Tudom, írtam is, hogy érteni vélem Björn logikáját miért választott PHEV-et.
De nagyon nehéz elmenni a valóság mellett, hogy az autóval rendelkező nagy átlag akár Magyarországon vagy Svédországban jelenleg még ICE gépekkel nyomul. És még elég sokáig így lesz ez.
A különféle cégatuók és lízinges konstrukciók is látszanak az utakon a forgalomban, de aki megveszi magának az autót az egy jól keresi parányi halmazon túl még nem vesz sem PHEV-et, sem BEV-et.
Nekem az autó többnyire áll, mivel amit tudok megoldok bringával. Így fogyasztáson behozni bármit kábé mission impossible. A mostani kocsi vegyes fogyasztása éppen 8 liter alatt van és igazából nem számít, mert másfél havonta tankoljuk meg általában. Ha "sokat" megyünk, akkor havonta egyszer. És 45-literes a tankja, mert japán kocsi.
Ha lőnék céges kocsit, akkor az adókedvezmény miatt előnyös a PHEV. De ha kocsival járnék melóba, akkor leégne a pofámról a bőr. Kábé 10 km egy irányban. Arra kocsit elővenni picit durva pocsékolás.