Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
- Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Disney + újra három hónapos promócióban.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Nagy chili topic. :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
Most voltam 2-napos képzésen, hogy egyáltalán tartózkodhassak olyan tesztszobákban amiben legalább 400V van. És egyszerűbb melókat én is elvégezhetek áramtalanított komponenseken.
Ez nem tartalmaz melót "élő" akkumulátoron (egység megbontása sem), valamint csak nagyon egyszerű feladatokra terjed ki a jogosultság teljesen áramtalanított tesztobjekteken.
Ha picit is komolyabb tevékenységről lenne szó, akkor már jóval komolyabb oktatás is kellene. De erre vannak a ténylegesen elektromos szerelő képesítéssel rendelkező szakemberek.
-
eattila
csendes tag
Nem modernebb gep a vagyam (jobb zajtures, mif-szom) hanem nagyobb szenzor, nagyobb dof. D7000 tudasra boven eleg nekem. Nem hasznalom ott ahol nem jol boldogul
ja, ma osszedobtam egy dslr csuklopantot 5m paracordbol. Nem hibatlan, de elsore nem rossz!
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
npera
újonc
válasz WiZARD #46315 üzenetére
Ablakomosó és lapát? Lámpatesteket leellenőrzik? Klíma nyomásteszt? Leafben még az akksi hűtőfolyadékával sem kell vessződni.
Mit csinálnak éves szervíznél? Lámpákat leellenőrzik? 12V-os akksit lemérik? Vesznek olajmintát a reduktorból?
Ha van lista a tényleges beavatkozásokról, akkor az érdekes lehet.
-
Jahno
őstag
Ja, ez ismerős, ráadásul egy csomót évente meg kell ismételni. Ezek egy része felénk külön úgy volt bekamerázva, hogy a felvétel sem juthatott ki az élő térből, akárki nem nézhette vissza, a veszélyesség / adatlopás kombinációk miatt mindig meg volt határozva, hogy kinek kellett bemennie a jómunkás mellé figyelni. Jópofák a félig szétkapott vezérlések és nem árt észnél lenni, hogy ne kapjunk bele mikor egy véletlen mozdulattól dől a sör
-
npera
újonc
válasz zetor2000 #46317 üzenetére
Kicsit irónikus volt a hozzászólásom, csak szmájlit nem tettem.
Igen, van egy sejtésem, hogy miket csinálnak. Ami a médiában megy, az elég vékonyka információ. Egy rendes hivatalos szervizlista (belső) azért még az olyan márkáknál is elég kiterjedt, aminél "hozzá sem kell nyúlni".
A teljesség igénye nélkül. Elég sok tesztet kell futtatni az alrendszereken, amit nem fogsz BT-s OBD-dongle segítségével megoldani. Az egyes alrendszerek ellenállását is megmérik, a kocsi szigetelését lemérik. A potenciálkiegyenlítő kapcsolatokat leellenőrzik. Az összes földelést. Az akksin futtatnak teszteket, mert egy ilyen akkumulátor nem csak a cellákból áll. Van benne elég sok elektronika.
Ha van aktív hűtés, akkor azt is meg kell nézni. Folyadékokat cserélni kell elektromos autóban is. Annak is van futóműve. A féket tutira megnézik, biztonsági berendezés.
Nem kevés meló van ezekkel a kocsikkal. Még az elektromos mekka Norvégiában is hosszú várakozási lista van időt kapni a szervízben.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen