Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#27801) sst17 válasza pepe091 (#27789) üzenetére


sst17
csendes tag

Igen. De semmi... Pedig az ugyintezo szerint ma 2 utan atvehetem...

(#27802) Varszegig válasza ANDROID??? (#27798) üzenetére


Varszegig
veterán

Ha függő a telefonod, akkor nem lesz jó. Vegyél egy olcsó független mifit, vagy egy olcsó droidos telefont, és azzal oszd meg a netet.

(#27803) kali válasza kali (#27793) üzenetére


kali
legenda

megoldódott a mobilinternetes probléma...
a korábban kipróbált három előfizetésen túl is ellenőriztem közben a dolgot, és bizony volt olyan, akinél ment adott helyen a t-s mobilinternet, lte és 3g hálózaton is.
a telefonok és a sim kártyák cseréje után a hiba leszűkítve adott három előfizetésre/sim kártyára, ezeknél irány a my t-mobile, ahol bizony nem jelezte a limitbővítő opció aktív állapotát, és hiába a csomagban alapban is foglalt adatforgalom, az is kikapcsolásra került, amikor a limitbővítő opció inaktív lett.
megoldódott a probléma a net&roll 1 gb lte - ismételt - aktiválásával.
mindegyik előfizetésre április 01-én lett aktiválva a net&roll 1 gb lte limitbővítő opció, kapcsolat pontok felhasználásával. az addig okés, hogy forint alapú fizetésnél minden hónapban megújul a bővítés, de a kapcsolat pontos fizetésnél ez nem történt meg, még azon az előfizetésen sem, ahol amúgy bőven több pont volt/van, mint amennyi a bővítős havi díj. ott rendben is van a dolog, ahol nem állt rendelkezésre elég pont, de ahol igen, ott aktiválhatta volna ismét a rendszer a bővítést.
mindegy, a fenébe a pontokkal, gyűljenek csak, immár forint ellenében aktiválva a bővítés, mindegyik előfizetésen.

[ Szerkesztve ]

(#27804) sarkanyolo2 válasza Melack (#27800) üzenetére


sarkanyolo2
őstag

Teljesen megértelek.

Sony XZ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ / LG UJ620V / Kanto YU6

(#27805) ANDROID??? válasza Varszegig (#27802) üzenetére


ANDROID???
addikt

Ok, értve köszi.
Valamelyik...

(#27806) Vangelis válasza Melack (#27800) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Sok embernek esik vízbe a telefon... miért ne eshetne nektek is.

Ha már van ez a lehetőség... kocsi is átmegy rajta gyakran...

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#27807) hr2


hr2
őstag

Üdv.
Van egy új előfizetés ami a mai napon lett aktiválva.
A GoNapi netet egyből kikapcsoltam.
Ezután meg aktiváltam a Go!Net L -t.
Jött SMS-hogy az adatforgalmi keretem minden hónap 17. napjától következő hónap 17. napjáig érvényes.

Ez most miért így van?
Miért nem a mai naptól (2.-a) következő hó 2.-ig?

Most az 500MB-ot 17.-ig használhatom fel? 17.-én meg megújúl újra? fizetni kell a havidijt újra?

Részletesen valaki elmagyarázná, hogy mi-hogy van.

Előre is köszönöm. :R

(#27808) ANDROID???


ANDROID???
addikt

Mennyi az esélye annak, hogy ha az egyik T-pont fax számára nyomtatott levelet elküldök faxon kapok rá választ?

(#27809) dptrsk válasza hr2 (#27807) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Az 500MB-ot elhasználhatod május 17ig, amikor az adatforgalmi keret megújul s újra használhatod(tehát május 17-június 16 közöttre kapsz még1x 500MB-t)
A havidíj(előfzetés esetén ) május 2től 31ig fog számlázódni. azaz a havidíj 30/31ed részét kell kifizetned
Ez azért jobb a szolgáltatónak mert nem egyszerre terhelődik a hálózat.

[ Szerkesztve ]

(#27810) 1430 válasza Mr. Teddy (#27792) üzenetére


1430
senior tag

"...Tehát ha 29. nap 23:59 percekor elkezdek netezni, akkor 1 percem van 100MB-ot lenetezni, aztán törlődik és újra indul a csomag?"

Pontosan! Sőt, az lett volna igazán szívás, ha éppen belekezdtek az 1-2GB-os sávba (-1000 Ft), és másnap jött volna az SMS, hogy újraindult a 0-100 MB sáv.

zebede
Írásban vagy ügyintézőn keresztül (akár telefonon is).

Varszegig
Én annyit pontosítanék, hogy ma már csak aktív roaming adatcsomaggal lehet külföldi hálózaton mobilinternetezni. ;)

kali
A pontokkal való fizetésnél választani kell, hogy a kifizetett időszak után kikapcsolódjon a szolgáltatás vagy menjen tovább fizetősen (legalábbis az ügyfélszolgálati felületen biztos, My T-Mobile-nál nem tudom, felajánlja e a választást). Olyan verzió nincs, hogy amíg van pont, addig abból fizeted (illetve pontbeváltáskor dönthetsz úgy, hogy több hónapra előre kifizeted, így nem kell havonta aktiválni). Amúgy az ügyfelek általában a kikapcsolást szokták kérni, mert a szolgáltatás kikapcsolása után tudják, hogy lejárt a pontokkal kifizetett időszak és újra meg kell rendelni pontokból (pl. a hívószámkijelzést szokták így kérni).

hr2
Áprilistól minden túlforgalmazási díj mentes adatcsomag számlázási és adatforgalmi ciklusa elvált egymástól. Míg előbbi részarányos és a naptári hónaphoz igazodik, addig az utóbbinál a teljes keretet megadja a rendszer és a következő fordulónap előtti éjfélig lehet felhasználni.

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#27811) kali válasza 1430 (#27810) üzenetére


kali
legenda

nem rémlik, hogy a my t-mobile adott szekciójában felkínálta volna a forintban fizetős folytatatást, de inkább az lepett meg, hogy azon előfizetésen sem újult meg automatikusan, ahol amúgy annyi pont volt/van, hogy még több hónapig lehetne abból rendezni a vonatkozó összeget.
aztán lehet, hogy rosszul emlékszem, vagy nem voltam elég alapos akkor, majd ránézek még.

[ Szerkesztve ]

(#27812) hr2 válasza dptrsk (#27809) üzenetére


hr2
őstag

1430

Kezdem érteni, de nem tiszta.

Azért vettem igénybe mert most akciós árban lehet használni 2 hónapig.
Akkor mikor kapcsoljam-mondjam le, mikor jár le az akció? (ezután úgy is váltok majd Mozaik XS-re)

Illetve a számlázás hogy működik? (havi számla)

2.-tól jővőhónap 2.-ig?
Vagy 2.-tól e hónap végéig (31.-ig) ?
Jővőhónaptól pedig elsejétől hó végéig?

[ Szerkesztve ]

(#27813) 1430 válasza kali (#27811) üzenetére


1430
senior tag

Mondom, az nem hiba, hogy nem újult meg automatikusan. Ha több hónapra előre akarjátok kifizetni, akkor aktiváláskor kell beállítani a kifizetendő hónapok számát (akár 24 hónapra is, ha van annyi pont). Ügyintéző utólag is be tudja állítani a pontokkal való fizetést, ha esetleg pontbeváltás nélkül aktiváltátok újra, illetve módosítani tudja a kifizetett időszak utáni szolgáltatás megtartást/kikapcsolást is. ;)

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#27814) dptrsk válasza hr2 (#27812) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Számlázás minden hó 1től hónap végéig van.
Mivel te hó közben léptél be ez egy törthavi számla lesz 2től 31ig, utána pedig 1től hó végéig

(#27815) kali válasza 1430 (#27813) üzenetére


kali
legenda

nem mondtam, hogy hiba, csak furcsa!
régebbről rémlik - más szolgáltatás vonatkozásában -, hogy felkínálta a hónapok megadását, tehát konkrétan beállíthattam, hogy milyen intervallumban kívánok pontokkal fizetni, de itt nem emlékszem ilyenre, pedig biztos költöttem volna a pontokat, de nem probléma, fizettem forintban.
mindegy, találtam más szolgáltatást, amire mennek majd a pontok. :)

[ Szerkesztve ]

(#27816) 1430 válasza hr2 (#27812) üzenetére


1430
senior tag

"Akkor mikor kapcsoljam-mondjam le, mikor jár le az akció?"

Az akció a Go!Net adatcsomag havidíjára szól, vagyis erre és a következő két hónapra. Tehát a válasz, hogy július 31-én kapcsold ki (bár ha augusztus 1-én teszed meg, az sem tragédia, mert legfeljebb egy napra augusztusra is kiszámlázódik).

"Illetve a számlázás hogy működik? (havi számla)
2.-tól jővőhónap 2.-ig?
HAMIS
Vagy 2.-tól e hónap végéig (31.-ig) ?
Jővőhónaptól pedig elsejétől hó végéig?"
IGAZ

A lényeg a naptári hónap. Vagyis hónap első napjától a hónap utolsó napján éjfélig tart a számlázási ciklus. Ha egy szolgáltatás részarányosan számlázódik (mint az adatcsomagok is), akkor az aktiválás hónapjában az aktiválás napjától (egyes szolgáltatások esetén másnaptól, de a mai adatcsomagok nem ilyenek) a hónap utolsó napjáig számlázódik, kivéve ha még egy korábbi napon kikapcsolod.

No ha ezen túl vagy, akkor bevezetném az aktiválási díj fogalmát is. :D
Ennek lényege, hogy az ilyen túlforgalmazási díj mentes adatcsomagok aktiválásakor aktiválási díjat is számláz a rendszer, mely mindig megegyezik az éppen aktivált adatcsomag teljes havidíjával. Ugyanakkor időrendben az első jóváírásra is kerül. Tehát nem érdemes hónapon belül be-ki kapcsolgatni az adatcsomagokat, mert csúnya lehet a számla vége.

[ Szerkesztve ]

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#27817) hr2


hr2
őstag

pietrasko és 1430
Köszönöm a segítségeteket, válaszotokat, így már világos.
:R :R

(#27818) Varszegig válasza 1430 (#27810) üzenetére


Varszegig
veterán

"Én annyit pontosítanék, hogy ma már csak aktív roaming adatcsomaggal lehet külföldi hálózaton mobilinternetezni."

Ezt nem tudtam, de ez nagyon ügyfélbarát lépés. :R (Mondjuk nekem a telefonon le van tiltva az adatroaming, és persze minden gyári droidon ez az alaprtelmezett, de ahogy tapasztaltam egy átlagos felhasználó simán bekapcsolja, mert majd csak jó lesz valamire:)

[ Szerkesztve ]

(#27819) bopeti98


bopeti98
őstag

Hétfőn vettem meg a Nokia Lumia 620-at a webshopból de még mindig nem hívtak adategyeztetés miatt pedig a T-Mobile nyomon követési oldala szerint már szállítás alatt van a telefon és várhatóan holnapra itt is lesz nálam. Most akkor hogy is van ez?

[ Szerkesztve ]

(#27820) dedike válasza bopeti98 (#27819) üzenetére


dedike
addikt

Készülékváltás? Mert akkor nem is fognak hívni...

(#27821) bopeti98 :

Akkor sem... :)

[ Szerkesztve ]

Jó szerencsét!

(#27821) bopeti98 válasza dedike (#27820) üzenetére


bopeti98
őstag

Nem készülékváltás. Sima vásárlás Domino csomaggal.

(#27820) dedike Szóval akkor csak számlás tarifacsomaggal való rendelés esetén hívnak?

[ Szerkesztve ]

(#27822) #78121280 válasza bopeti98 (#27821) üzenetére


#78121280
törölt tag

"A legtöbb Domino kártyás csomagra illetve előfizetést nem tartalmazó rendelésekre nincs jóváhagyás, ezek kiszállítását azonnal megkezdjük."

(#27823) #99546112


#99546112
törölt tag

Üdv!

Szeretnék kérdezni 1-2 dolgot. Az első, hogy tesóm szeretne venni egy telefont és a telefon részleteinél pl van egy ilyen:
[link]
Namost itt azon belül hogy választható havidíjas csomag, nem lehet tudni, hogy melyik a legolcsóbb hozzá köthető havidíjas csomag?!
A másik kérdésem, hogy ezt személyesen is lehet intézni, vagy csak neten?!
Előre is köszi a helpet! :)

(#27824) dedike válasza #99546112 (#27823) üzenetére


dedike
addikt

Szia!

Amikor beleteszitek a kosárba, ott egyből fel fogja kínálni a választható díjcsomagokat.

Természetesen lehet személyesen is, de akkor nincs 10% kedvezmény, tehát 50260,- forint a telefon ára.

(#27821) bopeti98:

Így van. Ott is csak akkor, ha új előfizetésről van szó, készülékváltásnál már nem.

[ Szerkesztve ]

Jó szerencsét!

(#27825) kali válasza #99546112 (#27823) üzenetére


kali
legenda

szia,

talán az eco xs (link) a legolcsóbb.
személyesen és webshop útján is vásárolhatsz.

[ Szerkesztve ]

(#27826) #99546112 válasza dedike (#27824) üzenetére


#99546112
törölt tag

Köszi a választ! :)

De ha pl személyesen veszem meg, akk már nem 1700Ft a törlesztő nem?!

(#27827) dedike válasza #99546112 (#27826) üzenetére


dedike
addikt

Itt nézd meg, hogy akkor hogyan alakulnak az árak.

Ezen az oldalon is találhatsz érdekességeket, már ami az árlistákat érinti... :)

Jó szerencsét!

(#27828) #99546112


#99546112
törölt tag

Köszönöm a válaszokat! További szép estét, holnap kiderül, de sztem semmi akadálya nem lesz a dolognak. :)

(#27829) jeni


jeni
félisten

Vissza került az eredeti ársávjába a Nokia Lumia 920-s telcsi,már 132000 Ft Mozaik S csomagban az ára.

(#27830) bopeti98


bopeti98
őstag

dedike , Roli27 : Köszi, akkor megnyugodtam. :R

(#27831) #99546112


#99546112
törölt tag

Most tiszta ideg lettem! Megkaptam a havi számlámat, a Mytrémobilon belül 4200Ft amire ugye még rámegy az áfa, kb 5300Ft-nak kéne lennie, erre kaptam egy 7340Ft-os számlát. HÁT ez meg mi?!?!?!?! Ez már a kiszámlázott, tehát ez már nem fog változni, mégis honnan a retekből tettek ezek még rá 2k-t, holott sose késtem a havidíjas fizetéssel?! Ezt is kifizetem időben, node ezt a +2k mégis honnan szülték elő? o.O

Történt valami Májustól, amiről nemtudok, vagy mi?!
-----
Holnap felhívom őket az tuti, mert kb kiakadtam. o.O Gőzöm sincs honnan kaaprták elő ezt a hülyeséget most. A net miatt elvileg nemkéne, mert még akkor kérdeztem a netet amikor megvettem a telót, hogy ugye nincs túlforgalmazási díj, ügyintéző válasza: nem nincs, csak belassítanak, ez meg is történt! Deé nerre tudok csak gondolni, akkor viszont rájuk gyújtom az irodát, mert átvágtak. :@

[ Szerkesztve ]

(#27832) raziel01 válasza #99546112 (#27831) üzenetére


raziel01
veterán

Még véletlen se írd le, hogy milyen csomagban vagy.
Amúgy meg lehet sokat telefonáltál vagy emeltdíjas számot hívtál.

(#27833) #99546112


#99546112
törölt tag

Mozaik xs, bocsi ez kimaradt :S :D 2x hívtam emeltdíjast (onlány játék), amit el is tárolt a rendszer, a hívás forgalom alapján, nade az a plussz mégis micsoda o.O Kiszámlázták duplán vagy mi? o.O Ez nem úgy működik, hogy ha pl emeltdíjast hívok, akkor hozzáíródik a havi számlához és annyi? Mert így történt, azzal nincs is gond, de ez a +2k nem értem mi most hozzá. :S

(#27834) jeni válasza #99546112 (#27833) üzenetére


jeni
félisten

minden első kézbe kapott T-s számla furcsa annak aki sosem kapott még tőlük számlát.
nézzél be a legközelebbi t-s hez vagy hívjad fel őket,megmondják mi micsoda.

(#27835) unknownerror


unknownerror
tag

üdv!

like 50 díjcsomagom van, és nemrégen vettem észre, hogy megváltoztatk a csomagok. én még 1000 óráig tudok 3 számot hívni, illetve 1690 ft azthiszem.

az a kérdésem, hogyha lejár a hűségideje, akkor ezt tudom hosszabbítani, vagy az újak közül kell választanom? vagy ha lejár, és nem foglalkozok vele, akkor ugyanennyi lesz a díja, vagy átmegy valami horror módba? :)

[ Szerkesztve ]

(#27836) jeni válasza unknownerror (#27835) üzenetére


jeni
félisten

tudomásom szerint a lejárt hűséges előfizus csomagja nem változhat,kivéve ha ők erről adnak tájékoztatást,és kéred-e továbbiakban?
ha nem foglalkozol vele és nem tájékoztatnak akkor az továbbra is érvényes szerződésnek vagyis élő szerződésnek tekinthető.
Tudtod nélkül nem tehetnek,kivéve ha tájékoztatnak arról,és azt megerősítve elfogadod továbbra is.

(#27837) peugeotmate válasza unknownerror (#27835) üzenetére


peugeotmate
őstag

Na most ez a kérdés engem is el kezdett foglalkoztatni. :K
Annyiban viszont javítanálak, hogy nem 1000, hanem inkább 100 óra keret lehetett érvényes a 3 ingyenes hívható számra, amikor szerződést kötöttél. Tavaly áprilisban váltottam dominosként én is a like díjcsomagra (szintén az 1690 forintos havidíjas verzióra). De most nézem, hogy a 100 órát lecsökkentették 3 (!!!) órára, ami azért elég brutális. Viszont jó lenne tudni, hogy meddig érvényesek a szerződésben foglalt feltételek, vagy várható-e, hogy az új díjtáblázat alá fognak besorolni a közeljövőben. (Kapni nem kaptam semmi infót arról, hogy változás történne-e a csomagomat illetően.)

meg

(#27838) unknownerror válasza jeni (#27836) üzenetére


unknownerror
tag

köszi, akkor megnyugodtam :)

peugeotmate: egyesre meg nullákra emlékeztem az időnél, most 100 vagy 1000, úgyis 20-30 órát beszélek max egy hónapban :D 100-nál is napi 3,3 órát beszélhetnék.

(#27839) chaser15


chaser15
csendes tag

Halihó.
Kezdő fórumozó vagyok, bár nem mintha nagy skill kellene ehhez, mindesetre van egy problémám. Tegnap egyik pillanatról a másikra a telefonom megkergült. Nem tudtam hívni, és mások se tudtak engem. Azt írja ki h nincs szolgáltatás, csak segélyhívás.. Híváskor pedig "nincs regisztrálva a hálózaton" szöveggel, úgymond elküld a f*szba. Láttam előzőleg hasonló hozzászólást ezen a fórumon, de mivel ott nem lett semmi olyan ötlet, tipp, betekintés a témába ami segíthetne, így muszáj voltam megkérdezni. Nyilván el fogok nézni t-mobilba is, gondolkodtam egy szoftver resetben, meg abban is hogy frissitek egy teljesen új szoftver, ami igazából még egy custom ROM, ergo nem hivatalos.
Szóval a kérdés, h miért nem tudok hívni, és fogadni?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Specifikáció: Samsung Galaxy SIII LTE I9305 - 4.1.2es android

(#27840) ANDROID???


ANDROID???
addikt

A T-mobile-nál leadott telefonra hol lehet rákérdezni, hogy mi a helyzet vele?
(tudom személyesen sorban állva, azon kívül?)

(#27841) club1 válasza chaser15 (#27839) üzenetére


club1
veterán

Több dolog lehet. Letiltották a készüléket mert lopott, mert nincs fizetve a részlet, előfizetés... Bedöglött a készülék. Bedöglött a sim kártya. A sim áttéve egy másik készülékbe működik? Mert ha igen, az utóbbi kiesett. Mindenképp keresned kellene a szolgáltatót.
A készülék egyébként honnan van (milyen forrásból került hozzád)?

[ Szerkesztve ]

(#27842) chaser15 válasza club1 (#27841) üzenetére


chaser15
csendes tag

Nem lopott, t-mobilban vették nekem. Nem előfizetős vagyok. Igazából csak azért kérdeztem, hogy nem-e járt igy valaki, mint én, mert a teló nem lopott, nem tilthatják le, a sim az dominos, dominos simet meg ki tilt le? Már csak keresnem kéne egy olyan telefont ami nem ókori, és microsimmel működik, és tudnám h a telefon a rossz, v a sim. Akkor úgy tűnik marad a t-mobilba látogatás. Imádom a szakit bent, valami eszméletlen, h milyen useless :W

(#27843) club1 válasza chaser15 (#27842) üzenetére


club1
veterán

Biztos hogy dominósként lett vásárolva a készülék? Nem előfizetéssel és/vagy részletfizetéssel?
A kérdés és a letiltás szempontjából az lényegtelen, hogy most dominóval használod...

(#27844) Varszegig válasza #99546112 (#27833) üzenetére


Varszegig
veterán

A csomagban az emeltdíjasok nincsenek benne, azaz ha azt hívtál az azon felül van. Az meg simán lehet +2000.

chaser15: "t-mobilban vették neked", ha ez azt jelenti, hogy valaki előfizura vette, és nem fizeti az előfizut, akkor bizony letiltják a készüléket, és tökmindegy, hogy neked dominos simed van.

[ Szerkesztve ]

(#27845) chaser15 válasza club1 (#27843) üzenetére


chaser15
csendes tag

Ja végülis ez jogosnak tűnik, mert szerintem előfizetéssel vették. Ezt mondjuk nem tudtam, h nem függ össze a letiltás a kártyával, de miért is függene össze.. :) Akkor rákérdezek a tmobileos staffnál, h most mi van.
Köszönöm a gyors válaszokat!

(#27846) Vangelis válasza chaser15 (#27845) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Akkor lehet így jártál?

Mikor vették neked a telefont?

Mert talán csak 90. nap után tiltanak le, ha nincs fizetve.

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#27847) zoli62 válasza kali (#27803) üzenetére


zoli62
addikt

Én azért nem mennék el e mellett olyan könnyedén némi kompenzációra igényt tartanék a T-Mobile részéről.Tavaly nekem is volt ehhez hasonló ügyem, kapcsolat pontok terhére akartam igénybe venni a promóciós 90 Ft-os Go! Net-et. Mivel jóhiszeműen beállították, de levonni előre három hónap kedvezményes díját nem sikerült, mert kiderült, hogy csak a nem akciós árral működik, pont egy egy éve májusban kaptam kompenzációt erre való tekintettel. Három hónapig díjmentesen használhattam.

(#27848) kali válasza zoli62 (#27847) üzenetére


kali
legenda

ááá, ez legyen a legnagyobb problémám...

(#27849) St3ven válasza unknownerror (#27838) üzenetére


St3ven
addikt

100-nál is napi 3,3 órát beszélhetnék.

Havi 1000 óra esetén pedig napi 33-at. :DDD

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#27850) bopeti98


bopeti98
őstag

Ma megjött a telefonom ( Lumia 620 ) de az istenért nem tudom működésre bírni rajta a mobilnetet. A My T-Mobile-ba megrendeltem a Go!Net M csomagot, már az internet és a wnw apn-el is próbáltam csatlakozni, az első hívásindításnál elvileg a kártyát is aktiválták de mégsem akar működni az internet. Valaki valami tipp hogy mi lehet a baj?

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.