Hirdetés

2020. január 26., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-11-27 17:56:13

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobil szolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#28901) erdoke válasza xSide (#28897) üzenetére


erdoke
(titán)

El kell keserítselek: A Travel&Surf csomagok mindegyike olcsóbb volt már eddig is, mint a július 1-től érvényes uniós plafon, ami 171,5 Ft MB-onként. Én most éppen Amszterdamban vagyok, és pár órája élesítettem egy T&S M-et, ami ugye 2090 Ft-ért ad 50 MB-ot. Számolj... :U
Amit a T ígér a kolléga által linkelt sajtóközleményben (amit te b...tál elolvasni, csak hőbörögni támadt kedved), az a meglévő Travel&Surf csomagokra majdan adott további kedvezmény. Tehát pl. (gy.k.) 2090 Ft-ért az akcióban az M-hez nem 50, hanem 80 MB-ot fognak adni. Érthető? ;)

Mindezzel nem a T-t akarom fényezni, mert Svájcban vagy Törökországban a horror roaming díjak miatt továbbra is helyi kártyát fogok a hotspotomba dugni, csak próbáljuk már felfogni, miről van szó.

Not addicted to sugar and grain anymore...

(#28902) djculture válasza erdoke (#28901) üzenetére


djculture
(félisten)

2090ft-ért 50 mega ? Nemhogy 5000000000ft-ért adnának 1kb-ot. Na itt a profit kérem szépen, 50 mega forgalom 2013-ban már elképzelhetetlen mennyiség.

[ Szerkesztve ]

(#28903) erdoke válasza djculture (#28902) üzenetére


erdoke
(titán)

Csak összehasonlításul a hírben is említett svájci és török roaming: 398 Ft minden megkezdett 100 KB...

Egy üzleti úton akár napi 2-3 db 50 MB-os csomag is megéri, ha fontos adatokat mozgatsz. Viszont a World GPRS őrültség, fél nap alatt megtérül egy független WiFi hotspot és a helyi SIM ára.

[ Szerkesztve ]

Not addicted to sugar and grain anymore...

(#28904) djculture válasza erdoke (#28903) üzenetére


djculture
(félisten)

Tisztában vagyok vele egyik jobb mint a másik. Rablás kategória. Remélem 10 év múlva ez az egész mobilnet elmegy a süllyesztőbe és ingyen wifi lesz mindenhol.

[ Szerkesztve ]

(#28905) xSide válasza erdoke (#28901) üzenetére


xSide
(őstag)

Hidd el elolvastam és több napja az EU-s jogszabályt is, melyet minden szolgáltatónak kötelező érvényesíteni.
Azt, hogy egy cég saját termékének reklámozására használja fel az egy másik történet!
Az egész reakcióm a sajtóközlemény címéből indult ki és arra is utalt.
Travel & Surf csomag az első sorokban említett EU okok miatt lehet még kedvezőbb és nem a T önszántából :)
Amennyiben nincs a jogszabály változás szerinted csökkentek volna az árak :F

Természetesen én meg nem vagyok a T ellen, tökéletesen elégedett vagyok minden tekintetben 1+3 előfizetéssel több éve. Semmi problémát nem tudok felróni!!!

Ám, ha egy ilyen közleményt olvasok és legyen az bármely szolgáltató vagy egyéb tevékenységi körben szereplő által közzétéve, HARAPOK :W

Ez olyan dolog, ha itthon törvényileg csökkentenék az általános forgalmi adó mértékét mondjuk 12%-ra mindennél és egy áruházlánc azt a közleményt adná ki, hogy náluk csökkenni fognak az árak és az eddig akciós termékek még olcsóbbak lesznek...

Remélem, így már érthetőbb mire céloztam a legelső ezzel kapcsolatos hozzászólásomban!

(#28906) erdoke válasza xSide (#28905) üzenetére


erdoke
(titán)

Nem értem, miért állítod, hogy a Travel & Surf csomagok tartalma közvetlen összefüggésben van az EU-s roaming plafon változásával. Közvetetten talán van ilyen kapcsolat, mert erősíti a szolgáltatók közti versenyt.

Ha a Travel & Surf az EU-s roaming maximumra épülne, akkor az 50 MB pontosan 8575 Ft-ba kerülne július 1-től, eddig pedig bőven 10e fölött lett volna.

Not addicted to sugar and grain anymore...

(#28907) sarkanyolo2 válasza xSide (#28900) üzenetére


sarkanyolo2
(senior tag)

.

[ Szerkesztve ]

Sony XZ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ / LG U620 / Lenovo Z50-70

(#28908) erikviking


erikviking
(senior tag)

Sziasztok!

Ha nekem most van egy Like díjcsomagom ami 2 hónap múlva lejár (volt hozzá telefon részletre, de az már előző évben lejárt), és én most rendeltem egy Lumia 620-at Mozaik S díjcsomaggal nem részletre, akkor keresni fognak? Vagy csak szállítják?

Előre is köszi.

(#28909) KZP válasza erikviking (#28908) üzenetére


KZP
(őstag)

Nem feltétlenül keresnek, figyeld a rendelésed státuszát a My T-Mobile-ban.

(#28910) giigz


giigz
(veterán)

Sziasztok!

Ma felhívott a Telekom, hogy napi 30 Ft-ért kössek biztosítást magamnak, és a lakcímemen lévő összes személynek.

Erről hol tudok részletesebben tájékozódni? És most hogy jött ez, hogy ilyennel felhívnak? :D

:R

(#28911) Vangelis válasza giigz (#28910) üzenetére


Vangelis
(nagyúr)

Nah csak nem alkuszok lettek?!

(#28912) djculture válasza giigz (#28910) üzenetére


djculture
(félisten)

Ha kezd lejárni a hűség vagy nincs szoktak ilyeneket ajánlgatni csak hogy írj alá újabb 1 évre a vezetékes telefon szolgáltatásra.. Már egy ideje létezik család biztosítás is náluk.[link]

[ Szerkesztve ]

(#28913) Szplöttyy


Szplöttyy
(senior tag)

Sziasztok! Miert van az hogy mozaik xs dijcsomaghoz, nem tudok csaladbarat kedvezmenyt rendelni? Neten nincs is mint opcio, telefonos ufsz pedig kozli hogy nincs bekapcsolva de nem is lehetseges. Valaki help me :)

Smoke & Torque

(#28914) zoli62 válasza dedike (#28888) üzenetére


zoli62
(addikt)

Úgy pontosabb, hogy jelentős kedvezményt kénytelen kínálni roaming irányba, mert ez az Uniós direktíva. :)

(#28915) pepe091 válasza giigz (#28910) üzenetére


pepe091
(MODERÁTOR)

Már engem is zargattak többször, hihetetlen nyomulósan. Egyszer zsinórban hívtak 5-ször, hiába nyomtam ki... Aztán még aznap újra hívott, és eleve azzal kezdi, hogy végre, hogy elér.. :U Aztán már egyből mondtam, hogy nekem erre nicns szükségem, de csak tukmálta, mondtam, határozottan, hogy nem érdekel ez a szolgáltatás. Aztán lekezelően mondta, hogy ahogy gondolom... :U
Van egy két bunkó ügyintéző..

(#28916) giigz


giigz
(veterán)

Köszi mindenkinek! :)

(#28915) pepe091: Ez is most olyan volt, hogy elmondta, meghallgattam, majd mondta, hogy ezennel a feltételeket elfogadom, és aktiválja a biztosítást. Mondtam, hogy egy pillanatra álljunk már meg, még megszólalni sem tudtam. Aztán mondom, hogy nem lehetne-e ezt átgondolni, és mondta, hogy jó lenne minél hamarabb eldönteni. Mondtam neki, hogy majd ha szükségem lesz rá bemegyek egy T-be, és ott aktiváltatom. De neeeem, ezt gyorsan kell intézni, holnap visszahív, ez nagyon fontos, és akkor elmondta megint, hogy mit kapok a napi 30 Ft-ért, meg a feltételek. Szóval holnap hívni fog, de ezek szerint ez nem egy soha vissza nem térő alkalom, szóval nem fogom kérni, kíváncsi vagyok mennyire fog erősködni...

(#28917) dedike válasza Szplöttyy (#28913) üzenetére


dedike
(addikt)

Szia!

Családbarátot eddig is csak ügyfélszolgálaton lehetett aktiválni.

Nem vagy tagja egy másik "családbarát csoportnak"?

Jó szerencsét!

(#28918) Szplöttyy válasza dedike (#28917) üzenetére


Szplöttyy
(senior tag)

Nekem ment neten is ugy emlekszem. Nem vagyok tagja, uj elofizu, par hetes.

Smoke & Torque

(#28919) djculture válasza giigz (#28916) üzenetére


djculture
(félisten)

Azt szoktam mondani hogy nem érdekel és épp dolgom van és elköszönök.
Addig jó amúgy amíg hőkamerás állapotfelmérést nem akarnak rád tukmálni az ügynökök. Na az egy óriási átverés. Annyira ingyen van hogy először aki elmegy azok között tartanak egy gyors nyeremény játékot. Persze mindenki nyer majd szépen kitalálják hogy ezt a nyereményt akkor kapja meg mindenki ha meg is vásárol egy terméket. Na ebből lett az hogy rengeteg bepalizható embert pár nap múlva az otp hívja hogy lenne ez a kis pár száz ezres hitel ami a nevére szól mikor és hogy akar törleszteni...

(#28920) zoli62


zoli62
(addikt)

Én nem voltam rest letiltani az ilyen biztosítást ajánló kéretlen hívásokat. A szöveg minden esetben hasonló volt: Ön, mint kiemelt ügyfelünk most abban a szerencsében részesül, hogy... Mire kérdem, hogy olcsóbb havidíj? Mire ő: Egy kedvező bizosítást szeretnék ajánlani. Mire én: köszönöm nem kérek. Utána még legalább húszszor kerestek ebben az ügyben. A poén az, hogy a számot nem lehetett visszahívni, valószínűleg átirányított. Mióta letiltattam, hogy a Magyar Telekom megbízásából ne zavarjanak ezen a számon, azóta egyszer sem kerestek

(#28921) kali válasza zoli62 (#28920) üzenetére


kali
(legenda)

ezek jellemzően nem is közvetlen szolgáltatós emberkék, hanem harmadik fél, legalábbis engem ilyenek találnak meg néha a vezetékesen.
igaz, a szolgáltató sem teljesen ártatlan a dologban... :)

(#28922) zoli62 válasza kali (#28921) üzenetére


zoli62
(addikt)

Csak a számból egyből láttam, hogy telekomos számtartományba tartozik. :) Szóval lebuktak előttem. Amúgy ez az eset is vezetékesen történt, mobilon még sosem zargattak.

[ Szerkesztve ]

(#28923) 1430 válasza erikviking (#28908) üzenetére


1430
(senior tag)

erikviking & KZP
Új havidíjas rendelés esetén mindenképpen felhívnak.

giigz & djculture
Erről a Családi balesetbiztosítás (2) szolgáltatásról van szó, ez kerül napi kb. 30 Ft-ba. Ingyenes megoldás a T-Mobile-nál is létezik, bár ez "butított" verzió, illetve ezzel T-Mobile-ost biztos nem keresnek meg. :N
Minden esetre ha nem kéred giigz, akkor még csak abba se menj bele, hogy tájékoztatót küldjön (régen ebből sok panasz volt, mert a tájékoztató alatt a szerződést értették, ami valóban tartalmazott minden részletet, node...)

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#28924) erikviking válasza 1430 (#28923) üzenetére


erikviking
(senior tag)

Köszi a választ. :)
Felmerült bennem még az, hogy előleget szoktat ilyenkor kérni? Mármint nem részletre történő vásárlás esetén. Mondjuk 2 éve sem kértek mikor még jövedelmem sem volt és részletre vásároltam.

(#28925) kali válasza zoli62 (#28922) üzenetére


kali
(legenda)

engem többnyire szám nélkül támadnak, és a szolgáltató megbízásából.
van némi call center tapasztalatom, ezért tudom, hogy miként működnek ezek a bérmunkák, bután jön ki, amikor olyan hívandó számot dob a rendszer, ahol mondja az operátor, hogy; ön, mint hűséges előfizető - és ekkor megszólal az előfizető, hogy hééé, még csak 2 hónapja vagyok ezen szolgáltatónál előfizető, most költöztünk ide, előtte másik szolgáltatónál voltam x évig!
a t-s ágazatok mentségére szolgáljon, náluk ilyennel még nem találkoztam, más nagy szolgáltatónál már igen!
az a jobbik eset, ha ténylen közvetlen szolgáltatós illetékes hív bármilyen ajánlattal is, bár olyan anomális már volt a t-home esetén, hogy felhívott tőlük valaki egy speciális ajánlattal úgy, hogy nekem már eleve speciális csomagom volt egy ideje, mire ezt mondtam is, nézi a rendszerben, és visszamondja a szolgáltatásaimat, majd közölte, hogy akkor tárgytalan a dolog.

(#28926) giigz válasza 1430 (#28923) üzenetére


giigz
(veterán)

:R

(#28927) bostone


bostone
(őstag)

Tud valaki egy jó megoldást arra, hogyan tudnám legolcsóbban bővíteni az adatkeretemet? Azt hittem a limitbővítő opció nekem szól, de felhomályosítottak, hogy az táblagépekhez vehető igénybe...

(#28928) kali válasza bostone (#28927) üzenetére


kali
(legenda)

szia,

milyen díjcsomagod van?

(#28929) bostone válasza kali (#28928) üzenetére


bostone
(őstag)

Szia!

Mozaik xs.

(#28930) kali válasza bostone (#28929) üzenetére


kali
(legenda)

ahhoz például net&roll 1gb (link) vagy net&roll 1gb lte (link) mehet, + 1 gigabyte, 1 e ft ellenében, tehát így 1.2 gigabyte lesz a kereted.

[ Szerkesztve ]

(#28931) bostone válasza kali (#28930) üzenetére


bostone
(őstag)

Én is erre gondoltam, hogy ez így működik. Azért is váltottam mediamaniáról, mert xs-ben nem volt elérhető a funkció, viszont az ügyfélszolgálaton azt javasolták, hogy fizessek elő egy magasabb kategóriára, és boldog leszek (már, ami az internetet illeti).

(#28932) kali válasza bostone (#28931) üzenetére


kali
(legenda)

működik is, nekem is mozaik xs van + net&roll 1 gb lte, korábban mozaik xs + net&roll 1gb volt mellette, mert akkor még mozaik xs esetén nem volt adott az lte bővítés, de áprilistól az is okés hozzá.
amennyiben néhány ügyintézőn múlna, úgy mindenki mozaik xxl díjcsomagot használna, persze 2 év hűséget is aláírva... :U (tisztelet a kivételnek, akik átfogóan ismerik a szolgáltatásokat, és még az ügyfél igényeit is figyelembe veszik!)

[ Szerkesztve ]

(#28933) bostone válasza kali (#28932) üzenetére


bostone
(őstag)

Tehát, ezek szerint gyakorlatilag én is ülhetnék abban a székben, ahol félreinformáltak. Amióta telekommá változott a cég, picit mintha hanyagabbul kezelnék az ügyfeleket (vagy az alkalmazottakat). Talán a kezdeti nehézségek, na nem mintha panaszkodni szeretnék, de eddig profibb volt a hozáállás.

Ezt minden hónapban külön igényelhetem, vagy le kell mondanom, ha már nem kívánok élni vele? Harminc napig tart az időszak vagy igényléstől hó végéig?

Ne is mondd! Egy fun előfizetéstől akartam megszabadulni, mire felajánlották, hogy 30Ft-ért vásároljak 20000Ft-os készüléket és tartsam meg a számot. Baromi jó üzlet, lévén, hogy 41000-re jött volna ki a hűséghosszabbítás. Viszont az eredeti számomhoz kb 630Ft-nyi kedvezményt tudtam volna kicsiholni... Ezt nevezem én ügyfélbarát politikának.

[ Szerkesztve ]

(#28934) kali válasza bostone (#28933) üzenetére


kali
(legenda)

egyszer megrendeled (sms vagy my t-mobile), és addig automatikusan megújul mindig, amíg külön le nem mondod.
a hónap első napjától az utolsóig kerül kiszámlázásra, de törthavi számlázású, viszont a teljes keretet megkapod a kevesebb napra is. az adatforgalmi keret fordulónapja - csomag függvényében - eltér(het) a számlázási intervallumtól, nekem például 7-én van a fordulónap a net&roll 1 gb lte esetén.

(#28935) bostone válasza kali (#28934) üzenetére


bostone
(őstag)

Ez nagyszerű hír a kutyák és lovak olvasói számára! Köszönöm!

(#28936) Varszegig válasza giigz (#28916) üzenetére


Varszegig
(veterán)

Az ilyen telefonos, vagy bemutatón történő értékesítéseknek az a lényege, hogy nem hagyják, hogy gondolkodj. Azért nyomul. Ha gondolkodsz, akkor már nem kéred, ezt ők is tudják. Különben ezzel a biztosítással elképesztően köcsög módon nyomulnak, és is összevesztem az ügynökkel, mire elhajtottam.

(#28937) napocska2 válasza bostone (#28935) üzenetére


napocska2
(senior tag)

Ez szép mondat volt! :C Eszembe juttattad hajnalban, hogy mennyire szeretem ezt a filmet. :DDD

(#28938) Greg-77


Greg-77
(aktív tag)

Ma nagyon furcsa dolog történt és történik jelenleg is. Szerettem volna egy készüléket a weben rendelni, régen lejárt a hűség a számról, minden ok vele. Szépen halad a rendelés, mikor is a végére kapok egyenleget, hogy mi menyibe fog kerülni, hova, mikor hozzák stb... Egy kis keretben üzenet, hogy ennek a cikknek nincsen árazása, rendeljek mást! :Y Na mondnom akkor elölről! Megismétlődik ugyan ez! Ügyfélszolgálatot felhívom, elmesélem mi a baj. Az ügyintéző végig zongorázza szintén nála ugyan ez a hiba! Azt mondja ilyet soha nem látott, átküldi a háttércsoportnak a hibát. Néhány óra múlva kapok egy hívást, hogy valami hiba volt és most már minden ok, de vonalban marad, hogy tuti minden ok-e? Természetesen ugyan az a hiba! :((( Azt mondja, hogy újra utána néznek. Most megint próbáltam, odáig jutottak a hibajavítással, hogy már nincsen jogosultságom készüléket venni. Gondoltam akkor aktiválódott a rendelés, de nem! :(( Hívom őket újra! Mondom, hogy rosszabb lett mint volt. Azt mondják fogalmuk sincsen és lehet csak a jövőhétre tudják kijavítani a hibát! Mondom szuper! :W Valaki belefutott már ilyen hibába? Olyan jó, hogy egy ennyire egyszerű dolgot nem lehet megvalósítani 2013-ban. Nyomják, hogy vegyél új készüléket, meg weben rendelj! Köszi!

Readmi Note 8 Pro

(#28939) blueye válasza Greg-77 (#28938) üzenetére


blueye
(addikt)

Milyen készülékről volt szó?

I feel good!

(#28940) Greg-77 válasza blueye (#28939) üzenetére


Greg-77
(aktív tag)

HTC One! De idő közben most este sikerült! De reggel kezdtem neki az egésznek! :((( Röpke 12-óra alatt összehozták a dolgot! Remélem nem minden online vásárlás ilyen hosszadalmas! :DDD

Readmi Note 8 Pro

(#28941) blueye válasza Greg-77 (#28940) üzenetére


blueye
(addikt)

Nem szokott. :) Örülök h sikerült.

I feel good!

(#28942) bostone válasza napocska2 (#28937) üzenetére


bostone
(őstag)

És elhoztam vele egy ragyogó pénteki napot! :)

(#28943) napocska2 válasza bostone (#28942) üzenetére


napocska2
(senior tag)

Ez így van! :K

(#28944) Sundin13


Sundin13
(csendes tag)

(#28945) t-bali3


t-bali3
(senior tag)

Az hogyan lehet, hogy az egyik előfizetésemen már több, mint 500 pontom van, de még mindig nem értem el az arany szintet? Az előfizetésem több, mint fél éve megvan. Hűséget nem vállaltam amikor beléptem.

(#28946) dedike válasza t-bali3 (#28945) üzenetére


dedike
(addikt)

Leghamarabb a 8. hónapban lehetsz arany szintű.
Társkártyás előfizetésed van.

(#28944) Sundin13:

Ezzel mit akartál szemléltetni? ;]

[ Szerkesztve ]

Jó szerencsét!

(#28947) Sundin13


Sundin13
(csendes tag)

Csak azt, hogy lassan majdnem megéri átballagni Ausztriába vagy bármely környező országba, és EU roaminggal használni a telefont :D Nagyon kitömjük az itteni szolgáltatók zsebét... szörnyű ezt látni :N

(#28948) dedike válasza Sundin13 (#28947) üzenetére


dedike
(addikt)

Valóban eléggé a lista végén vagyunk, ha nem a végén...

Jó szerencsét!

(#28949) Sundin13


Sundin13
(csendes tag)

Jó lenne megtudni, hogy mi indokolja azt, hogy ilyen magasan tartják az új készülékek árait... És még a kisebb díjcsomagoknál is sok ezres különbségek vannak...

(#28950) t-bali3 válasza dedike (#28946) üzenetére


t-bali3
(senior tag)

:R

Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.