Hirdetés

2020. január 29., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-11-27 17:56:13

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobil szolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#27801) sst17 válasza pepe091 (#27789) üzenetére


sst17
(csendes tag)

Igen. De semmi... Pedig az ugyintezo szerint ma 2 utan atvehetem...

(#27802) Varszegig válasza ANDROID??? (#27798) üzenetére


Varszegig
(veterán)

Ha függő a telefonod, akkor nem lesz jó. Vegyél egy olcsó független mifit, vagy egy olcsó droidos telefont, és azzal oszd meg a netet.

(#27803) kali válasza kali (#27793) üzenetére


kali
(legenda)

megoldódott a mobilinternetes probléma...
a korábban kipróbált három előfizetésen túl is ellenőriztem közben a dolgot, és bizony volt olyan, akinél ment adott helyen a t-s mobilinternet, lte és 3g hálózaton is.
a telefonok és a sim kártyák cseréje után a hiba leszűkítve adott három előfizetésre/sim kártyára, ezeknél irány a my t-mobile, ahol bizony nem jelezte a limitbővítő opció aktív állapotát, és hiába a csomagban alapban is foglalt adatforgalom, az is kikapcsolásra került, amikor a limitbővítő opció inaktív lett.
megoldódott a probléma a net&roll 1 gb lte - ismételt - aktiválásával.
mindegyik előfizetésre április 01-én lett aktiválva a net&roll 1 gb lte limitbővítő opció, kapcsolat pontok felhasználásával. az addig okés, hogy forint alapú fizetésnél minden hónapban megújul a bővítés, de a kapcsolat pontos fizetésnél ez nem történt meg, még azon az előfizetésen sem, ahol amúgy bőven több pont volt/van, mint amennyi a bővítős havi díj. ott rendben is van a dolog, ahol nem állt rendelkezésre elég pont, de ahol igen, ott aktiválhatta volna ismét a rendszer a bővítést.
mindegy, a fenébe a pontokkal, gyűljenek csak, immár forint ellenében aktiválva a bővítés, mindegyik előfizetésen.

[ Szerkesztve ]

(#27804) sarkanyolo2 válasza Melack (#27800) üzenetére


sarkanyolo2
(senior tag)

Teljesen megértelek.

Sony XZ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ / LG U620 / Lenovo Z50-70

(#27805) ANDROID??? válasza Varszegig (#27802) üzenetére


ANDROID???
(addikt)

Ok, értve köszi.
Valamelyik...

(#27806) Vangelis válasza Melack (#27800) üzenetére


Vangelis
(nagyúr)

Sok embernek esik vízbe a telefon... miért ne eshetne nektek is.

Ha már van ez a lehetőség... kocsi is átmegy rajta gyakran...

(#27807) hr2


hr2
(őstag)

Üdv.
Van egy új előfizetés ami a mai napon lett aktiválva.
A GoNapi netet egyből kikapcsoltam.
Ezután meg aktiváltam a Go!Net L -t.
Jött SMS-hogy az adatforgalmi keretem minden hónap 17. napjától következő hónap 17. napjáig érvényes.

Ez most miért így van?
Miért nem a mai naptól (2.-a) következő hó 2.-ig?

Most az 500MB-ot 17.-ig használhatom fel? 17.-én meg megújúl újra? fizetni kell a havidijt újra?

Részletesen valaki elmagyarázná, hogy mi-hogy van.

Előre is köszönöm. :R

(#27808) ANDROID???


ANDROID???
(addikt)

Mennyi az esélye annak, hogy ha az egyik T-pont fax számára nyomtatott levelet elküldök faxon kapok rá választ?

(#27809) dptrsk válasza hr2 (#27807) üzenetére


dptrsk
(Topikgazda)

Az 500MB-ot elhasználhatod május 17ig, amikor az adatforgalmi keret megújul s újra használhatod(tehát május 17-június 16 közöttre kapsz még1x 500MB-t)
A havidíj(előfzetés esetén ) május 2től 31ig fog számlázódni. azaz a havidíj 30/31ed részét kell kifizetned
Ez azért jobb a szolgáltatónak mert nem egyszerre terhelődik a hálózat.

[ Szerkesztve ]

(#27810) 1430 válasza Mr. Teddy (#27792) üzenetére


1430
(senior tag)

"...Tehát ha 29. nap 23:59 percekor elkezdek netezni, akkor 1 percem van 100MB-ot lenetezni, aztán törlődik és újra indul a csomag?"

Pontosan! Sőt, az lett volna igazán szívás, ha éppen belekezdtek az 1-2GB-os sávba (-1000 Ft), és másnap jött volna az SMS, hogy újraindult a 0-100 MB sáv.

zebede
Írásban vagy ügyintézőn keresztül (akár telefonon is).

Varszegig
Én annyit pontosítanék, hogy ma már csak aktív roaming adatcsomaggal lehet külföldi hálózaton mobilinternetezni. ;)

kali
A pontokkal való fizetésnél választani kell, hogy a kifizetett időszak után kikapcsolódjon a szolgáltatás vagy menjen tovább fizetősen (legalábbis az ügyfélszolgálati felületen biztos, My T-Mobile-nál nem tudom, felajánlja e a választást). Olyan verzió nincs, hogy amíg van pont, addig abból fizeted (illetve pontbeváltáskor dönthetsz úgy, hogy több hónapra előre kifizeted, így nem kell havonta aktiválni). Amúgy az ügyfelek általában a kikapcsolást szokták kérni, mert a szolgáltatás kikapcsolása után tudják, hogy lejárt a pontokkal kifizetett időszak és újra meg kell rendelni pontokból (pl. a hívószámkijelzést szokták így kérni).

hr2
Áprilistól minden túlforgalmazási díj mentes adatcsomag számlázási és adatforgalmi ciklusa elvált egymástól. Míg előbbi részarányos és a naptári hónaphoz igazodik, addig az utóbbinál a teljes keretet megadja a rendszer és a következő fordulónap előtti éjfélig lehet felhasználni.

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#27811) kali válasza 1430 (#27810) üzenetére


kali
(legenda)

nem rémlik, hogy a my t-mobile adott szekciójában felkínálta volna a forintban fizetős folytatatást, de inkább az lepett meg, hogy azon előfizetésen sem újult meg automatikusan, ahol amúgy annyi pont volt/van, hogy még több hónapig lehetne abból rendezni a vonatkozó összeget.
aztán lehet, hogy rosszul emlékszem, vagy nem voltam elég alapos akkor, majd ránézek még.

[ Szerkesztve ]

(#27812) hr2 válasza dptrsk (#27809) üzenetére


hr2
(őstag)

1430

Kezdem érteni, de nem tiszta.

Azért vettem igénybe mert most akciós árban lehet használni 2 hónapig.
Akkor mikor kapcsoljam-mondjam le, mikor jár le az akció? (ezután úgy is váltok majd Mozaik XS-re)

Illetve a számlázás hogy működik? (havi számla)

2.-tól jővőhónap 2.-ig?
Vagy 2.-tól e hónap végéig (31.-ig) ?
Jővőhónaptól pedig elsejétől hó végéig?

[ Szerkesztve ]

(#27813) 1430 válasza kali (#27811) üzenetére


1430
(senior tag)

Mondom, az nem hiba, hogy nem újult meg automatikusan. Ha több hónapra előre akarjátok kifizetni, akkor aktiváláskor kell beállítani a kifizetendő hónapok számát (akár 24 hónapra is, ha van annyi pont). Ügyintéző utólag is be tudja állítani a pontokkal való fizetést, ha esetleg pontbeváltás nélkül aktiváltátok újra, illetve módosítani tudja a kifizetett időszak utáni szolgáltatás megtartást/kikapcsolást is. ;)

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#27814) dptrsk válasza hr2 (#27812) üzenetére


dptrsk
(Topikgazda)

Számlázás minden hó 1től hónap végéig van.
Mivel te hó közben léptél be ez egy törthavi számla lesz 2től 31ig, utána pedig 1től hó végéig

(#27815) kali válasza 1430 (#27813) üzenetére


kali
(legenda)

nem mondtam, hogy hiba, csak furcsa!
régebbről rémlik - más szolgáltatás vonatkozásában -, hogy felkínálta a hónapok megadását, tehát konkrétan beállíthattam, hogy milyen intervallumban kívánok pontokkal fizetni, de itt nem emlékszem ilyenre, pedig biztos költöttem volna a pontokat, de nem probléma, fizettem forintban.
mindegy, találtam más szolgáltatást, amire mennek majd a pontok. :)

[ Szerkesztve ]

(#27816) 1430 válasza hr2 (#27812) üzenetére


1430
(senior tag)

"Akkor mikor kapcsoljam-mondjam le, mikor jár le az akció?"

Az akció a Go!Net adatcsomag havidíjára szól, vagyis erre és a következő két hónapra. Tehát a válasz, hogy július 31-én kapcsold ki (bár ha augusztus 1-én teszed meg, az sem tragédia, mert legfeljebb egy napra augusztusra is kiszámlázódik).

"Illetve a számlázás hogy működik? (havi számla)
2.-tól jővőhónap 2.-ig?
HAMIS
Vagy 2.-tól e hónap végéig (31.-ig) ?
Jővőhónaptól pedig elsejétől hó végéig?"
IGAZ

A lényeg a naptári hónap. Vagyis hónap első napjától a hónap utolsó napján éjfélig tart a számlázási ciklus. Ha egy szolgáltatás részarányosan számlázódik (mint az adatcsomagok is), akkor az aktiválás hónapjában az aktiválás napjától (egyes szolgáltatások esetén másnaptól, de a mai adatcsomagok nem ilyenek) a hónap utolsó napjáig számlázódik, kivéve ha még egy korábbi napon kikapcsolod.

No ha ezen túl vagy, akkor bevezetném az aktiválási díj fogalmát is. :D
Ennek lényege, hogy az ilyen túlforgalmazási díj mentes adatcsomagok aktiválásakor aktiválási díjat is számláz a rendszer, mely mindig megegyezik az éppen aktivált adatcsomag teljes havidíjával. Ugyanakkor időrendben az első jóváírásra is kerül. Tehát nem érdemes hónapon belül be-ki kapcsolgatni az adatcsomagokat, mert csúnya lehet a számla vége.

[ Szerkesztve ]

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#27817) hr2


hr2
(őstag)

pietrasko és 1430
Köszönöm a segítségeteket, válaszotokat, így már világos.
:R :R

(#27818) Varszegig válasza 1430 (#27810) üzenetére


Varszegig
(veterán)

"Én annyit pontosítanék, hogy ma már csak aktív roaming adatcsomaggal lehet külföldi hálózaton mobilinternetezni."

Ezt nem tudtam, de ez nagyon ügyfélbarát lépés. :R (Mondjuk nekem a telefonon le van tiltva az adatroaming, és persze minden gyári droidon ez az alaprtelmezett, de ahogy tapasztaltam egy átlagos felhasználó simán bekapcsolja, mert majd csak jó lesz valamire:)

[ Szerkesztve ]

(#27819) bopeti98


bopeti98
(őstag)

Hétfőn vettem meg a Nokia Lumia 620-at a webshopból de még mindig nem hívtak adategyeztetés miatt pedig a T-Mobile nyomon követési oldala szerint már szállítás alatt van a telefon és várhatóan holnapra itt is lesz nálam. Most akkor hogy is van ez?

[ Szerkesztve ]

(#27820) dedike válasza bopeti98 (#27819) üzenetére


dedike
(addikt)

Készülékváltás? Mert akkor nem is fognak hívni...

(#27821) bopeti98 :

Akkor sem... :)

[ Szerkesztve ]

Jó szerencsét!

(#27821) bopeti98 válasza dedike (#27820) üzenetére


bopeti98
(őstag)

Nem készülékváltás. Sima vásárlás Domino csomaggal.

(#27820) dedike Szóval akkor csak számlás tarifacsomaggal való rendelés esetén hívnak?

[ Szerkesztve ]

(#27822) Roli27 válasza bopeti98 (#27821) üzenetére


Roli27
(őstag)

"A legtöbb Domino kártyás csomagra illetve előfizetést nem tartalmazó rendelésekre nincs jóváhagyás, ezek kiszállítását azonnal megkezdjük."

(#27823) #99546112


#99546112
(törölt tag)

Üdv!

Szeretnék kérdezni 1-2 dolgot. Az első, hogy tesóm szeretne venni egy telefont és a telefon részleteinél pl van egy ilyen:
[link]
Namost itt azon belül hogy választható havidíjas csomag, nem lehet tudni, hogy melyik a legolcsóbb hozzá köthető havidíjas csomag?!
A másik kérdésem, hogy ezt személyesen is lehet intézni, vagy csak neten?!
Előre is köszi a helpet! :)

(#27824) dedike válasza #99546112 (#27823) üzenetére


dedike
(addikt)

Szia!

Amikor beleteszitek a kosárba, ott egyből fel fogja kínálni a választható díjcsomagokat.

Természetesen lehet személyesen is, de akkor nincs 10% kedvezmény, tehát 50260,- forint a telefon ára.

(#27821) bopeti98:

Így van. Ott is csak akkor, ha új előfizetésről van szó, készülékváltásnál már nem.

[ Szerkesztve ]

Jó szerencsét!

(#27825) kali válasza #99546112 (#27823) üzenetére


kali
(legenda)

szia,

talán az eco xs (link) a legolcsóbb.
személyesen és webshop útján is vásárolhatsz.

[ Szerkesztve ]

(#27826) #99546112 válasza dedike (#27824) üzenetére


#99546112
(törölt tag)

Köszi a választ! :)

De ha pl személyesen veszem meg, akk már nem 1700Ft a törlesztő nem?!

(#27827) dedike válasza #99546112 (#27826) üzenetére


dedike
(addikt)

Itt nézd meg, hogy akkor hogyan alakulnak az árak.

Ezen az oldalon is találhatsz érdekességeket, már ami az árlistákat érinti... :)

Jó szerencsét!

(#27828) #99546112


#99546112
(törölt tag)

Köszönöm a válaszokat! További szép estét, holnap kiderül, de sztem semmi akadálya nem lesz a dolognak. :)

(#27829) jeni


jeni
(nagyúr)

Vissza került az eredeti ársávjába a Nokia Lumia 920-s telcsi,már 132000 Ft Mozaik S csomagban az ára.

Garanciás Seasonic Prime Ultra 550 W Gold bontatlanul eladó!

(#27830) bopeti98


bopeti98
(őstag)

dedike , Roli27 : Köszi, akkor megnyugodtam. :R

(#27831) #99546112


#99546112
(törölt tag)

Most tiszta ideg lettem! Megkaptam a havi számlámat, a Mytrémobilon belül 4200Ft amire ugye még rámegy az áfa, kb 5300Ft-nak kéne lennie, erre kaptam egy 7340Ft-os számlát. HÁT ez meg mi?!?!?!?! Ez már a kiszámlázott, tehát ez már nem fog változni, mégis honnan a retekből tettek ezek még rá 2k-t, holott sose késtem a havidíjas fizetéssel?! Ezt is kifizetem időben, node ezt a +2k mégis honnan szülték elő? o.O

Történt valami Májustól, amiről nemtudok, vagy mi?!
-----
Holnap felhívom őket az tuti, mert kb kiakadtam. o.O Gőzöm sincs honnan kaaprták elő ezt a hülyeséget most. A net miatt elvileg nemkéne, mert még akkor kérdeztem a netet amikor megvettem a telót, hogy ugye nincs túlforgalmazási díj, ügyintéző válasza: nem nincs, csak belassítanak, ez meg is történt! Deé nerre tudok csak gondolni, akkor viszont rájuk gyújtom az irodát, mert átvágtak. :@

[ Szerkesztve ]

(#27832) raziel01 válasza #99546112 (#27831) üzenetére


raziel01
(veterán)

Még véletlen se írd le, hogy milyen csomagban vagy.
Amúgy meg lehet sokat telefonáltál vagy emeltdíjas számot hívtál.

(#27833) #99546112


#99546112
(törölt tag)

Mozaik xs, bocsi ez kimaradt :S :D 2x hívtam emeltdíjast (onlány játék), amit el is tárolt a rendszer, a hívás forgalom alapján, nade az a plussz mégis micsoda o.O Kiszámlázták duplán vagy mi? o.O Ez nem úgy működik, hogy ha pl emeltdíjast hívok, akkor hozzáíródik a havi számlához és annyi? Mert így történt, azzal nincs is gond, de ez a +2k nem értem mi most hozzá. :S

(#27834) jeni válasza #99546112 (#27833) üzenetére


jeni
(nagyúr)

minden első kézbe kapott T-s számla furcsa annak aki sosem kapott még tőlük számlát.
nézzél be a legközelebbi t-s hez vagy hívjad fel őket,megmondják mi micsoda.

Garanciás Seasonic Prime Ultra 550 W Gold bontatlanul eladó!

(#27835) unknownerror


unknownerror
(tag)

üdv!

like 50 díjcsomagom van, és nemrégen vettem észre, hogy megváltoztatk a csomagok. én még 1000 óráig tudok 3 számot hívni, illetve 1690 ft azthiszem.

az a kérdésem, hogyha lejár a hűségideje, akkor ezt tudom hosszabbítani, vagy az újak közül kell választanom? vagy ha lejár, és nem foglalkozok vele, akkor ugyanennyi lesz a díja, vagy átmegy valami horror módba? :)

[ Szerkesztve ]

(#27836) jeni válasza unknownerror (#27835) üzenetére


jeni
(nagyúr)

tudomásom szerint a lejárt hűséges előfizus csomagja nem változhat,kivéve ha ők erről adnak tájékoztatást,és kéred-e továbbiakban?
ha nem foglalkozol vele és nem tájékoztatnak akkor az továbbra is érvényes szerződésnek vagyis élő szerződésnek tekinthető.
Tudtod nélkül nem tehetnek,kivéve ha tájékoztatnak arról,és azt megerősítve elfogadod továbbra is.

Garanciás Seasonic Prime Ultra 550 W Gold bontatlanul eladó!

(#27837) peugeotmate válasza unknownerror (#27835) üzenetére


peugeotmate
(őstag)

Na most ez a kérdés engem is el kezdett foglalkoztatni. :K
Annyiban viszont javítanálak, hogy nem 1000, hanem inkább 100 óra keret lehetett érvényes a 3 ingyenes hívható számra, amikor szerződést kötöttél. Tavaly áprilisban váltottam dominosként én is a like díjcsomagra (szintén az 1690 forintos havidíjas verzióra). De most nézem, hogy a 100 órát lecsökkentették 3 (!!!) órára, ami azért elég brutális. Viszont jó lenne tudni, hogy meddig érvényesek a szerződésben foglalt feltételek, vagy várható-e, hogy az új díjtáblázat alá fognak besorolni a közeljövőben. (Kapni nem kaptam semmi infót arról, hogy változás történne-e a csomagomat illetően.)

FreshUp

(#27838) unknownerror válasza jeni (#27836) üzenetére


unknownerror
(tag)

köszi, akkor megnyugodtam :)

peugeotmate: egyesre meg nullákra emlékeztem az időnél, most 100 vagy 1000, úgyis 20-30 órát beszélek max egy hónapban :D 100-nál is napi 3,3 órát beszélhetnék.

(#27839) chaser15


chaser15
(csendes tag)

Halihó.
Kezdő fórumozó vagyok, bár nem mintha nagy skill kellene ehhez, mindesetre van egy problémám. Tegnap egyik pillanatról a másikra a telefonom megkergült. Nem tudtam hívni, és mások se tudtak engem. Azt írja ki h nincs szolgáltatás, csak segélyhívás.. Híváskor pedig "nincs regisztrálva a hálózaton" szöveggel, úgymond elküld a f*szba. Láttam előzőleg hasonló hozzászólást ezen a fórumon, de mivel ott nem lett semmi olyan ötlet, tipp, betekintés a témába ami segíthetne, így muszáj voltam megkérdezni. Nyilván el fogok nézni t-mobilba is, gondolkodtam egy szoftver resetben, meg abban is hogy frissitek egy teljesen új szoftver, ami igazából még egy custom ROM, ergo nem hivatalos.
Szóval a kérdés, h miért nem tudok hívni, és fogadni?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Specifikáció: Samsung Galaxy SIII LTE I9305 - 4.1.2es android

(#27840) ANDROID???


ANDROID???
(addikt)

A T-mobile-nál leadott telefonra hol lehet rákérdezni, hogy mi a helyzet vele?
(tudom személyesen sorban állva, azon kívül?)

(#27841) club1 válasza chaser15 (#27839) üzenetére


club1
(veterán)

Több dolog lehet. Letiltották a készüléket mert lopott, mert nincs fizetve a részlet, előfizetés... Bedöglött a készülék. Bedöglött a sim kártya. A sim áttéve egy másik készülékbe működik? Mert ha igen, az utóbbi kiesett. Mindenképp keresned kellene a szolgáltatót.
A készülék egyébként honnan van (milyen forrásból került hozzád)?

[ Szerkesztve ]

(#27842) chaser15 válasza club1 (#27841) üzenetére


chaser15
(csendes tag)

Nem lopott, t-mobilban vették nekem. Nem előfizetős vagyok. Igazából csak azért kérdeztem, hogy nem-e járt igy valaki, mint én, mert a teló nem lopott, nem tilthatják le, a sim az dominos, dominos simet meg ki tilt le? Már csak keresnem kéne egy olyan telefont ami nem ókori, és microsimmel működik, és tudnám h a telefon a rossz, v a sim. Akkor úgy tűnik marad a t-mobilba látogatás. Imádom a szakit bent, valami eszméletlen, h milyen useless :W

(#27843) club1 válasza chaser15 (#27842) üzenetére


club1
(veterán)

Biztos hogy dominósként lett vásárolva a készülék? Nem előfizetéssel és/vagy részletfizetéssel?
A kérdés és a letiltás szempontjából az lényegtelen, hogy most dominóval használod...

(#27844) Varszegig válasza #99546112 (#27833) üzenetére


Varszegig
(veterán)

A csomagban az emeltdíjasok nincsenek benne, azaz ha azt hívtál az azon felül van. Az meg simán lehet +2000.

chaser15: "t-mobilban vették neked", ha ez azt jelenti, hogy valaki előfizura vette, és nem fizeti az előfizut, akkor bizony letiltják a készüléket, és tökmindegy, hogy neked dominos simed van.

[ Szerkesztve ]

(#27845) chaser15 válasza club1 (#27843) üzenetére


chaser15
(csendes tag)

Ja végülis ez jogosnak tűnik, mert szerintem előfizetéssel vették. Ezt mondjuk nem tudtam, h nem függ össze a letiltás a kártyával, de miért is függene össze.. :) Akkor rákérdezek a tmobileos staffnál, h most mi van.
Köszönöm a gyors válaszokat!

(#27846) Vangelis válasza chaser15 (#27845) üzenetére


Vangelis
(nagyúr)

Akkor lehet így jártál?

Mikor vették neked a telefont?

Mert talán csak 90. nap után tiltanak le, ha nincs fizetve.

(#27847) zoli62 válasza kali (#27803) üzenetére


zoli62
(addikt)

Én azért nem mennék el e mellett olyan könnyedén némi kompenzációra igényt tartanék a T-Mobile részéről.Tavaly nekem is volt ehhez hasonló ügyem, kapcsolat pontok terhére akartam igénybe venni a promóciós 90 Ft-os Go! Net-et. Mivel jóhiszeműen beállították, de levonni előre három hónap kedvezményes díját nem sikerült, mert kiderült, hogy csak a nem akciós árral működik, pont egy egy éve májusban kaptam kompenzációt erre való tekintettel. Három hónapig díjmentesen használhattam.

(#27848) kali válasza zoli62 (#27847) üzenetére


kali
(legenda)

ááá, ez legyen a legnagyobb problémám...

(#27849) St3ven válasza unknownerror (#27838) üzenetére


St3ven
(addikt)

100-nál is napi 3,3 órát beszélhetnék.

Havi 1000 óra esetén pedig napi 33-at. :DDD

"Ultimate Windows Phone megoldás: factory reset" 😈

(#27850) bopeti98


bopeti98
(őstag)

Ma megjött a telefonom ( Lumia 620 ) de az istenért nem tudom működésre bírni rajta a mobilnetet. A My T-Mobile-ba megrendeltem a Go!Net M csomagot, már az internet és a wnw apn-el is próbáltam csatlakozni, az első hívásindításnál elvileg a kártyát is aktiválták de mégsem akar működni az internet. Valaki valami tipp hogy mi lehet a baj?

Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.