Nyilvan, mert ugye a nagy beszallitoknak eppen fingja sincs a villanyautozashoz szukseges dolgokrol.
Itt is ervenyesul, hogy 10 mernok helyett szaz nem vegzi el tized annyi ido alatt a fejlesztest/tesztelest/stb...
Kellett a kesz, mukodo, bzonyitott technika (es tudas) es dokumentacio es megfeleloseg.
Ha a Rimac megfelelt a Koenigseggnek es gyartasra kesz allapotig eljutott, akkor mar atment a szokasos buktatokon amit a tobbiek meg nem is ertek el.
Igy van egy termeke ami kvazi polcrol leveheto es hasznalhato - csak a tobbi cucchoz kell hozzailleszteni (ami nyilvan nem kis feladat, de kevesebb, mint mindent nullarol felepiteni es vegigszopni ugyanazt amin mar mas atment).
Itt a szakember hianya a gond - nem lehet olyan fejleszto mernokot leakasztani aki mar csinalt ilyet. Aki csinalt ilyet az a Tesla-nal vagy a Rimac-nal dolgozik - es nyilvan a szerzodeseben jol korbe van bastyazva az agyelszivas ellen....
Azaz ha zaros hataridon belul kell valami, azt vagy megveszik a Tesla-tol es a Rimac-tol, vagy kifejlesztik. Utobbi sokaig tart, nagy veszteseg, hiszen az auto eladasok esnek, mig a Tesla eladasok emelkednek erosen. Tesla meg nyilvan nem ad el knowhow-t
Veszteseg minimalizalas okan nyilvan vesznek valamit ami a piacon elerheto es kijonnek a sajat autojukkal amint lehet.
Itt ugye megint megmutatkozott, hogy az europai fejlesztes a fasorban sincs a Tesla elorehaladottsagahoz kepest. Ha egy Porsche jelvenyt hordozo prototipus meg a kozelebe se tud jutni a Tesla prototipusahoz (direkt nem irtam szeria gyartast, mert ha jol remlik egyik sem az), akkor valakinek el kell gondolkodnia mi is tortent.
Na ezt vezettem en le velosen ugy, hogy a nagy beszallitok nem leptek idoben es emiatt lemaradasban van az europai autoipar.
Lehet, hogy tevedek es fingom sincs az auto iparrol.... Kulso szemlelokent ez latszik nyilvanvalonak.
FőDudu