Hirdetés

2020. január 23., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-11-27 17:56:13

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobil szolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#27251) kali válasza sarkanyolo2 (#27249) üzenetére


kali
(legenda)

vagy nem...
kell hozzá hiba, és nem elég csak mondani, reprodukálni kell, illetve ami még fontos; meghibásodás kell, hogy a rendeltetésszerű használatot akadályozza, tehát egy szépséghiba kevés!

Slyer; próbáld meg, nincs veszíteni valód.
szervizes üzletbe vidd, és teszteljék le.

[ Szerkesztve ]

(#27252) 8nemesis8 válasza 1430 (#27243) üzenetére


8nemesis8
(veterán)

Köszi.
Én is így gondoltam, de akkor megvárom, míg aktiválnak, nem akarok belepiszkálni a dologba. Nekem amúgy is ráér.

(#27253) sarkanyolo2 válasza kali (#27251) üzenetére


sarkanyolo2
(senior tag)

Hát én nem tudom, de egy pici hibával is máris cserélik, én úgy tudom, bár te vagy szakértő. :))

Sony XZ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ / LG U620 / Lenovo Z50-70

(#27254) St3ven válasza sarkanyolo2 (#27253) üzenetére


St3ven
(addikt)

Jól írta kali fórumtárs, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerint:

7. § Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat a Ptk. 306. §-a (1) bekezdésének a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

"Ultimate Windows Phone megoldás: factory reset" 😈

(#27255) kali válasza sarkanyolo2 (#27253) üzenetére


kali
(legenda)

nem a szakértőségen múlik, elég elolvasni a vonatkozó (törvényi...stb) szabályozást.

(#27256) sarkanyolo2


sarkanyolo2
(senior tag)

Hát jó! :D

Sony XZ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ / LG U620 / Lenovo Z50-70

(#27257) pethYeti


pethYeti
(addikt)

2011 október elején vásároltam készüléket két év hűségidővel. Új készüléket vehetek a meglévő előfizetés meghosszabbításával így 1,5 év után vagy mindenképpen ki kell várnom a maradék félévet?

(#27258) 8nemesis8 válasza pethYeti (#27257) üzenetére


8nemesis8
(veterán)

Ha jól tudom, arany vagy platinakártya esetén 21-22dik hónaptól lehet már megoldani.
Nekem 1,5 évnél semmit nem engedtek, pedig drága készüléket vettem akkor is és most is, előfizetésem sem olcsó...

(#27259) kali válasza 8nemesis8 (#27258) üzenetére


kali
(legenda)

jól tudod, arannyal vettem korábban a 18 hónap leteltével előrehozottan készüléket többször is, a telefon típusa válogatja az árat, samsung galaxy s2 esetén 6 e ft-al volt drágább, mint a teljes hűség leteltével, viszont az iphone 4s semmivel sem került többe a 18 hónapos vásárlással, mint a hűség leteltével.
valóban változott 21 hónapra, most a webshop is csak a 21 hónap leteltével kínálta fel a lehetőséget, a korábbi 18 hónap ellenében.

(#27260) pethYeti válasza 8nemesis8 (#27258) üzenetére


pethYeti
(addikt)

Köszi! :R

(#27261) MurdR válasza pethYeti (#27257) üzenetére


MurdR
(HARDVERAPRÓD)

2-3 hónapot szoktak elengedni :)

Dell Alienware 13 R3 @1050Ti

(#27262) 8nemesis8 válasza kali (#27259) üzenetére


8nemesis8
(veterán)

Jó tudni, hogy korábban volt ilyen.
Akkor bezzeg ész nélkül kivártam, mondván úgysem engednek.
Most meg mióta többet fizetek oda, ezt kapom :D
De nyilván ez nem személyem ellen van. :)

Szívesen: pethYeti

[ Szerkesztve ]

(#27263) Regiee


Regiee
(aktív tag)

Sziasztok!
Van egy iphone 4-em ami még garanciális és a bekapcsológombja elromlott. Van tapasztalata valakinek hogy mennyi idő alatt csinálják meg? Illetve cseretelefont adnak addig?
Köszönöm!

Iphone 5s IOS 8.3 | OSX 10.10.3

(#27264) 1430 válasza polonic (#27244) üzenetére


1430
(senior tag)

Idézek a leírásunkból: ;)
"Azon Magyar Telekom kedvezmények, amelyek T-Mobile-os irányba adnak kedvezményt, blue mobile irányba is érvényesek. Például Hoppá díjcsomagban ingyenes blue mobile előfizető hívása, és a T-Percek kedvezmény is érvényesül blue mobile irányba."

Slyer
Én még azt is hozzátenném az előttem szólókhoz, hogy iPhone-t helyszínen legfeljebb refurbished (felújított) példányra cserélnek.

[ Szerkesztve ]

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#27265) Vangelis válasza 1430 (#27264) üzenetére


Vangelis
(nagyúr)

Ingyenes 200percig.

Vagy a kék mobil az korlátlan ? ;]

(#27266) 1430 válasza Vangelis (#27265) üzenetére


1430
(senior tag)

Az első Hoppá díjcsomagokban nem volt limitálva a T-Mobile irány, és úgy tudom, a mai napig lehet ilyen Hoppá díjcsomagos T-Home előfizető. :P

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#27267) Vangelis válasza 1430 (#27266) üzenetére


Vangelis
(nagyúr)

GGrrrr.. akkor én későn kértem.

(#27268) dAnky


dAnky
(aktív tag)

Sziasztok! Dolgozik valaki a T-nél értékesítő ként? Szeretnék 1 kis információt kérni hogyan működnek a dolgok illetve hogy az 5 hetes képzésen ami Pesten történik mit oktatnak?

Privátban is jó lesz:)

Nagyon fontos lenne köszönöm!

"Szeretem azt hinni, hogy valami megmarad a halál után... De az is lehet, hogy ez olyan, mint a kikapcsoló gomb. Csak egy kattintás és már itt sem vagy. Lehet, hogy ezért nem akartam soha ki-be kapcsoló gombot tenni az Apple-eszközökre." - Steve Jobs-

(#27269) peugeotmate válasza Regiee (#27263) üzenetére


peugeotmate
(őstag)

Szia,
nagyban függ attól, hogy hova viszed vissza. Sokan ajánlják a Westend-ben található üzletet. Elvileg ott szokott raktáron lenni refurbished iPhone4, így 10 perc alatt máris kaphatsz "új" készüléket a hibás helyett, de változóak a tapasztalatok. Függ a raktárkészletüktől meg attól, hogy a helyszínen produkálható-e a hiba. Továbbá bármelyik nagyobb T-Pont jó választás lehet. Cserekészülék az jár, de azért jóval gyengébb telefont fogsz kapni.

FreshUp

(#27270) kali válasza MurdR (#27261) üzenetére


kali
(legenda)

nem kimondottan szokás kérdése, régebben 6 hónap volt, most 3.

(#27271) func93


func93
(senior tag)

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne hogy érdemes-e 3G-t használni ha nem is nagyon netezek a telefonon. Van valami minőségbeli különbség 3g és 2g között hivasok közbe?

"Nem lehet összekötni a pontokat a jövőt fürkészve, az összefüggések csak utólag visszanézve látszanak." - Steve Jobs

(#27272) Soulfly842 válasza 1430 (#27266) üzenetére


Soulfly842
(őstag)

A régi hoppában(2011 aug előtt kötött akciós hoppá díjcsomag) is volt limit csak ott ugyanúgy 5000 perc volt, mint vezetékes irányba, ill. a hívások 60. percéig volt ingyenes utánna új hívást kellett indítani (a régi palettában volt korlátlan). :) Az újban 200 perc van, de itt már nincs hatvan perces limit. Azoknak, akik hűségidő nélkül meghagyják a régi hoppát maradhat a díjcsomag, de a hűségidő kedvezményt nem kapják meg egy szolg. esetén 4600 Huf körüli díjat jelent ez, de három esetén kb. 400 Ft-tal olcsóbb.

dAnky,
Ha T-Pontos leszel dobj egy privátot nyugodtan, hátha tudok valami okosat válaszolni. :)

[ Szerkesztve ]

(#27273) Wictor


Wictor
(senior tag)

Üdvözletem! Ha besétálok egy használtan vásárolt, T-Mobilos készülékkel valamelyik T-Pontba és az előéletéről kérdezek, annyit meg tudnak mondani, hogy tehermentes-e, vagy körberöhögnek miatta?

(#27274) club1 válasza func93 (#27271) üzenetére


club1
(veterán)

Jelentős minőségbeli különbség van a két generáció között. Cserébe a 3g-s hívások - különböző okok miatt - egy kicsit gyakrabban szakadnak meg.

(#27275) malisonX


malisonX
(aktív tag)

Sziasztok!
Lájk előfizetésem kb. 1 hét múlva lejár, múlt hét pénteken ezért be is mentem egy T-Mobile boltba felmutatni a diákomat, hogy használhassam újabb 2 évre. Az ügyintéző hölgynek gőze nem volt, hogy hogy kell meghosszabbítani az előfizetésemet, így a kollegáját hívta segítségül, aki azt állította hogy sikeresen megújította újabb 2 évre. Semmilyen papíromat nem kérték el, még a diákomat sem. Ma jött egy SMS a központból, hogy menjek be felmutatni a diákot. Ezt automatikusan kiküldik azoknak is, akik közben már hosszabbítottak? Vagy elképzelhető, hogy közös erővel sem sikerült elintézniük az ügyet? Esetleg utána tudna valaki nézni, ha mondok egy telefonszámot? Nagyon köszönöm!

(#27276) 1430 válasza malisonX (#27275) üzenetére


1430
(senior tag)

A hívószámon van egy olyan szolgáltatási elem, mely biztosítja a díjcsomag kiváltását a Like-ból. Ha bemutatod a diákot, akkor gyakorlatilag ezt a szolgáltatást újraaktiválják, így újraindul a 2 év. Telefonálj be (de ne szombaton), és ellenőrzik, hogy milyen dátum látható ennél a szolgáltatásnál.

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#27277) LallerHUN


LallerHUN
(tag)

Sziasztok!

Van egy htc one V készülékem melyet tavaly szeptemberbe vásároltam a T-mobile-ba. Mostanában előjött egy olyan problémája, hogy a kijelző magától lépked, sms írás közben önkényesen írogat olyan karaktereket amire én rá se nyomtam, szóval úgy néz ki a telefon mintha az érintő kijelző beragadna bizonyos helyeken és magától érzékelne.... ezt a problémát általában egy képernyő lezár és felold meg szokta oldani rövid időre....
Már kétszer visszavittem a telefont szervizbe, mivel garanciás, mind a kétszer elmondtam mi a panaszom és eddig zsinórba 5 hétig nem tudtam használni a telefont mert folyamatosan a szervizbe volt és először szoftvert frissítettek, majd ROM-ot frissítettek. Persze ezek sem oldották meg a problémát, azon már nem is idegesítettem magam, hogy cseretelefont egyszer sem tudtak adni, hiába mondtam, hogy máshogy pedig nem tudnék telefonálni...... Most visszakaptam de hétfőn megint viszem vissza a telefont hogy most már igazán meg kéne csinálniuk, mert ez nem állapot!! :W :W

A hibáról itt egy video:
[link]

Az egyik kérdésem az lenne, hogy hivatkozhatok-e a videóra, mint hiba bizonyításra, mert nem mindig jön elő magától ez a hiba, szóval amilyen pechem van tuti, hogy a szervizes ember előtt fog jól működni a telefonom.....

A másik kérdésem az lenne, hogy ha ilyen hosszú ideig képtelen vagyok használni az előfizetésemet, akkor van-e valami lehetőségem egyéb kárpótlásra, vagy örüljek, hogy egyáltalán valaha is meg fogják csinálni a telefont?

(#27278) Drughi


Drughi
(őstag)

Üdv,

Olyan kérdésem lenne, hogy fekete listán voltam, egy hátralék miatt, ami törlesztve lett azóta és most szeretnék váltani szolgáltatót, vissza a T-re (telenorról)
Felhívtam a T-s ügyfélszolgálatot, ahol mondták, hogy látják, hogy a törlesztés megvolt, mikor kérdeztem, hogy tudok e vásárolni előfizetést és így akciós készüléket azt mondták lehetséges, de 40.000Ft "kauciót" kell letennem az asztalra, melyből később vonják le majd az előfizetés díját.

Ez valóban így működik?

Tehát, ha kinézek a honlapjukon egy telefont részletre (max havi 4000ft) és mellé egy előfizetést (szintén max havi 4000) akkor ugyanúgy megvehetem azt mint bárki más, csak plusszban kell még letennem a 40 rugót?

vagy van még más buktató is?

MÁS: Faterom szintén T-s, de jelenleg ő még hűség alatt van, viszont ajánlottak neki valami társkártyát.
Azzal lehetséges telefont vásárolni ilyen kedvezményekkel?

[ Szerkesztve ]

"Eeny, meeny, miny, moe"

(#27279) MurdR válasza Drughi (#27278) üzenetére


MurdR
(HARDVERAPRÓD)

Ez sajnos így működik, jogos a kaukció.

Faterod hozzon ki inkább még egy előfizut. Társkártyához is vehetsz telefont részletre.

[ Szerkesztve ]

Dell Alienware 13 R3 @1050Ti

(#27280) Drughi válasza MurdR (#27279) üzenetére


Drughi
(őstag)

2 előfizu 1 név alatt? Hát nem is tudom..

Társkártya mehet gondolom az ő nevére, de ugyanúgy 0%THM-re lehet megvenni és ugyanolyan kondíciókkal, mintha egy új előfizetést kötnénk?

"Eeny, meeny, miny, moe"

(#27281) MurdR válasza Drughi (#27280) üzenetére


MurdR
(HARDVERAPRÓD)

Miért ne lehetne? Apósomén 5 van, haver meg most hozott ki mégegyet egy S3ltvevel.

Dell Alienware 13 R3 @1050Ti

(#27282) Vangelis válasza Drughi (#27280) üzenetére


Vangelis
(nagyúr)

Én 3 at kötöttem egy év alatt . 2-őt részlettel!

(#27283) jenei1994


jenei1994
(őstag)

Sziasztok!

Tegnap vettem észre sony xperia J készülékemen ,hogy a telefonak a kijelzője amire van ragasztva szélen a fekete festék vagy ragasztó nem tudom mi a bal oldalon kijelző szélén nincsen csak a fém rész látszik. 2 hónapos készülék.

Kép róla [link] piros vonallal jelöltem amire gondolok.

Garanciába ezt cseréli vajon a T-mobile?

[ Szerkesztve ]

(#27284) MurdR válasza jenei1994 (#27283) üzenetére


MurdR
(HARDVERAPRÓD)

Na ezt most nem teljesen értem. Kicsit közelebbi képet rakj fel mert nem látszik mi nincs lefestve.

[ Szerkesztve ]

Dell Alienware 13 R3 @1050Ti

(#27285) jenei1994 válasza MurdR (#27284) üzenetére


jenei1994
(őstag)

bal oldalt magára a telefonra amire rá van téve a kijelző.A kijelző alatt jobb szélen látszik a fém rész fekete festék vagy ragasztó nem tudom mi ki van kopva.

Közelebbi kép: [link]

[ Szerkesztve ]

(#27286) MurdR válasza jenei1994 (#27285) üzenetére


MurdR
(HARDVERAPRÓD)

Aha.. hát egy próbát megér, de szerintem nem foglalkoznak vele, esélyes hogy 2hetet rajtaülnek ha beküldöd gariztatni és u.úgy kapod vissza..

Dell Alienware 13 R3 @1050Ti

(#27287) jenei1994 válasza MurdR (#27286) üzenetére


jenei1994
(őstag)

Értem köszönöm! :R

(#27288) kali válasza MurdR (#27286) üzenetére


kali
(legenda)

érted úgy, hogy a gyártói szerviz ül majd rajta?

[ Szerkesztve ]

(#27289) MurdR válasza kali (#27288) üzenetére


MurdR
(HARDVERAPRÓD)

Igen. Ha beviszi szolgáltatóhoz, akkor elküldik szervízbe, és majd valamikor bekerül a szervízhez is, akik lehet hogy nem is foglalkoznak vele. Mondjuk nem tudom hogy a sonynak van e kimondott szervize ahol helyben meg tudják e mondani, hogy lesz e belőle valami.. fel kéne hívni őket.

Dell Alienware 13 R3 @1050Ti

(#27290) kali válasza MurdR (#27289) üzenetére


kali
(legenda)

azért kérdeztem, mert a korábbi hozzászólásodból úgy jött le, hogy a szolgáltató ül majd rajta, pedig - ahogy írod is utólag - nem a szolgáltató fog dönteni/szervizelni, hanem a gyártói - szerződéses - központi szerviz. amennyiben átcsúszik a hiba a szolgáltatón...

[ Szerkesztve ]

(#27291) MurdR válasza kali (#27290) üzenetére


MurdR
(HARDVERAPRÓD)

Dehogy is, rosszul értelmeztél, nem a szolgáltatón múlik természetesen :)

Dell Alienware 13 R3 @1050Ti

(#27292) mester0077


mester0077
(csendes tag)

Nekem egy Alcatel OT-995 van nagyon ramatyul nézki az az igazság hogy nem vigyáztam rá és azt akarom hogy a T-mobilnál kicseréljék egy új készülékre ami karcmentes hogy ez lehetséges ez vagy mit csináljak ez a telefon előfizetéses havi 500ft biztosítást fizetek rá...Válaszokat előre is köszönöm..

CPU:AMD FX 4100 3.6ghz ALAPLAP:Asus M5A78L-MLX Ram:2x2 GB DDR III 1333mhz VGA:MSI 560GTX 1GB GDDR5 Winchester: WD 1 TB TÁP:Chieftech 550W

(#27293) MurdR válasza mester0077 (#27292) üzenetére


MurdR
(HARDVERAPRÓD)

Egy mostani tapasztalat: havernak SGSPlus leesett, kipattant a sarka, van biztosítása, de semmit nem akarnak vele csinálni.
Azért az a havi 500huf nem azt jelenti ha legatyásítod a telefont akkor kicserélik, hanem egy kibővített garancia. Szerintem előbb foglalkoznának vele, ha átmész rajta egy autóval :D

Dell Alienware 13 R3 @1050Ti

(#27294) Soulfly842


Soulfly842
(őstag)

Ezek csak esztétikai hibák és nem akadályozzák a készülék rendeltetésszerű használatát... :)

(#27295) mester0077 válasza Soulfly842 (#27294) üzenetére


mester0077
(csendes tag)

Értem ésha beáztatom megadja magát a készülék?

CPU:AMD FX 4100 3.6ghz ALAPLAP:Asus M5A78L-MLX Ram:2x2 GB DDR III 1333mhz VGA:MSI 560GTX 1GB GDDR5 Winchester: WD 1 TB TÁP:Chieftech 550W

(#27296) mester0077 válasza mester0077 (#27295) üzenetére


mester0077
(csendes tag)

Megha Átmegyek teszem fel egy autóval rajta akkor semmi illetéket nemkell fizetnem hogy a telefont kicseréljék?

CPU:AMD FX 4100 3.6ghz ALAPLAP:Asus M5A78L-MLX Ram:2x2 GB DDR III 1333mhz VGA:MSI 560GTX 1GB GDDR5 Winchester: WD 1 TB TÁP:Chieftech 550W

(#27297) hokins válasza mester0077 (#27296) üzenetére


hokins
(addikt)

Valamennyit biztos kell fizetned +ba

(#27298) kali válasza mester0077 (#27296) üzenetére


kali
(legenda)

tényleg komolyan kérdezed ezek, így nyilvánosan? :U
arról nem is beszéve, hogy több t-s illetékes is jelen van...
legközelebb vigyázol rá jobban, nem pedig jogsértés útján kellene helyrehozni azt, amit elcsesztél!
az ilyen dolgok miatt nem csoda, ha azt az esetet is hatszor vizsgálja a szolgáltató, ahol tényleg jogos lenne a csere, illetve emiatt szigorítottak már a szabályozáson, meg drágultak a díjak!

[ Szerkesztve ]

(#27299) blueye válasza mester0077 (#27292) üzenetére


blueye
(addikt)

Ezt olvasd el! A biztosítást nem csalásra találták ki. Egyben biztos lehetsz, a biztosító okosabb, mint te.

[ Szerkesztve ]

I feel good!

(#27300) mester0077 válasza blueye (#27299) üzenetére


mester0077
(csendes tag)

Persze vágom csak érdeklődtem..hogy hogy működik ez a dolog

CPU:AMD FX 4100 3.6ghz ALAPLAP:Asus M5A78L-MLX Ram:2x2 GB DDR III 1333mhz VGA:MSI 560GTX 1GB GDDR5 Winchester: WD 1 TB TÁP:Chieftech 550W

Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.