Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ReFleXx

    addikt

    Mai tekerés egy szerencsétlenség sorozat volt. Annyi mindenre kell figyelni indulás előtt , hogy az esetek 50%ban valami mindig otthon marad. Írnom kellene egy checklistát és kiragasztani a bejárati ajtóra. Most az első lámpát sikerült otthon hagyni, illetve nem néztem meg hogy a Karoo hany%-on van és mindössze 18%on volt.

    Hazafelé jövet jól rám sötétedett az utolsó 4 kilométeren lemerült a Karoo , illetve ugyanebben a pillanatban sikerült belemennem egy kátyúba egy tök sötét szakaszon.
    Ennek eredményeként lett egy defektem hátul, kicsipte a felni pereme.

    Két opcio volt 35 perc séta vagy nekiállok belsőt cserélni. Elkezdtem a cserét de az elején eszembe jutott, hogy nincs nálam pumpa -» abort mission.
    Benzinkut 1-2 kilométerre, tök ellentétes irányba visszafelé. Ha oda is sétálok nem biztos hogy a prestás belsőt ott feltudom fújni.
    Rénéztem a térképre, 100 méterre van egy ilyen köztéri bringaszerelő állomás, oda sétálok minden van, de a pumpát már levandálkodták a helyéről.
    Semmi gond jó 1 kilóméterre útba hazafelé van egy másik, odasétáltam, pumpa már ott sem volt csak a helye, jó egy kilóméterre volt az utolsó, ott volt pumpa, de ugy voltam vele innen már csak 10 perc séta és otthon vagyok, akkor nem kinlódok vele az utcan.

    Itthon találtam egy horpadást a felni [link] peremen, azt sikerült 95%-osra visszahajlitani, majd beraktam egy TPU belsőt a lyukas helyett.

    Olyan szempontból sikeres volt a nap, hogy nem a lehető legmesszebb kaptam defektet :D illetve sikerült pár dolgot tanulnom.
    1. ne hagyjam otthon a kurva lámpát mert defekt lehet belőle.
    2. ha pumpát nem is cipelek, érdemes lenne legalább egy CO patront magammal vinni
    3. A checklista sem hülyeség
    4. Ezt leszámítva eddig nem volt gond a TPU belsővel, a sima belsőt is ugyanugy kicsipte volna ez a felütés...

    2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés