Hirdetés

2020. január 29., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-11-27 17:56:13

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobil szolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#27201) w333 válasza tomy86 (#27200) üzenetére


w333
(félisten)

Az korrekt

iPhone X & iPhone 5S

(#27202) Nescafé válasza kali (#27193) üzenetére


Nescafé
(őstag)

Nos hivtam a T-mobilt csak az veheti át akinek a nevén van,szóval más nem,le is mondtam a rendelést.

Apple 

(#27203) MurdR válasza w333 (#27199) üzenetére


MurdR
(HARDVERAPRÓD)

Persze ha Note2t vettél volna.... ;]

Dell Alienware 13 R3 @1050Ti

(#27204) kali válasza Nescafé (#27202) üzenetére


kali
(legenda)

nyilván, mint korábban írtam is, papíron így működik, és a szolgáltató sem mondhat mást, és bár néha eltérnek ettől a futárok, de erre nem lehet alapozni...

(#27205) pepe091 válasza w333 (#27199) üzenetére


pepe091
(MODERÁTOR)

Akkor a legegyszerűbb, hogy aznap amikor tudod hogy hozzák, reggel felhívod a GLS-t, nem a T-mobile-t mert innentől ők semmit sem tudnak (mondjuk előtte sem tudnak sokat...), bediktálod a rendelés azonosítót, és kérd, hogy adják meg a futár számát, felhívod és kész. Akár még a melóhelyre is elviszi (ha ugyanabban a városban van, és nem sok plusz km-re..), ahol át tudod venni, pl ebédszünetben vagy akármikor.. :)

[ Szerkesztve ]

(#27206) w333 válasza MurdR (#27203) üzenetére


w333
(félisten)

Igen, de nekem már ez is nagy Grand X IN után :DDD

(#27205) pepe091 :

Igen a T-mobile megadta a futárcég tel. számát így valószínű ez lesz a legegyszerübb megoldás :R

[ Szerkesztve ]

iPhone X & iPhone 5S

(#27207) Mate válasza w333 (#27190) üzenetére


Mate
(nagyúr)

Szia!

Tőlem kérték, mikor nemrég vettem. Ha jól figyeltem meg, ha simán telefon rendelsz bárkinek odaadják, lényeg, hogy ki legyen fizetve. Személyesen hozzád akkor ragaszkodnak, ha simkártyát is kérsz.

(#27208) 1430 válasza Mate (#27207) üzenetére


1430
(senior tag)

Fogalmazzunk úgy, hogy ha szerződésköteles terméket rendel valaki, akkor csak a szerződő fél veheti át a csomagot. ;)

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#27209) w333 válasza 1430 (#27208) üzenetére


w333
(félisten)

A szerződés már megvan mindjárt 2 éve, most hosszabbítás lesz +2 év .
Tehát meglévő havidíj-al lett megrendelve :R

iPhone X & iPhone 5S

(#27210) bwin.party


bwin.party
(aktív tag)

Sziasztok!

Azért írok most ide, hogy a saját problémám megoszthassam Veletek.

Április 9.-én 15.000.-Ft értékű univerzális egyenleg-feltöltést hajtottam végre Szerencsejáték automatán keresztül. Majd az összegből hagytam 3.500.-Ftot, mert a többit univerzális vásárlás keretében elköltöttem. Mivel még áprilisban regisztráltam a T-Mobile új bónuszkedvezményére, így megérkezett a feltöltés után, hogy a bónusz perc kedvezményt megkaptam, mivel a beszélgetést választottam. Elkezdtem beszélgetni, kb. 25-30 percet beszéltem le a bónuszból. Másnap ismét univerzálisan töltöttem fel egyenlegem, melyből a fennmaradó összegből 12.500.-Ftot költöttem el univerzális vásárlásként. ITT a bökkenő.

2013-ban a telekommunizmus napjaiban élünk és a T-elekommunista weboldalon semmilyen információt nem találtam a bónusz feltételeiről, arról leginkább, hogy az újabb feltöltéskor mi történik. Mint kiderült, hogy a feltöltés után járó bónusz csak egyszer vehető igénybe, az előző feltöltéskor fennálló percek automatikusan elvesznek, így azok nem görgethetőek az újabb periódusba. Fontos, hogy amikor ezt a lehetőséget választja valaki, akkor ezeket tudja, mert a weboldal nyomorék és csicska módon nézi le a szolgáltató nem előfizetéses ügyfeleit. Mai tapasztalataim azt mutatják, hogy Pannonhalmán kb. 2 hete szar a térerő, a hívások nem épülnek fel normálisan, 20 másodperc eltelte után visszhangzik minden, eltorzul a hang és megszakad. Ja, de van HSPA is, ugye ezt említeni sem kell, hogy az eddigi 2G után már nem nézi le Ügyfeleit a Telekom. A véleményem, hogy megrugdosnék pár embert, aki miatt nem került ki a pontos részlet, aki akar bejelentheti a Hírközlési hatóságnál az esetem, privátban mindent elmondok, hanghívásaim rögzítésre kerültek.

Hozzáteszem, amikor felhívom a 1430-at mindig a szerencsétlen ügyintézőkön csattan az ostor és nem tudnak mit tenni, de őket rakja ki a szolgáltató, akiket lehet buzerálni. Szóval volna min változtatni, elsősorban nem a 4G-t pakolni, meg az Ügyfeleket átb***ni, hanem minőséget adni, ha már ilyen drága percdíjakkal húznak le minket!!!

A bónusz igénybevétele előtt mindenki hívja a 1430-at és rendesen kérdezzétek meg az Ügyintézőt, még akkor is ha sokszor direkt kitérő vagy nem pontos információkat állítva akarja lerakni a hívást.

Sok sikert minden Telekommunizmusban szenvedő Társamnak!

(#27211) hoffman_


hoffman_
(veterán)

sziasztok,

kérdés: a like 300 elérhető gimiseknek is? amikor anno én csináltam, akkor azt mondták, hogy igen, de most néztem a honlapon, és csak felsőoktatás van írva. öcsém ősszel megy gimibe, és meglepnénk valami jó kis telefonnal, amihez passzolna a like 300, de így most elbizonytalanodtam.

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

(#27212) pepe091 válasza hoffman_ (#27211) üzenetére


pepe091
(MODERÁTOR)

Nem. Csak főiskolásoknak és egyetemistáknak van.

(#27213) kali válasza bwin.party (#27210) üzenetére


kali
(legenda)

a probléma - részint - adott lehet, csak stílusod hagy némi kívánnivalót maga után... :U

(#27214) hoffman_ válasza pepe091 (#27212) üzenetére


hoffman_
(veterán)

nofene, ez rossz hír. köszi.

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

(#27215) GeoJoe válasza bwin.party (#27210) üzenetére


GeoJoe
(tag)

és mit mondanál a hírközlési hatóságnak? hogy nem kaptál meg valamit amiért nem is fizettél? bónusz. ha 0 percet kaptál volna akkor se lenne helye reklamációnak. az más kérdés, hogy ennek ellenére szerintem szívesen utánajárnak és pótolnák ha normálisan áll hozzá az ember

(#27216) 1430 válasza w333 (#27209) üzenetére


1430
(senior tag)

Tehát +2 évre aláírsz egy hűségszerződést, ergo csak Te veheted át, mert akkor kell alárínod. ;)

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#27217) Daffni2 válasza w333 (#27209) üzenetére


Daffni2
(addikt)

Nem szabad elfelejteni, hogy itt nem csak egy csomagot kell átvenni, hanem szerződést kell kötni!

Még keményebb feltételek lesznek nemsokára a sok visszaélés, sumákolás miatt, magánszemély minden szerződésköteles ügyben kizárólag közjegyző által hitelesített meghatalmazást adhat.
Megszűnik az eddig elfogadott magánokiratba foglalt meghatalmazás 2 tanúval aláíratva.

"Aki ad,az nyer"

(#27218) Mate válasza Daffni2 (#27217) üzenetére


Mate
(nagyúr)

Pontosan úgy van ahogy mondod. Egy telefont ha rendel az ember, bárki átveheti. Nagyon nem lehet visszaélni vele. De egy előfizetéssel, vagy egy sima feltöltőkártyás simmel már igen. Éppen ezért kell már jó pár éve személyi egy sima feltöltőkártya vásárlásához.

Tehát a lényeg, hogy nem a telefonhoz kell személyi, hanem a kártyához.

(#27219) kali válasza Mate (#27218) üzenetére


kali
(legenda)

nem lehet visszaélni?
0 ft-os kezdőre rendel valaki egy drága telefont, és az iratok bemutatása nélkül átadja bárkinek a futár?
mi a helyzet, ha nem az érintett veszi át, hanem illetéktelen személy, akitől esetleg nem kapja meg az előfizető a telefont? (csak azért kérdezem, mert lenne erre egy szélsőséges, de megtörtént eset...)
a futár (is) erősen megütheti a bokáját!

[ Szerkesztve ]

(#27220) Soulfly842 válasza 1430 (#27147) üzenetére


Soulfly842
(őstag)

Az igaz, hogy elérhető az LTE opció bármelyik Mozaik díjcsomagoz, de ha megnézed az áprilisi változások irányvonalát, illetve a tényt, hogy már a mozaik S-en is az LTE alap net aktív, akkor elvárható lenne... Ergó, itt még egyelőre nem a kiegészítő opció, hanem a díjcsomagok paramétereinek függvénye ez és a gyakorlatban ez annyit jelenthet, hogy tényleg az ÁSZF változásokban megjelölt határidő lehet a domináns.

Olyan lépcsőfok ez, amerre még más szolgáltató nem mert fellépni, amerre még nem mertek elindulni a fejlesztések irányvonalát illetően - márpedig ha a gyakorlatban működik ez ilyen komoly népsűrűség mellett és elindul az országos 'terítés', akkor komoly lépéselőnyre tehet szert a Telekom -szerintem elég rövid idő alatt. Egy komoly népességhányadot érintő LTE lefedettség, mindenképp jó ómen lehetne.

(#27221) Mate válasza kali (#27219) üzenetére


Mate
(nagyúr)

Ha részletre vesz valaki telefont az már megint más. Akkor ugyan úgy keletkezik egy szerződés.

Én arról beszélek, ha csak egy készüléket rendel az ember, előfizetés, részletfizetés és minden egyéb nélkül.

(#27222) kali válasza Mate (#27221) üzenetére


kali
(legenda)

létezik, hogy valaki listaáron rendel telefont a t-től? adott árazás mellett? :Y
elméletben persze lehetséges... :)
igaz, számomra akkor is gáz lenne, ha például előre kifizettem egy telefont, és nem nekem adják át, hanem illetéktelennek, és nem is kapom meg, vagy csak kifogásolható módon/állapotban.
részlet nélkül is keletkezik szerződés, ha például a hűség kerül meghosszabbításra.
az a "baj", hogy a szolgáltatónál összemosták a kettőt, akkor is csak egy átvételit kell aláírni, ha részletre vásárol az ember telefont új előfizetéssel, vagy egy meglévő meghosszabbításával, csak olyankor szerepel egy ilyen szövegrész az átvételin;
kijelentem, hogy az átvett dokumentumok (szerződések, nyilatkozatok, számlák) tartalmát megismertem és elfogadom, tudomásul veszem, hogy ezen bizonylat aláírása az átvett és tételesen felsorolt dokumentumok példányonkénti és egyesével történő aláírását helyettesíti, azzal minden tekintetben egyenértékű.

(#27223) BroCreSt válasza kali (#27219) üzenetére


BroCreSt
(aktív tag)

Dolgoztam a G4S-nél, hát ami ott folyt, na az egyedülálló volt, bár azt a voda cseszte el, mert nem volt elég körültekintő, kinek is adta oda azt a telefont.
(Tavaly szeptemberig, meghatalmazási szerződéssel is át lehetett venni a telefont.)

Egyébként a voda a futárnak mellékel egy csomag átadási ellenőrző listát, ezen pl. az is szerepel, ha a csomagot nem az veszi át, aki az előfizetői szerződésen is szerepel,
akkor minden jogi, és anyagi kár a futárt, és cégét terheli.

Aztán minden adatot, ami a személyiben szerepel, szintén meg kell(ene) néznie a futárnak, hogy stimmel-e.

Samsung Notebook Series 9 NP900X3C-A01HU -> iPhone 4 16GB, fehér -> Samsung i9505 Galaxy S4 16GB, fehér

(#27224) Speeedfire


Speeedfire
(nagyúr)
LOGOUT blog

A GoNet S csomag megszűnt? :F

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://tothszabi.info || Linkkatalógusom http://weblapkeszites.ro

(#27225) tjb007 válasza Speeedfire (#27224) üzenetére


tjb007
(nagyúr)

:K

(#27226) sarkanyolo2 válasza Speeedfire (#27224) üzenetére


sarkanyolo2
(senior tag)

Ha a 30-asra gondolsz, akkor igen.

Sony XZ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ / LG U620 / Lenovo Z50-70

(#27227) St3ven


St3ven
(addikt)

Sziasztok!

Távszámlán 12-én (pénteken este) fizettem be kártyával a 16-i határidejű számlámat.
A My T-Mobile-ba belépve azonban a "Befizetésre váró számlák" között még mindig ez a számla fogad, az összege pedig ott virít a "Még fizetendő összeg" alatt.

Eközben a netbankomon azt látom, hogy jó szokás szerint egy rakás kártyás vásárlás, köztük ez is, még nem került lekönyvelésre.

Most akkor ezek szerint a T nem is kapta meg a befizetett összeget?

Csak mert még soha nem volt késedelmes fizetésem, nem kellene egy ilyen hülyeség - egy becsúszó hétvége - miatt elszúrnom az ügyfélbesorolásomat. :(

"Ultimate Windows Phone megoldás: factory reset" 😈

(#27228) pepe091 válasza St3ven (#27227) üzenetére


pepe091
(MODERÁTOR)

Ne aggódj, meg fog jelenni, és emiatt nem lesz késedelmes fizetés, mert eleve a Távszámla is az övék, így látják, hogy befizetted, csak még nem íródott jóvá.
Egyébként miért nem fizeted be a My-Tmobile-on keresztül? Ott azonnal megtörténik a jóváírás.

(#27229) polonic válasza St3ven (#27227) üzenetére


polonic
(nagyúr)

A fizetéstől számítva 2 nap múlva íródik jóvá a befizetés, ha távszámlán keresztül intézted.

(#27230) MurdR válasza St3ven (#27227) üzenetére


MurdR
(HARDVERAPRÓD)

Nem kell félned attól hogy kikapcsolnak mertbén pl folyamatosan 25-27nap késéssel fizetem, egy hónapot csúszva vagyok már jóideje sajnos. 30 nap után korlátoznak.

Dell Alienware 13 R3 @1050Ti

(#27231) vgyuri válasza MurdR (#27230) üzenetére


vgyuri
(őstag)

Ügyfélbesorolást írt, szerintem az arany vagy platina szintjére gondolt ezzel.

(#27232) MurdR válasza vgyuri (#27231) üzenetére


MurdR
(HARDVERAPRÓD)

Ááá értem annyira nem olvastam vissza :R

Dell Alienware 13 R3 @1050Ti

(#27233) St3ven


St3ven
(addikt)

Köszönöm, akkor megnyugodtam. :)

@pepe91:
Nem tudom, annak idején a kedvezmény miatt regisztráltam a távszámlára, kellett egy pár befizetést csinálni, hogy meg is kapjam a jóváírást, aztán ottragadtam.

"Ultimate Windows Phone megoldás: factory reset" 😈

(#27234) Speeedfire válasza tjb007 (#27225) üzenetére


Speeedfire
(nagyúr)
LOGOUT blog

Hát, most nem vagyok vidám. :(

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://tothszabi.info || Linkkatalógusom http://weblapkeszites.ro

(#27235) 8nemesis8


8nemesis8
(veterán)

Sziasztok!

Ha webshopon vásároltam egy új előfizetést, mely aktiválás után használható, akkor aktiválásra mennyi időm van?
Még most jár le az előző előfizum, így párhuzamosan lenne 2 feleslegesen. Kicsit még várnék vele, de nem tudom, hogy meddig lehet.
Személyesen is megkérdeztem, de hülyeségeket mondtak, szerintük 2-3 nap múlva törlésre kerül.
Papírban meg annyit olvastam csak, hogy automatikusan aktiválódik ha visszaérkezik hozzájuk a dokumentum. 5 napja vettem az előfizetést.

(#27236) OgKush


OgKush
(senior tag)

Sziasztok!

ROM-ot cseréltem a telefonon, és amikor rányomok, hogy scann network azt írja, hogy hibás, és h késöbb próbáljam. APN-t próbáltam beírni,
De ettől függetlenül, kellene, hogy tudjak telefonálni nem?

(#27237) MurdR válasza OgKush (#27236) üzenetére


MurdR
(HARDVERAPRÓD)

Nem szállt el az imeid?

