Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#28151) pepe091 válasza qamu74 (#28148) üzenetére


pepe091
MODERÁTOR

Hívd a 1430-at, és feloldják.

(#28150) szalai91

Nem. Ilyen korán semmiképp. Max veszel még egy előfizetést.

[ Szerkesztve ]

(#28152) szalai91 válasza pepe091 (#28151) üzenetére


szalai91
csendes tag

és csak telefont nem vehetek részletfizetésre?

(#28153) Vangelis válasza F.B.I. (#28149) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Be kell lépni my t-mobilbaba és utána a webshop. Aztán meg lehet adni, hogy új vagy meglévő előfizura kéred.

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#28154) pepe091 válasza szalai91 (#28152) üzenetére


pepe091
MODERÁTOR

Nagyobb díjcsomagra válthatnál a hűség lejárta előtt, de készüléket nem tudsz venni hozzá, sehogy. Max listaáron kihozod, vagy dominóban.

Kiemeltségi szinttel a hűség 21.hónapjától lehet újra hosszabbítani + készüléket kihozni, akár részletre is.

(#28155) szalai91 válasza pepe091 (#28154) üzenetére


szalai91
csendes tag

köszi a választ még egy olyan kérdésem lenne hogy veszek valahol egy telefont amibe micro sim kell de nekem sima sim kártyám van akkor azt ingyen kicserélik vagy fizetni kell érte
ja és előfizus a kártya...

(#28156) F.B.I. válasza Vangelis (#28153) üzenetére


F.B.I.
veterán

Kösz! :R

Senki nem képes mindenre, de mindenki képes valamire! Segítő válaszokat köszönöm!

(#28157) qamu74 válasza pepe091 (#28151) üzenetére


qamu74
őstag

Hívtam ,de valami kódot kért a pics@!
Ez a meg egy gsm boltban vett sim kártya, semmilyen kód nincs csak a pin,pukk vagy mi.
Sebaj, elcsenem az asszony telenoros mobilját ;] majd arról megy az emelt díjas sms!

(#28158) pepe091 válasza szalai91 (#28155) üzenetére


pepe091
MODERÁTOR

Ügyintézője válogatja, hivatalosan, ha nem náluk veszed a készüléket akkor 4500 Ft-ba kerül, de a legtöbb esetben ingyen kicserélik hibás kártyára hivatkozva.

(#28159) Otisz válasza 1430 (#28131) üzenetére


Otisz
őstag

Volt szolgáltatás megrendelésem a T-től az utolsó hónapban, és azért lett ennyi. Az összeg most nem releváns, mert egyáltalán nem szokott ennyi lenni (most így jött ki a lépés), és csak arról az egy számról van most szó, másról nem.
A kérdés csak az, ha az előfizetéshez rendelek a T-től plusz szolgáltatást (legyen szó netről, vagy akármi másról), akkor az nem számít bele a pontok számításába? Mert én úgy tudtam, hogy igen.
Amennyiben beleszámít, akkor kevés az az 55pont, ha meg nem, akkor értem, csak éppenséggel eléggé érdekes.

(OO[IIII][IIII]OO)

(#28160) dedike válasza Otisz (#28159) üzenetére


dedike
addikt

Na azaz, ami nem számít bele. :(

Semmi olyanért nem ad pontot a program, aminél a T szerepel, hálón belüli hívós, emelt díjas, meg mobilegyenlegből fizetős szolgáltatások nem játszanak.

Jó szerencsét!

(#28161) 1430 válasza vgyuri (#28139) üzenetére


1430
senior tag

Hűűű... Ne sértődj meg, de szerintem ne is gyere a Telekomhoz. ;] Na jó, csak vicceltem, gyere nyugodtan, nem te leszel az első (és nyilván nem is az utolsó) "szőrözős" ügyfél.
Először is: Ha veszel egy Domino SIM-et, azon KEZDŐ EGYENLEG van, és nem feltöltött egyenleg. Ha bankkártyával is fizetted a rendelést, akkor sem a feltöltésért fizettél, hanem egy Domino SIM csomagért. Részemről ennyit tudtam az ügyben segíteni.
Másrészt a számcsere jelenleg technikailag nem létezik a Domino rendszerben. Ennek fejlesztési költsége saccra azt mondanám, hogy 10 és 50 millió Ft között lehet. Mivel ez nem egy állami cég, itt meggondolnak egy ilyen fejlesztést, ha évente kb. 2x vennék igénybe. ;)

Mr. Teddy
A jóváhagyás előtt szerepelni fog az üzenetben, hogy milyen egyenlegből fogod kifizetni a díjat (kivéve parkolás, mert ott egyből a sikeres/sikertelen vásárlás üzenet megy le), tehát ha ezt az üzenetet jóváhagyod, akkor e szerint fogsz fizetni, és ezen utólag már az ügyfélszolgálat sem tud változtatni.

davidcsaba93
Egy teszt számon kipróbáltam, és Telenor számot nem engedett bekapcsolni, viszont blue mobile-os számom nincs, amit ki tudtam volna próbálni... Ha nincs más extrád, ez úgyis díjmentes, egyébként meg cseréld le másik számra, mert ha nem fog érvényesülni a számlában, az lesz rá a válasz, hogy a díjszabás értelmében ez így van rendben...

pepe091
Nem feltétlen értem az írásod. Azt állítod, hogy a Like kedvenc számaid között van blue mobile-os, és a számlában is érvényesül a kedvezmény? Vagy csak azt hiszed, hogy érvényesül a kedvezmény? (mert a havidíj lebeszélhetőség blue mobile-ra is érvényesül)

F.B.I.
Az új előfizetésnél nem fogod tudni kiválasztani a speciális díjcsomagot, illetve a számhordozás ma csak személyesen megy. Az új előfizetésnél be kell mutatni azokat a papírokat, amit a mostani előfizetésed vásárlásakor is kellett.

qamu74
Tehát van egy olyan SIM, ami még csak nem is a neveden van, hanem egy GSM boltos vette a Tesco-ban egy 3000 Ft-os telefonnal, majd a telefont eladta 5000-ért külföldön (Ukrajna) és a 600 Ft lebeszélhetőségű SIM-et a nevére aktiváltatta, hogy be tudja mutatni neked (mikor eladja), hogy működik és ezt te is kb. 5000 Ft-ért vetted. Aztán most ezzel a például F. Tamás nevén lévő hívószámon való elérhetőséggel akarsz kereskedni az Aprón... No ezért nem vásárolok ilyen apróhirdetésekből. ;]
Azért a hívószámot kérdezd le a tudakozóból, hátha nem lett beállítva a titkosítás.

Otisz
A szolgáltatások díja (pl. net csomag) beleszámít a nettó 500 Ft / 10 pontos történetbe, de például a Domino egyenleg töltés, a mobil vásárlás, emeltdíjas forgalom, adományvonal, stb. utáni forgalom már nem. Ezért kérdeztem, hogy mitől ugrott meg így a számla, mert ha az 55 pontból azt mondom, hogy kb. 40-45-öt kaphattál a számla alapján, az még mindig csak a havi fix díjak körüli összeg, így feltételezem, hogy olyan volt a többi forgalmad, ami nem jár pontgyűjtéssel. És innentől kezdve ezt már személyre szabottan kellene megbeszélned az ügyfélszolgálattal.
Apropó a 16 ezres számla a 05.01-ei keltezésű? És az 55 pont a május 10-e utáni pontszám? Mert minden hónap 10-e tájt értékeli ki a rendszer az előző havi forgalmat.

dedike
A hálón belüli hívás is beleszámít a számlarészbe, csak a fogadott hívások utáni pontszámok kalkulálásába nem. ;)

[ Szerkesztve ]

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#28162) dedike válasza 1430 (#28161) üzenetére


dedike
addikt

Arra gondoltam én is csak ilyen korán még nem tudok érthetően fogalmazni... (igaz máskor sem ...) :B :R

Jó szerencsét!

(#28163) Daffni2 válasza qamu74 (#28157) üzenetére


Daffni2
addikt

Hívtam ,de valami kódot kért a pics@!

Gratulálok, remélem örülnél, ha a kedves feleségedet-barátnődet-gyerekedet így említené vami f@sz, aki képtelen megérteni alapvető dolgot.

Jól is néznénk ki, ha bárki kód nélkül módosítgathatná az előfizetések opcióit.

"Aki ad,az nyer"

(#28164) szőröscica


szőröscica
addikt

Hello!

Nem az en nevemen van az elofizetes, hanem egy gyori ismerosomen (en miskolci vagyok). Kellene egy nano sim, mert iphone 5-re valtok. Fuggetlenul veszem. A kerdes, hogyha en bemegyek kicserelik-e nekem, vagy elhajtanak a fenebe, hogy inteztessem el a gyori baratommal.

(#28165) kali válasza szőröscica (#28164) üzenetére


kali
legenda

szia,

nem valószínű, hogy intézik neked, hiszen nem te vagy az előfizető.

(#28166) Mr. Teddy válasza 1430 (#28161) üzenetére


Mr. Teddy
őstag

Értem, sajnos ez szomorú hír.
Akkor más, hol tudom beállítani, hogy ezentúl mindent lehetőleg a KAP pontokból vonjon vásárláskor a t-mobil? My T-mobilban keresgéltem ilyesmit, de hiába, elsőre nem találtam. Az érdekes, hogy másik telefonszámról simán tudok vásárolni, holott annál semmit nem állítottam át.

(#28167) dedike válasza Mr. Teddy (#28166) üzenetére


dedike
addikt

Szerintem ezen az oldalon.

Jó szerencsét!

(#28168) Nescafé


Nescafé
őstag

Sziasztok
kérdésem 2013.11.28-án lejár a hűségem mozaik xs.
De ha én most átlépek másik csomagba mondjuk feljebb,akkor ujbol kezdődik az egész,vagy ugyan úgy 11.28-án lejár.?
Köszönöm

 iPhone 15 Pro

(#28169) kali válasza Nescafé (#28168) üzenetére


kali
legenda

szia,

amennyiben csak a díjcsomag módosítása történik meg, tehát nem írsz alá hűséget a magasabb díjcsomagra, úgy marad a jelenlegi lejárati időpont.

(#28170) dedike válasza Nescafé (#28168) üzenetére


dedike
addikt

Ha csak szimplán díjcsomagot váltasz, akkor ugyan úgy lejár az adott időpontban.

Jó szerencsét!

(#28171) Nescafé


Nescafé
őstag

Annyi lenne hogy mozaik xs ről mozaik s- re.

 iPhone 15 Pro

(#28172) Otisz válasza 1430 (#28161) üzenetére


Otisz
őstag

Köszönöm a választ. A megrendelt plusz szolgáltatás egy net csomag volt. A számla amiről beszélek, az a 05.01-ei keltezésű, a számított pont pedig a 05.10-ei állás alapján a rendszer által számított.

(OO[IIII][IIII]OO)

(#28173) Mr. Teddy válasza dedike (#28167) üzenetére


Mr. Teddy
őstag

Értem. Ez úton gratulálok a T-Mobilnak, mivel belépésnél a jó szám-jelszó kombinációra ezt írja: "Egyéb CMPS hiba"

(#28174) dedike válasza Mr. Teddy (#28173) üzenetére


dedike
addikt

Érdekes, nekem is azt írja.... :W

Akkor ez így nem oké... :(

[ Szerkesztve ]

Jó szerencsét!

(#28175) djculture válasza Mr. Teddy (#28173) üzenetére


djculture
félisten

Nekem működik. Úgyse néztem mióta átalakították. Vannak érdekességek. Meglehet változtatni a vásárlásra használható egyenleget is az m-com egyenlegről a dominó egyenlegre. Meg van vásárlási kód is eddig én ilyet se láttam.

[ Szerkesztve ]

(#28176) djculture válasza djculture (#28175) üzenetére


djculture
félisten

Aha már felvilágosítottak hogy ez eddig is megvolt csak én nem láttam:)

(#28177) F.B.I. válasza 1430 (#28161) üzenetére


F.B.I.
veterán

Kösz a választ! :R
Megoldódott a problémám, nagy köszönet ezért Bártfay Zsolt ügyintézőnek, aki igen korrekt, gyors és pontos segítséget nyújtott a telefonos ügyintézésben (ha olvasna a fórumon :DDD ).

Senki nem képes mindenre, de mindenki képes valamire! Segítő válaszokat köszönöm!

(#28178) blueye válasza Mr. Teddy (#28173) üzenetére


blueye
veterán

Előfizetéssel nekem is ezt írja.

(#28179) perfegor17


perfegor17
senior tag

Sziasztok olyan problémám lenne hogy van egy Alcatel OT-995-öm amivel hívásindításkor ez a szöveg fogad hogy " feltételhez kötött hívásátirányítás aktiválva van ". Fogadni tudok de indítani nem.

(#28180) raziel01 válasza perfegor17 (#28179) üzenetére


raziel01
veterán

(#28181) perfegor17 válasza raziel01 (#28180) üzenetére


perfegor17
senior tag

Igen ezt olvastam én is.Ez kártya baj?

(#28183) perfegor17 válasza #40993792 (#28182) üzenetére


perfegor17
senior tag

De az az érdekes hogy a mobil net megy meg fogadni tudok csak kimenő nincs.

(#28184) raziel01 válasza perfegor17 (#28183) üzenetére


raziel01
veterán

Még véletlenül se írd le, hogy régen működött vagy vadiúj a kártya.

(#28185) perfegor17 válasza raziel01 (#28184) üzenetére


perfegor17
senior tag

Nem új kártya eddig működött csak most kezdett el szórakozni.
Ez lehet telefon hiba vagy csak szolgáltató?
2-3 éves.

[ Szerkesztve ]

(#28186) edem96


edem96
senior tag

Helló!
Nem lehet tudni, hogy kb. mikor lesznek kaphatóak az új Alcák a T-nél? :F :R

Az áram alatt lévő kábel ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt, csak más a fogása. {NOKIA Lumia 630 Dual Sim Bright Green}

(#28187) pepe091 válasza 1430 (#28161) üzenetére


pepe091
MODERÁTOR

Egy picit/nagyon félreértettél.
Azt írtam a kollégának, hogy mivel nálam a Like-nál is lehet számokat megadni, amiknek meg kell feleljenek a T-mobile-os feltételnek, így nálam pont kibukott egy szám ami ugyan 30-as volt, de áthorozták, így egyből kiírta, hogy nem felel meg. Ezért mondtam, ha a blue-nál nem írta ezt ki, akkor nagy valószínűséggel elfogadta T-sként a rendszer.

(#28188) #43960832


#43960832
törölt tag

Sziasztok! Új előfizetéses kártyámat hogyan tudom aktiválni? Mi kell hozzá? Céges a telefon.

(#28189) club1 válasza #43960832 (#28188) üzenetére


club1
veterán

A kiadástól számított 72 órán belül aktiválni szokták a céges kártyákat. Ha utána sem működik (a telefont időnként ki- és vissza kell kapcsolni), akkor a céges kapcsolattartódat keresd.

(#28190) dJ Peer


dJ Peer
aktív tag

Sziasztok!

Van bármiféle hűségidő ezeknél a csomagoknál? Tehát, előfizetek és akár le is mondhatom két hónap után?
Nincs semmiféle hátulütő?
Köszi!

[ Szerkesztve ]

(#28191) kali válasza dJ Peer (#28190) üzenetére


kali
legenda

szia,

ahogy írják is, hűségnyilatkozat nélkül is aktiválható, akár le is mondhatod 2 hónap után, semmi hátulütője nincs.

(#28192) mzoli9292


mzoli9292
csendes tag

Üdv, a jelenlegi családbarát kedvezményt szeretném módosítani az elfőfizetéses fő telefonról, jelenleg 3 telefonszám van bent a családbarát kedvezményben, egy 4. számot szeretnék aktiváltatni (Dominos számot) ezt a kétszer 1000 Ft nekem fogják számlázni, ezzel tisztában vagyok, de mi a teendőm, hogy ezt a 4. telefonszámot betegyem a családbarát kedvezménybe? egy pontos leírást megköszönnék, és mire van szükség hozzá, előre is köszönöm a segítséget.

(#28193) kali válasza mzoli9292 (#28192) üzenetére


kali
legenda

szia,

felhívod a telefonos ügyfélszolgálatot (1430), és a szükséges beazonosítást (a előfietéses telefonhoz tartozó jelszóra lesz szükség) követően aktiválják neked.
1067 ft lesz havonta, amely költséget nem a domino visel majd, hanem a bevonást végző előfizetés.

[ Szerkesztve ]

(#28194) mzoli9292 válasza kali (#28193) üzenetére


mzoli9292
csendes tag

Köszi a gyors választ, akkor csak az előfizus főtelefon jelszava kell?! illetve a 1430-on az ügyintézőt kérem a 0-ás gombal? vagy önkiszolgálóban is meglehet oldani? milyen gombnyomások után? köszönöm a választ.

(#28195) kali válasza mzoli9292 (#28194) üzenetére


kali
legenda

igen, amelyik előfizetés terhére bevonásra kerül a dimonos szám.
az ügyintéző jelentkezése kiemeltségi szint függvénye is, így nem működik mindenhol a "0" gomb, de valahol csak sikerülni fog.
jut eszembe, a bevonandó domino jelszavát is kérhetik, nem feltétlenül vonják be csak úgy - nem mondom, hogy nem volt még rá példa, de na...
a may t-mobile felületén nem látok direkt lehetőséget a bevonásra, üzletben és telefonos ügyfélszolgálaton megoldják.

[ Szerkesztve ]

(#28196) Csapi007


Csapi007
veterán

Hy
Domino Surf esetén neten hol lehet látni memnyit forgalmaztam eddig? Egyenleg és forgalom menüpontban, ahol eddig írta a sima netcsomagom most nincs semmi.

"Csak úgy mondom"

(#28197) Cilindrik


Cilindrik
aktív tag

Sziasztok

Olyan kérdésem lenne hogy ipad garamciális szervizelése (pixelhiba) hogy gyorsabb?
1. T szervízben leadom?
2. valamelyik hazai apr szervízben leadom?

köszi

(#28198) aicon válasza Csapi007 (#28196) üzenetére


aicon
senior tag

Erre én is kíváncsi lennék.

======== Sim kártyás routerek olcsón ======== https://hardverapro.hu/tag/aicon#aprohirdetesei

(#28199) mzoli9292 válasza kali (#28195) üzenetére


mzoli9292
csendes tag

Még egy kérdésem lenne engedelmeddel, kéri az ügyintéző a Dominos telefon jelszavát, vagyis, hogy egyett hozzon létre a 1777-es számon, ezt hogy lehet megtenni? mert 1777 / 2-3-5-1 es gombokat mondott az ügyintéző de ez nem ad jelszót, köszönöm a segítséget.

(#28200) kali válasza mzoli9292 (#28199) üzenetére


kali
legenda

én a my t-mobile felületén csináltam legutóbb is; my t-mobile ügyintézés -> nem tudom a jelszavam -> domino előfizető vagyok...stb.
először kapsz egy ideiglenest, azzal pedig elkészíted a végleges jelszót.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.