Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#96551) Jahno válasza Sipi- (#96549) üzenetére


Jahno
őstag

Országúton rossz felé jársz. Mutathatok pár gócpontot, de igen, tavaly valamikor az erdőben kezdtem el matekozni a hidak után, hogy a gyalog ki bír kerülni, futókkal sem mindig van baj, bicajos meg jön és céltudatos. Annak fáj, ha lassítania kell, vagy eltérni a pályától.

Itt a sarkon találkozni fogsz pár bicajossal és táblázatba lehet iktatni a habitust:

[link]

(#96552) Jahno válasza Samott (#96550) üzenetére


Jahno
őstag

Ha más hülye vagy nem kénye kedvére van valami, akkor csinálhatok bármit és én is hülye lehetek. Kicsit Medmekszes.

(#96553) Sipi- válasza Jahno (#96551) üzenetére


Sipi-
tag

Lehet, hogy rossz felé járok, azért megyünk mindig minimum egy óra távolságra, mert oda talán már kevesebben mennek a fővárosból. Ez az elmélet néha bejön, néha meg nem.

A linkelt úton szoktam járni, de csak kb. havi egyszer. Megállok, elmennek, kanyarodok tovább jobbra.

https://www.ferfiakonyhaban.hu

(#96554) Bujdy81 válasza Samott (#96525) üzenetére


Bujdy81
csendes tag

Lakott területen kívül igen. Mert ott a 30 vs. 90 tényleg veszélyes egymás mellett.

De lakott területen a kerékpársáv a biztonságosabb, a dedikált kerékpárút életveszély a kereszteződésekben. Ráadásul sokka többe kerül...

(#96555) Bujdy81 válasza Samott (#96527) üzenetére


Bujdy81
csendes tag

De mehetne az autópályán, hogy ne itt a faluban menjen a Sukoró/Velence -> Fehérvár ingázó. Mert neki sok az évi 5000 Ft. Minél kisebb az autóforgalom, annál kényelmesebb együttélni az úton kerékpározókkal. Plusz annál kisebb a zajterhelés a faluban. De ez már egy másik téma.

(#96556) Bujdy81 válasza WiZARD (#96533) üzenetére


Bujdy81
csendes tag

Ez eddig csak egy hiba. Attól jó szaki a jó szaki, ha ilyenkor kijön és kicseréli, gond nélkül. Mindenki hibázhat, kérdés, ki, hogyan kezeli a saját hibáit...

(#96557) Samott válasza Bujdy81 (#96555) üzenetére


Samott
addikt

Nyilvan, de kocsog orbanek minket is megszivattak. Itt is ez van, hiaba van elkerulo a sok sz.rrago nem kolt evente 5e forintot ra. Pedig gyorsabb, biztonsagosabb lenne.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#96558) Samott válasza Bujdy81 (#96554) üzenetére


Samott
addikt

Itt most nem kerekparsavrol van szo. Az tiszta ugy, vonal fel van festve, az a biciklise. Hanem arrol ha van kerekparut es megis a kocsik kozt benazik.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#96559) Jahno válasza Samott (#96557) üzenetére


Jahno
őstag

Az a szívás, hogy nehéz mérni, mert itt-ott meg sokan megveszik és legyintenek, hogy ennyiért akármire is jó lesz a megyében és nem kell kertek alatt majomkodni. Budaörsnél is meg van a réteg, akik már előtte is sírtak, hogy nagy és még nagyobb a forgalom, szerintem az 5ezer pénzes kb. csak egy sor volt a táblázatban, amiért újra sírhatnak de ki tudja valóban mennyivel lett nagyobb vagy csak úgy érzik.

(#96560) Phülöp válasza BobaHWSW (#96501) üzenetére


Phülöp
addikt

good luck

A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem

(#96561) A. Crowley válasza WiZARD (#96533) üzenetére


A. Crowley
csendes tag

Részletek majd érdekelnek. :)
Akár majd össze is futhatnánk kávéra, ilyesmi. Hogy van most a Bajusz?

(#96562) Bujdy81 válasza Jahno (#96542) üzenetére


Bujdy81
csendes tag

Igazából ha leszarnák a leszarókat azzal még nem is lenne nagy bajom. Nem az zavar, amikor szabálytalanul előznek meg, az előírt oldaltávolság betartása nélkül, hanem inkább az, amikor direkt bántani akarnak. Ami eddig felkúrta igazán az agyam (érdekes, de mind itt, a faluban esett meg):
- kifordulok az utcánkból, felgyorsítok, kiforduláskor a kisteher még sehol sem volt. Mellém ér, sávon belül elkezd előzni, majd még teljesen meg sem előzött, fék és kanyar jobbra. Mikor jelzem, hogy ez nem volt okos, akkor közli, hogy kapjam be, legközelebb is meg fogja csinálni. Nem, nem hirtelen derült ki, hogy kanyarodni kell, mert itt lakik a faluban éppen hazament,
- megyek a közúton, megelőz a "tuning" Audival, 20 centis oldaltávolsággal, majd büntetőfékezés. Mikor utolérem, akkor padlógáz, dízelfüst, majd újra megáll. Mikor ki akarom kerülni, akkor rámhúzza a kormányt. Az autó egy A4-es Audi volt, a jobb első kerék mögötti kipuff kivezetéssel, kb. 21-es kerékkel stb. És elkezdi nekem mondani, hogy tudom-e, hogy KRESZ szerint hol kell közlekedni. Egy olyan autóval, amivel közútra nem mehetne ki...
- útfelbontás, 30-as tábla. Megyek 35-tel, csóka utolér, mellémjön, leengedi az ablakot és fröcsög kifelé, hogy menjek anyámba, KRESZ, meg minden. Kérdezem, hogy 30-as táblánál hogy értél utól? Erre elhajt...

Sajnos az a helyzet, hogy itt a faluban az előző polgi elszúrt sok mindent kerékpározás fronton, közben pedig csak élezte és nem tompította a feszkót... :(

(#96563) Jahno válasza A. Crowley (#96561) üzenetére


Jahno
őstag

Család állítása szerint Bajuszban jó a mindenmentes fagylalt bár én nem mindig vagyok róla meggyőződve, hogy valóban ott jártak, amiről beszélnek is :DDD

(#96564) Jahno válasza Bujdy81 (#96562) üzenetére


Jahno
őstag

Ezeknek ládabontós megoldás kell, meg teljesen más kategória.

(#96565) Sipi-


Sipi-
tag

Mekkora egy alap esxi 6.5 install? (távoli installnál hány MB-ot kell átküzdeni a hálózaton?)

https://www.ferfiakonyhaban.hu

(#96566) blueboi69 válasza Bujdy81 (#96562) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Bármennyire is bicskanyitogató az autósok viselkedése, ezt mindenképp vedd figyelembe:

A KRESZ szerint a fenti kerékpáros létesítmények használata kötelező, függetlenül attól, hogy az esetleg veszélyesebb, mint magán az úton tekerni. A kötelező használat alóli kivételek:

Kerékpárutak esetén: ha kerékpárút mellett az úttesten kerékpáros nyomot is kijelöltek, akkor az úttesten is szabad közlekedni.

Gyalog- és kerékpárutak esetén: ha a gyalog és kerékpárút mellett az úttesten kerékpáros nyomot is kijelöltek, vagy ha a gyalogosok forgalma a kerékpárosok továbbhaladását akadályozná, akkor az úttesten is szabad közlekedni.

Tehát, ha van kijelölt kerékpársáv vagy kerékpárút, akkor neked biciklisként kutya kötelességed azon haladni. Akár veszélyesnek érzed, akár nem. Akár szeretnél 35km/h-val tekerni, akár nem. Ott kell tekerned és kész.

Pont az előbb írtad, hogy milyen nehéz autóval hétvégén áthajtani a bringaúton, mert sokan jönnek:

"Próbálj meg itt kifordulni autóval a Budai útra hétvégén.
[link]
Ha megállsz a távolabbi szaggatott sárgánál, akkor nem látsz semmit a közútból. Ha előrébb jössz, blokkolod a kerékpárutat, pedig nekik van elsőbbségük. És sokan jönnek. A közúton is!"

Ezek szerin sok bringás betartja a kresz-t és a kerékpárúton teker szabályosan. Nem először mondom, de igazából nem kell mondanom, mert tudod jól. Nézzél szét egy hétvégi napon hányan tekernek azon a bringaúton amikor szép idő van. Rengetegen. Mindegyiknek siker ott tekernie, csak neked nem, meg néhány olyannak, akinek muszáj a faluk között az országúton is tekerni.
2napja is rajban mentek kb 5-6an, ebből minimum ketten egymás mellett, ami szintén szabálytalan, hiszen kötelező egymás mögött haladniuk.

Hidd el, hogy maximálisan tisztelem a bringázást mint sportot, és téged is, de a közút nem sportpálya. Ne indokold meg azt, hogy neked ott KELL 30-40km/h-val tekerni, mert a bringaúton nem tudsz. Ha nem tudsz, annyival menni, akkor nem mész annyival. Én sem megyek át a falun 130-al, csakmert megtehetem. És igenis kínzó 50-60helyett 30-40el menni a bringás mögött. Ettől függetlenül nem jutna eszembe balesetet kockáztatni, de néha én is átordítanék, hogy tekerjen már az 5méterrel jobbrább a bringaúton.

(#96567) WiZARD válasza A. Crowley (#96561) üzenetére


WiZARD
addikt

A gépek árát tudtam, aztán jött ajánlat a dupláról (gép ára = x, minden többi szerelvény = x/2, munkadíj x/2)

Kávézóba mennek ha süt a nap, ha meg nem süt akkor senki nem megy.
Kéne felvenni új embert, de szinte jelentkező sincs, olyan meg végképp nincs akit fel is akarnék venni.
Igazából kezd nagyon elegem lenni az egészből és kezdek úgy lenni, hogy talán itt vidéken nincs is igény semmi normálisra. Amúgy is tököm tele ezzel a vidéki léttel, hogy itt gasztronómia terén semmi jó nincs, még egy jó hamburgerért is pestig kell menni.

#96563 Jahno az biztos, mert nálunk nincs semmilyen fagyi.

Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

(#96568) Sipi- válasza WiZARD (#96567) üzenetére


Sipi-
tag

Akkor be sem költöztök a házba, hanem egyből eladjátok és költöztök Budapestre? :Y 1-1-ben cserélhetünk a lakásunkra :C

https://www.ferfiakonyhaban.hu

(#96569) -NoVa- válasza blueboi69 (#96566) üzenetére


-NoVa-
őstag

40 az nem tempó. MTB-vel 48-as átlag azért megvolt egyszer Visegrádtól Esztergomig.
Országútival melóba ingázva meg rengeteget stéhereztem teherautók mögött 70-es utakon, szóval nem feltétlenül a nagypapás 35km/h miatt érdekes ez :)

(#96570) Bujdy81 válasza Samott (#96550) üzenetére


Bujdy81
csendes tag

Úgy érted, hogy a KRESZt nem ismerő/be nem tartó autósok tömege, akik nem a szabályt tartják be, kikényszerítik, hogy a kerékpáros más útvonalat keressen? Ezzel az autót vezető ember a saját problémáját (hogy nem akarja/tudja betartani a szabályt) áttolja másra.

Én nem fogalmaznék ilyen sarkosan, mert az autó vezetője is sokszor az infrastruktúra áldozata, töredék közöttük aki eleve tényleg kretén.

(#96571) npera


npera
újonc

Ez volt már?

Vicces, amikor a hűtés gyakorlatilag hajtássá változik....

(#96572) npera


npera
újonc

Nova, Blueboi, skubizzátok. Van egy új batch 1S AIO board Kababnál. Szerintem estére már nem is lesz.

(#96573) Bujdy81 válasza blueboi69 (#96566) üzenetére


Bujdy81
csendes tag

Ugye ez az egész mai agymenés onnan indult, hogy tervezik változtatni a KRESZ-t. Mégpedig az élet irányába. Aminek az lesz az eredménye elvileg, hogy ezek:

"2napja is rajban mentek kb 5-6an, ebből minimum ketten egymás mellett, ami szintén szabálytalan, hiszen kötelező egymás mögött haladniuk."

teljesen szabályos közlekedővé fognak válni. Én tudom, hogy a faluban a Budai úton kerékpározás JELENLEG tilos, de erősen remélem, hogy ez változni fog.

Kicsi kiegészítés a levezetésedhez:

"
A KRESZ szerint a fenti kerékpáros létesítmények használata kötelező, függetlenül attól, hogy az esetleg veszélyesebb, mint magán az úton tekerni. A kötelező használat alóli kivételek:
Kerékpárutak esetén: ha kerékpárút mellett az úttesten kerékpáros nyomot is kijelöltek, akkor az úttesten is szabad közlekedni.
Gyalog- és kerékpárutak esetén: ha a gyalog és kerékpárút mellett az úttesten kerékpáros nyomot is kijelöltek, vagy ha a gyalogosok forgalma a kerékpárosok továbbhaladását akadályozná, akkor az úttesten is szabad közlekedni."

Nos, Pákozdon nem kerékpárút van, hanem Gyalog- és kerékpárút. Hétvégén simán megáll az a szitu, hogy a gyalogok akadályozzák a közlekedést, tehát legális a közút.

LENNE! Ha az előző polgi (Isten nyugosztalja, pedig még él!) nem KÉRTE volna, hogy direktbe tegyenek ki kerékpározni tilos táblát a Budai útra. Mert az szerinte megold mindent. :( Szóval most a falu nagy részén mindenképpen tilos a kerékpározás a Budai úton, de elvileg ebben is lesz változás a közeli jövőben (40-es tábla végig és mellette lekerül a kerékpározást tiltó tábla).

(#96574) blueboi69 válasza npera (#96572) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Én nem izgulok rá az ilyen picikre, de szemet gyönyörködtető tervezés :)

(#96575) blueboi69 válasza Bujdy81 (#96573) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Jelenleg a gyalogos blokkolja az áthaladást, az nem konstans. Tehát szépen tekersz a kerékpár és gyalogúton, aztán amikor eléred a fagyizó előtt a blokádot, akkor körültekintően lemész az úttestre, majd vissza, tehát megteszel kb 20m-t az úttesten.

Nem úgy kell értelmezni, hogy akkor az egész falun keresztül lehet tekerni, hiszen még tiltó tábla is van!
Amúgy remélem én is, hogy megoldódik. Az lenne a legjobb ha teljesen külön lenne a gyalog-kerékpár-autóút és senki nem zavarna senkit. Maximum kategórián belül egymást.

(#96576) npera válasza blueboi69 (#96574) üzenetére


npera
újonc

Ilyesmi punchoutra vágyol igazából, nem? Bardwell épített egy racsingos kwadot is, mert "szükség volt rá" :C

(#96577) blueboi69 válasza npera (#96576) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Láttam már, láttam már! Eléggé :Y :D

Az enyém már itthoni GLS-nél van, vélhetően jövőhéten már hozzák. Tűk vannak a tetőfokon.

(#96578) BobaHWSW válasza -NoVa- (#96504) üzenetére


BobaHWSW
újonc

Sajnos. Kar erte. Jo ugynok volt.

(#96579) BobaHWSW válasza blueboi69 (#96507) üzenetére


BobaHWSW
újonc

Nem igazan szep a tortenet. Parszor talalkoztam kolleganommel sok masikkal egyutt, aztan volt egy filmnezos este itt egyszer meg naluk. Utana kollega kerdezte aki bemutatott neki, hogy na mivan, randizunk? Mondtam neeem, kizart... vagy de? Megkerdeztem delelott, hogy ez randi volt e es ha igen, akkor lenne e kedve este egy normalisabb randihoz. Igent mondott. Ebedidoben elbucsuztam a kiwitol. Igazandibol amint tudatosult bennem, hogy szurke zonaban jarok tisztaznj akartam a dolgokat.