Dell Alienware 13 R3 @1050Ti

(#27238) OgKush válasza MurdR (#27237) üzenetére


OgKush
(senior tag)

Igen, épp most néztem, és nincsen, Hogyan lehet vissza írni vagy valami? ( gyári rom-ról le kellene menteni elötte?)

(#27239) MurdR válasza OgKush (#27238) üzenetére


MurdR
(HARDVERAPRÓD)

Ahány telefon annyi eljárás. A telefonodnak a fórumában érdeklődj.

Dell Alienware 13 R3 @1050Ti

(#27240) func93


func93
(senior tag)

Sziasztok!

Adott egy Samsung Omnia 7 telefon. T-s vagyok és 3G-t használok. Viszont ma folyamatosan hivtak süket volt a telefon, én se hallottam az illetőt, meg ő se engem. Viszont hivott később édesanyám és akkor meg jó volt, haverom megint hívott süket volt 2x is.

"Nem lehet összekötni a pontokat a jövőt fürkészve, az összefüggések csak utólag visszanézve látszanak." - Steve Jobs

(#27241) hokins válasza func93 (#27240) üzenetére


hokins
(addikt)

Ez biztos hogy t-mobilos probléma? Telefon topicjában érdeklődtél már?

(#27242) func93 válasza hokins (#27241) üzenetére


func93
(senior tag)

Oda akartam elsőnek, de gondoltam hátha nem teló problema lenne, mert eddig jó volt.

"Nem lehet összekötni a pontokat a jövőt fürkészve, az összefüggések csak utólag visszanézve látszanak." - Steve Jobs

(#27243) 1430 válasza 8nemesis8 (#27235) üzenetére


1430
(senior tag)

Az "automatikusan" inkább úgy értendő, hogy kérés nélkül (de emberi közbenjárással) aktiválják az előfizetést, és 1 hét körül szokott lenni, bár a ma este kezdődő rendszerátállás miatt ezen a héten lehet már nem fogják megtenni.

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#27244) polonic válasza 1430 (#27243) üzenetére


polonic
(nagyúr)

Van arról információd, hogy vezetékes hoppá díjcsomaggal a blue mobil hívása is ingyenes-e?
Azért kérdezem itt, mert már kaptam igen és nem választ is máshol. És hátha egy mobilos benfentes is meg tudja mondani.

(#27245) 1430 válasza polonic (#27244) üzenetére


1430
(senior tag)

Ha nem felejtem el, holnap megnézem. ;)

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#27246) polonic válasza 1430 (#27245) üzenetére


polonic
(nagyúr)

Köszi szépen! Max rádírok egy privát üzenetet. :DDD

(#27247) Slyer


Slyer
(senior tag)

Sziasztok!

A mai napon vettem egy 16gb-os i5-öt, és nem teljesen vagyok vele megelégedve. A wifi jelet a router mellett egész jól veszi, de 1-2 falon keresztül nem is látja a jelet. A családban lévő másik i5 2-es, 3-as vételt jelez, de még a full alap zte blade is 2-es erősséget jelez. Telefonálás közben eddig 2x szakadt meg, ugyanolyan körülmények között használva mint a másik i5-öt...

Van értelme visszavinnem holnap új készülékben reménykedve, vagy felejtsem el a cserét? Elég sürgős lenne a csere mert hamarosan utazok külföldre... Elvileg 3 napon belül cserélniük KELL nem?

köszönöm előre is!

(#27248) kali válasza Slyer (#27247) üzenetére


kali
(legenda)

szia,

a hálózati beállítások visszaállítását próbáltad?
restore/visszatöltés volt?
hátha csak szoftveres probléma, és a fentiek valamelyike segít.
amennyiben a szervizben is egyértelműen adott lesz a hiba, úgy talán van remény...

(#27249) sarkanyolo2 válasza Slyer (#27247) üzenetére


sarkanyolo2
(senior tag)

3 napon belül ha azt mondod, hogy kismacska, akkor is ki kell cserélniük! :)

Sony XZ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ / LG U620 / Lenovo Z50-70

(#27250) Slyer válasza kali (#27248) üzenetére


Slyer
(senior tag)

már próbáltam, restore is megvolt, de úgy is baromi gyengén veszi a wifi jelet.

attól tartok nem fogják egyből cserélni, pedig pénteken utazok :/

Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.