Hirdetés

2024. május 7., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#20629) sipeti2


sipeti2
tag

Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.

Vettem kb 3 hónapja a t-nél egy Sonyericcson Xperia mini pro telót.
Az első héten elromlott a fülese,na mondom ok majd cseréltetem.
Rá két hétre nem lehetett,vagy csak nagyon nehezen kinyitni a tetején azt a kis műanyagot,ami a töltőcsatlakozót védi.
Bementem duna pláza t-hez hogy javítsák meg.Helyben meg is csinálták,fülesük nem volt azt mondták hogy majd lesz akkor szólnak.
Rá egy hétre hívtak hogy nem tudnak rendelni oda :W :W :W menjek másik szervízbe.
Közben a telefonnak a hangerő szabályzó gombjai tönkrementek minden előzmény nélkül,valamint nem működött a mikrofon ha ki volt hangosítva.
Bementem a westeni t-hez ahol bevették a telefont,elküldték szervízbe.
Tegnap mentem vissza a telóért,mert jött az sms,hogy mehetek érte.

Na most kezdődik a fekete leves...

Közölték velem hogy illetéktelen behatolás érte a készüléket,és elveszett a garancia.
Tehát nem leejtve lett,nem külső behatás érte a készüléket,hanem szét lett szedve és ott lett tönkretéve.
Mellékeltek egy képet amin látszik egy alaplap ami meg van erősen karcolva (szerintem késsel) több helyen bele van ütve (szerintem csavarhúzóval) valamint az a kábel ami összeköti a kijelzőt az alaplappal az meg van hajlítgatva.
Én tudom hogy soha nem szedtem szét a telefont(miért is tettem volna?) egyetlen egyszer volt szervízben akkoris a duna plázában előtte 2 héttel.

Na mondom ez így nem kóser,mondom hol lehet panaszt tenni.
-Mindjárt mondom,csak írja alá ezt a papírt....
Mondom nem írom alá hogy átvettem a telefont,mert ezzel elismerem, hogy elveszett a garancia,és hogy én voltam a hibás.
-Ebben az esetben nem tudunk semmit se tenni.
Kértem hogy hívja ki a boltvezetőt(körülbelül az idegösszeomlás szélén voltam)
-Azt nem lehet...fordúljon a fogyasztóvédelemhez.
Kértem a vásárlók könyvét.... Érdekes 1 percen belül megjelent a boltvezető is.
Elmondtam neki is a problémát,de ugyanazt mondta mint a szervízes...hogy nem tudnak semmit se tenni ebben a helyzetben.
-Kértem,hogy másolják le a képet amin az állítólagos hiba van.
(itt megjegyzem hogy a képen valóban egy belülről szétvert telefont lehetett látni,és a bal felső sarokban külön beollózva egy téglalap amint rajta volt az imei szám.Megkérdeztem hogy miért nem egybe van lefényképezve a hibás rész meg az imei...erre nem tudtak semmit se mondani.)
-Csak akkor másolhatjuk le a képet ha aláírja a papírt hogy átvette a készüléket....
Na mondom köszi nem,de a vásárlók könyvét még mindig nem kaptam meg...Végül odaadták leírtam a problémámat,mire végeztem odajött az üzletvezető és érdekes módon meggondolta magás és odaadta a képek másolatát...Mondom hogyhogy megváltozott a szabályzat,már kiadhatja a képet az aláírás nélkül is? hogy nézhetik ennyire hülyének az embert????????
Persze felajánlották hogy javítják a telefont...pénzért....

Úgy látszik ennyit ér ,hogy évek óta 20k+ os számlákat fizetek be havonta..

Kérem aki tapasztalt már hasonlót, az írja le hogy ilyenkor mi a legjobb amit tehetek.Fogyasztóvédelemhez mindenképpen elmegyek,csak ha valaki tud valami okosabbat az kérem ossza meg.

Előre is köszi,
Peti

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.