Hirdetés

2024. március 28., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#96251) kali válasza rankesz (#96249) üzenetére


kali
legenda

Az ilyen opciókkal más szolgáltatóknál is ilyesmi kell, hogy történjen, mivel EU-s szabályozás.

(#96252) 8zabi válasza kali (#96251) üzenetére


8zabi
őstag

az a gáz, hogy aki nem jár fórumra és nem olvasgatja szabadidejében az ászf-et az nem tudja mi a baj, mert egy nyomorult emailt nem tudnak írni az érintetteknek.. és ez nem az EU sara, hanem a Telekomé

egy ilyen mértékű változást illene normálisan, érthetően közölni az ügyfelekkel, akár még meg is magyarázni nekik, hogy miért történik ez velük... már ha kell nekik az ügyfél továbbra is

[ Szerkesztve ]

(#96253) kali válasza 8zabi (#96252) üzenetére


kali
legenda

A szolgáltatóknak meghatározott módon és időben kell tájékoztatni az előfizetőket, aminek eleget is tesz, például a havi díjas előfizetőket a számlán, a Dominosokat pedig SMS útján is értesíti a bekövetkező változásokról, arról nem tehet, ha az előfizetők azokkal a tájékoztatásokkal nem/sem foglalkoznak.
Én rászánom havonta azt az 1 - 2 percet, hogy elolvassam a számlán a későbbi változásokat, így nem ér általában meglepetés és időben tudok reagálni, ha olyan jellegű változás van kilátásban, ami meghatározott ideig esedékes beavatkozást igényel.

[ Szerkesztve ]

(#96254) r3dsnake válasza kali (#96251) üzenetére


r3dsnake
nagyúr

Korlátlan net mellé nem kell kiegészítő opció, így nem lesz hasonló gond sem.

(#96255) Soulfly842 válasza r3dsnake (#96254) üzenetére


Soulfly842
addikt

ezerévente egyszer talán egy trollface részemről is elfér :)

Legalábbis, amíg lesz Telenor, addig valószínűleg biztos nem! :)

Az elkeseredett lépésük, ami ilyen csomagokat generált - ez is csak arról szólt, hogy nem tudnak igazán nyereségesen működni, s kellő piacot szerezni. Mindezek mögött is látni kell az okot és az okozatot. Sok minden változni fog rövid időn belül a piacon. Egy biztos: leszne csúnya pofára esések is, új tendenciák is, de a piac és a valós tények sok mindent eldöntenek majd.

[ Szerkesztve ]

(#96256) 8zabi válasza kali (#96253) üzenetére


8zabi
őstag

feltöltöttem neked az elmúlt félévben kapott számláim végét, kérlek mutasd meg nekem merre találom az értesítést

[2017 09] [2017 10] [2017 11] [2017 12] [2018 01] [2018 02]

[ Szerkesztve ]

(#96257) Soulfly842 válasza 8zabi (#96256) üzenetére


Soulfly842
addikt

Ez mindegyik mobil számla? :)

(#96258) 8zabi válasza Soulfly842 (#96257) üzenetére


8zabi
őstag

igen, mobil, más előfizetésem nincs a Telekomnál

[ Szerkesztve ]

(#96259) Zeki válasza kali (#96253) üzenetére


Zeki
nagyúr

Ja, jön az sms, hogy koövetkezö elsejétöl modosul ászf, amit majd x nap mulva megtudsz nézni a honlapjukon. Ez igy nudli.

(#96260) enginev3.0 válasza r3dsnake (#96250) üzenetére


enginev3.0
félisten

Nálunk ketten vagy négyen fognak

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3

(#96261) kali válasza 8zabi (#96256) üzenetére


kali
legenda

Amely módosítást ilyen jellegű tájékoztatást is igényel, azokat mind ott látom a számlákon, ahol meg mást írnak elő, azokat olyan módon teszi közzé a szolgáltató, meghatározott sajtó...stb. által.

Zeki: Mit kellene még tenni?
Havonta egyszer néhány perc elolvasni, még egybe is gyűjtik és egy kattintással elérhető, keresgélni sem kell jogszabályokban vagy ilyesmi, érthetően kivonatolják: Link

[ Szerkesztve ]

(#96262) 8zabi válasza kali (#96261) üzenetére


8zabi
őstag

nézd, gondolom náluk dolgozol, nincs ezzel semmi baj, de nem kell mindig védeni őket..

az én számláimon nincs semmiféle értesítés, népszabadságot meg nem fogok venni csak emiatt... :D be kéne látni, hogy ezt eltolták :U

[ Szerkesztve ]

(#96263) Nordik


Nordik
őstag

Valamikor ősszel váltottam havidijasrol dominora. Nekem kell ebben az évben adategyeztetnem? Csak mert SMS-t nem kaptam.

