Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#70951) npera válasza ncc1701 (#70931) üzenetére


npera
újonc

Ha igazán pontos akarsz lenni, akkor a dinamikus átmérőt is folyamatosan számítod a hőmérséklet és a fordulatszám alapján. Esetleg legyen IMU is, ami a kanyarban a dőlésszög és gyorsulás alapján kompenzál a kis különbségekre :C

(#70952) Samott


Samott
addikt

#comic pictures

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#70953) npera


npera
újonc

Meg van stabilizálva a videó, meg néha játszik a képkivágással is, de azért elég jó folytonos lett.

A leírászerint:

"Első óvatoskodásaim 6s-en és 5 colon is." (iFlight Nagzul5 on 6S)

(#70954) FőDudu


FőDudu
addikt

Ninebot by Segway nem is rossz cucc.
Gyerek baratnoje ma olyannal jott.
Mondjuk egy 10 eves lanynak kicsit nagy, mivel nem allithato a kormany magassaga.

De eleg jol osszecsukhato, akar a Suzuki csomitartojaba is befer. Mobil app, BT, vilagitas (nem csak elol/hatul, hanem az aljan is), 2 fek ( elektromos es mechanikus). Feklampa is van.

Azt nem tudtam kitalalni Es2 vagy Es4 modell amivel jott, ranezesre ezek egyformak es nem talaltam rajta adatlapot.

[ Szerkesztve ]

FőDudu

(#70955) WiZARD


WiZARD
addikt

Már folyamatban az OTA software frissítés az ID3-akon :DDD

alt="" title=""

[ Szerkesztve ]

Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

(#70956) FőDudu válasza WiZARD (#70955) üzenetére


FőDudu
addikt

Senki nem mondta, hogy a laptopok nem wifin kapjak az adatokat ;)

Ez olyan almas mellebeszeles volt, azok szoktak a nyilvanvalot is ugyanigy pofatlanul elhazudni....

Amugy ezeket mozgatni eleg maceras lehet.
A koperi kikotoben levo tobbszazezer autorol is kivancsi lennek hogyan mozgatjak egyenkent.

Letezik mesterkulcs mondjuk gyartonkent, vagy bennuk (rajtuk/alattuk) van a kulcs ugyis olyan szinten korbe vannak keritve, hogy max daruval lehet oket kiszedni a keritesen keresztul. Arra nem tippelnek, hogy egyenkent kapjak meg a kulcsokat valami kozponti nyilvantartasbol....

[ Szerkesztve ]

FőDudu

(#70957) npera válasza WiZARD (#70955) üzenetére


npera
újonc

Végülis ezt akár egy ember is meg tudja csinálni. Csak jól meg kell szervezni és kell idő hozzá. Aztán kész.

Viccet félretéve: most arra leszek kíváncsi, hogy ha a következő fél évben sikerül a kocsit finomra kalibrálni, pár dolgot megváltoztatnak (running change) akár HW-en is, majd a szoftver utoléri a hardvert, akkor milyen dinamikája lesz a dolognak. Mert ez most nem egy modellről szól, hanem egy VW-konszern platform első modelljének az indulásáról. Ezen alapulva jön ki majd az egész konszernen belül az összes márkára az összes tophat és hajtási képlet kombinációra egy rakás modell.

És az már nem olyan sokáig fog tartani. Utána indul a gőzhenger. Értem én, hogy a Tesla sem ül a babérokon addig, de az sem tetszik mindenkinek aki elektromos autó után nézelődik és lesz az a modell és árkombináció, amit meg fognak venni az emberek.

(#70958) FőDudu válasza npera (#70957) üzenetére


FőDudu
addikt

Handras kifejezetten nagy jovot josol annak a verzionak ami meg ki sem jott. 82KWh akkuval mar komolyabb utakra is jo lesz. Az ugye nagyob a Tesla akkujanal, es a Teslanak ebben a szegmensben (meg) nincs autoja.

Meglatjuk. Nehez josolni. Elegge fugg majd az artol.
48KWh akkus modell kb 30k Eur. Azt hiszem valahol ott van a Renault Zoe is ( tan 35k).

FőDudu

(#70959) Jahno válasza WiZARD (#70955) üzenetére


Jahno
őstag

Ez biztos frissítés :-O

(#70960) npera válasza FőDudu (#70958) üzenetére


npera
újonc

Ha nézel Tesla Björn videókat, akkor láthatod, hogy nem kell feltétlenül hatalmas akksi a hosszabb utazáshoz. A régi Ioniq a kicsi akksi (28 kWh) ellenére jól futott az 1000 km-es teszten, mert nagyon gyorsan töltött.

