Nem. Miert vegyek 2 autot ha eleg egy is?
Ne legyunk mar konzumidiotak.
Nincs hetvegi/jatszos/csaladi megkulonboztetes. 1 auto ami megfelel barmilyen hasznalatra.
Ne uljunk mar fel a marketingesek vonatjara...
FőDudu
Nem. Miert vegyek 2 autot ha eleg egy is?
Ne legyunk mar konzumidiotak.
Nincs hetvegi/jatszos/csaladi megkulonboztetes. 1 auto ami megfelel barmilyen hasznalatra.
Ne uljunk mar fel a marketingesek vonatjara...
FőDudu
Ilyet meg sem nezek, ez olyan mint a genterkep.
FőDudu
Amugy ez igaz. Ki a banat tervez 5 evre elore?
Lehet holnap jon a vilagvege a valsag a nagylabu vagy a virus es zombi lesz mindenki...
Carpe diem...
FőDudu
Mindkettő árban jóval felül van bármin, amit racionálisan autónak tekintek. Szóval van a Fiat 500e, és nagyjából ennyi a választék. A Renualt Zoe drágább, minden más még sokkal, a Flybo Total Electric meg beszerezhetetlen , kár említeni bármi mást.
Vagy lemegyünk a plug-in hibridekhez, és egy tetszőleges Toyota tökéletes.
Most is kettőt használunk, semmi marketing. Asszony is jár dolgozni, én is, gyerekeket nem egy helyre visszük, nem egyszerre, és tudunk mozogni akkor is, ha a másik nincs ott.
Éljünk a tegnapnak, Gyula megmutatta hogy kell jól a múltba révedni.
Arat nem nezem, az akkor kerul a figyelem kozeppontjaba, ha a tobbi parameter mar meguti a mercet.
En nem szeretek ugy nezelodni, hogy az ar hatarozza meg a kereses tenyet.
Egyszeruen idegesit, ha csoro vagyok hozza.
Nincsenek extra igenyeim, 200km valos hatotav es kb 1 ora alatti teljes gyorstoltest nem neveznem elszalltnak sem. Majd biztosan lesz ilyen is, de nem nezelodok elore 5 ev tavlataban.
Van ami van, ha tonkremegy majd veszek masikat. Ulhetnek az Alfabol masba is, nem ezen mulik. Megy, dudal, hut,fut, megall. Ennyi. Nem vagyok autobuzi. Evi 2-3 mosast megkap, talan 2x ki is takaritodik. Nem arra verem.
FőDudu
Felelmetes, mikor a szomszed huga elindul a nagy batar RAV4? telekjaroval es egy szem hangja sincs....
Se macska se gyerek nem tudna elugrani ha netan utban lennenek.
Lehet ilyen tehereutos tolato pittyegot kellene ra applikalni.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
Loptam:
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Haztartasra szamitva igaz. De nekunk fejenekent kellene. Ugy meg kicsit sok...
Ugyanis meg Budapestre is 2 autoval megyunk, hogy ne korlatozzuk egymast ha valahova menni kell.
FőDudu
Ez tenyleg gyongyszem.
Mar csak a vizszereles hianyzik...
FőDudu
Macskaként és gyerekként, de még felnőttként is mindegynek érzem, hogy RAV4 vagy csak egy e-Golf, mindkettő egyformán gigantikusan nagy. Még a tejködben úton átkelve fejjel levett Pannonia P12 index is agyrázkódást okozott valamikor egyszámjegyű koromban, ennél csak nehezebbek járnak és gyorsabban azóta.
Beül a család a nagy kényelmesbe, a vonóhorogra meg odalógatják a másikat.
Ok, inkább ebben a verzióban látom ezt sokat:
En inkabb Zoe meg a masik pinajeles kisautot (Twizzi?) latom lakokocsi utan kotott utanfuton...
Most hetvegen a repulonapon lakokocsival jottek a csaladok akar a kozeli Ljubljanabol is.
Gyerek nezte is mifele technika van egy-egy ilyenben.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
Na a vidanet...
Rakás szar, itt 1 év alatt többször szart be a net, mint budapesten előtte 20 év alatt.
Ráadásul drága és lassú.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
nalunk a Telekom elott az volt, akkor nem volt vele baj
illetve annyi valtozott, hogy a Vidanet-t megvette a Telekom
de aztan lett a Digi
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
kajakra nem tudjak leirni a Nissan oldalan mennyi a Leaf E+ induloara, ami ~350km-s hatotavot tud ?
vagy csak en nem talalom...?
több drón kell ;P
Drága és lassú, de szerencsére elég stabil Somogyban. Nincs más lehetőség, ezek legalább adnak kábelnetet, telefonvonal meg ki sincs építve. De legalább van, nem úgy mint pl a digi, ami seholsincs lefedettségben.
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Miből maradtak ki? Valeo, Bosch, Siemens megcsinálta már vagy 8 éve. Egyik tervez, másik kisebb egységeket csinál, harmadik nagyobb egyésget és valahol a tervez és autógyár közti homályzónában kerül rá egy Rönyó/bármi logó a Valeo/Siemens helyett. És akkor ugye a Tesla nem csinál sem babakocsit, sem elektromos repülőt (:-
Volt amikor rázuhantam, 20-30ezer pénz a bérleti díja 3 órára. Nem volt több kérdésem.
The Audi e-tron is powered by a 95 kWh battery pack of which 83.6 kWh is usable.
&
Mercedes EQC 400 4MATIC. Battery Electric Vehicle. 80.0 kWhUseable
És jönnek még ennél nagyobb cuccok is különféle helyekről. Egyébként nem az akksi gigantikus kapacitása a lényeg, hanem elég nagy kapacitás és hozzá elég jó hatékonyság a hajtásláncban.
Önmagában egy 100 kWh-s pakk semmit nem jelent.
Most nem veszes az ara.
https://www.sloveniacamper.com/en/car_details/5
90 Euro per nap. Valami ilyesmit csekkolt a gyerek.
Ez 4 szemelyes, 2 kislany meg a szuleik voltak vele.
FőDudu
Persze!
De az akku kapacitas 30-40KWh kornyeken nevetseges makettkodas.
Erre akartam utalni.
Egy rendes akku, a Hundai fele takarekos megoldassal igencsak atuto lenne.
Valamiert senki nem akarja meglepni. Lehet tenyleg retegigeny a hosszabb utazas.
FőDudu
Én az elektromos Rönókra írtam. Annak kicsit sok.
Mondjuk pont mind a kettő elég szarul áll hatékonyságban/fogyasztásban.
Nem is értem, hogy egy ilyen új technológiánál, a fejlődésének kezdeti szakaszában minek "pazarolnak". Miért óriási homlokfelületű, és nyilvánvalóan nem épp jó légellenállási mutatójú, 2-2.5 tonnás SUV-okkal kezdenek?
Csak mert ez a divat?
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
Annak igen.
Ezek a Greengo es hasonlo cuccok normalisabb aruak?
FőDudu
de eleve kisebb kiindulo akku kapacitassal meg foleg hajtaslanci hatekonysaggal akarjak felvenni a versenyt a Tesla-val?
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
pont erre gondoltam en is
több drón kell ;P
Kerekítve kb. 4-5ezer/óra, ha mész vele. Állásidő kb. 1 ezres, de van webes árlista mindegyiknél.
14misi a jobban felszerelt Leaf E+ ara
de meg az sem a csucs, abba is meg lehet kerni 1-2 dolgot pluszban
a Model3 meg ~16miller es joval nagyobb hatotavja van
(nyilvan nem a Performance-t neztem)
a Leaf-re most mar van allami tami, a Model3-ra meg nincs, es igy azert nagyobb a ardiffi JELENLEG
a gyikabbik "sima" Leaf meg joval olcsobb, asszam olyan van Wizard-nak is
a valos hatotavjarol majd o nyilatkozik
több drón kell ;P
Szerintem azokon tobb az amugyis extra bevetel, jobban belefer anyagilag a tesztelgetes?
Nomeg az extra marketing. Egy sokat fogyaszto suvnal nullazni vagy lejjebb vinni a fogyasztast szebb eredmeny mint egy amugyis kis fogyasztasu hatekony kisauto.
Tipp.
És mennyi hozzá a garnitúra gumi + fenntartás?
Nekünk csak a tv vidanet, minden más Telekom.
Igen, tudom, hamarosan eljutunk kávézni.
Model3-ra is vonatkozik a másfél milla támogatás, amíg 20 alatt van a vételár.
[ Szerkesztve ]
Amíg nincs hivatalos forgalmazó, akinek megvan a megfelelő szerződése az állammal, addig nem megy. Ezért nincs még Teslára.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
[link] - Óriási Volkswagen e-Golf flottát vett az állam
több drón kell ;P
Abban az új szalonszerűségben sem?
Igergetnek vmit, de még nincs.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
Nova: no akkor a P1-et hajithatod is ki.
Itt az uj tronkovetelo.
Majd kiderul jobb-e vagy csak jo....
Talan abban lesz rendes basszus.
FőDudu
Opel Combo hirek:
Jobb oldali elso ajto kb 5 mm-el beljebb van a mogotte levo toloajtonal.
Lathato serules nincs, nem nekimentek, talan csak durvabban nekitamaszkodtak.
Nem latszik horpadas, nincs karcolas sem, de az ajto ele beljebb van mint volt.
Tiszta X akta..
FőDudu
Kaposvaron akkora a szel faagak tornek le. Elottunk egy kocsira raesett egy ag es vegig torte a kocsi tetejet es a motorhaztetot.
Itt csak szimplan szakad az eso. Mondjuk pont ma dontottunk ugy kollegaval, hogy elmegyunk etterembe ebedelni.
Rovidgatya, rovidujju ing...
Kicsit huvos volt a teraszon, de a kaja jo volt.
Most 18 fok van kint.
FőDudu
Nem verseny, csak azzal hasonlitjak ossze ami elerheto.
Fentebb is szo volt az e-tron meg a merci elektromosarol, tan egyik mar epp rendelheto.
A masik meg meg a fasorban sincs.
Nyilvan azzal hasonlitgatnak ami elerheto a mezei usernek is - fizetett teszteloknek egyre nehezebb hinni.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
Láttam, de várd ki a valódi review-t. Eléggé eltér a belseje a szokásos elektrosztatikus cuccoktól, de a gyártó által mért görbe nem rossz.
Akár még bármi is lehet, de a P1 extrémen magasra tette a lécet most.
Nincs akksi, ott a Jaguar I-Pace, ev autoja oszt nem kapni mert alig tudjak gyartani. Teslanak meg sajat gyara van a Panasoniccal. Kinaban meg az LG-vel. Mert kinaban kesz a Gigafactory 3 (januarban kezdtek a foldmunkat, oktober kozepen indul a gyartas a felszerszamozott gyarban - impressziv)
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Vegre nem konyul le a gorbe a basszusnal.
Az mar a HD650-nel is szarul nezett ki....
En szeretem, ha ott a basszus es nem kell EQ-val bohockodni.
Macen kifejezetten bonyolult, leginkabb fizetos cuccokkal lehet mahinalni a frekvencia atvitelt. Osszesen 1 free appot talaltam ami nem az Audio Hijack alapjair epul.
Ha jelkepes ara lenne (10-15 euro) leszarnam, de 72 eurot nem fogok ilyesmiert fizetni.
Ranezesre egy open back iem. Erdekes.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
itt meg a Merdzso gyar epult vmi 3 evig Kecskemetnel
több drón kell ;P
Kozben meg durvan jon a valsag. Szoval lesz itt erdekesseg heteken belul....
FőDudu
de pont ez az hogy meg igy is olcsobbak joval, pedig pont a sok felszallassal lenne meg olcsobb ennel is
több drón kell ;P