Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [HThomas:] Nikon D500 wishlist
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00
LOGOUT.hu
Hozzászólások
viktorhu
veterán
Nem nagyon. A postai levelezés korában a levelek nagyjából kiegyenlítetten mentek az országok között két irányban, így az lett a postai egyezményekben, hogy az indító országé a bevétel, és akkor amit Kínába küldünk, az a magyar postáé, amit Kínából ide, az meg a kínaié. Most, hogy az egyensúly felborult, a kínai posta szinte ingyen feldolgozza a csomagokat (a fast selling platformon a logisztikai cégek maguk dolgozzák fel feladás előtt a leveleket, a posta megkapja a feldolgozott kupacot akár kész konténerben, és már mehet is a repülőre). Csak súly után van költség, darab után nem, mert nekik így mindegy, hogy 100 db. 10 grammos levelet, vagy egy darab egykilósat tolnak fel a repülőre, viszont az itteni postának nem mindegy, hogy egy vagy 100 helyre kell őket széthordania.
Téma tudnivalók
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja