Fájóbb veszteség a napirajz melléklet:
Bár a saját elborultabbjai maradnak a helyükön.
Fájóbb veszteség a napirajz melléklet:
Bár a saját elborultabbjai maradnak a helyükön.
Majd jon egy kormeny kozeli lofaszjoska stromanja, aki beletesz nemi let, 2 honap mulva beleall a foldbe az egesz, utana meg rohognek rajta, hogy meg ujra kezdeni sem tudtak.
Ennyit siman meger nekik az ellenseg lejaratasa.
FőDudu
Néha meg kis portálok nőnek ki a semmiből, bár ott a sok tré kiszervezett reklám tényleg a legalja. 90% csalás.
Na, kocsi visszajött a szerelőtől. Aug végén folytatás az aprólékosabb dolgokkal.Azok elvileg bírják, én is bírom szervó nélkül, aztán kiderül.
már nézem, hogy is működik a wget
istálló? gazemberség? hupákolás?
Addig pont behozzak neked a donort is
FőDudu
És ha nem lesz jó kit verhetek meg? Aztán amúgy donor már nem nagyon kell, mert olyasmik vannak hátra, ami abból csöppet nehéz lenne.
El kellett volna engedni ezt a vasat ugy 5-6 evvel ezelott.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
5-6 év jó kérdés, de ha konyhában elromlik a csap, akkor házat cserélsz?
Az a kerdes hanyszor toltad mar ra a mostani erteket pluszban. Van egy autod ami er mondjuk 500K-t es iden ratolsz ennel tobbet, nem?
A hulyenek is megeri, hat meg neked....
FőDudu
Vagy mennyiből tudnám lecserélni és arra mennyit kellett volna költeni? Ugyanezt-e vagy többet? Tavaly asszem 800+ra értékelték, most ráment legalább a fele. De összeírhatom.
Es 1.2-bol mi jonne ki amire kb annyit kene meg ratolni amit most erre fogsz?
Termeszetesen hulye kerdes, csak pl. Bujdy tuti igy szamol
FőDudu
Bármennyit rá lehet arra is. Kezdésnek megesz ilyen 300-400ezrest még látatlanban is. Ezt mondtam már, hogy használt autóm van és saccperkábé az újak is 5 év után már nyelni tudják a lóvét, +/--. Bármerről lehet számolni, de addig költői marad a példa míg nincs egy konkrét autó és Bujdy-féle 5+ éves tervekkel 3 havi bontásban a várható kiadások. Azt meg tudom saccolni, hogy mennyit megyek vele. Lehet csak azért parázom túl, mert láttam pár autót aminél ugrott a vezérlés és egyik ráadásul alattam, pedig az előtte volt elvileg jól karbantartott szervízes használt autó. Aztán mégsem adta ki.
Ezert mondom, hogy hulye a kerdes.
Ha nekem eljon valami hasonlo, akkor lesz lecserelve az auto.
Nem feltetlenul kell feltamasztani egy haldoklot - bar lovesem sincs mi lehetne helyette.
FőDudu
Új autó 4-5 millióért. Igazából 2 alatt saccperkábé hasonló romok vannak ki tudja milyen állapotban. Én meg úgyis bemákolnék valami kórságot, meg persze többnyire azok a fogyó cuccok mennek el borért majd az újabb kivitelben is, ami ebben. Bár múltkor még nem értetted mitől öregszik el egy gumiharang, oszt úgy nehéz :-D
Meg kell lesnem a műszaki mikor jár le, de ha most szeptember, akkor szívni fogok.
keversz valakivel a gumiharang ugyeben...
FőDudu
Pedig nem, csak nem lesz ember aki a régi fórumban visszakeresné.
Ez volt 7 évesen, nagy szervízzel egybekötve kb. 400ezresért. De mindent vissza tudok keresni, pár apróságon kívül.
Mert aztán ha állapotot veszünk lehet nem sok eladó csinál ilyesmi szervízeket eladás előtt. Bár lehet az alját sem veri oda ennek-annak, akkor pár fillérrel kevesebb. Ablaktörlő ott is fogy, gyertya és egyéb nem árt bele... Mit hagyjak le, vagy akkor mennyire legyen fiatal? Valaki kihozhatna szalonból egy autót, mert állítólag az másnap már 30%-al kevesebbet és
- revizió (olaj,szűrők,gyertya, stb.)
- olajbetöltő fedél tömítés
- első ablaktörlő lapát
- hátsó ablaktörlő lapát
- vezérműszíj
- vezérműszíj
- ékszíj
- vezérműszíj feszítő görgő
- vezérműszíj feszítő görgő
- vezérműszíj vezető görgő
- vezérműszíj vezető görgő
- vízpumpa
- FTE szimmering
- VT szimemring
- Mobil FS600 fagyálló
- olajteknő tömítés
- nívópálca tömítés
- kartergáz leválasztó tömítés
- pillangószelepház tiszt., beáll.
- kipuf. gyűjtőcsonk hővédő lemez
- hővédő lemez tartó
- kipufogó flexicső
- középső kipuf. dob
- hátsó kipuf. dob
- kipuf. bilincs
- kipuf. tartóbak
- kipuf. cső tömítés
- váltó kapcsolókar szimmering
- első belső stabgumi
- alsó lengőkar szilent I.
- alsó lengőkar szilent II.
- be. felni javítás
- futómű műszeres beállítása
- bal külső féltengely csukló
- bal féltengely szimmering
- Mobil VS200 váltóolaj
- jobb belső félteng. gumiharang
- dísztárcsa
- szervó olajtartály tömítés
- első fékbetét garn.
- első féktárcsa
- hátsó fék munkahenger
- Mobil DOT4 fékfolyadék
- hátsó fék tisztítás, beállítás
- bh. + jh. kerékcsapágy
- hátsó ablakmosó fúvóka
- alvázvédelem javítás
- fenéklemez záródugó
- bo. tükörlap
- bo. tükör burkolat
- be. ajtózár szerkezet
- generátor főkábel tartó
- akkumulátor doboz I.
- akkumulátor doboz II.
A mostaniak lehet érdekesebbek, mert ugye azzal kezdődött, hogy eltört egy rugó és jajj hát csak 5ezer, mire felkeltem már ki is cserélték. Innen meg dominó És kapott olajat is, az is jól jöhet másikba. Nehéz sorokra kapni azt, hogy mi az üzemszerű, mi a gyanúsan sok, kinek mi lenne a felesleges. 5+ éves kor környékén már elég sok basz elment borért haverok autóiban is, így szerintem tökre tervezhetetlen bármi is.
Jártam gumisnál átrakatni a nyárit a Volvon. Nem sikerült, belerohadt a maradék három kerékőr, hegesztős játék lesz. Maradt a téli.
jobban jartal mint kollegam aki ma 2 gumit vett, mert olyan vagassal ment a gumishoz amit nem lehet biztonsagosan javitani...
FőDudu
Egy igénytelen kalap szar volt, helyesírás nuku, újságiró egy sem volt. Ha nincs rá igény, vesszen.
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Lényeg hogy a szemkilövetőről csak jót írtak
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Igen, de a független sajtó mint olyan, sajnos nem létezik.
de én is olyanra vágynék, hogy csak objektívan a tényeket
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Az a kérdés inkább, hogy meddig akarod még számolatlanul önteni a pénzt az autószerelők zsebébe.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
Bakker, pont ezt mondta asszony is, hogy miért csinálom ezt, két helyre, egy pancsolós akármi meg egy sétás akármi. És úgy látom, ez tényleg jó ötlet, köszi.
6 éves múlt, de érettebb kicsit, meg már a csajok melleit fogdossa, szóval mindig ra kell szólnom
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Köszi, megnézem!
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Uj autokkal en is meg lennek love.
Vagy vesz ra az ember garancia csomagot mondjuk 5 vagy 7 vagy 10 eves koraig, de akkor meg ugyanabban az autoban ulsz 5-7-10 ev mulva.
A tartos berlet most kezd normalis arszintre lemenni.