(#96264) kali válasza 8zabi (#96262) üzenetére


kali
legenda

Nem, nem dolgozom és nem is dolgoztam soha a Telekomnál - de még csak alvállalkozójánál sem -, előfizetője vagyok csupán,.
Szerintem nem toltak el semmit, amire és amilyen tájékoztatási kötelezettség elő van írva, azt teljesítették adott formában.

Nordik: Ha nem idén váltottál, akkor kell.

[ Szerkesztve ]

(#96265) Nordik válasza kali (#96264) üzenetére


Nordik
őstag

Ez egyéni kinek mikor kell vagy mindenkinek ugyanaddig az időpontig?

(#96266) Soulfly842 válasza Nordik (#96265) üzenetére


Soulfly842
addikt

Tavalyi évben kész káoszt szült a szabályzás és rövid ideje volt a szolgáltatóknak az adategyeztetések lebonyolítására. Idén szerintem okosabban akarják kivitelezni, s hogy az ügyfeleknek is kényelmesebb legyen próbálják elkerülni azt, hogy mindenkinek egyszerre, rövid idő alatt kelljen kiviteleznie ezt...

Fokról fokra küldik ki a tájékoztató sms-eket a kapcsolódó határidőkkel. Ha nem kaptál még akkor nem kértél még le semmiről.

(#96267) kali válasza Nordik (#96265) üzenetére


kali
legenda

Változó (több tényező függvényében), én hozzárendeltem a családban használt Domino előfizetéseket a fiókomhoz, így ha abba bejelentkezve lépek az adategyeztetésre, akkor kiírja a rendszer, hogy meddig érvényes az előző:

(#96268) betyarr válasza kali (#96267) üzenetére


betyarr
veterán

nekem így jelenik meg.nincsen dátum :(

(#96269) #04441088


#04441088
törölt tag

Hali!
Van lehetőség arra, hogy a havi vásárlási keretet kikapcsoljam?
Asszony talált olyan pizzériat, aminel használható a telefonon lévő 'mobilvasarlasra' fordítható keret, illetve lottózni is rólam szokott, már idegesít, ki kellene kapcsolni. :DDD :R

(#96270) r3dsnake válasza Soulfly842 (#96255) üzenetére


r3dsnake
nagyúr

Azért is adok hangot a véleményemnek, mert muszájból váltok szolgáltatót. Tizenöt éve vagyok Telekomos, helpdeskes is voltam náluk, családban és haveri társaságban is akad Telekom dolgozó. Mégis muszáj volt átmennem és inkább két előfizetést fizetnem, mert nincs elérhető árú alternatíva a Telekomnál korlátlan netre. Még Magenta 1-ben sem. Nem érdekel a korlátlan hívás, sőt havi 10 percnél több sem, és több ismerősöm is így van vele. Sokaknak csak net kell, és havi pár perc. Ez jelenleg, elérhető áron csak más szolgáltatónál van, így nem csoda, hogy sorra mennek át az ügyfelek. Nem örülök, hogy váltanom kellett, és visszajövök, ha jó ár-érték arányú netes csomagot adnak, de addig nem. A korlátlan böngészés opció is használhatatlan már jóideje. (Márc 1-től életbe lépő változtatások előtt sem volt már jó.) Többször is jeleztem milyen weboldalak nem töltenek be rendesen (pl. az összes wordpress site), amire azt az írásos választ kaptam, hogy minden rendben van náluk.

Szóval egyelőre élvezem a szabadságot máshol, és ha lesz miért, visszajövök.

(#96271) Vangelis válasza #04441088 (#96269) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Igen ki lehet 1430 vagyis már 1414 ,,, és lelövik!

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#96272) #04441088 válasza Vangelis (#96271) üzenetére


#04441088
törölt tag

Az asszonyt kéne. :U :DDD

Köszi szépen. :R

(#96273) kali válasza betyarr (#96268) üzenetére


kali
legenda

Volt ezeken tavaly adategyeztetés?
Értem úgy, hogy vannak annyira régi előfizetések, hogy tavaly már muszáj volt azt eszközölni?

[ Szerkesztve ]

(#96274) tsteve


tsteve
senior tag

április 1-től eu-ban is működik a tvgo.. ha volt már, akkor bocs...

[ Szerkesztve ]

(#96275) betyarr válasza kali (#96273) üzenetére


betyarr
veterán

a középső szám valóban egy újabb szám (erre hirtelen nem is gondoltam),de a másik kettő már régi darab.

mod.:azaz az első (fő szám) tavaly augusztusban lett újra a t-hez márkaváltva a bluemobile-tól.akkor lehet ezért nem mutatja annál.illetve,mivel a sorban az első a fő szám és a blue-s egyeztetést követően nem sokkal lett megint t-s,lehet azért nem mutatja a 3. szám adategyeztetési dátumát.

[ Szerkesztve ]

(#96276) enginev3.0


enginev3.0
félisten

A viszlát!

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3

(#96277) Ateszpapa válasza enginev3.0 (#96276) üzenetére


Ateszpapa
addikt

+1
Én egyelőre a netemet Telenor flottás MIFI-vel oldom meg, Telekomos Move XS csomagom még megvan nekem is és a páromnak is.
Családi opcióval ingyen telefonálunk egymás között, egyelőre a net miatt nem éri meg nekem átmennünk.

[ Szerkesztve ]

(#96278) betyarr válasza betyarr (#96275) üzenetére


betyarr
veterán

ehh,úgy látom hiába erőlködöm...egyik szám esetében sem akarja az online adategyeztetést hibás adatokra hivatkozva.az utolsó szám esetében tavaly is ez volt.megint sz@rakodhatok egy órán keresztül a telefonos üfsz-el :W :W :W gratulálok trékom!

(#96279) Soulfly842 válasza betyarr (#96278) üzenetére


Soulfly842
addikt

próbálj elindulni a telekom.hu/adategyeztetés - oldaláról... onnan szerintem menni fog.

(#96280) #08205312 válasza Ateszpapa (#96277) üzenetére


#08205312
törölt tag

"Családi opcióval ingyen telefonálunk egymás között, egyelőre a net miatt nem éri meg nekem átmennünk."

Arra ott a WhatsApp, messenger és társai.
Évek óta így kommunikálok a családtagokkal.

(#96281) lufi7 válasza kali (#96267) üzenetére


lufi7
aktív tag

Az hogy lehet, hogy tavaly együtt jöttünk át a nejemmel - igaz volt némi kavarás - és most ez fogad?
Én nem egyeztettem semmit.

"Csak szóljatok mindig 5 perccel a gól előtt"

(#96282) betyarr válasza Soulfly842 (#96279) üzenetére


betyarr
veterán

megpróbáltam... :U

(#96283) kali válasza lufi7 (#96281) üzenetére


kali
legenda

Nem volt az év elején olyan ügyintézés, ahol beazonosíthattak valamilyen módon a kapcsolódó előfizetésen?

8: Nálunk van a családban két olyan idősebb személy is, akinek nem okostelefonja van, így simán megér havi 190 Ft-ot a családi mobil opció, ki van használva rendesen, bár nem csak általuk.
Más kérdés, hogy én alapban is ellene vagyok annak, hogy külön alkalmazásokat telepítgessek, regisztrálgassak és erőltessek rá másra is csak azért, hogy neten olcsóbb legyen valamennyivel a telefonálás.

[ Szerkesztve ]

(#96284) Gerasz


Gerasz
aktív tag

Sziasztok!

Voltam egy T-mobile üzletben, az ügyintéző azt állította, hogy Domino Fix csomagra nem lehet hordozni, csak a 2 rongyos csomagra. Hazudott?

Csak azért feltételezem, mert 25 Ft-os percdíjról beszélt, majd amikor rákérdeztem a Most csomagra, azt állította, hogy hó végén megszűnik, csak később ismerte el, hogy határozatlan idejű

Köszi

(#96285) Soulfly842 válasza betyarr (#96282) üzenetére


Soulfly842
addikt

Privát böngészőből esetleg? :)

(#96286) kali válasza Gerasz (#96284) üzenetére


kali
legenda

Szia,

Domino előfizetésre is lehet számhordozni, nem csak havi díjasra:

A számhordozáskor - számod megtartása mellett - szabadon eldöntheted, hogy Telekom új havi díjas vagy feltöltőkártyás - azaz Domino - előfizetést, díjcsomagot szeretnél-e, függetlenül attól, hogy milyen konstrukcióban vagy a jelenlegi szolgáltatódnál.

