Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#96501) BobaHWSW


BobaHWSW
újonc

Lemaradtam valamirol elmult par napban/hetben?

Kiwi akcentus helyett most Del Londonit hallgatok heti par napban munka utani szorakozas kepp. Kollega. Meglatjuk megegetem e magam.

Ugyanitt repjegy es szallas elado Agusztusban Queenstownba miss Ex Kiwi Boba es Mr Boba nevre.

(#96502) zetor2000 válasza BobaHWSW (#96501) üzenetére


zetor2000
senior tag

Ahogy visszaolvastam kedd óta, szerintem nem vesztettél semmit / nem maradtál le nagy dolgokról.
Nincs szebb, mint egy brit akcntus. :D Nekem eddig az volt a legkecésbé érthető angol.

A "repjegyest dolgot" sajnálom.

Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.

(#96503) npera válasza -NoVa- (#96481) üzenetére


npera
újonc

Én aggódtam! Őszinte részvétem a helyi rendszergazdinak :(

(#96504) -NoVa- válasza BobaHWSW (#96501) üzenetére


-NoVa-
őstag

Good riddance! Habár vicces sztoripotenciál volt benne bőven, de súlyos világnézeti gondja volt bőven.
Reméljük a gyarmatosítóval jobban fog menni :)

(#96505) npera válasza Jahno (#96500) üzenetére


npera
újonc

Panasonic for the win!!! :C

(#96506) npera válasza BobaHWSW (#96501) üzenetére


npera
újonc

Itt nehéz bármi fontosról lemaradni, de cserébe szórakoztató tud lenni a sok hülyeség.

Az új asszonyhoz drukkolok, a repjegyen még gondolkodom, de szerintem add el másnak nyugodtan :C

(#96507) blueboi69 válasza BobaHWSW (#96501) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Bázzeg mesélj már mi történt! És máris van új? Vagy az új jött képbe, azért ment a másik?
Nehogy jöjjön a maffia és kérdőre vonjon :D
Részleteket!

(#96508) Jahno


Jahno
őstag

Napi hülyék. Szüntessük meg a bicajutak kötelező használatát, mert versenyezni szeretnének. Az úton:

[link]

(#96509) blueboi69


blueboi69
csendes tag

Juteszembe mi van hobizolival? Már egy ideje nem láttam ideírni. Lemaradtam valamiről?

(#96510) Samott válasza Jahno (#96508) üzenetére


Samott
addikt

Ez egy par hete mar volt tema, de ugy tudom az ontudatos biciklis eddig se tartotta magara kotelezonek ezt a kerekparut hasznalatot. Volt valami felmondat, hogyha az nem megfelelo a kerekparut akkor mehet a kocsik kozt is. Es neki eddig se volt megfelelo. Szoval nem vagom most megis mi valtozna.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#96511) Jahno válasza npera (#96505) üzenetére


Jahno
őstag

Van egy 7 kilogrammos bicaja, az még tetszik is. Szombaton lehet nem felejtek el lottózni és ha bejön, akkor ilyen sem lesz. Majd írok újabb Ekcel táblázatot :U

(#96512) -NoVa- válasza Jahno (#96508) üzenetére


-NoVa-
őstag

Pedig tény, sokszor országútival ha lehet választani a járhatatlan minőségű, gyökerektől felnyomott, repedezett részekkel tarkított karbantartatlan, és lassan cikázó gyerekekkel nehezített bringaút, és az autóút között, akkor nem kérdés. Persze ha sima, nincs tele járókelővel, és kellően széles, és nem viacolorból van kirakva, akkor fene sem akar az autók mellett tekerni, de a kötelező résszel én sem értek egyet.

(#96513) eattila válasza BobaHWSW (#96501) üzenetére


eattila
csendes tag

Ha nem közvetlen kolléga, akkor másképp lehet HOT :D :D
Amúgy kéz és lábtörést :)

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#96514) eattila válasza -NoVa- (#96512) üzenetére


eattila
csendes tag

A gyökerek azok igen tudnak kínzóak lenni sajnos. :( Bár itt most elvben bővíteni fogják a hálózatot. Városon belül. Városon kívül meg javítják. Meglássuk.

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#96515) Bujdy81 válasza Samott (#96510) üzenetére


Bujdy81
csendes tag

Ez megint egy kényszer megoldás. Ott jobb bringázni, ahol kisebb a kockázat a balesetre.

A magyar kerékpárutak elsöprő többsége karbantartatlan, alulméretezett, egyszerűen az infrastruktúra nem tartott lépést a kereslettel. Biztos nem jutott rá pénz, mert az elmúlt évtizedben elköltötték az egészségügyi reformra...

Haladósabb tempóban, tehát 25-30 km/h körül, vagy fölötte már a közút a kisebb kockázat (jó, a 81-es pl. nem pálya, mert olyan a teherforgalom, helyes is az extra tiltás), mint a kerékpárúton. A legtöbb helyen a kerékpárút/közút találkozásnál vannak a veszélyzónák, ott van a legtöbb baleset. Jövök a kerékpárúton (szabályosan!) 30-cal, autós egyrészt nem számít rám, nem kalkulálja a sebességet, másrészt a legtöbb esetben önhibáján kívül okoz veszélyhelyzetet, mert nem is belátható a találkozás. Vagy ha azt még látja is, hogy a kerékpárúton ÉPPEN nem jön senki, akkor előrébb gurul, hogy meglássa, hogy a közúton éppen jön autó, akkor vár. Közben elállja a kerékpárutat. Visszatolatni ha akarna sem tud, mert a mögötte jövő rázár, plusz akkor megint nem fogja látni a közutat.

Itt most a faluban nagyon beleállt a polgármester ebbe a dologba. A Budapest-Balaton kerékpárút a falun menne át, az előző polgi kérésére a panzója előtt. Kb. járdán. A népnek meg tele a töke, hogy a telkéről sem tud kiállni, mert akkora a kerékpárforgalom hétvégén.

Ezért az az ajánlat, hogy a falu főútja kb. format c: és utána újragondolva úgy, hogy oldalanként minimum 1,5 méter kerékpársáv legyen a teljes értékű küzúti sáv mellett. Plusz a járda. Ehhez tényleg kb. mindent újra kell tervezni, de csak ez a megoldás a hosszútávú és ez vezet a legkevesebb balesethez. Kérdés, hogy lesz-e rá szándék és/vagy zseton...

(#96516) Samott válasza Bujdy81 (#96515) üzenetére


Samott
addikt

A vilag nem tokeletes, ha gyorsan haladva veszelyes a kerekparut, akkor lassabban kell menni. A megengedett sebesseg felso hatar, nem kotelezo annyival menni. Veszelyes keresztezodest fokozott ovatossaggal kell megkozelitenoi es akkor van elsobbseged ha megadjak. Ezekre nem az a valsaz hogy akkor leszarom, tekerek inkabb a kocsik kozt.

A fentieket rendszeresen elmondjak az autosok kapcsan, de ugyanugy ervenyes a biciklisekre is.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#96517) -NoVa- válasza Samott (#96516) üzenetére


-NoVa-
őstag

Na, ez most pont olyan csőlátású, mint a dróntörvény ami csak a lassú kamerás izék szempontjai szerint illegalizaálta a sportrepülést, és emiatt bizony elmehetnek a picsába.

(#96518) ezittketto válasza Sipi- (#96480) üzenetére


ezittketto
csendes tag

Úgy emlékszek, hogy talán a tűzbabról hallottam olyat, hogy gyorsan és sűrűre nő és a virágai miatt még szép is..

(#96519) Samott válasza -NoVa- (#96517) üzenetére


Samott
addikt

Igazabol az van, hogy a biciklisek igyekeznek attolni a problemaikat masokra. Zavarja a biciliuton a forgalom, mert feltartja, igy inkabb o tartja fel az autost az uton. Nehogy mar o varjon, lassitson., varjon, lassitson inkabb mas.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#96520) blueboi69 válasza Bujdy81 (#96515) üzenetére


blueboi69
csendes tag

"oldalanként minimum 1,5 méter kerékpársáv legyen a teljes értékű küzúti sáv mellett. Plusz a járda. Ehhez tényleg kb. mindent újra kell tervezni, de csak ez a megoldás a hosszútávú és ez vezet a legkevesebb balesethez."

Ez lenne az ideális, de ezen nem segít:

"Vagy ha azt még látja is, hogy a kerékpárúton ÉPPEN nem jön senki, akkor előrébb gurul, hogy meglássa, hogy a közúton éppen jön autó, akkor vár. Közben elállja a kerékpárutat. Visszatolatni ha akarna sem tud, mert a mögötte jövő rázár, plusz akkor megint nem fogja látni a közutat."

(#96521) Jahno válasza -NoVa- (#96517) üzenetére


Jahno
őstag

Közben a körúton néha kész életveszél kilépni akár az ajtón is, mert hiába nézel körbe. Híd ugyanez, támaszkodom a korlátnak, véletlenül se lépj hátra 8.5 centit, meg konfliktushoz vezethet. És ne kerüld ki a lassabb gyalogot, mert a bicajosnak lesz igaza. Szopó az egész.

(#96522) blueboi69 válasza Samott (#96519) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Tulajdonképpen igen.
Én is szoktam kerékpározni, én jobb szeretek a bringaúton menni, ott érzem magam biztonságban.

(#96523) Jahno válasza blueboi69 (#96522) üzenetére


Jahno
őstag

Aztán jönnek azok, akik nagyon tudnak. Legközelebb kipróbálom, hogy meddig bír türelmes lenni a bicajos, vagy miért azok várják el, hogy lehúzódjak gyalogként, mikor lassíthat vagy kisebb mambójambóval akár ki is kerülhetne, csak sokszor már ez sem tetszik. Térjek ki én.

(#96524) -NoVa- válasza Samott (#96519) üzenetére


-NoVa-
őstag

Autóval is zavar a többi autós az úton, teljesen élvezhetetlenné teszik a közlekedést, de ez van. A bringa is jármű, nem is a leglassabb, és könnyebb kikerülni, mint egy mopedautót. A kresz is szabályozza az úton közlekedését, és felkészíti az autóst az együttélésre, szóval itt most egy régen jól működő, kiegyensúlyozott rendszer egyoldalú túlszabályzása a probléma.

(#96525) Samott válasza blueboi69 (#96522) üzenetére


Samott
addikt

Jo minosegu kerekparutat kell epiteni, szeleset, biztonsagosat. Akar az autosok "savszelessegenek" csokkentesevel is. Es kotelezoen azt hasznalni. Nem helyes a keveredes, tulsagosan veszelyes a biciklisek szamara.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#96526) eattila válasza Samott (#96519) üzenetére


eattila
csendes tag

A gyors haladás rétegigény. Szerintem. Attól még a bringások java a bringautat választja. Mert amúgy sem halad 25km/h felett tartósan! Én sem. Sőt. Szóval ezen háborogni szerintem felesleges.

Ettől persze mindenkinek kompromisszumot kéne kötni.

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#96527) Samott válasza -NoVa- (#96524) üzenetére


Samott
addikt

De autoval se mehetsz az ures jardan, mert feltart a tobbi kocsog.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#96528) eattila válasza Samott (#96525) üzenetére


eattila
csendes tag

Nem kell ott sávot csökkenteni. Az megint baromság.

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#96529) -NoVa- válasza Jahno (#96521) üzenetére


-NoVa-
őstag

Körúti piroson egyszer esőben csúsztam álló kerekekkel egy fél háztömbnyit, azóta az úton megyek arra, ha nedves az idő. Azt az eszetlen felületkezelést sem életre tervezték.

