Samott (#84670) üzenetére


Jahno
őstag

Csoportjukba futottam bele, aki értelmesen szólt azt persze tiltják és törlik. Tárcsaféket is lemezféknek fordították mert disc oszt jóvanaz :DD Autós kvízeknél annyi eszük nem volt, hogy a gyártó oldalán és két Wikipédia cikkben körbenézzenek, csak dőlt a felületes baromság mindenféle téren. Valószínű több külföldi blog volt a forrás, ami alacsonyra tette a szintet és basztak ellenőrizni, csak termeltek.

(#84672) WiZARD


WiZARD
addikt

A covid-19, bezárt vendéglátókkal kapcsolatban van némi könnyítés, melyek az alapján járnak, hogy az adott tevékenység a tényleges főtevékenysége-e egy vállalkozásnak.

Erről így szól a szabály:
"Tényleges főtevékenységnek azt a tevékenységet kell érteni, amelyből a munkaadónak a veszélyhelyzet ideje alatt egyes gazdaságvédelmi intézkedésekről szóló 485/2020. (XI. 10.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Kormányrendelet) hatálybalépését megelőző hat hónapban a legtöbb bevétele, de legalább bevételének 30 %-a származott."

Ti hogy értelmezitek, ÉS vagy VAGY kapcsolat van a feltételek közt a "legtöbb bevétel" és a "legalább bevételének 30 %" közt?

Könyvelőm szerint elég ha 30% megvan és nem kell hogy egyben az legyen a legtöbb. Ezt vitattam, azt mondta felhívta a nav-ot és ők is azt mondták hogy elég ha megvan 30%. :F

Tényleg én vagyok a helikopter?

Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

(#84673) Sipi- válasza WiZARD (#84672) üzenetére


Sipi-
tag

Én is VAGY-nak értelmezem. De ha gondolod kérdezd meg emailben, válaszolnak rá.

https://www.ferfiakonyhaban.hu

(#84674) Sipi- válasza Sipi- (#84673) üzenetére


Sipi-
tag

Mármint a NAV-ot kérdezd meg emailben :) (lehet, hogy webes form van)
Régen volt, hogy érdeklődtem valamiről, kaptam rá korrekt, részletes választ.

https://www.ferfiakonyhaban.hu

(#84675) Samott válasza WiZARD (#84672) üzenetére


Samott
addikt

Szerintem ES, a legtobb bevetelnek ebbol kell szarmaznia es annak is el kell ernie a 30%-ot.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#84676) eattila válasza WiZARD (#84672) üzenetére


eattila
csendes tag

Nem. Én is úgy értem, hogy a legtöbb, és az legalább 30%. De én általában nem értem az ilyen jogi szarokat.

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#84677) Bujdy81 válasza Samott (#84675) üzenetére


Bujdy81
csendes tag

Te vagy a helikopter! ;)

A főtevékenysége az ökölszabály szerint, amiből a legtöbb pénz folyik be, de függetlenül attól, hogy abból folyik-e be a legtöbb, a 30%-ot el kell érnie.

Tehát ha van 5 tevékenységed és 20-20-20-20-20 százalék folyik be, akkor az nem jó!

Szerk.: Már csak az a kérdés, hogy én miért Samottnak szóltam be? :F Ezek szerint én is helikopter vagyok! :D :C

[ Szerkesztve ]

(#84678) WiZARD válasza Bujdy81 (#84677) üzenetére


WiZARD
addikt

Én is így értelmezem.

28-24-24-24 se jó, hiába a legtöbb a 28%
és a 60-40-nél se elég az hogy a 40% a 30% felett van, hisz attól még nem az a legtöbb

Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

(#84679) Samott válasza Bujdy81 (#84677) üzenetére


Samott
addikt

Fel nem foghatom miert kell igy kavarni. Diplomas emberek probalnak megfejteni egy hulye mondatot.

40% konykiadas, 35% vendeglatas, 20 egyeb, 5 megint mas. Igaz erre az esetre?

Szerintem nem hiszen a konyvkiadas tobb mint a vendeglatas. Szoval hiaba van meg a 30+ szazalek...

[ Szerkesztve ]

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#84680) blueboi69 válasza Samott (#84668) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Nekem nem. És amúgy valóban retro az eresz, pedig hasznos. Az e30nál hátul nagyon szépen tudták elrejteni félig, de a nagynyomásúval ki lehetett pucolni. E39-nek meg mindkét küszöb elöl rohad, mert el van dugulva a vízelvezetés. Aztán időnként az utastér ázik be, vagy a világításmodul... apró falveveleket belemossa a víz, aztán eldugul és a víz akkor másfelé óhajt folyni, mert az már csak ilyen. Tudom, szívás. Csakazért, hogy ne legyen egy pici perem végig.

(#84681) blueboi69 válasza hobizoli (#84667) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Ránézek, azokra is majd egyszer. Idén még ezen a héten dolgozom, utána már szabi, ha jobb idő lesz, akkor ránézek.
COP, igen, már az e30 is hengerenkénti trafós volt. ez modern technika vazze :)

(#84682) WiZARD válasza Samott (#84679) üzenetére


WiZARD
addikt

Én nem látok ebben kavarást, nekem tök egyértelmű amit írnak.
A nagyobb gondot abban látom, hogy csomóan nem tudják jól értelmezni.

Közeben a nav oldalán ezt találtam:
"[...] Ebből következően egy vállalkozásnak egyetlen tényleges főtevékenysége lehet, ez pedig az a vállalkozási tevékenység, amelyből az adózónak a legtöbb bevétele származik. Ez a tevékenység akkor minősül a 61/2020. (III.23.) Korm. rendelet szerinti tényleges főtevékenységnek, ha az abból származó bevétel eléri az összes bevétel 30 százalékát.[...]"

Ez így elég egyértelmű.

Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

(#84683) hobizoli válasza blueboi69 (#84681) üzenetére


hobizoli
nagyúr

a Putto az Wasted spark vala

több drón kell ;P

(#84684) Samott válasza blueboi69 (#84680) üzenetére


Samott
addikt

Akkor most olvasd el az utolso mondatot ujra. Es gondolj kozben a multhet meghatarozo botranyara. Aztan olvasd el ujra a cikket... :)

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#84685) Samott válasza WiZARD (#84682) üzenetére


Samott
addikt

Ez igen es a masikat is igy ertelmeztuk. Csak a konyvelod nem.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#84686) hobizoli válasza blueboi69 (#84680) üzenetére


hobizoli
nagyúr

szerinted miert pont most foglalkozik egy TC-s cikk is az eresszel...? :U :DDD :K

több drón kell ;P

(#84687) WiZARD válasza Samott (#84685) üzenetére


WiZARD
addikt

Az hogy ő nem az egy dolog, de felhívta a navot és az ő verzióját erősítették meg :Y

Na majd délután ha jön a gyerekre vigyázni akkor megbeszélem vele :D

Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

(#84688) blueboi69 válasza hobizoli (#84686) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Jó én ezeken a lógó politkisuokon túlléptem már :)

(#84689) npera válasza blueboi69 (#84650) üzenetére


npera
újonc

Camshaft sensor az nem a főtengelyre, hanem a vezérműtengelyre vonatkozik. Nehogy rosszat vegyél.

(#84690) blueboi69 válasza npera (#84689) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Tudom. Csak közben rnéztem a screenshotra a telefonon és az mindkettőt írja egy sorban. :W
Szó szerint: SGC (Cam Position) Sensor Circuite Malfunction / Crankshaft Position - Camshaft Position Correlation.
Szóval majd rádugom a rendes bmw diagot és az majd megmondja a tutit.
De azért köszi, hogy figyelsz és szóltál :) :R

(#84691) hobizoli válasza npera (#84689) üzenetére


hobizoli
nagyúr

ja

meg lehet a lanc van megnyulva es azert nincs meg idoben a szinkronjel :DDD

[ Szerkesztve ]

több drón kell ;P

(#84692) npera


npera
újonc

Na, mindjárt indul a shitstorm... Felraktam a hirdetést :Y

(#84693) npera válasza hobizoli (#84691) üzenetére


npera
újonc

Ki kell venni pár láncszemet és jó is lesz.

Nekem országúti bringán volt olyan móka, hogy az eredeti láncot (futott kábé 2500 km-t előző tulajjal) lecseréltem. Eredeti Campagnolo Veloce volt, ment rá SRAM hasonló szélességű.

Felraktam rá, aztán elindultam egy edzőkörre. Kábé 10 km után tűnt fel, hogy bizonyos fokozatokban valami nem stimmel. És valóban. Görög volt a falóban. Az SRAM lánc túl hosszú volt, ezért áttételtől függően a láncfeszítő annyira fel tudta csavarni magát, hogy a lánc már a láncfeszítőn futott és nem a kis lánckeréken a feszítőn.... :Y

Rövid monológot adtam elő, majd megnéztem, hogy milyen fokozatokat kell kerüljek és utána úgy váltottam, hogy ott ne töltsek időt. Végül letekertem az edzőkört, aztán otthon kivettem a hosszából. 3 szemet kellett kivegyek, hogy jó legyen.

Lehet, hogy autón ezt nem kellene megismételni, csak egy kis színes a bringások nehéz életének egy fejezetéből..... :B

(#84694) npera


npera
újonc

Nova és Boba, ezt ne is nézzétek meg. Én megnéztem és most erős a hiányérzet....

Óóóóó, ez a szín..... :R

A legfőbb újdonságot a HRC színekben pompázó SP kivitelek jelentik, melyeknél a Showa futómű és a Nissin fékek helyére drága európai versenycuccok érkeztek. A kétoldali hátsó rugóstagok és a hagyományos teleszkópvilla az Öhlinstől származnak, a radiálisan rögzített négydugattyús első fékek pedig a Brembótól.

(#84695) npera


npera
újonc

Lotus Exige 430 CUP (Carfection) rivjú.

A nyitó snitt sem DJI drónnal készült.... :B

(#84696) eattila válasza npera (#84694) üzenetére


eattila
csendes tag

Igen retrós hangulatú a küllem! Szuper!

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#84697) npera válasza eattila (#84696) üzenetére


npera
újonc

Ez valami eszetlen jó gép. Vélhetően csirke lennék hozzá, mert ez nehéz is, meg erős is, de imádom a kihívást. Az a filozófiám, hogy ha nem forgatja 2000/min fölé az ember és óvatos a gázzal (akár hajtás, akár motorfék), akkor nem öl meg azonnal, tehát igazából kezdőknek is ideális.... :C

Ha meg leforgatja valaki egyből, akkor úgyis mindegy...

(#84698) eattila válasza npera (#84697) üzenetére


eattila
csendes tag

Nem véletlen nem motorozok :) De azért tetszenek a motorok.

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#84699) -NoVa- válasza npera (#84697) üzenetére


-NoVa-
őstag

Kolléga hasonló filozófiával esett lépésben a GSXR-ével kifelé lejtő kanyarban a finom por és aprókavics lassan kihúzta alóla a motort. Haladni kell, akkor legalább aktívan cselekedve elfektetheti, nem csak így passzívan borul.

(#84700) npera


npera
újonc

Nürburgring kompiláció. Respekt kell ehhez a pályához. A végén az E46-os pickup megvolt mindenkinek?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.