Forrás: Link

[ Szerkesztve ]

(#96287) Gerasz


Gerasz
aktív tag

Köszi, akkor elég az 1000 forintos simet venni?

(#96288) hm15 válasza Gerasz (#96287) üzenetére


hm15
senior tag

Elég igen. 1 hete váltottam, de a végén az 1000 forintot sem kérték, ennek ellenére kaptam 40 percet, 500mb adatot és 5 sms-t 6 hónapra.

(#96289) lufi7 válasza kali (#96283) üzenetére


lufi7
aktív tag

Csak az otthoni neten és tv előfizetésen volt változtatás, de az is tavaly nov. és decemberben. Úgy hogy passz.
Illetve jut eszembe. Dec. elsejével kaptam egy másik dominos kártyát, de az időben megint nem stimmel.

"Csak szóljatok mindig 5 perccel a gól előtt"

(#96290) Ateszpapa válasza #08205312 (#96280) üzenetére


Ateszpapa
addikt

Tudom, Viberrel is lehetne - amit használunk is, mégis 190 Ft-ot megér, hogy jó hangminőségben tudjunk beszélni.

Messengereken meg inkább irkálunk, ha van valami fontos, akkor telefon.

(#96291) Soulfly842 válasza hm15 (#96288) üzenetére


Soulfly842
addikt

Azt elrontották/ rosszul kezelték. - de ilyet nem lehet kérni/nem lehet adni!

990 és ez nem a kártya díja, hanem az induló egyenlegé (40 perc + 500 MB internet).

Minden más domino kártya üzletben (80 perc és 1 GB internet) 1990 Ft-ba kerül. Ilyet kell igénybe venni:
- Havidíjasról dominóra váltásnál
- Brand váltásnál is (Blue/mol ---> telekom).

(#96292) hm15 válasza Soulfly842 (#96291) üzenetére


hm15
senior tag

Érdekes volt. Bementem, hogy kártyás Telenortól jönnék Domino FIX/Most + Domino Maraton csomagokra. Mondták az idézett szöveget, és hogy a végén 1000 forint lesz. Végigment a procedúra, majd közölték, hogy nem kell fizetni, mehetek utamra.

[ Szerkesztve ]

(#96293) Bogyó bá' válasza Soulfly842 (#96291) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Tőlem sem kértek pénzt a helyi Telekom-üzletben a SIM-ért, amikor január közepén Telenor Praktikumról számhordoztam Dominóra. Mondjuk valami azóta sem, jó, a Telekom alkalmazást továbbra sem tudom használni, de telefonálni és Marathon 4GB-tal netezni azt igen.

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#96294) csimpas


csimpas
tag

sziasztok

flottás korlátlan böngészés és email opcióm van
kb mától, szinte be sem töltődnek a weboldalak, emailek nem mennek ki :F
másnál is van ilyen , vagy csak nálam? :W

(#96295) kali válasza csimpas (#96294) üzenetére


kali
legenda

Szia,

Ez lehet az oka, ma lépet életbe a módosulás:

A Belföldi korlátlan tematikus adatopciók igénybevételi feltételei kiegészítésre kerülnek azzal, hogy az előfizető díjcsomagjában foglalt adatmennyiség elérésére irányadó általános feltételek szerint (az adatforgalmazás lassítása vagy leállítása), azzal összhangban a díjcsomagban foglalt adatmennyiség elérésekor az adatopció keretében biztosított alkalmazásokhoz használt adatforgalom is lassításra, illetve leállításra kerül.

Forrás: Link

(#96296) Zeki válasza csimpas (#96294) üzenetére


Zeki
nagyúr

Mától él, hogy betette a kiskaput a telekom, csak addig él a korlátlan opció, amíg van rendes neted. Ha az elfogyott, a korlátlannak is bambi.
Volt ma róla szó.

(#96297) csimpas válasza Zeki (#96296) üzenetére


csimpas
tag

tehát ha van hozzá egy 100 mb-os netem, és az elfogy, akkor elfogyott a korlátlan net? :F

(#96298) szabogabor10 válasza csimpas (#96297) üzenetére


szabogabor10
veterán

Igen.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#96299) csimpas válasza szabogabor10 (#96298) üzenetére


csimpas
tag

:W

(#96300) atosan válasza szabogabor10 (#96298) üzenetére


atosan
addikt

Akkor most hogy is van? Gondolom a korlátlan net opcióra nem vonatkozik, mivel az korlátlan. Ebben a hónapban jönnék át.

Maine coon

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.