Hirdetés
- 5¼ floppy meghajtó izzítás 30 év pihi után
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mindent a StreamSharkról!
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- MárkaLánc
- Szólánc.
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Mivel jobb dolgom úgysem akadt és ez a váltás/váltófül mizéria az új 11+ sebességes kerékpároknál egyre aktuálisabb, készítettem egy fotokollázst arról ahogy én szoktam helyre húzni a meggörbült, megcsavarodott váltófület egyszerűen és gyorsan.
1. Láncvonalba váltás fentről nézve ahol tudni kell, hogy a "közepe" a sornak (vagyis 10 sebességnél az 5-6 között valahol, 11 sebességnél a hatodik, 12-nél a 6-7 kötött valahol stb.) korántsem szokott mindig a láncvonal lenni, a láncvonal az mikor szinte, vagy tökéletesen egyenesen fut a lánc a hátsó sor láncvonalban levő kerekéről az elsőre.
1.a. Láncvonal alulról, váltócsavarodás nélkül, vagyis a lánc kábé egyenesen az első tányér felé fut. (vagy a középső felé a 3 közül, vagy bármelyik felé a 2 közül)
2. Ilyen ha egyenes a fül, váltó, minden faxa.
3. Ne tévesszen meg a váltókanál (számomra eddig ismeretlen okokból kitalált) érdekes és megtévesztő íve kifelé (sárga vonal mentén), attól még egyenes lehet a váltó.
3. Ilyen mikor nem láncvonalban van a váltó, tehát nincs oda váltva ahova kell ahhoz, hogy beállíthasd.(direkt váltottam jól fel, látszódjon a keresztbe futó lánc)4. Ilyen mikor csavarodott a váltó és láncvonalban sem egyenesen áll a görgőről/re futó lánc...kedvetekért direkt kézzel megcsavartam a fület szemléltetésképpen, sárga vonal az így kialakult a rossz ív.
4. Így teszem fel az állítós kulcsot közrefogva a váltótartó csavar végét és a fül belső síkját, majd a sárga nyíl irányába helyre húzom a függőlegesből elhajlást (ez a gyakoribb), a piros irányába meg a fül esetleges csavarodását. Míg a piros síkon könnyű dolgom van, hisz a kulcs nyele tökéletes erőkart biztosít, a sárga nyíl jelölte síkon kellhet egy második kulcs, fogó stb.(oda ráfogni ahol pl. a nyíl van) ahhoz, hogy elég erőt tudjunk kifejteni. Óvatosan kell hajlítgatni egy-egy kicsit, majd ellenőrizni, mindig picit túlhajlítani mint kellene mert azért rugalmas az a fül, nem egy ólom ami ott is marad ahova egyszer hajlítod.Vége...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- PayPal
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Opel topik
- Milyen autót vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Külpolitika
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- 5¼ floppy meghajtó izzítás 30 év pihi után
- EA Sports WRC '23
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest