Hirdetés

2024. június 26., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21574) Tüzi válasza ---Lasali--- (#21493) üzenetére

Mint ahogy a modern autók váltóművében, melyekben normál körülmények között SOHA nem kell olajt cserélni, így ezekben sem volna ez létszükséglet.

Ez csacsiság, mert ahol fém-fémmel érintkezik, ott MINDIG kell olajat cserélni, különben egy idő után simám szétolvad az egész... de amúgy fain szerkezet, tetszik. Valami hasonló az a hondás cucc is... Kár, hogy országútiban nem nagyon lesz...
Főleg a mai napom után... lásd lejebb :)

más:
Nagy az én szívem fájdalma... rávilágítottak ma Veszprémben, hogy kb szarrá van kopva a hátsó durace sorom... vele a lánc is... van az a spéci láncmérő izé, na, az lötyögött a láncban :) fuck... Ennek örömére nem akarom szétb.szni az első tányérokat, szóval pihenek (pedig keményen készültem a bakony200-ra)
Szóval van nekem egy szinte 0km-es 10es ultegra sorom, hozzá lánc, minden.
Elvileg a 7700-as agyra fel lehet tenni, viszont a váltókarom csak 9-es :) :W

Szóval a bajom:
Ha valaki tud 6500-6600-as 10sebis fékváltókart eladót (lehetőleg működjön azért :) ) ne tartsa magában az infót, ossza meg velem legyen kedves. Vasárnap szeretnék indulni a bakony200-on, de jelen műszaki állapotban kihagyom...

köszi!

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.