Multkor Volvo xc40 komoly felszereltseget (R-design) lattam 500 Euro per ho fix aron.
bizositassal, matricaval, assistance-al,garanciaval, szervizzel, tan 1500km havi tav volt ebben benne. Felette plusz kilomerdij. Nekem kb eleg is lenne.
kb. 30c/km nem rossz - persze uzemanyag nelkul. (es erre mar nem jon szerviz koltseg)
Igazabol a vellanyosok tudnak fejbol egy kilometerre vetitett koltseget, nekem ez nem tunik soknak (persze lehet az).
Ez egy 2 eves szerzodes volt, utana at lehet ulni masikba. Es az R-design nem az alap modell - npera majd elmeseli mit takar.
Mig ha veszel egy ilyen autot az 9-14 Millio (Ft). Azt az osszeget mondjuk 10 ev alatt leredukalni 2 milliora evi 700e-1.2M buko.
Mig a berlet mondjuk evi 2M, de ott 2 evente uj autoba ulhetsz es a tied a szerviz koltseg is (marmint nincs szerviz koltseg amit sajat autonal egyre nagyobb riziko).
Lehet nem akkora mar kulonbseg ami megeri a berlet kenyelmet feladni a sajat autoert.
Foleg ha idosodik az autod es mar nem garis. Ott lehet beleszaladni a faszerdobe az uj tipusu szirszarok hibaival.
FőDudu
Vegulis csak az orszag legolvasottabb portalja volt. Es vastagon termelte a nyereseget.
Ez most nem arrol szol, hogy elfogyott a penz es tonkrementek.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Te tényleg nem tiszteled. Hogy vezetsz te?
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Igen, a kerékőr olyan, nekem is van, és mindig fosok. Mindig jól bezsírozom, ne rohadjon össze
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Ez a hobbija. Amúgy ha venne valami használtat, lehet ugyanennyi mindent kéne rajta cserélni, szóval nem tudom
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Attól mert a legolvasottabb volt, még igénytelen szar volt sajna. Ennyi pénzből lehetett volna jót is csinálni.
Egy normális újságírójuk nem volt... még a címek is tele voltak hibával
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
En nem minositem oket, ezt az allitasodat nem is vitattam. De meg mindig jobb volt mint az a fostenger ami az origobol lett, nem?
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
De, persze. És ez szomorú
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
De azt cafolta, hogy nem volt ra igeny.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Vagy csak műbalhé, aztán csinálnak másikat.
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Új, garanciális Dacia Sandero és Logan is van 3 millió alatt. Duster meg 3,4-ért. Fiat 500/Panda/Tipo is van 3,5 millió körül.
szalonauto.hu -n sok van fent, gondolom minimálisan még alkudható is.
https://www.ferfiakonyhaban.hu
Meg van ugye a Subaru, mint ultimate alternatíva.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
Én semeddig, de ez nem választás, hanem a technológia kérdése. Új autónál egy darabig érvényes a garancia, de 15 ezrenként ésvagy évente azt is csinálni kell, amit csinálni kell.
Ezt mondom, használt már van. És ha jobban meggondolom akkor rövid időre volt a Seat mellett egy Rönó is, aztán egy jobb állapotú Opel, amihez szintén kellett a pénzcsap, pedig ismerőstől meg jó előélet. Csak hát az idő és a kilométer.
Engem pont nem zavar ha 5 évig ugyanabban ülök. Ugyanaz a lakás van, éppen elég, ha a melóhely ilyen sűrűn változik, nem akarok kavarni autóval is, mert minek.
Tartós bérlet érdekes, de marketing anyagokban szintén mindig csak az elvi minimum van benne, szóval jó lenne egy pontos ajánlat vagy szerződéstervezet. Utána lehet matekozni.
Akkor is hasonló ára volt, mikor 20 éve néztem meg 15 éve. Van haverom aki cégek flottakezelője volt bérbeadó, aztán bérlő oldalon, akármikor megfejt nekem bármit és akármerre járok ki szoktam faggatni mindenkit mindenről, de folyton az jött le, hogy pont nem magán embernek való, mert csak.
9-14 milliós autót sem nézegetek, hanem mondjuk 3.5-ért Daciát, oszt lehet köpködni, hogy szarfrancia :-D 2 évente sem szeretnék újba ülni, de ha 2 milliót kifizetek akkor lesz egy saját és jól vagyok sok évig. Tudnám én mit kell venni, nem azzal van a baj. Ha ennyi pénzem lenne akkor is alap Daciát vennék, elmennék nyaralni és még lehet fényképezőt is előbb szereznék 1 millióért, mint 4 milliós autó helyett 9-10est nézegetem. Bukó meg bukó, minden bukó az élet is. Bujdy szerintem hamar kiszámolná, hogy ha napi kétszer használod odahaza a budit, az sokkal nagyobb bukó és van értelme a szomszéddal közösen bérelni a bejáratok közt
500 Euró fix havit elő sem tudok szedni sehonnan az biztos. Ez számolható. 100ezer forint alattira még esély lehet, most jelen pillanatban az is necces. Lízingben ezek szerint 2 év alatt kifizetek egy 5 év garis autót? Ha mindig az új és másik modell lenne az igényem, akkor okés, bár legtöbb cég nem megy ilyen rövid futamidőkkel. Akad aki igen és lízingelteket árul vissza ki piacra, azokat ki tudom faggatni. Ebben az esetben bevállalnék egy 100ezer forint alatti törlesztőt és az évi maradék 1 millióból jó pár kötelező szervízt, tartozékot és gumi szettet ki bírok csengetni.
Szóval nekem nagy különbség és persze ha a lízing cég kényelmesen hordja szervízbe vagy mosóba, akkor annak is megjelenik az ára, cserébe sok más korláttal is jár. Aminek engem fele nem zavarna, de sok mást biztosan, mert haver azért vakarta a fejét egy darabig az üléshuzat színén és a gumik márkáján.
Azt ma láttam, még ott is leverte az orrát ahol én nem szoktam, szóval nem kell. Magas autó kell. És mindegy milyen színű, nálam más a fontossági sörrend
Nekem utoljára azt sikerült belealkudni, hogy ha kifizetem a benya árát, akkor tele tankkal adják át és nem nekem kell üres tankkal elvinni az első kútig. Lehet rosszul pozicinonáltam? Valamelyik Punto is tetszett, de mivel hasonló árban vannak marad a Dacia, mert az ismerősöknél is bevált, tetszik nekem is meg asszonynak is. Előbb-utóbb venni kell valamit, majd első nyugdíjkor újraszámolom.
Jobban utánaszámolva Ti csak zanzásítva halljátok, hogy mikor mennyi megy el az autóra, de ennek simán el kellene mennie bármi másra ugyanígy. Ha első alkalommal veszek egy új autót, majd 5 év múlva a következőt (kb. 5 éves kora környékén kezdődtek a megfejtések, de akadt ami előbb) akkor lassan vehetném a harmadikat. Az 10 misi, persze ebből némi használtanyag vissza is jön, de ennyit biztos nem költöttem kocsra. Tehát még pozitív az egyenleg
Megnéztem: Baja, 4* de csak reggelivel. 5 éjszakára kettőnknek 95ezer. Többit megoldjuk, piac, lángos, hallé, csavargás, borozás így nem szükséges többi kaja mert lehet sokszor vacsorára sem érnénk haza.
Na, linket.
amúgy találkoztam a múltkori dízel béjemvés unokatesójával
5-ös dízelszar, benne fullcigány embör
miskolctapolca, panziók előtt (épp itt nyaralunk)
megáll a vizes úton, aztán fék és nagygáz egyszerre, majd elindul
félkilóméteres koromfelhőt húzott az istenbarma, persze nagy brümmögéssel
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Duna wellness hotel. Jöhettek első héten és bandázunk :-P Van kilátó, madárnéző, közel Gemenc és kisvasút. Ezekkel én is el vagyok, hát még egy gyerek :-P Helyi erőket kifaggattam hol mit kell lesni, de turistainfóval is szimpatikus jófélékbe futottam, amit tenni lehet.
És erre ki emlékszik: