Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#96451) sayCet válasza kali (#96450) üzenetére


sayCet
aktív tag

Remek..

Köszi a gyors választ!

Tyger! Tyger! burning bright In the forests of the night, What immortal hand or eye Could frame thy fearful symmetry?

(#96452) 4Grider válasza sayCet (#96449) üzenetére


4Grider
nagyúr

Sokszor volt már róla szó, hogy az EU-s szabályzás miatt a korlátlan opciók csak addig maradhatnak korlátlanok, amíg van még előfizetett adatmennyiséged. Lassítás esetén a korlátlan opciókat is lassítani kell.

(#96453) norberto_th válasza kali (#96438) üzenetére


norberto_th
aktív tag

Köszi a linket, hasznos volt, és a hűség infót is!

 iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S /  Music

(#96454) Soulfly842 válasza Indian74 (#96446) üzenetére


Soulfly842
addikt

Ezt magyaráztam. Technikai jelölőként rajta van, de az üzletbe tudják ezt kezelni.

(#96455) Keem1 válasza lugosi (#96447) üzenetére


Keem1
addikt

Én is hallottam róla, amennyit tudok, egy szabványos üzenetküldési formátum, de kb ennyi köze van az smshez. Egyelőre androidra érhető el, a google messages pl. támogatja. De kb. ennyi.

Ellenben a régi sms:
- faék egyszerű
- ha van hálózati kapcsolat, akkor rendszertől függetlenül megkapom, a 100 éves telefontól kezdve a célszerkezetek kommunikációjára is használható
- két, az smst ismerő eszköz között nem léphet fel inkompatibilitás
Tehát a régi sms legfeljebb kikapcsolt eszköznél nem működik, az új ettől szerintem még fényévekre van. Ez egyelőre egy újabb chat platform, pedig ugyanilyen univerzális lehetne, mint a régi. És a régi sms se fog kihalni, pont a faék egyszerűsége miatt, ahogy az RFC 2822 (e-mail) is változatlan (a funkcióbővítéseket leszámítva) kb. 40 éve.

(#96456) Indian74 válasza Soulfly842 (#96454) üzenetére


Indian74
senior tag

Ok,csak akkor nem értem,miért is jelöli úgy hogy nem vehetek,terméket,pl. mobiltelefont??
Persze nem is szeretnék,ezek után meg föleg nem,csak kicsit fura,és sok ez így most már számomra.
Velem most nagyon sze..tkedik a tréééé,de miért is??? :W

[ Szerkesztve ]

NAGYPAPA

(#96457) lugosi válasza Keem1 (#96455) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Az alapján amennyi infót eddig összegyűjtöttem róla, én is hasonlóan látom.

(#96458) thomas77


thomas77
senior tag

Megkaptam postán a választ a korlátlan internetes problémámra.
Azt reklamáltam, hogy 11 körül abbahagytam a netezést, mégis levontak az adatforgalmamból.
A válasz szerint nem történt hiba. A számlázási rendszer sajátossága miatt ha este 20 óra után folyamatos volt az adatforgalmam, akkor az már nem volt ingyenes.
Ennek ellenére nem igazán értem. Nem arról volt szó, hogy éjfélig?
Nekem honnan kellene tudnom, hogy a telekomnál 20 órakor van éjfél?
Lehet érdemes lenne továbblépni ezzel az üggyel.

(#96459) kali válasza thomas77 (#96458) üzenetére


kali
legenda

Sehonnan nem kellene tudnod, így működik a rendszer, de attól még szabálytalanul, simán tovább lehet lépni, nyert ügyed lesz, mert minden leírásban éjfél szerepel, még a fordulónap tekintetében is, így szinte mindenkit érint a probléma, akinek meghatározott adatkerete van.

[ Szerkesztve ]

(#96460) dptrsk válasza thomas77 (#96458) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Szerintem ne hagyd magad.
Az éjfél az éjfél. Nem 20 és nem 22 óra.

(#96461) thomas77 válasza dptrsk (#96460) üzenetére


thomas77
senior tag

Még annyi, hogy kárpótlásul kaptam 500 MB adatot, amit a számlázási ciklisom miatt március 12-ig tudok felhasználni. Tehát van rá 5 napom.

(#96462) Mano66


Mano66
senior tag

Meg szűnik a flottám.Át tudok menni Dominós csomagra úgy hogy megmaradjon a számom?

Rancilio Silvia, Mazzer Major (151C kés),Xiaomi Mi 10T 5G 6/128 , Synology DS218+,.

(#96463) Zeki válasza Mano66 (#96462) üzenetére


Zeki
nagyúr

Ha kiadja a flotta, akkor igen.

(#96464) Indian74


Indian74
senior tag

Na most az törtènt az ügyemben,hogy bementem az Árkád bevásárló központban lèvö t-mobile szaküzletbe ès jèèè milyen èrdekes itt kaphattam Samsung Galaxy S8-at.Milyen egy rafnált egy banada ez,de vègül is megoldodott a kálváriám.Köszönöm mindenkinek

[ Szerkesztve ]

NAGYPAPA

(#96465) Keem1 válasza Indian74 (#96464) üzenetére


Keem1
addikt

Mindig vannak precedensértékű ügyek :)
Jó hallani, hogy megoldottátok.

(#96466) Vangelis válasza Indian74 (#96464) üzenetére


Vangelis
nagyúr

:)

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#96467) ElektrikusDE válasza Indian74 (#96464) üzenetére


ElektrikusDE
senior tag

Örülök neki hogy sikerült!

“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs

(#96468) kaszaking


kaszaking
tag

Sziasztok!

Hűségidő szerint volt még 38 napom a lejáratig de az online felületen a hűségidőnél sárga keretben ott volt hogy hosszabbítsam meg a hűségem. Megtettem és így a mai naptól lett 1 éves hűségem.
Nem lesz gond nekik, hogy a régi hűségből volt még 1 hónap?

(#96469) kali válasza kaszaking (#96468) üzenetére


kali
legenda

Szia,

Nem, arany és platina kiemeltség esetén a 24 hónapos hűségből ha 21 letelt, akkor már lehet hosszabbítani.

(#96470) kaszaking válasza kali (#96469) üzenetére


kaszaking
tag

Köszönöm szépen :R

(#96471) tonyrulez válasza Keem1 (#96455) üzenetére


tonyrulez
őstag

Ha jól értem az olvasottakat, ez egy iMessage Androidosoknak. Legalábbis remélem hogy automatikusan választja ki az üzenetküldő hogy SMS-t vagy "RCS-t" küld, ami díjmentes megfelelője az SMS-nek, és csak adatot használ. Nem látom hátrányát, csak előnyét. iMessage sem nyírta ki az SMS-t, attól még szeressük.

[ Szerkesztve ]

4 8 15 16 23 42

(#96472) =Thor=


=Thor=
tag

Sziasztok!

Újabb kérdésem lenne az adategyeztetés témájához:

A telekomos adategyeztetős oldal teljesen magánszemély adatokra van szabva, nekem viszont céges a kártyám, természetesen cégadatokkal volt megkötve a szerződés is.

Ilyenkor mi a teendő?

[ Szerkesztve ]

(#96473) dptrsk válasza =Thor= (#96472) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Milyen egyéb módokon tudsz még adatot egyeztetni?
Telefonon a +36-80-630-045-ös telefonszámon minden nap 7 és 22 óra között. Ez a telefonszám belföldön díjmentesen hívható. Kérünk, hogy arról számról telefonálj, amelynek az adatait egyeztetni szeretnéd!
Külföldről hívd a +36-30-344-0861-es számot!Üzleteinkben. Fontos, hogy legyen nálad a SIM-kártyád egy mobiltelefonban. Modem, riasztó vagy más nem SMS-képes készülék esetén kérd munkatársaink segítségét.

(#96474) vwpolopg


vwpolopg
őstag

Sziasztok! A nevemen lévő domino számokat hogyan tudom megszüntetni telefonon vagy online, úgy, hogy nem tudom a számokat? Ma kifogtam T-pontban egy droidot, nem értette, hogy meg akarom szüntetni a számokat, azt hajtogatta, hogy ne töltsem fel és úgyis lejárnak... A sztori annyi, hogy az exemnél maradt 2 kártya ami a nevemen van, nekem nem kell, de ő meg ne szaladgáljon a világban 2 kártyával ami az én nevemen van...

(#96475) =Thor= válasza dptrsk (#96473) üzenetére


=Thor=
tag

Köszönöm, én is olvastam.

Arra szeretnél utalni, hogy online nem tudok cégként adatot egyeztetni?

Tavaly minden gond nélkül tudtam cégadatokkal is...

(#96476) #TOTTI válasza vwpolopg (#96474) üzenetére


#TOTTI
őstag

Kérj egy új simet 'mert megrongálódott', aztán ne töltsd fel.

(#96477) dptrsk válasza vwpolopg (#96474) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

tiltasd le, mert elhagytad, ha tudod a jelszót telefonon keresztül is lehet szerintem.

@#TOTTI
Ha rongált fizetős a csere...

(#96478) atosan


atosan
addikt

Sziasztok,
Még tavaly kötöttem az otthoni mellé egy Move M aranytárskártya előfizut. Létezik olyan opció, hogy arra a számra áthordozzak egy telenoros számot és minden marad úgy ahogy van? Azon kívül persze, hogy a szám megváltozik.
Előre is köszi a segítséget :R

[ Szerkesztve ]

Maine coon

(#96479) dptrsk válasza atosan (#96478) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

nem, de egy új előfizura át tudod hordozni, s a move M-et felmondani.

(#96480) atosan válasza dptrsk (#96479) üzenetére


atosan
addikt

Értem, köszi. Azon még van 9 hónap hűség. Majd valamit kiforralok :D

Maine coon

(#96481) Mr.Csizmás


Mr.Csizmás
félisten

üdv,

telekom mókolt valamit? :U

Mova XS + korlátlan közösségim van, de 2-3 napja egyszerűen lehetetlen netezni, facebookon egy kommentfolyam megnyitását percekig tölti, ha küldenek egy képet az vagy 5-10 perc mire megnyitja a szürkéből... :U
(tudom hogy lezárt díjcsomag, etc etc majd váltok ha újítok)

[ Szerkesztve ]

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#96482) 4Grider válasza Mr.Csizmás (#96481) üzenetére


4Grider
nagyúr

Már többször leírtuk, hogy a korlátlan opciók EU-s szabályzás miatt már csak addig korlátlanok, amíg van még rendelkezésedre álló alap adatmennyiség. Ha az elfogy, akkor a korlátlan opció is úgy kell működjön, ahogy az alap neted.

(#96483) Mr.Csizmás válasza 4Grider (#96482) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

hónapokkal ezelőtt voltam utoljára a topicban.

szóval:

Korlátlan közösségi oldalak opció
KORLÁTLAN TEMATIKUS ADATOPCIÓK MŰKÖDÉSÉNEK VÁLTOZÁSA

A mobilinternet csomagok vagy benne foglalt adatot tartalmazó mobil díjcsomagok adatkeretének elfogyása esetén a Korlátlan tematikus opciók által „kinullázott” tartalom vagy forgalomtípus (például böngészés, közösségi média vagy TV GO használat) az előfizető adat díjcsomagjánál megadott módon lassításra vagy megállításra kerül.

tehát ha elfogy a Move XS 30 megája, akkor bukom mondjuk a youtubet, vagy böngészőt. ellenben:

A Korlátlan tematikus opciók valamelyikével rendelkező ügyfelek számára a kinullázott tartalom használata továbbra sem csökkenti a mobilnet csomagjukban benne foglalt adatmennyiséget.

tehát akkor miért is rohamcsiga a netem sima fb appban? :U

szerk.: [link] ezt a tudtom nélkül cserélte le a telekom?! :U mert emailt vagy sms-t nem kaptam róla :W

[ Szerkesztve ]

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#96484) Keem1 válasza Mr.Csizmás (#96483) üzenetére


Keem1
addikt

A számla végén értesítettek az ÁSZF változásról.

(#96485) Mr.Csizmás válasza Keem1 (#96484) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

milyen kedvesek, feltételezik azt hogy a havi 3-4e ft-os számlámat tételesen böngészem a pdf-ben...dehogy, appban fizetem be :U köszi a választ, mostmár megnézem...

(#96486) Sofian az adatforgalmam 90%-ban facebook app, messenger, chrome-ben a PH, meg talán néha más im appok (skype, viber)

[ Szerkesztve ]

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#96486) Sofian válasza Mr.Csizmás (#96483) üzenetére


Sofian
őstag

Mert a weboldalak betöltésé során vannak olyan tartalmak protokollok amik nem esnek a korlátlan hatáskörébe es szépen elfogyasztják az alapneted.

(#96487) Keem1 válasza Mr.Csizmás (#96485) üzenetére


Keem1
addikt

Én se nézem át, itt értesülök a változásokról :D

(#96488) Zeki válasza Keem1 (#96487) üzenetére


Zeki
nagyúr

Naja, a negatívan érintő változásnak magad nézz utána, mert annyira nem viszik túlzásba a közlést.
Így lehet szép hasznot lehúzni milliónyi emberről a világban, akik annyira elfoglaltak, hogy a banki/mobil/tv/akármi hátrányos változásokat nem böngészik hetente a szolgáltatóik weboldalán, és csak néznek nagyot a számlán. Már ha, foglalkoznak azzal, vagy észreveszik. Ha nem, extra haszon a szolgáltatónak.

(#96489) 8zabi válasza Keem1 (#96484) üzenetére


8zabi
őstag

már volt róla szó, nem értesítettek a számlában [link]

(#96490) Mr.Csizmás válasza 8zabi (#96489) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

a mostani mobilos számla végén volt a TV-ről, ami azért érdekes mert a külön futó otthoni előfizetésem nem tartalmaz TV-t...

(#96491) radio100jozs előfizetés, és mint írtam nem böngészem a 6-os betűmérettel írt apró jogi szövegeket, appban befizetem a számlát és le van tudva.

[ Szerkesztve ]

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#96491) radio100jozs válasza Mr.Csizmás (#96483) üzenetére


radio100jozs
őstag

Ha számlás vagy? Mert akkor a számlában benne volt. Ha meg Dominos, akkor meg kaptál sms-t az ÁSZF változásról.

(#96492) dptrsk válasza Mr.Csizmás (#96490) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

1 nagy ÁSZF van, így a mobilos efi is kap értesítést a kábeles változásokról is.
Sőt az otthoni efi is kap a mobil változásokról.

A tájékoztató szöveg nem az alapján kerül rá, hogy van vagy nincs adott szolgáltatásod

(#96493) r3dsnake válasza radio100jozs (#96491) üzenetére


r3dsnake
nagyúr

Nem volt benne. De ez is szóbakerült már párszor.

[ Szerkesztve ]

(#96494) cigam


cigam
félisten

Tavaly év végén már kérdeztem, de azóta sem változott: Nem tudok létrehozni telekom fiókot.
Megkapom az ímélben a visszaigazoló linket, de nem tudom megnyitni a linket, fogyamatosan hibaüzenetet kapok:

code "INVALID_URL"
msg "Input URL does not match any configured resource patterns"
Mit csinálok rosszul?

Természetesen írtam nekik, de a sablon válasz így kezdődöt:
Köszönjük, hogy levelével Ügyfélszolgálatunkhoz fordult.

Amennyiben még nem rendelkezik Telekom fiókkal, vagy új fiókot kíván létrehozni arra jelen link megnyitásával lehetősége van.

Annyit sikerült kideríteni, hogy az icloud-ra
service=TF-token&brand=MT&arg=newsession&context=legacy_reg
végű linket küld, míg gmail-re
service=TF-token&brand=MT&arg=newsession&context=default
végű linket küld, és a gmail-es fiókra küldött link máködik is.

[ Szerkesztve ]

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#96495) Bogyó bá' válasza cigam (#96494) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Január elején lettem telekomos, ugyanígy jártam. Telefonos ügyfélszolgálat nem tudta megoldani, de kb. egy hete mégis megcsinálták (online felületen benyújtott írásbeli panaszra, de az is több hét volt). Lekopogom, azóta jó.

[ Szerkesztve ]

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#96500) Ice&Lime


Ice&Lime
veterán

Már megint küldözgetik az adatregisztrálós marhaságot, és hogy májusig kell megtenni, mert megszűnik a kártya........
Napra pontosan mi a határidő? ( Van máshol is ilyen évente regisztrálósdi? )

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.