Vannak, akikkel nem lehet jót tenni
Valahol sajnálom az ilyen csapatokat / társaságot.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Vannak, akikkel nem lehet jót tenni
Valahol sajnálom az ilyen csapatokat / társaságot.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Nalam mar gazabb a helyzet. Tobb milliot ajanlottak, hogy be is szallnanak, csak vegyek mar valamit....
FőDudu
Meg meg sem rendeltem.
Kacsaszalag jol birja....
Ezt is ugy elefelejtettem ahogy a tobbi nem eletbevago dolgot.
FőDudu
akkora magassagbol biztos van egy szorasi kepe is
több drón kell ;P
Ennyire ciki már a tizenéves Alfa?
https://www.ferfiakonyhaban.hu
Azt mondjak vegyek egy megbizhato autot.
Ez az elmult 6 evben 1x allt meg, akkor is szerencsem volt, mert a haz elott esett szet a kuplung kinyomo csapagy.
Ehhez kepest nem tudom mi lehetne megbizhatobb.
6 ev alatt 0 meghibasodas az mar kb misztikus kategoria, nem?
FőDudu
Exapósék kérdezték vagy 5 évig anno hogy miért nem veszek már új kocsit az astra helyett.. nekik ez számít, vettek is újat, aztán mégújabbat, hogy bejárjanak az auchanba.. amúgy meg a garázsban áll
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Kívülről egész jó amúgy, főleg ebben a metálnarancs színben, az jól áll neki.
A fehérrel kapcsolatban rossz megérzésem van. A suzukis kereskedő aszondja ezeket 2-3nap alatt elkapkodják. (mindkettő amit kinéztem, azok előző nap kerültek fel)
A fehérnek a kereskedőjét alig bírtam elérni. Kiderül, hogy vasárnap nem dolgozik, hívjam másnap 9 után. Felhívom másnap, beteg, hívjam másnap 9után. Felhívom harmadnap, tökmás ember veszi fel, aszondja nemtudja mivan, az autó még megvan, 3-5 között tudok menni megnézni. Mondom jó, de hol. Mond egy utcanevet, amit a google maps nem talál, és azt mondja, hogy hívjam fel, amikor az utcában vagyok és segít odatalálni.
Sehol nem találtam a kereskedésről semmit, hogy hol lenne, vagy bármi weboldalt, címet, akármit.
Az az autó fél millával olcsóbb mint a hasonló társai és kb 3hét alatt nem vették meg. Gyanús.
4tulajt ír a rendszámos lekérdezés, de csak 1 eredetvizsgát és 1x volt kivonva a forgalomból egy rövid időre, gondolom akkor is kereskedésben állt.
Asszony nem ült még benne De wagonR+-on tanul(t) és az nagyjából bejött neki.
Hát most én is ott tartok mint te. Elment a fékre, futóműre, 300k.
Motorcserés történet kb 300k még.
És kéne lakatolni, fényezni, ott is 2-300k fog kelleni. A rohadások egy része apró, csak sok elemet érint, így gondolom nagy felületet kell fújni. + műszaki.
Úgy, hogy az elmúlt 4évben eddig költöttem rá olyan 250ezret.
Most ebben az állapotban nagyon kevésért tudnám eladni, így minden kidobott pénz, viszont sokat is kell rákölteni. Cserébe meg szeretjük, imádjuk, minden perc vezetés az egy kellemes élmény, pedig nem is csapatok vele. Egyszerűen csak jó vele gurulni, még akár lassan is. A 6henger olyan kiegyensúlyottan jár, hogy tökmás érzést ad.
Szóval evvan
Ja és egy mutyuki márkakereskedésben jobban megbízok, mint egy akármilyen nepperben. Ott van szavatosság, meg mivel szervíz is, értenek hozzá. Egy nepperrel csak a nyűg tud lenni. Érdekes, hogy a hírdetések 99%-a az valamilyen nepper. Magánszemélytől vásárolni kb ritkaságszámba megy, de egy hozzánemértő tulajtól megvenni... kevésbé lennék nyugodt.
Mordort (29es körzet) is lefedték internettel... mik vannak...
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
kuplung az kopo alkatresz
ez olyan kb mint munkatars, aaa, fasznak koltesz annyit egy alfara
ooo, mit is? hatso fektarcsak+betetek csere, azon kivul volt a termosztat meg a olaj+vezeréles, + elso-felso lengokar es stabilizator szilentek, turbocso csere
neki az E36-n 320d meg ket(!!) motorcsere egyiknel eltort a vezermutengely, a masikban elolvadt a dugattyu, adagolocsere (VP44-s sudden death adagolos... megallt a Lagymanyosi hid kozepen az auto es se kep se hang), meg turbo felujitas, kardan csapagy, generator es kormanymu felujitas, vizpumpacsere, huto csere, klimakondenzator + kompresszor csere
kb rohogtem egyet rajta
B5 A4 Avant AFN 1.9TDI, 2 akkumulator csere, generator + adagolo felujitas, a turbo 5-6x volt leszedve es koromlerakodasbol kiganyezva a geometria, mert leragadt ...mindez ~1.5ev alatt
B6 Passat FSI (=JTS), 2.5eve vezerles elkoszont, mert a vizpumpa szethullott vala, hengerfej rotty, most elkezdett szelepes hangja lenni, a kapott arajanlat 420k ra
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Panaszkodtak a lassú internetre? Ott legalább volt vezetékes...
Nálunk még mindig nincs
Ja, pár méter gondolom széltől függően. De még a 20 mm-es is robban, a nagyobbak meg még jobban. Szóval azért darál az rendesen. A nagy tűzsebességgel pedig lehet "locsolni", mint a slaggal. A Phalanx is úgy működik, a célt összehozza a gyakorlatilag kilocsolt sorozattal és amikor metszik egymást, akkor bingó.
Előző 4 év ezek szerint nem volt olyan sok. Bár ott nekem sem ment rá sokkal több a kötelezőkön felül. Meg aztán akármit néz az ember, alapok, folyadékok vezérlés? 300k simán elmegy bármire, de aztán lehet több is.
Amúgy azt sem tudom, 5-sok éve vetted mi pénzért? Pedig megírtad.
", meg mivel szervíz is, értenek hozzá." Ez meg nem biztos.
Erre azert nem vennek merget. Ezek nagyobb telepulesek errefele... mi a helyzet Csevharaszton, Kavan, Kokan?
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Lehet nem vagyok up to date, de nem reg valamilyen bombiket cserelgettel itt sorra, azzal mi van? Vagy azt kellett kacsaszalagozni?
En most vettem egy par eves ceed-et, aztan kesz. Most mar 3 koreai csoda van a flottaban
[ Szerkesztve ]
exTiga
Mielőtt megveszed mindenféleképpen vezesse asszony is, legalább egy ugyanolyan típust. Én is megnézettem asszonnyal a Mondeo-t mielőtt megvettem, igaz amit végül vettünk azt csak elhozáskor látta először.
https://www.ferfiakonyhaban.hu
Vezérlés nem kell, az láncos, örökélet+1nap.
asszem 1.1Milkáért vettem akkor.
márkaszervíz, akkor így mondom. ha ott nem értenek egy suzukihoz, akkor sehol.
Nem fogja vezetni, mert nincs még jogsija. Majd meglátja, amikor hazahozom, aztán kénytelen lesz megszeretni
Ha jól tévedek, akkor 14.5mm felett megmutatták az RPG-t és a többiről csak magolni kellett sok hülye paramétert. Bár lehet ha rendesen megcsinálom amit kell, akkor 25 és felette lévőkkel is képbe kerültem volna. Most ki is szórtam egy csomó anyagot, erre remélem ilyen Wikipédiás időkben nem lesz szükségem. A másik vizsgaanyagra már úgyis megkaptam, hogy egyikőnk sem tanult ilyet. Ja de
a Tamadas a Feher haz ellen cimu filmben apritanak egy ilyennel Washintgon DC-ben a filme eljen a É-Koreai-ak
több drón kell ;P
Itt még kitartok!
nekem nem úgy tűnik, mint ami megállt
Ha minden cegnel megallna az elet ahol a tulaj dontese alapjan vezetot cserelnek, akkor eleg szar lenne a vilag....
Vagy valamirol lemaradtam? Netan vihar a biliben?
nagyjából ez van most körülöttük (július eleji állapot), ma pedig ez.
tl;dr: a kifejezetten nem kormánypárti index tulajdonosa közvetve egy kormánypárti társaság, és most egyre inkább próbálnak beleszólni a működésükbe ésvagy megpróbálják szétverni az egészet, ami nyilván a(z egyébként elég összetertó) szerkesztőségnek nagyon nem tetszik (megértem).
[ Szerkesztve ]
istálló? gazemberség? hupákolás?
nagyon helyes, pörgessék csak a használtpiacot.
istálló? gazemberség? hupákolás?
szerintem azok a céghez bevitt demóautók vagy mik voltak.
istálló? gazemberség? hupákolás?
ezeknek a régi ésvagy nóném szutykoknak még lopottnak se kell lenniük. ha veszel tizenéves egy használt autót, jó eséllyel van benne valami hasonló, amit úgyis kidobsz belőle. még az se kizárt, hogy a bontóból menekítették ki őket.
istálló? gazemberség? hupákolás?
részvétem
istálló? gazemberség? hupákolás?
Jahnoval ilyen nem történhet meg
ha újat venne, kellene a seatja?
istálló? gazemberség? hupákolás?
Majd én is úgy leszek, hogy van benne klíma csak fel kell tölteni Most éppen világít a sárga lámpa, de amúgy semmi baja, 2ezresért biztos kiütik okosba' :-P Milyen nepper nagy mondást kellene még bevetnem? Lehet elég csak a kártörténetet lehúzni és akad vagy 4 abból is. Csupa hasznos alkupozíció
Első tulaj (aki vidéki orvosnő / idős bácsi), vezetett szervízkönyv, kisállat mentes háztartásból, nemdohányzó tulaj, kevés kilométer (korához képest) megkímélt állapot... mi kell még?
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Én tavaly megörököltem édesapám Skoda Fabiáját. 2008-as, 0 hibája volt. Szó szerint. Igaz 24 ezer kilóméter volt benne
Nem volt jól megköszörülve a féltengely az lehetett a baj.
Mármint főtengely
A büszke tulajdonos a kijárási korlátozások miatt döntött úgy, hogy ha máshol nem lehet, akkor saját kertjében teszi próbára a limitált szériás sportkocsiját. Ez utólag nem bizonyult annyira bölcs döntésnek, ugyanis pár kör megtétele után csúnyán felborult az autóval. Az, hogy csak 38 kilométer volt a Miniben, és csak 3000 példányt gyártottak belőle, csak tovább rontja a dolgot.
Na, már csak ezért sem küldöm meg a kocsit a kertben. Meg mert el sem férnek a "kertben", talán daruval beemelve éppen lenne helye, de menni már nem tudna....
Nalam hobbi autonak indult, aztan megszerettem.
Oreg, de nincs baja. Megy, nem egy dizel szar - jo a hangja - normalis zene van benne (teljes Bose rendszer), borules ami nincs se szetulve se kikopva). Kezreall, hut/fut.
Muszakin mindig csont nelkul atment.
amennyit en jarok vele arra pont jo. Felesleges lenne ujabb autot amortizalni.
Max akkor, ha hasznalat aranyosan fizetem. Kezdenek jonni az ilyen konstrukciok, ott mar lehet talalni valamit ami rentabilisebb az uj auto amortizaciojanal.
Szomszeddal beszelgettem 2 napja - naluk van egy Exeo meg egy SDI golf. Az utobbi 1 evvel idosebb az enyemnel. Annak sincs baja. Megbeszeltuk, hogy nem veszunk a 'szomszednak' autot.
FőDudu
Nekem nem. Leszarom ki mit gondol a kulsosegek alapjan.
FőDudu
Végülis legyünk optimisták, lehet bontott kocsiból is.
Ez az egyik kedvencem, amikor valami hirdetésben írják a hibát (ami olyan mértékű, hogy lehetetlen nem észrevenni) és hozzáteszik, hogy igazából egyszerű kijavítani, csak neki kell ugrani. Vagy kis kézügyességet igényel. Vagy pár perc megcsinálni.
Helyi marketplace hirdetésekben néha megkapják ilyenkor a választ, hogy akkor csinálja meg, aztán vizsgáztassa le a kocsit és akkor adja fel a hirdetést.
Amikor megvettem volt elso fektarcsa csere, olajak, folyadekok.
Elotte volt vezermuszij csere, igy az meg nem esedekes most se.
Volt egy termosztat, egy kezifekkotel, egy ventillator elotet ellenallas (az mindben megdoglik es csak a full fokozat megy), tavaly kuplung. Egyebkent olajak, szurok rendszeresen.
Volt gyujtas kimaradas, de az elozo gazdi adott vele gyujtotrafot, igy azt en kicsereltem.
(azokbol rendeltem egy szetet tartalekba az Autodoc-tol, es be sem indult veluk az auto. Vegul Paypal refundolt, mert huztak az idot).
Na ehhez kepest az uj Zafira az kanossa jaras volt. Kuplung es valto halal Budapesten az M0 mellett. Szerencsere az opel Molnar csaposan adta meg magat vegleg (forgott az elso kerek uresben). Igy assistance jott, vitte szervizbe, mert Opel Molnar nem vallalta a garancialis 1 eves auto javitasat.
Aztan Rail pressure low - szinten magyarorszagi ut soran. Azt mondjak szar gazolajat kapott.
Sokszor ugye a DPF regeneracioja nem tudott lefutni a rovid utak miatt. Hiaba, dizel az palyara valo.
FőDudu
Ceges auto meg most is van, de foleg ha kell.
Nincs pofam tartosan hasznalni mikor 2 auto is van a csaladban.
Meg ezeknel ugye vezetni kell mikorhova micelbol, stb.
Igy raszoktam arra, hogy jarok az Alfaval munkaba, aztan ha ceges ugy van megyek a cegessel.
Na ehhez kepest lenne penzkidobas egy ujabb autot venni.
FőDudu
Én igazából közel hasonló helyzetben voltam, amikor már-már vettünk egy helyi piacos Volvo 850-et, de anyósom meg akart szabadulni a Peugeot 306 1.4 XN gépkocsijától és megkaptuk ajándékba. Túl pici volt és magyarországi kocsi, de ajándékba megkaptuk. Előtte apósomat ráugrasztotta, hogy tegye rendbe (nem ment volna át a vizsgán már), így végülis egy működő gépkocsit kaptunk.
Minden irányból körbe volt húzva, az építkezés alatt minden IS rádőlt a garázsban, még a tetőn is volt karc. Anyósom csak városban vezette, teljesen le volt kormolva a kocsi. Viszont asszem 64k km volt csak benne talán 14 (vagy 17?) év alatt vagy valami hasonló.
A kocsiba alig fértem el, a féket hirtelen lenyomva (vészfékezés) padlógázt is nyomtam. A lábamat úgy kellett beerőltetni a kormány alá beszálláskor, utána már kábé elfértem.
Amikor kihoztuk, akkor első nap elkezdett kiégni a kipufogó, aztán második napra Németország északi részén már teljesen kifújta magát. Dániában már visszajött a teljes 68 lóerő vélhetően (mínusz a kora... ).
Aztán jött 2 hónap honosítás, majd a biztosítás magasabb volt rá mivel importautónak számított itt. De működött. Amikor a lányom megszületett és végül egy V70-est vettünk, akkor egy héttel a tervezett eladás előtt elengedte a hűtő a folyadékot, azt jó móka volt megjavítani. Ugyanis a franciák azonos motorkóddal és évjárattal kétféle kapcsolódási interfészt is gyártottak a típushoz.
Végső soron sokkal jobban jártunk volna egy helyi gépkocsival, mert annyira nem volt olcsó kihozni és honosítani, azzal gyakorlatilag le is írtuk a kocsit kapásból. Aztán volt egy túl szűk, túl gyenge és drágább biztosítású, de takarékos és egy ideig jó állapotú kis városi kocsink.
Nem szeretnek meg orokolni. Inkabb jarok egy brummogos alfaval...
FőDudu
Az apam 207/208 gepkocsija olyan szuk nekem, hogy rendszeresen beverem a fejem az ajtokeretbe. Egyszeruen nem birok beszallni.
Nem surun ulok benne, csak amikor nem ment a BT meg az USB raneztem, es megallapitottam, hogy nem a user hibaja. Ezutan kezdte el a szervizben megjavittatni a hibat ami vagy 5 latogatassal es vegul a teljes fejegyseg cserejevel lett orvosolva.
FőDudu
Ja mint ez az okostojas: 870 ezerért vettem, 300 ezerbe kerülne a klíma javítása – behajthatom az eladón?
Mondta volna, hogy ad egy huszassal tobbet, csak csinaljak meg a klimat. Ha mar olyan kicsi a hiba. Akkor reklamalhatna.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Van valami uzlet (Budapesten) ahol meg lehet nezni a roller es self balancing scooter/hoverboard modelleket?
Gyerek kapott ra penzt, jo lenne ha nem az elso szembe jovo teszkos szart vennek meg.
FőDudu
Jáj...
Ez a legjobb. Nem javasolja jogi útra terelni, de beszéljen a dílerrel. Ott meg majd röhögnek egy jót és hazaküldik....
Javasoljon egyezséget az eladónak valamilyen részleges költségátvállalásra vonatkozóan, hátha elfogadja azt. Egyébként ezt az igényt én nem javaslom jogi útra terelni.
Ilyet? Mindenképpen videózzátok, amikor az egész család kipróbálja....
Ezek definíció szerint szarok szerintem, mind ugyanaz csak az extra olcsókba extra instabil és tűzveszélyes akksik kerülnek. Semmiképpen ne hagyjátok töltésen felügyelet nélkül. Durva tüzet tud csinálni.
Valami hasonlot. Kapott ra egy Forintban 6 szamjegyu osszeget - szoval valami normalisabb is kijon belole (szerintem).
Osztalytarsanak van, az tan 2x350W motor es 4 Ah kapacitasu akku.
A 19%-os emelkedon vigan mennek fel/le vele. Ott en az autot nem mertem kettesbe rakni
BT kihangositas/lampa, egyeb szirszarok nem kellenek, csak egy rendes hoverboard.
Es persze raktarrol, azonnal.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
Hetek óta ilyen reklámok jönnek ugye (:-
Mennyi kell?
Pld:
https://www.awearsport.hu/