A gyors haladás a megfelelő méretű pakk és a gyors és megbízható töltés kombinációjából ered. Egy lassan töltő vagy túlmelegedés miatt erősen belassuló nagy pakk önmagában nem elég.

(#70961) WiZARD válasza npera (#70957) üzenetére


WiZARD
addikt

Meglátjuk mi lesz, nehéz innen jósolni.

Nem tudjuk (Te talán több infót/pletykát tudsz), hogy melyiknek mi van a tarsolyában, akár akku, akár egyéb technológiák tekintetében.
A Teslának van némi előnye, kérdés meddig tart, mit tud kihozni belőle és a valóságban mennyire számít. Legyen az saját akku gyár, saját biztosító, teljesen más jellegű értékesítési módszer, saját töltőhálózat, stb

(#70956) FőDudu mondjuk első körben bevallották hogy nagy gáz van és amiket legyártanak az használhatatlan a manuális software frissítésig. Hogy utána mi lesz az majd kiderül.

Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

(#70962) WiZARD válasza FőDudu (#70958) üzenetére


WiZARD
addikt

Hosszú utakra ki akar Golf méretű autót?

Model3-ban nincs ekkora akku mégis nagyobb a hatótáv. (ModelS-ben meg van nagyobb is.)

80kWh M3 LR RWD WLTP hatótáv 600 km
82kWh ID3 WLTP hatótáv 550 km

Na meg az elérhető töltőhálózat se mind1.

Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

(#70963) hobizoli válasza FőDudu (#70958) üzenetére


hobizoli
nagyúr

hat nemtom, de a nagyobbik akksis verzio az ~18megaforintba kerul majd
abbol nemtom ki fog valogatni egy M3LR elleneben, amikor meg kisebb is annal, meg dragabban lehet tolteni is

több drón kell ;P

(#70964) Jahno válasza FőDudu (#70956) üzenetére


Jahno
őstag

"Amugy ezeket mozgatni eleg maceras lehet."

Még légpárnás irányítós cucc is van hozzá, alátolják és kész, siklik, mint a léghajó. Sokkal nagyobbakkal is teljesen jól lehet lavírozni a műhelyben.

(#70965) FőDudu válasza WiZARD (#70962) üzenetére


FőDudu
addikt

Valoszinuleg olcsobb lesz a Teslanal, kiterjedt szerviz hatter, stb. Ez elbaszni csak a szoftverrel lehet, vagy ha kiderul valami turpissag es nem jol kezelik a helyzetet.

Amit osszeraktak az ranezesre eleg jonak tunik, persze en eddig csak BMW-t vezettem elektronyosban (i3 es x5 hibrid). Majd kiderul a hasznalat soran, biztosan lesz valami bibi. Aztan a problema kezelesenek modja majd erosen befolyasolja a vasarlok bizalmat.

FőDudu

(#70966) FőDudu válasza Jahno (#70964) üzenetére


FőDudu
addikt

Biztosan nem. Lattam ahogy vezetik oket.
Egyenkent.

Ezert is merult fel bennem a kerdes.
Sot volt olyan kollegam aki ilyen auto vezeto volt a koperi kikotoben. Csak akkor elfelejtettem megkerdezni hogy megy ez.

FőDudu

(#70967) hobizoli válasza WiZARD (#70955) üzenetére


hobizoli
nagyúr

en latom rosszul, vagy a ket oldalan tenyleg egyforma iranyban allnak a felnin a kullok?

igy az aero hogyan mukodik?

bal alul a fekete auton, es a jobb oldalon a feher auton mintha tokegyforma lenne a ket kerek az auto ket oldalan

több drón kell ;P

(#70968) FőDudu válasza hobizoli (#70963) üzenetére


FőDudu
addikt

Ne feledjuk, hogy a butaparaszt nemet autot akar venni.

Meg a nemet is durvan nacionalista. Ha lehet nemet autot hasznalnak.

[ Szerkesztve ]

FőDudu

(#70969) hobizoli válasza FőDudu (#70968) üzenetére


hobizoli
nagyúr

azert megsincs a model3 szintu sorbanallas, meg hogy egy het alatt beugrik 400k db elorendeles
erre lassan egy ev alatt mennyi jott ossze? publikus egyatalan?

cegnel volt multheten egy nemet arc, egy kazan miatt tartott agytagitast
aszondja naluk (is) a cegnel barki lizingelhet a nemet gyartasu autot par eve, allami es munkahelyi tamogatassal flottakezelon keresztul egy aktualis Golf, ami barmilyen cegnel betolott poziban elerheto, amihez nem jar cegauto, havi 40EUR-ba faj a jomunkasembernek
nyilvan a szerviz ebben nincs benne

de ilyenkor elgondolkodtato, hogy igazabol miert latsz annyi nemet autot ott az utakon, mert egy francia vagy koreaira vagy olaszra ez nem dobja, igy azok joval tobbe kerulnek

[ Szerkesztve ]

több drón kell ;P

(#70970) WiZARD válasza hobizoli (#70967) üzenetére


WiZARD
addikt

Melyik autó amin van külön balos és jobbos felni?
Mindegyiken így van, nekem is fura. De valószínűleg nem számít annyit az aeroban mint mi hozzáértők gondoljuk :D

Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

(#70971) Jahno válasza FőDudu (#70966) üzenetére


Jahno
őstag

Akkor miért kérdezed? Ezer féle megoldás van, de kikötőben tipikusan nem a szoftverfrissítős szervíz megy le.

(#70972) -NoVa- válasza FőDudu (#70968) üzenetére


-NoVa-
őstag

Ha ettől az egész ország, és közvetve ők is gazdagabbak, nem rossz taktika. Csak itt ha elmennék igénybevenni bármi hazait, az nem hat vissza sehogy, csak egy fő gazdagodik.

(#70973) hobizoli válasza WiZARD (#70970) üzenetére


hobizoli
nagyúr

de akkor miert nem szimmetrikus inkabb...?

több drón kell ;P

(#70974) FőDudu válasza hobizoli (#70969) üzenetére


FőDudu
addikt

Kiderul.
A Tesla azert erosen Apple jellegu hype orientalt rendelesi szisztemaval operal....

Ott sem minden fenekig tejfel, ha jol remlik nem sok eloleget kernek ami igy nem nagy bukas ha megvaltozik az akarat...

En annak szurkolok, hogy terjedjen egy normalis minosegu es megfelelo meretu akkuval szerelt villanyauto tipus. Ne ilyen 30-40KWh-s akkukkal makettkodjanak.

Persze lehet en tevedek amikor a nagyobb akkura gondolok, lehet butazag cipelni hiszen megfelelo tolto halozattal 2 orankent fel oras megallassal 300km 'dzsuszt' betoltve akar Nova fele gyakran allunk meg csaladoknak is idealis valasztas lehet egy Wv is.

En jelenleg ritkan allok meg, igy menjen el 600+ kilometert egy roltessel (ahogy egy benzines auto) es akkor nincs gond.... Lehet villanyautonal megvaltozna a hasznalati modom, jelenleg nyomom amig el nem faradok vagy pisilni nem kell.... :C

FőDudu

(#70975) ncc1701 válasza Jahno (#70948) üzenetére


ncc1701
veterán

Jaja, huszon pár ezer volt az a 3 kábel, ami oda megy. Ez volt vagy 10 éve. Nem tudom, milyen hosszú, de nem kellett belőle sok.

(#70976) Samott válasza FőDudu (#70968) üzenetére


Samott
addikt

A Tesla nemet auto lesz, Berlin mellett gyartjak majd. Ez is szempont volt, amikor nem keleteuropaba vittek a gyartast.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#70977) FőDudu válasza Jahno (#70971) üzenetére


FőDudu
addikt

nem tudom hogyan megy. Ott van kb 50 fele gyarto tobbszaz modellje es kurvasok peldanyban. Nem trelerrel es nem legparnassal mozgatjak oket. Nade akkor hogyan megy a kulcsok kezelese? ;)
Valamint ennyi mozgatashoz tankolnak is belejuk?

FőDudu

(#70978) WiZARD válasza hobizoli (#70973) üzenetére


WiZARD
addikt

Nem tudom, de szólj ha megtudod, mert tényleg érdekel. :)

Itt van pl a Leaf felni (ilyen van nekem is), ami mind a két oldalon egyforma, így aero szempontból nyilván egyszerre csak az egyik lehet jó. Közben a festés/fém direkt olyan design-t kapott, hogy szimmetrikusnak hat első ránézésre.
Na erre mi a megfejtés?

Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

(#70979) FőDudu válasza -NoVa- (#70972) üzenetére


FőDudu
addikt

politikaba inkabb nem mennek bele.

A nemet nagyon tamogatja a sajat fajtajat. Otthon es kulfoldon is.

Nalunk is van evente pl. nemet bal, komoly uzletek szuletnek ott is.

FőDudu

(#70980) WiZARD válasza WiZARD (#70978) üzenetére


WiZARD
addikt

Mercedes SLR gyári kerekei 2 irányúak, szóval ott külön van balos és jobbos.
Viszont ami egyéb SLR ihlette "turbine wheel" design-t találtam, az mind 1 irányba áll. (Lorinser, AMG, stb)

Persze simán el tudom képzelni, hogy nem az aero miatt van 4 különböző felni az SLR-en, hanem ott már belefér az árba hogy mind a két oldalról jól nézzen ki.

alt="" title=""

[ Szerkesztve ]

Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

(#70981) Samott válasza FőDudu (#70977) üzenetére


Samott
addikt

Parancsolj kerlek: Gigantic Overseas Autoliner | Mega Transports

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#70982) FőDudu válasza Samott (#70976) üzenetére


FőDudu
addikt

Ha nemetek gyartjak majd, akkor eleg nagy konkurencia lehet a nemet markaknak.

De biztosan lesz mand ra valami kivetel ami miatt se a nagy kolcsonzok, se a lakosok nem reszesulnek a nemet tervezesu markakhoz hasonlo kedvezmenyekbol.

FőDudu

(#70983) Jahno válasza ncc1701 (#70975) üzenetére


Jahno
őstag

Jahogyja akkor még DC is. Az más kategória. Itt-ott ki is szokott gyulladni, sokan nem sejtik, hogy azzal kicsit másképp kell bánni.

(#70984) npera válasza hobizoli (#70967) üzenetére


npera
újonc

Abroncsból is van olyan, ami egyforma minta a két oldalon, tehát nem szimmetrikus. Már elfelejtettem, hogy milyen videóban láttam erről elmélkedést, de valami sportkocsis tartalom volt. Tehát elvileg komolyabb teljesítményre méretezett abroncsok voltak. Vagy Porsche vagy Lotus rémlik. És valami komolyabb gyártó, nem kínai akármi.

(#70985) npera


npera
újonc

Megnéztem mennyibe kerül egy vonóhorog a Totoyára és erős a kísértés, hogy rakassunk rá. Már elég sokszor jól jött volna az utánfutó, de most igazából aranyat érne.

Egy 4,5-méteres léc csak olyan teherautóba fér, amit nem is találok a gyakorlatban a teherautóbérlős szolgáltatásoknál.

Ha picit rövidebbet választok, akkor kábé 1300 SEK egy napra a kocsi. 4 órára is 800 SEK.
Egy full napra egy 3,25-méteres futó 239 SEK.

Egy levehető vonóhorog 6300 SEK egy helyi műhelyben. Hmmm...

(#70986) ncc1701 válasza npera (#70985) üzenetére


ncc1701
veterán

Tetőcsomagtartó nem opció?

(#70987) npera válasza ncc1701 (#70986) üzenetére


npera
újonc

Nem, sajnos. Van panoráma tetőablak, nincs tetőcsomagtartó. Mondjuk egy matracot rákacsaszallagozok, aztán arra a léceket. Aztán nehogy jöjjön rendőr. Igazából ki kellene próbálni, aztán felrakni a képet róla egy vicces oldalra... :C

(#70988) FőDudu válasza npera (#70987) üzenetére


FőDudu
addikt

Matracost lattam mar. Nem volt szerencseje, a matracot felbehajtotta a szel.

FőDudu

(#70989) npera válasza FőDudu (#70988) üzenetére


npera
újonc

Ja, mert túl puha francia matracot vett. Rendes viking matrac kell, azt nem hajtja a szél.

(#70990) npera


npera
újonc

Autós történet.

A napokban többször mentem a Bäckebol nevű bevásárlóközpont irányába, kerékpáros cipőt nézni, szerszámot nézni, IKEA és hasonlók.

Az odafelé vezető szervizút párhuzamos az "autópályával" (Svédországban alig van ténylegesen értelmezhető autópálya, a legtöbb útjuk nem felel meg biztonsági szempontból az autópályának, de azért ők odarakják a táblát, hogy az....)

A szervizúton 50 km/h korlátozás van, de változó szélességű az út és a padka is. Egy szakaszon olyan széles a padka, hogy ott elfér egy autó, a sávban pedig még kettő. Aztán beszűkül, de talán 400 méteren nagyon sok hely van. Előzni tilos végig mondjuk.

Amikor ott jön valaki tempósan mögöttem, akkor le szoktam húzódni a padkára, mert én stabilan 50-el megyek, nem 80-al.

Múltkor jött mögöttem F10-es BMW 5 Touring, bejön a seggembe kábé 70-ről lassulva. Lehúzódtam neki, hogy menjen. Erre maradt mögöttem és nem mert menni. Akkor maradjon. Utána még le is maradt távolabbra, mintha elgondolkodott volna, hogy a 3-méteres követési távolság nem felel meg a törvényi 3-másodperces távolságnak.

Máskor valami Hyundai i10 vagy mi jött kábé 80-al, annak is lehúzódtam. Az alighanem kamionos volt, mert az indexxel villogtatott jobbra-balra, hogy megköszönje.

Aztán persze olyan is van, aki a "járdaszigetet" megkerülve a szembesávban előz meg, ott nem tudok miben segíteni..... :B

(#70991) Gabibácsi


Gabibácsi
tag

Bringával voltunk hamburgerezni meg sörözni, Grillo meg úgyse jött volna, Jahno meg elfelejtette

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

(#70992) Jahno válasza Gabibácsi (#70991) üzenetére


Jahno
őstag

Éppen szólni akartam, hogy borult a dolog, mert reggel elfeledtem és reflexből nekiálltam dulván sörözni, most meg megy a matek, hogy éjjel mégis haza kellene menni.

(#70993) Sipi-


Sipi-
tag

Szüleim elhozták a Picasso-m alufelnijeit. Viccesen néz ki egymás mellett a 235/45R18 és a 185/65R15 :)
Holnao lefényképezem a felniket, gumikat és felrakom a hirdetést. Gumik egy évesek és van bennük 7000 km.

https://www.ferfiakonyhaban.hu

(#70994) ncc1701 válasza Gabibácsi (#70991) üzenetére


ncc1701
veterán

Mi max reggel bicajozunk. Ebben a melegben inkább medencézünk nap közben.

(#70995) npera


npera
újonc

Holnap reggel kezd a lányom az iskolai előkészítőben, amolyan napközi lesz 2 hétig, aztán a helyi nulladik osztály általános iskola részeként.

A fiam megy vissza oviba, majdnem el is felejtettük, hogy holnap már ő is kezd. Ez a parenting csúcsa, amikor már azt sem bírom megjegyezni, hogy ki mikor kezdi a "sulit".... :Y

(#70996) Gabibácsi válasza ncc1701 (#70994) üzenetére


Gabibácsi
tag

Ok, de minket nem hívtál medencézni, nekünk meg nincs. Most este amúgy már jó volt, kibírható.

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

(#70997) Gabibácsi válasza Jahno (#70992) üzenetére


Gabibácsi
tag

Ok.Viszont most két hétig ne keress :) gyereket viszem nyaralni, aztán meg le somogyba bevándorlási hivatal, meg gyerekkel ott is leszünk

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

(#70998) FőDudu válasza npera (#70995) üzenetére


FőDudu
addikt

Itt azt pedzegetik, hogy suli kezdes elott 2 hettel az osszes kornyekbeli orszagot karanten kotelesnek nyilvanitjak.

Azert, hogy iskola kezdes elott 2 hettel mar a vakaciot befejezve az orszagban legyen az osszes iskola kezdo gyerek.

Nem is olyan bolond az otlet. Persze nem lehet ezert tilto listara tenni orszagokat, de a cel nem butasag.

Kivancsi leszek mi lesz.

FőDudu

(#70999) Samott válasza FőDudu (#70998) üzenetére


Samott
addikt

Aszongyak nalunk nem lesz masodik hullam. Legalabbis a szeptember vegi szuperkupadontoig biztos nem lesznek olyanok a szamok. :)

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#71000) hobizoli válasza Samott (#70999) üzenetére


hobizoli
nagyúr

ha lesz, sem lesz, mert megmondja aztat is a operatorzs

több drón kell ;P

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.