(#96580) BobaHWSW válasza eattila (#96513) üzenetére


BobaHWSW
újonc

Nem egy project, nem egy department, nem egy epulet. Van kozos barati korben metszet de elfogadhato kockazat.

Jah kaptam egy 13.5honapos szerzodest de mar most mondtak ez csak technikai limitacio, 2024 vegeig legalabb szamolnak velem.

(#96581) BobaHWSW válasza Phülöp (#96560) üzenetére


BobaHWSW
újonc

Koszonom! :B

(#96582) eattila válasza BobaHWSW (#96580) üzenetére


eattila
csendes tag

Akkor elvileg nem gáz. Kvázi a cég ua. Meg pár barát, de az utóbbi szerintem belefér. Akár énekes halott is lehet a dologból. Hajrá :)

Meg ha neki nincsenek ilyen elvakultabb ideológiái, mint a helyi erőnek volt, akkor az már előny :)

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#96583) BobaHWSW válasza eattila (#96582) üzenetére


BobaHWSW
újonc

Par (nekem) kenyesebb dologra mar rakerdeztem nala mirol mit gondol. Nem szereti BLMet, es szerinte is a lo tuloldalan van ez a nagy egyenlosegeskedes. Politikai huzasunj is hasonlo.

Meloval is asszem jol elvan. Nalam magasabb rangban van. :DD

Gyereke nemlehet en meg sztem nem is akarok.

Allatbarat es erdeklodve hallgatja a kanadai sztorikat es megnezne akar maganak. Van londonban lakasa de gondolkodik nem artana nezni valamit errefele.

(#96584) Samott válasza Bujdy81 (#96570) üzenetére


Samott
addikt

Nem. Leirtam mar hogy ertem. Az ontorvenyu biciklisnek derogal alkalmazkodni a korulmenyekhez, inkabb megy mashol, ahol maga is olyan korulmeny lesz, amihez masoknak kell alkalmazkodnia. Ezert is irtam hogy korbeertunk, hiszen pont innet indultunk.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#96585) eattila válasza BobaHWSW (#96583) üzenetére


eattila
csendes tag

So far so good :)

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#96586) WiZARD válasza Sipi- (#96568) üzenetére


WiZARD
addikt

Egyelőre maradunk, bár néha ilyenre is gondolok.
Bár alapvetően továbbra is a nyugat ami vonz, de totál kilátástalan :(

Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

(#96587) Samott válasza blueboi69 (#96575) üzenetére


Samott
addikt

Vagy ne adj isten, tolja azon a szakaszon, ahol nem tud biciklizni. Dugoban is allsz, nem kerulsz a jardan.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#96588) Bujdy81 válasza Samott (#96584) üzenetére


Bujdy81
csendes tag

Az ontorvenyu autósnak derogal alkalmazkodni a korulmenyekhez, inkabb közlekedik úgy, hogyl maga is olyan korulmeny lesz, amihez masoknak kell alkalmazkodnia.

Az ontorvenyu fenntartónaknak derogal alkalmazkodni a korulmenyekhez, inkabb csinál olyan infrastruktúrát, ami maga is olyan korulmeny lesz, amihez masoknak kell alkalmazkodnia.

(#96589) Samott válasza Bujdy81 (#96588) üzenetére


Samott
addikt

Igen, ez ilyen. Mindig a masik a hibas.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#96590) -NoVa- válasza Samott (#96587) üzenetére


-NoVa-
őstag

Ilyen okosságokat is csak az ír, aki nem igazán bringázik. Avagy milyen széles egy bringás, és milyen széles egy bringát toló gyalogos, és melyik fér el még nehezebben emiatt? A bringa, autó, motor az vonalban halad, hirtelen irányváltások nélkül, a részeg/gyerekbringa, gyalogos, az halad lassan és irányváltásokkal.

(#96591) Grillo válasza BobaHWSW (#96580) üzenetére


Grillo
senior tag

Süti!

(#96592) Samott válasza -NoVa- (#96590) üzenetére


Samott
addikt

Persze, meg a piroson atcsorogni is biztonsagosabb mint megallni ugyanott. Nem bringazok mert felenk nem megfeleloek a korulmenyek. Nem jatszom az eletemmel az ut szelen. Kerekparut meg nincs.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#96593) -NoVa- válasza Samott (#96592) üzenetére


-NoVa-
őstag

Mondod ezt olyannak, aki 30 évet elbringázott azért BP és környékén többnyire, és főleg közúton.

Piroson átcsorgás az relatív, forgalmas/beláthatatlan úton nem csinálok olyat, üres utakon simán. Gyalog is, mert ésszerűtlen egy mozdulatlan időzítő kedvéért állni. Ahogy a vasúti sorompót is leszarja mindenki gyalog, megkerüli, körülnéz, és átmegy, ha nincs a közelben vonat. Ha nem lenne a rendszám, szerintem autóval is tenném, ahogy mindenki más is.

Viszont a veszélyességéről csak annyit, hogy egy átlag bringásnak a legnagyobb oldalirányú kilengése indulásnál van, tehát ha a kocsisor elejére kerül, akkor tényleg biztonságosabb hamarabb indulnia, de azért nem keresztforgalomban. Ez sem végtelenül egyszerű dolog. Idővel ez még jobban elmegy a bringások felé, az autózás már most is luxussá kezd átbillenni, 10-20 év, és még sokkal többen mennek majd 2 keréken pusztán anyagi okok miatt.

(#96594) Samott válasza -NoVa- (#96593) üzenetére


Samott
addikt

Mindenkinek mashol van az ingerkuszube, maskent ertekeli a kockazatokat. Felenk konkretan nincs semmifele kerekparut. A szomszed telepuleseken van, mi is nyertunk valami penzt erre, de elvitte a covid. Mellekutcakban el lehet gurulgatni, de a forgalmas utcakban tul sok az auto az izlesemnek.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#96595) Phülöp válasza Samott (#96592) üzenetére


Phülöp
addikt

Ha ezt nem számolod, egyébként jó Máltán lakni?

A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem

(#96596) zetor2000 válasza WiZARD (#96533) üzenetére


zetor2000
senior tag

Arra is figyelj, hogy amit utólag behúznak cat6-t, az TÖMÖR vezetőjű legyen, mert az a normális "falikábel". A sodrott vezetőt a fali aljzat és egy PC / router / switch / akármi más közt használjuk. Én - új ház lévén - nem spórolnék, és valami árnyékolt aljzatot szerelnék. De nem az én épületem / pénzem / projektem. :)

Beldennel nekem nem volt bajom még.
Acome-t utálom, az nyúlik - a cat5/5e jük legalábbis nem bírja a nagyon húzást...

Idehaza az van, amit a kivitelező berántott, nincs kedvem kibontani. Egyelőre megy, végtelenül sorolható aljzatban van pár db. Most már van olyan is, ami nincs egyik cég katalógusában sem, egy dupla aljzat, egyik fele Cat5e ethernet / RJ45, a másik egy SC/APC kuplung :). Moduláris aljzatból kilegózható.

Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.

(#96597) Grillo


Grillo
senior tag

Na most hívott a doki, hogy letellt az egy hónap, mehetek az Astra II-ért, oltakozni. A 3 hónap úgyis csak a spórolás miatt volt...
Még meggondolom.

(#96598) WiZARD válasza Grillo (#96597) üzenetére


WiZARD
addikt

Én inkább kivárom a 3 hónapot.
[link] (utolsó rész a lényeg)

[ Szerkesztve ]

Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

(#96599) Samott válasza Phülöp (#96595) üzenetére


Samott
addikt

Ehh, ott biztos jobb az ido, ez csak egy atlagos agglomeracios telepules, amit atszel egy fout.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#96600) A. Crowley válasza WiZARD (#96567) üzenetére


A. Crowley
csendes tag

Csőlavinát próbáltad?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.