(#96530) Phülöp válasza Samott (#96525) üzenetére


Phülöp
addikt

Legyen így

A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem

(#96531) eattila válasza Samott (#96527) üzenetére


eattila
csendes tag

Rossz példa. Én pl néha futok bringaúton, mert a járdán feltart a többi köcsög. Ez jobb példa. De ott tudom, hogy én vagyok a "kicsi" és ahhoz mérten viselkedek.

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#96532) eattila válasza -NoVa- (#96529) üzenetére


eattila
csendes tag

Ilyenből itt is van pár. Már az eső lehetőségére is nyálkás lesz, megállni képtelenség rajta.

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#96533) WiZARD


WiZARD
addikt

Kész a villanyszerelés a házban, hálózat végig cat5e.
Hívom villanyszerelőt hogy cat6 volt kiírva. Hát ööö izé, mi a különbség? Elmondom, ok, de szerinte cat5e volt kiírva, de megnézi.
Visszahív, tényleg cat6 volt, akkor így nem is jó?
Nem.
Ok, akkor jövőhéten cseréli.

Megjöttek hőszivattyú/szellőztetés gépész ajánlatok. Az első (helyi cég) az eléggé sokkolt, gondoltam a másik (Békéscsabáról jönne) az majd jobb lesz. Na az még 30%-al több :Y

[ Szerkesztve ]

Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

(#96534) Jahno válasza WiZARD (#96533) üzenetére


Jahno
őstag

Én inkább a márkáját nézném a mazzagnak...

(#96535) Jahno válasza -NoVa- (#96529) üzenetére


Jahno
őstag

Mert nem jól választottad meg a sebességed! De jahh, érdekes az egész.

(#96536) WiZARD válasza Jahno (#96534) üzenetére


WiZARD
addikt

Ami cat5e-t beraktak az Belden.

Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

(#96537) Bujdy81 válasza Samott (#96516) üzenetére


Bujdy81
csendes tag

"Veszelyes keresztezodest fokozott ovatossaggal kell megkozelitenoi" ne viccelj már! Azért menjek lassan, hogy alkalmazkodjak azokhoz, akik leszarják a KRESZ-t? Azért menjek gyök kettővel, mert JóskaPista baszik megadni az elsőbbséget a kerékpárútnak, majd kifordul a közútra és megy 65-tel a faluban?

Szerintem életszerű, hogy pár ilyen élmény után azt mondja a kerékpáros, hogy "akkor leszarom, tekerek inkabb a kocsik kozt."

(#96538) Jahno válasza Samott (#96525) üzenetére


Jahno
őstag

Hidd el nem lehet elég széles. Kódorgok én a hipersebességemmel, utánam jönnek a közepesen haladó túrások, táska miatt picit szélesebb is, mellé jönnek akik nagyon tudnak de legalább táska nélkül. És kb. ugyanez szembe. Néha a "nagyon tudnak" is kitesz két alkategóriát. Még csúcsforgalom elején és végén próbáltam, akkor kb. elfértünk. Nyáron akartam valamerre kóvályogni, de pont ilyenek miatt le is tettem róla, mert másról sem szólt egy szebb napon, mint arról, hogy folyamatosan a bicajút szélére vergődtem aztán meg vissza.

(#96539) Jahno válasza eattila (#96526) üzenetére


Jahno
őstag

Nem a fenét nem, itt felénk a dombságban simán 40 de inkább több, meg persze lejtők is vannak.

(#96540) Jahno válasza WiZARD (#96536) üzenetére


Jahno
őstag

Lehet nem vitatkoztam volna, de ha CAT6 volt a rendelés, akkor az volt. Mondjuk ilyenek szokták szépen megtépni a mazzagot és utána szarul bekötni :-D Ha egyáltalán bekötik.

(#96541) Bujdy81 válasza Samott (#96519) üzenetére


Bujdy81
csendes tag

És itt jön be a képbe, hogy a KRESZ-nek lassan meg kellene érkezni a XXI. századba és tudni kéne megkülönböztetni a 40-nel menni tudó kerékpárt, a 10-zel menő kerékpártól!

Téged sem zavarna a faluban 50-nel kocsikázva a 40-nel menő kerékpáros az úton, mert nem igazán tart fel. Ellenben jogosan vonod fel a szemöldököd, mikor a downhilles hülyegyerek teker 12-vel a közúton. Ezért kellene végre szétbontani a "kerékpár" kategóriát és minden részét oda terelni, ahova való.

(#96542) Jahno válasza Bujdy81 (#96537) üzenetére


Jahno
őstag

Ha leszarhatja és tekerhet a kocsik közt, akkor autós is leszarhatja a leszarókat ugye :-D

(#96543) eattila válasza Jahno (#96539) üzenetére


eattila
csendes tag

Helyi tapasztalat. A legtöbb bringás Karcag-Berek között úgy megy, hogy ha 23 vagy afelett megyek, akkor megelőzöm, és visszafelé haladva ő még csak jön. Bár ilyen tempót rég toltam, elcsirkultam.

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#96544) Jahno válasza eattila (#96543) üzenetére


Jahno
őstag

Vidék :-D

(#96545) Bujdy81 válasza blueboi69 (#96520) üzenetére


Bujdy81
csendes tag

De segít, mert az autóvezető feltolja a kocsi orrát addig, hogy még éppen ne lógjon be a kerékpársávba, akkor már belátja az utat. A kerékpárosok sávját és az autósok sávját is.

Próbálj meg itt kifordulni autóval a Budai útra hétvégén.
[link]
Ha megállsz a távolabbi szaggatott sárgánál, akkor nem látsz semmit a közútból. Ha előrébb jössz, blokkolod a kerékpárutat, pedig nekik van elsőbbségük. És sokan jönnek. A közúton is!

(#96546) Jahno válasza Bujdy81 (#96545) üzenetére


Jahno
őstag

Ezer+1 hasonló van, bár nem ez a legszopóbb kereszteződés, de itt mögöttem a párhuzamos bicajút, csak az nem mindenkit érdekel, mert hát miért is arrafelé menne az elkerülőnek. A fasortól pont nem látni be balra, reggel jobbról folyamatos a forgalom és gyorsabban is jönnek ha tudnak, balra forduláskor ha valamelyik autós lassít vagy csak kiférnék előtte akkor olyan takarásból esik ki a bicajos zuhanórepülésben, hogy ihajj. Előbb-utóbb ilyet be fogok szopolni. Persze tudom, mindenki szabályos a helyemben lévő autósok meg szupermenek és látják, tudják :-D

[link]

[ Szerkesztve ]

(#96547) blueboi69 válasza Bujdy81 (#96545) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Ja értelek. ha kijjebb van a bringaút, akkor nem fog betakarni a ház.
Sajnos ez így van nagyon sok helyen, pl Gárdony, Agárd végig ahol a bringaút a járdán megy. Volt már, hogy hátratolattam és elengedtem bringás családot, de ez valóban szívás autósként, egyetértek.

(#96548) eattila válasza Jahno (#96544) üzenetére


eattila
csendes tag

Meg szélcsatorna :D

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#96549) Sipi- válasza Jahno (#96542) üzenetére


Sipi-
tag

Azért szerintem azt sem ártana figyelembe venni, hogy hány biciklisről beszélünk. Mi kb. március óta minden hétvégén (minimum egyik nap) megyünk valamerre túrázni, mindig valami falu vagy község az úticél. A cél előtt is néhány falun át szoktunk menni. Ennyi idő alatt több túrakerékpárossal találkoztam az erdei úton/ösvényen, mint az országúton kocsival.
Egyébként szerintem nem kell ilyen harciasan beleállni. Ha ott teker, akkor elkerülöm ha utolérem, ha nem tudom, akkor követem még 1 percig és utána kerülöm el.

https://www.ferfiakonyhaban.hu

(#96550) Samott válasza Bujdy81 (#96537) üzenetére


Samott
addikt

Es meg is erkeztunk oda, hogy attolja a problemajat masokra. En se mondtam mast

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.