Napi kb. 2.8 kWh a 80-as fogyasztása két felnőttnek. Anyám napi 1x, Apám napi 2x zuhanyzik és Anyám sokat mosogat kézzel, mert nincs mosogatógépje.
Amióta beszereltük (július vége), azóta összesen 88 kWh-t evett.
[ Szerkesztve ]
exTiga
Napi kb. 2.8 kWh a 80-as fogyasztása két felnőttnek. Anyám napi 1x, Apám napi 2x zuhanyzik és Anyám sokat mosogat kézzel, mert nincs mosogatógépje.
Amióta beszereltük (július vége), azóta összesen 88 kWh-t evett.
[ Szerkesztve ]
exTiga
Rendezvénynek is jó buli, bár megkérik az árát. A múltkori pálya kb. 9 kilométeres volt, asszem 8 akadállyal. Azért csak kb. mert én szétaggódtam az agyam, hogy közel van a szomszéd faluban, inkább nézzük meg előtte napon mert elképzelni is nehéz, meg esetleg optimalizálni lehetne előre. Leintettek, hogy ne pánikoljak, reggel kapunk rajzot, 6 kilométer, nincs nagy szintemelkedés, jó lesz, minden sima. Annyi a kötött dolog, hogy célba éréshez beosztanak 1 órás időtartamokra, hogy ott mindenkiről garantáltan legyen kép, addig vissza kell érni a pályáról. Naja, néztem a rajzot, GPS, izé, 4.5 kilométer környékén még mindig nem visszafelé tartottunk a pályáról, de ott sikerült keresztben levágni egy kanyart és visszaloholni a célba. Jó lett volna optimalizálni, de most már gyűjtöttünk némi rutint is, hogy ez meg mi a fene az egész.
Ezt a 9 kilométeres távot volt aki jó 30 perc alatt csavarta le. Csak tudjuk hol a helyünk :-D Az erőltetett verziós több sárral és gödörrel, 20 akadály is éppen csak 1 óra felett van. A másik vége aki 5+ óra alatt ért körbe, de hát nem kötelező sietni, kivéve ha a dög nekilódul és húz.
Mert ezek néha olyanok. Akadnak mókás pillanatok, mikor valami nagyobb állat megtorpan a vizesárok előtt, aztán hirtelen dönt és dob egy hasast. A gazdájával együtt. Vagy mikor éppen csak kimásznak valamiből kutya meg menne még egy kört. Itt a kis patkánykutyák előnyben vannak, mert nyakon markolod és viszed. Aztán mikor valakit a bernáthegyivel a nyakában küzd le valamit, háááát az is olyan.
Volt aki azért jött kölcsön kutyával, mert a kutyának tetszik a dolog, gazdájának meg nem annyira és akkor miért ne mehetne ebben a formában. Saját bevallásuk szerint is mindenkinek van nem túl kicsi kattanása, szóval beleillünk a képbe mi is
Na, utánamentem az smtp-s dolognak, vannak itt jó megoldások is
Vannak, csak nem vagy nem jól haszáljuk. Hétvégén kalapálni fogok párat az biztos
21%-oson már mentem. Megpróbáltam bringával is, de gyaloglás lett belőle....
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Visszaírt a T hogy náluk nincs blacklisten az ip. Meg is lepődtem. Már hogy visszaírt. Se a tartomány amiben van a mi ip-nk. De moat akkor megint nem tudom, hogy mi van fakkja meg.
Mert használunk dkim-et, van spf, meg dmarc rekord, meg támogat tls 4milliárdot, stb. IPv6 van kikapcsolva, mert attól viszont meghülyült a fél világ, de főleg az auth....
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Bocsánat, vissza a luteinhez, csak két rohanás közben írtam.
Szóval szemre nagyon jó cucc, én már hónapok óta szedem, távolra nem láttam előtte, és amikor a épnél dolgoztam, akkor is szemüveget tettem fel.
Jelenleg ott tartok, hogy vezetéshez felveszem, de alapvetően nem hordom. Néha tévézéshez feldobom, amikor a nappaliban nézem. Szóval ajánlott mindenkinek. Ha érdekes, megnézem, mi melyiket vesszük, mert van, hogy a 'forte' elnevezésűben is csak feleannyi van, mint abban, ami nekünk van.
A komfort végett
Ez milyen bojler? Tudsz linket adni?
Érdekel.
-3.75 dioptria mögül írom ezt. Duplán.
[ Szerkesztve ]
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
Azon ez szerintem nem fog segiteni. De en is erdeklodessel kovetem a temat.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
A töltés pár napig nem működött azon a példányon, ami nálunk van. Utána pedig "megjavult". Magától...
Nem is náluk van, de ugye pontosat mindig csak a fogadó fél tud mondani, hogy miért vágja vissza. Azoknak kell írni. Vagy kereshetek másik .gov-ot ami közelebb van, ha visszadobja akkor előbbre leszünk, ott meg lehet nézni.
Aztán itt lehet értetlen fafejű infósokba botlani, vagy ami éppen kiadja.
És ezért mondtam blubesznak, hogy én is cserélgetek IP-t, meg bármit is lehet, eleve SMTPre volt vagy 5-6 külön szerver csak erre előkészítve, ott váltanom sem kellett, mert átirányítottam az egészet magamon belül, ha szétnyomnak egy alapban lukas PHP-t és letiltanak akkor jön a következő vas.
Aztán 30-40 ügyfélnél ha nem Te kezeled a DNS-t és napokig tart megbeszélni SPFet átírni, akkor mi lesz? Ennyinél már az is általános, hogy valami vérkretén megoldáshoz be van drótozva az SMTPnk amiről nem tudok, de illene minimum megkérdezni és értesíteni a másikat, főleg ha van 8 gépük/címük, nem értenek hozzá és még Sanyikának is ki kell menni állogatni a levelezőt.
Mert ugye milyen jó mikor én vagyok a Sanyika és idetolnak valami hirtelen változást. Sokszor komplett oldalak meg levelezések költöznek 10 percen belül, aztán mikor nem az én kezemben van a dénes, már nem létezik a cég akinek a tulajdona, a hozzá rendelt mailcím tulaja erősen nyaral vagy csak 10 éve aláírt egy papírt és fogalma sincs, hogy miről van szó esetleg miért. Na, akkor kiderül, hogy kisebb cégeknek is mekkora forgalma van és mennyi elektromos számlát küldenek Gmailos címekre vagy csak éppen fontos a mert éppen hó vége van és rázunk.
Többféle is akad, előző csak egy ilyen domb volt, de hosszabb, mint a képen:
Hátőőő, na mindegy. Túléltük. Be is vettem egy sört. Csak ha tudom, hogy pálya vége felé vagyunk, akkor oldalról 1-2 kép, keresztbe levágjuk, mert a domb mögül már jött is vissza. Ha mögötte érdekes akadály van, akkor rászánjuk az időt és megmásszuk. Idővel rájövünk miképpen működik jól.
Nos, ez az:
[link]
Nem azt mondom, hogy megjavul a szemed, de már az, hogy nem jutok el oda délután 2kor, hogy ha 2 mp-re lecsukom, akkor elalszom, meg estére annyira elfárad, hogy fájdalmas ébren lenni, már király. És mivel hasonlóan hozzátok, szinte folyamatosan képernyő előtt vagyok, fontos a szemem egészsége.
Ja, mindezt napi 1 kapszulával érem el.
[ Szerkesztve ]
Sört szoktam vinni ha nem autózom. De lehet most berakok egy kisebb Jedi erőt. Egy rendesebb kutya végighúzna, mint valami szánkót :-D
Jah, Revoluttal lehet bankkártyára utalni. Kipróbáltam, királyság. 2 nap helyett 5 perc volt CH Revolutról HU Raiffeisenre áttenni pénzt.
"nem jutok el oda délután 2kor, hogy ha 2 mp-re lecsukom, akkor elalszom,"
ezt én kv-val kompenzálom, de akkor felrakom a többi vitamon mellé, amit javasolsz napi 10-12órániy képernyőbámulás után én is már éjfél után már fáradtabban bambulok ki a fejemből
Ó, én még toltam napi 5-6 kávét is. Manapság már azért kevesebbet.
Igazából a feleségem mondta, hogy amit most megteszel a testeddel, 15-20 év múlva megköszöni. Emiatt szedek ilyen vitaminokat, járok edzőterembe, hogy törődjek magammal, hogy 60 évesen mehessek 3 hónapra világkörüli útra (nem hajóval).
[ Szerkesztve ]
Egyetértek vele, én is próbálkozom. De jó ha van olyan ami tapasztalatból jó, mégsem hiszek a reklámoknak semmit.
Én napi max 2 kv-t iszom, régebben nem ittam, de így is el tudok aludni
Én napindítónak 2-t iszok reggel, de nem azért, mert annyira fáradt vagyok, hanem szeretem a kávét.
Egy próbát megért. Egy lehetőség kizárva.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Ariston Velis EVO 80 Wifi
exTiga
Én is ezért próbálok fittebb lenni. Meg könnyebb Szem vitamint még nem próbáltam.
Mondjuk nekem nem a szemem fárad el. Mert otthon pl nem hordok szemüveget munkához sem. És napi 11-12h meló után én a hét vége felé vagyok aluszékony, nem este
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
1013 napja nem ittam kávét
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
Fejből tudod? Én hétfőt vettem erősre de alapban itt a gyárban teljesen rászoktattak a kávéra.
Tudom a dátumot, a zinternet meg megmondja, hány nap telt el azóta. Pont annyi nap kávé nélkül, mint nikotinmentesen.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
Köszi szépen!
Én negye órájat ittam meg a napi utolsót (másodikat).
Mondjuk az utobbi az fontosabb szerintem.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
/offtopik
Vw Sharan és Seat Alhambra között jól érzem/látom, hogy a lámpa vonalán és a márkajelzésen kívül nincs nagy különbség? Kellene autó, kb ez a kettő maradt versenyben, mert a többi vagy kocka/teherautó (drifter, proace), vagy nincs lábtér a harmadik sorban (kodiaq, tarraco), vagy mocsok drága (escalade ). Valami titkos tipp esetleg? Mert ugye a bzui suv-ok kinyírták az egyterű piacot.
A kritikus olyan, mint a nőgyógyász: ott keresi a problémát, ahol más az élvezetet...
Blueboinak van egy tuti Ford S-Max dilere...
Amugy az a ket kocsi egy es ugyanaz. Szvsz.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Asszem még a Ford Galaxy (vagy valami ilyesmi a neve, de nem S-Max) is ugyanaz.
Volt egy TC videósorozat, aminél egy ilyet vittek el egy karosszériáshoz. Abban van 1-2 érdekes infó, hátha segít. A TC-t közben kicsit átszervezték, aki ezt készítette, már asszem az alapjáratnál van. Zách Dániel volt, asszem, meg a haverjai. Egy kis vidéki emberke újította fel, nem tudom, meddig jutottak. Asszem jelképesen egy ezrest fizettek a verdáért, mert igazából ilyen viddinnen autó volt.
Titkos tipp talán a VW Caddy Maxi, vagy a Dacia ...akármi. Nem olyan szar, mint mondják.
gyakorikerdesek:
[link]
[ Szerkesztve ]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
S-max kicsi, Galaxy jó lett volna, de EOL mindkettő, nem rendelhető.
A kritikus olyan, mint a nőgyógyász: ott keresi a problémát, ahol más az élvezetet...
Totálkáros izé:
[link]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Ja hogy te uj autot keresgelsz. Az szivas, nem nagyon van mar egyteru. Toyotanak van valami kisbusza, az nem jatszik?
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Grat! nikotinhoz Én '19. dec. 21 -óta nem dohányzom.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
yep, új lenne a cél. Csak a sima dobozosa van, amit árul még az Opel/PSA is, de az nem kell.
Toyota-nak egyedül a Highlander van, ami 7sz lenne, de az nem tetszett asszonynak és a 3. sor ott sem az igazi, bár jobb, mint a kodiaq/Tarraco/tiguan kombó.
A kritikus olyan, mint a nőgyógyász: ott keresi a problémát, ahol más az élvezetet...
Akkor csak a VW Multivan marad...
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Mercedes Vito vagy vmi hasonló? Ford Transit Tourneo?
Ford Transitból van nagy, abból tuti van 7 személyes, de az a mérete / formája miatt nem túl ideális. Kolegának Renault Espace-ja van, de szerintem az se rendelhető már.
"Best 7-seaters cars to buy nowDacia JoggerSkoda KodiaqSEAT TarracoKia SorentoLand Rover DiscoveryPeugeot 5008Citroen e-Berlingo XLAudi Q7Volvo XC90Mercedes EQB"
forrás: [link]
hátha van, ami elkerülte a figyelmed.
[ Szerkesztve ]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Hány főre kell?
Mert ha 6-7 felnőtt méretű ember van és csomagok is, akkor bizony kelleni fog a Rifter méret... A C4 Grand Picasso is kicsi akkor, gondolom...
Fordból nincsen valami teherautó alapú cucc? Vagy az eleve kizárva?
Csak mert arra ment a piac, hogy vagy teherautóból épített az autó, vagy kicsi...
A cikkben felsorolt autókban mindben kicsi a lábtér a harmadik sorban nekik, szerintem...
2 felnőtt, 4 gyerek. Teherautó alapút nem szeretnék, a listában lévőket néztem, harmadik sorban nincs lábtér.
Szerk: multivan elég kellemes lenne, de a 30+ milla erős
[ Szerkesztve ]
A kritikus olyan, mint a nőgyógyász: ott keresi a problémát, ahol más az élvezetet...
Toyotánál van még a Proace.
6-7 ülés a lényeg? A csomagokat megoldod utána egy tetőbox-al. Kisbuszok is szóba jöhetnek? Transit, Vito, Multivan, Citroen-nek is van valamije. De gyanítom ezek már erősen 15 vagy feletti millióban.
Fiatot nem ismerem, ott is érdemes lenne körülnézni.
[ Szerkesztve ]
https://www.ferfiakonyhaban.hu
tessék, egy visszamondott autó, akciósan
https://www.ferfiakonyhaban.hu
Köszi és grat neked is!
2019 dec. 15.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
köszönöm, mondjuk ez így elég meggyőző, a mienk most havonta eszik ennyit...
aamúgy azon matekozunk, hogy inkább h tarifa, klímávalfűtés, vagy h helyett maradjon éjszakai áramról a bojler. A kettő együtt nem megy, mittoménmé, a villanyászok magyarázték, hogy nem fér el, meg addig nem lehet bővíteni... szóval most számolunk.
The new Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE: the dawn of a new era
2 liter, sornegy, hibrid, 680 loero. Egyre kozelebb a 712i...
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Tegnap esti TC híradóban is volt róla szó
Érdekes lehet egy ilyennel piacra jönni egy 6,3l V8 után...
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.