Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#5751) lesaux válasza lesaux (#5750) üzenetére


lesaux
veterán

Megvan, mégse vagyok szellemi fogyi. Ez zavart meg. Kipipáltam a négy opciót, és mit látok ekkor (is)?

(#5752) dedike válasza lesaux (#5751) üzenetére


dedike
addikt

Most ugye viccelsz? Nem mondod, hogy ezt nem érted. Akárhány, akár nulla, opciót kipipálva is 2100a havidíj, és abból mindenképpen 1050 lesz a lebeszélhető! :R
Ha mindent kipipálsz, akkor 4800 a havidíj, amiből 1050 lebeszélhető! (Nagy magenta számok!) :DDD

Jó szerencsét!

(#5753) lesaux válasza dedike (#5752) üzenetére


lesaux
veterán

Jójójó, már értem. Csak azt írtam, hogy mi zavart meg.

(#5754) bajusz15 válasza 1430 (#5749) üzenetére


bajusz15
senior tag

megnéztem mindkettőt. meg van az user manual, minden beállítást kipróbáltam, engedélyeztem a csomagkapocsolatot is, de azt írja a 0.facebook.com-ra hogy szolgáltatás nem elérhető, ráadásul 50Ft-ot le is kapott..
a másik linken a számom megadása után azt írta h: Az Ön telefonját nem tudtuk azonosítani. Kérjük, ellenőrizze, hogy jól adta-e meg a számokat, vagy hívja az Ügyfélszolgálatunkat!

(#5755) krisi047


krisi047
aktív tag

Üdv! Kb. egy hete kötöttem új előfizetést a T-nél, Médiamánia S csomaggal. Az lenne a kérdésem, hogy mikor kell a készülékem adatszámlálóját nullázni, hogy lássam hol tartok? Minden hónap elsején?

(#5756) amargo


amargo
addikt

Van egy kis problémám.

Hó közben váltottam internet csomagot, 40M-ról 100M-ra. A probléma ott kezdődik el, hogy a 100M-ot túlforgalmaztam. Ami igazából nem is 100M mint kiderült, mert hóközi arányos ez a dolog. A lényeg a lényeg 100M után kaptam az SMS-t, hogy túlforgalmaztam, mint kiderült már vagy 50M a túlforgalmazásom.

A kérdésem az, hogy valamilyen méltányosságot lehet-e kérni erre az estre, mert az én oldalamról a túlforgalmazás nem ennyi, mert nem erről kaptam üzenetet így nem is tudtam mire figyelni.
Vagy Egyszerűen így jártam és így csalják ki a pénzt..

“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”

(#5757) dedike válasza krisi047 (#5755) üzenetére


dedike
addikt

Szia!

A T-nél minden számlázási ciklus azonos a naptári hónappal, amennyiben a hónap első napján már, és az utolsón még élt az előfizetésed!
Tehát igen! Minden hónap elsején! :K

amargo:

Ebben nem vagyok járatos, majd 1430 elmondja, de valami szívhez szóló duma gondolom segítségesre lesz ha ilyenre kerül sor! Viszont azt mindenképpen javaslom, hogy higgadtan, normális emberi hangon beszélj, mivel ez alapból meghatározza az emberi hozzáállást a továbbiakhoz! ;)

Jó szerencsét!

(#5758) 1430 válasza amargo (#5756) üzenetére


1430
senior tag

Sajnos ez jogos reklamáció biztos nem lesz. Próbáltam volna a honlapon megkeresni az adatforgalmi értesítőnél azt a részt, hogy nem veszi figyelembe a részarányos keretet, de ezt csak az IÁSZF 27 oldalán, a 2.1.4.5. (6) bekezdésben találtam meg:
"Az adatok feldolgozása utólagosan történik, így az értesítés mindig múltbeli eseményre vonatkozik. A forgalmazás számlálása független a számlázástól, tehát havonta újraindul és nincs időarányos kalkulálás, tehát a tájékoztató SMS-ben foglaltak csak a benne foglalt forgalmat tartalmazó csomagok teljes havi igénybevétele esetén helyesek, hóközi díjcsomag váltásnál, amennyiben az új díjcsomag kevesebb adatforgalmat tartalmaz, mint az előző csomagban az ügyfél által felhasznált adatmennyiség, úgy tájékoztató SMS küldése nem történik. Az Adatforgalmi értesítő szolgáltatás tájékoztató jellegű szolgáltatás, számlázás és reklamáció alapját nem képezi."

Igazából itt nem is az adatforgalmi értesítőre kellett volna hagyatkozni, hiszen a panasz már ott "elvérzik", hogy a Net 40/100/500-as csomagok számlázása előfizető ügyfeleknél (MIX-nél csak az aktiváláskor) tört havi, és a keret is időarányosan jár, így eleve nem kaphatsz 100 MB jóváírást az aktiválás hónapjára. :(

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#5759) kali válasza bajusz15 (#5754) üzenetére


kali
legenda

milyen készülékről is van szó pontosan? milyen böngészővel próbálod?

(#5760) amargo válasza 1430 (#5758) üzenetére


amargo
addikt

Igen tudom, ha figyelmesebb vagyok akkor az 500-ra váltok és nincs ez a gond.
Köszönöm a részletes infót, minden oldalról védve vannak - mert a technológia simán képes lenne rá -, én is így szeretnék szolgáltatni :)

dedike: A higgadtsággal nincs gond, pont ezért mindig segítő készek velem személyesen/is - csak van, hogy nincs kiút és marad a fizetés.

[ Szerkesztve ]

“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”

(#5761) bajusz15 válasza kali (#5759) üzenetére


bajusz15
senior tag

Samsung Wave és az alap böngészőjével.

(#5762) kali válasza bajusz15 (#5761) üzenetére


kali
legenda

web'n'walk vagy t-mobile net hozzáférési pont létrehozva és beállítva?

(#5763) bajusz15 válasza kali (#5762) üzenetére


bajusz15
senior tag

nem függő szóval t-mobile net, és sztem nekem ezt a hozzáférési pontot kéne létrehozni és beállítani. A fenti "hasonló modell" linken már megtaláltam a Wave-t az internet beállítás táblázattal. Nekem a WAP van alapértelmezettként a telóban beállítva.

(#5764) kali válasza bajusz15 (#5763) üzenetére


kali
legenda

hát hozd létre, és az a net legyen beállítva alapértelmezettre!

(#5765) tjb007 válasza bajusz15 (#5763) üzenetére


tjb007
nagyúr

Próbáld ki a T-Mobile Gyorsbeállítót, hátha segít.

(#5766) bajusz15 válasza tjb007 (#5765) üzenetére


bajusz15
senior tag

már próbáltam ezelőbb is, de sajnos csak ezt a bibaüzenetet kapom: Az Ön telefonját nem tudtuk azonosítani. Kérjük, ellenőrizze, hogy jól adta-e meg a számokat, vagy hívja az Ügyfélszolgálatunkat! :F

(#5767) SEFAN84


SEFAN84
aktív tag

Sziasztok.RelaxnetM előfizetésem van.Segitségetek szeretném kérni,abban,h.mit tudok csinálni,h.egy oldalon a flash reklámok stb ne zabálják a megákat?Firefoxot használok,de abban csak képek kikapcsolása lehetőség van.Ötleteitek várom!

[ Szerkesztve ]

Viva La Vivaz :)Spiro: ha ZENE kell!http://www.szerencsesnap.blogspot.com/

(#5768) VINIKOR


VINIKOR
senior tag

Két jópofa telefon jelent meg mostanában:
- Sony Ericsson Elm

- Sony Ericsson J20i Hazel

Várható, hogy a T-Mobile-nál megjelennek ezek a Sony Ericsson telefonok?

(#5769) tjb007 válasza VINIKOR (#5768) üzenetére


tjb007
nagyúr

Az Elm már elég régóta kapható a T -nél, Hazel nagy valószínűséggel már nem lesz náluk.

(#5770) ngdr88


ngdr88
tag

Üdv!

Előre is elnézést, nem kérem az erkölcstelenségről szóló megjegyzéseket, csak érthető választ.
Áprilistól júliusig átvittem előfizetésesbe a kártyámat, de mivel rohadt sok volt a számlám, inkább visszatetettem domiósba.
Minden váltáskor új sim kártyát kaptam.

Az utolsó számla befizetésére nem került sor, (nem megúszni akarom, de nem tudom rendezni mivel egyelőre munkám sincs és diák vagyok)

Ennek a határideje 07:21 volt, 08:06-án kaptam egy levelet simán hogy 09:05ig rendezzem, vagy szüneteltetik.

A levélre még nem válaszoltam, és a tartozás fennáll.
Azok lennének a kérdéseim, hogy mivel új sim kártyát kaptam tudják e szüneteltetni, és ha nem fizetem be és nem reagálok a levélre, miylen további lépések várhatóak. 10K alatti összegről van szó.

Köszi előre is! :)

Újra a PH-n! hamarosan lesznek új eladó cuccok, előre is ha bármi kellene írj!! Üdv!

(#5771) kali válasza ngdr88 (#5770) üzenetére


kali
legenda

- természetesen tudják szüneteltetni!
- előbb vagy utóbb, de behajtják! jobb előbb befizetni, mint holmi csúnya tartozós listára tetetni magad, felárért behajtós céggel harcolni, meg a végsőkig pereskedni, ahol kamatos kamattal és eljárási költséggel tetézed a jelenlegi tartozásodat...

[ Szerkesztve ]

(#5772) dedike válasza SEFAN84 (#5767) üzenetére


dedike
addikt

Ez ellen csak a saját oldaladon tudsz tenni, a szolgáltatói oldal nem hinném!
Szerintem kérdezz olyan topicban, ahol a böngészőkkel foglalkoznak, véleményem szerint hamarabb tudnak segíteni neked! :K

ngdr88:

Igaza van kalinak, amint tudod fizesd ki, mivel előbb vagy utóbb, de próbálkozni fognak a behajtással! Addig is írj egy levelet nekik, hátha adnak valamennyi időt még, lássák, hogy "rajta vagy az ügyön"! :K

[ Szerkesztve ]

Jó szerencsét!

(#5773) #02683648


#02683648
törölt tag

Igaza van az előttem szólóknak, ha 10k alatt van az összeg akkor meg főleg nem éri meg sakkozgatni (gondolom elismered a számla összegét, tehát nem tévesen számláztak vagy akármi). Ha más nem menj el diákmunkára, vagy 1 félévre vedd fel a minimum összegű diákhitelt (50e) és fizesd ki belőle a tartozást mert úgyis ki kell fizetni, előbb vagy utóbb, és mint írták végrehajtás, pereskedés után az összeg csak nőni fog + egyéb káros mellékhatások várhatóak (feketelista mind3 mobilcégnél, hitel felvételénél 5 évig, etc. etc.)

(#5774) dedike válasza #02683648 (#5773) üzenetére


dedike
addikt

hitel felvételénél 5 évig

Azért annyira talán nem... :N
(Nem éri el a minimálbér összegét a tartozása!) ;)

Jó szerencsét!

(#5775) RexpecT


RexpecT
addikt

Hogyan lehet lemondani ezt a biztosítást amit a T-Mobilos számlával jön?

(#5776) 1430 válasza RexpecT (#5775) üzenetére


1430
senior tag

Ügyintézőn keresztül (személyese/telefonon/írásban).

szerk.: Feltéve, hogy Családi biztosítási program (vagy Családi balesetbiztosítás) néven szerepel a számlában. Ha utasbiztosítás, azt x időre kötötted, ha készülékbiztosítás, akkor lásd a következő HSZ.

[ Szerkesztve ]

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#5777) dedike válasza RexpecT (#5775) üzenetére


dedike
addikt

Nem akarod cseréni miután meguntad és mielőtt eladod? :D ;]

Idézet innen:
A szolgáltatás bármikor lemondható. A lemondás személyesen a T-Pont vagy Partner ügyfélszolgálatokon, valamint írásban, postai levélben a megfelelő egyedi előfizetői azonosítók megadása mellett történhet. ;)

Megelőztek... :R

[ Szerkesztve ]

Jó szerencsét!

(#5778) RexpecT válasza dedike (#5777) üzenetére


RexpecT
addikt

Okés köszönöm. :R

(#5779) gyuromoj


gyuromoj
veterán

Hali!

Olyan dolog állt elő nálam hogy augusztus végén járt le a 2 éves IKON 400-as hűségem és 08.30.-án telefonon(1430) átmentem relax 100-ba, mert nem akartam feleslegesen fizetni a 10,3k-t amig várok az iphone 4-re. Most akkor ha megjelenik 17.én akkor csak simán visszamehetek az ikon400-ba és megveszem azzal vagy új szerződést kell kötnöm? Vagy inkább hivjam fel őket és kérdezzem meg ott?

Üdv Gyuri

PSN: gyuromoj | R.I.P. Supernatural 2005.09.13.-2020.11.19.

(#5780) dedike válasza gyuromoj (#5779) üzenetére


dedike
addikt

Véleményem szerint minden további nélkül! :)

Jó szerencsét!

(#5781) #02683648 válasza dedike (#5774) üzenetére


#02683648
törölt tag

Ja igen, tényleg, ezt elnéztem. Köszönöm a korrekciót. De sztem belső (távközléses, nem bankos) feketelistára a mobilcégek simán rávágják 10e tartozásért is ha végrehajtási szakba kerül, nem?

(#5782) harry


harry
veterán

Sziasztok, kaptunk egy mms-t, de akkor még nem volt aktiválva/beállítva a fogadáshoz szükséges dolgok, így jött még egy sms, hogy egy adott webcímen wap-ról elérhető. wap-ozni nem akarok, pc-ről ránéztem erre a címre, úgy nem tudtam kapcsolódni.
Van mégis valamilyen módja, hogy ezt neten megnézhessem, vagy újrakézbesítést kérjek?
Vodánál amikor ilyen történt, meg tudtam nézni neten az üzenetet, itt ez nem megy.

[ Szerkesztve ]

Theoretically, this damn thing oughta work now.

(#5783) 1430 válasza harry (#5782) üzenetére


1430
senior tag

Sajnos csak wapon keresztül tudod megnézni, de nem feltétlen arról a számról, amire kaptad. Újraküldési lehetőség sincs, legfeljebb ha megkéred a feladót, hogy küldje el újra az MMS-t...

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#5784) dedike válasza #02683648 (#5781) üzenetére


dedike
addikt

Persze! A saját maguk által is tagadott listájukra biztosan felteszik. Nem csak az áraikban hasonlók... :( ;]

Jó szerencsét!

(#5785) lorcsi


lorcsi
veterán

szasztok

dominó aktív csomagom van, és a honlapjukon hírdetik hogy választható az sms kedvezmény
viszint lentebb erről semmi nincs :F
hogy lehet ezt választani, miket lehet választani ?

(#5786) 1430 válasza lorcsi (#5785) üzenetére


1430
senior tag

Egy meüponttal arréb van a leírás a kedvezmények között: Domino Aktív SMS kedvezmény
Már a 10. SMS-en spórolsz 10 Ft-ot, utána pedig 16 Ft-ot darabján.
Megrendelés díjmentes SMS kóddal is lehetséges: +AKTIVSMS a 1430-ra

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#5787) lorcsi válasza 1430 (#5786) üzenetére


lorcsi
veterán

köszi ! :)

hálózaton kívüli sms ebben a csomagban mennyibe kerül ?

[ Szerkesztve ]

(#5788) dedike válasza 1430 (#5786) üzenetére


dedike
addikt

Mikor lesz iPhone4? Csak azt ne, hogy hamarosan, azt már láttam... :DDD ;] :U

Jó szerencsét!

(#5789) 1430 válasza lorcsi (#5787) üzenetére


1430
senior tag

A képen valóban úgy szerepel, hogy hálózaton belülre, de utána (rögtön alatta és később is) már úgy írják, hogy belföldi előfizetői irányokba 16 Ft.

Tehát a válasz, hogy minden belföldi előfizetői irányba (így hálózaon kívülre is) 32 Ft helyett 16 Ft-ért küldesz SMS-t, ha aktiválod a Domino Aktív SMS kedvezményt.

dedike: előbb-utóbb lesz. ;] Addig is egy "újdonság" az iPhone tulajdonosoknak.

[ Szerkesztve ]

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#5790) kali válasza 1430 (#5789) üzenetére


kali
legenda

előbb ingyen navi, most mobil tv támogatás - néhány ismerősöm örülni fog a szolgáltatói hírnek! :C

(#5791) dedike válasza kali (#5790) üzenetére


dedike
addikt

Viszont innentől kezdve a MédiaMánia díjcsomagok jobbak (előnyösebbek), mint az ikonok... :K :D

1430:

Ezt eddig is gondoltam... :P :B

Jó szerencsét!

(#5792) harry válasza 1430 (#5783) üzenetére


harry
veterán

Mástól azt hallottam, hogy ennek a megtekintéséért nincs adatforgalmi díj, erről esetleg tudsz valamit?

Theoretically, this damn thing oughta work now.

(#5793) kali válasza dedike (#5791) üzenetére


kali
legenda

szerintem is! mondjuk nálam ikon a telcsi miatt amúgy sem játszik, médiamánia meg addig nem okés, amíg a netnél van túlforgalmazás! egyenlőre marad az eco + relaxnet m :K tv csak ritkán, és akkor is csak az ingyenes csatornák, külön csomagos előfizetést már nem ér meg részemről... :N ha alapban a csomagban lenne, akkor talán jobban kihasználnám, de így nem. ja, és tv esetén kellene olyan, mint a netnél, hogy a 40 óra letelte után nincs túlforgalmazási díj, hanem csak lassítanának... :DDD

[ Szerkesztve ]

(#5794) Winner_hun


Winner_hun
félisten

Kb. 1 hónapja hívtam egy telefonszámot de nem mentettem el és ahonnan megszereztem azt a számot az az oldal már nem létezik. Valahonnan lekérhető az általam hívott számok listája? A szám utolsó 3 karaktere megvan.

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#5795) kali válasza Winner_hun (#5794) üzenetére


kali
legenda

my t-mobile -> részletes híváslista -> online - és már keresheted is a számot a listán! (375 ft!)

(#5796) Winner_hun válasza kali (#5795) üzenetére


Winner_hun
félisten

Beregisztráltam de nem találok részletes híváslistát.

ps: jó drága, lehet inkább végigpróbálkozok néhány számot, HA jól emlékszek akkor csak a szolgáltatót kell eltalálni, mert az kiesett, elvileg megvan a szám (az utolsó 3 az 100% mert amikor hívtam akkor felcseréltem belőle 2 számot így az megmaradt)

[ Szerkesztve ]

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#5797) Winner_hun válasza Winner_hun (#5796) üzenetére


Winner_hun
félisten

Azon viszont meglepődtem hogy a my t-mobile-ra való regisztrációkor amint rányomtam a jelszó igénylésre a hangfalam máris pittyegett és jött is az sms.

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#5798) kali válasza Winner_hun (#5796) üzenetére


kali
legenda

belépve a my t-mobile fiókba, a főoldalon; számlázási beállítások és szolgáltatások -> részletes híváslista -> online lekérdezés!
az sms értesítés (is) nagyon gyors, belépéskor már jön is az sms, amint a küldésre kattintok a belépéshez szükséges adatok beírása után, pedig még be sem lépett/jelentkezett teljesen a rendszer!

(#5799) Winner_hun válasza kali (#5798) üzenetére


Winner_hun
félisten

Azt hiszem én ehhez nagyon fáradt vagyok, ctrl+f-fel se találom se a főoldalon (t-mobile.hu, természetesen be vagyok lépve) se a My T-Mobile oldalon.

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#5800) dedike válasza Winner_hun (#5797) üzenetére


dedike
addikt

A Vodafone-nál is pillanatok alatt ott van, sőt, ott a belépés a saját "oldalra" biztonságosabb is, mivel ott a belépési kódot küldi sms-ben! ;)

Jó szerencsét!

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.