Hirdetés

2024. március 19., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#20101) djculture válasza St3ven (#20099) üzenetére


djculture
félisten

Horror egy díjcsomag 2012 ben majd 100ft/perc csúcsidőben ha vezetékes vagy telenor/vodát hív az ember:) 14 évvel ezelőtti praktikumoknál voltak ilyen percdijak csúcsidőbe.

[ Szerkesztve ]

(#20102) Alvin_ti4200 válasza Alvin_ti4200 (#20096) üzenetére


Alvin_ti4200
félisten

Ha mást is érdekelne, at ÁSZF-ben szereplő megjegyzésből bogarásztam ki:

� ha a Magyar Telekom előfizetőnek van egy meglévő előfizetése ugyanazon a folyószámlán, lehetősége van azt Fun Aranytárskártya díjcsomagra módosítani. Ezek feltétele:
A Magyar Telekom előfizetés és a Fun Aranytárskártya díjcsomag előfizetőjének és számlafizetőjének azonosnak kell lennie. Valamennyi lakossági Magyar Telekom előfizetéshez maximum 1 Fun Aranytárskártya díjcsomag előfizetői szerződés köthető. Az arany illetve platina kedvezményjogosultságú T-Mobile előfizetéshez köthető Fun Aranytárskártya díjcsomag előfizetői szerződések számossága megegyezik a (7) pontban leírtakkal. Az új Fun Aranytárskártya előfizetéshez a Szolgáltató 60 napon belül Kapcsolat Fun Kártyát bocsát, melyet a jogosult által megadott címre automatikusan elküld. A kártyával a Szolgáltatóval erre vonatkozóan szerződést kötött kedvezményadó partnereknél lehet meghatározott mértékű kedvezményt igénybe venni, a kártya felmutatásával vagy on-line felületen való felhasználással.

(#20103) hermanyi válasza cris78 (#20094) üzenetére


hermanyi
őstag

Miből gondolod ,hogy hiba ? :DD :DD

Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)

(#20104) Nietzsche_


Nietzsche_
tag

Elore hozott keszulekcserere mostantol 21 honap utan nyilik lehetoseg. A duplanet kedvezmeny 40% helyett 25%. Azoknak termeszetesen akiknek ervenyben levo duplanet kedvezmenye van azoknak marad valtozatlan, viszont az eaetukben argus szemmeel figyelni kell, hogy mikor jar le a vezetekes netrol a husegido (hogy mielott lejar mar akkor meghosszabbitsak - t-home vezetekez net lejartakor kedvezmeny is felbomlik es akkor csak a duplanet 25 aktivalhato ujra)

www.t-mobile.hu/lakossagi/akciok/akcio/1101_Duplanet

[ Szerkesztve ]

(#20105) Egorov válasza Egorov (#20098) üzenetére


Egorov
aktív tag

na szóval most olvasom, hogy előző havi számla. Szóval nem az amit előző hónapban be kellett fizetni, hanem amit Augusztusban beszéltem. :D

Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei!__....Ͼʘ.ʘϿ....__Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!

(#20106) Nietzsche_ válasza Alvin_ti4200 (#20102) üzenetére


Nietzsche_
tag

T-mobile aranykartyasoknak ha jol emlekszek akar 7 darab is lehet.

(#20107) gabo89


gabo89
senior tag

Üdv!

Adott két flottás szám, ugyan azon a néven. Az egyiken van hűség, a másikon nincs. Áttudja vállalni a hűségszerződést a másik szám? Ezt azért kérdem, mert a hűséges számot meg szeretném szüntetni (vagy átvinném Dominoba).

indul a sörös aludni

(#20108) Nietzsche_ válasza gabo89 (#20107) üzenetére


Nietzsche_
tag

Nem. A husegido nem mozgathato at az egyik szerzodesrol a masikra.

(#20109) dedike válasza Nietzsche_ (#20104) üzenetére


dedike
addikt

Tehát 18 hónap helyett 21 lesz. A két év legalább marad 23 hónap?

A véleményemet a T-ről most nem írnám le, mert az legalább egy hét ban lenne... :W :(((

Ezt legfeljebb azzal tudnák kompenzálni, hogy az egy éves hűségre is bevezetnék a részletfizetést...

Szóval akkor várom a negyedik mobilszolgáltatót...

Jó szerencsét!

(#20110) cris78 válasza hermanyi (#20103) üzenetére


cris78
őstag

Nem arra a 285 Ft-osra gondoltam,hanem a többire,hogy azok ilyen kevesek. Felkéne emelni őket a 285-hez közelebb. :-D

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

(#20111) Huroq válasza Nietzsche_ (#20104) üzenetére


Huroq
senior tag

Még jó, hogy 2 hete 40% kedvezménnyel kötöttük meg.
Nem tudom mi indokolja az ekkora mértékü kedvezmény csökkentést, de ezek szerint biztos rosszul megy nekik vagy anya ország kiadta az ukázt, hogy több pénzt kell haza pumpálni ;]

[ Szerkesztve ]

(#20112) BéHGT válasza Huroq (#20111) üzenetére


BéHGT
senior tag

Az indokolja, hogy itt túl sok a birka, és mindent megtehetnek velük/velünk.
Komolyan elhiszik az emberek, hogy a szomszédos országokban 5-6000 ft-ért adnak több ezer percet, itt meg (pl nekem) 12 ezerért úgy ahogy kijön majdnem 1000 perc, 50%-os Te+Én kedvezménnyel? Vicc....

(#20113) r3dsnake válasza djculture (#20097) üzenetére


r3dsnake
nagyúr

5 számot se hívok, szóval igen, olcsóbb. 2-3 szám olcsóbban nekem bőven elég. De mindenkinek ott a választási lehetőség, épp ez a jó benne.

(#20114) djculture válasza r3dsnake (#20113) üzenetére


djculture
félisten

Ja ugy már értem, úgy értelmeztem hogy egy számot se hívsz ami kedvezményesnek van beállitva:)

(#20115) r3dsnake válasza djculture (#20114) üzenetére


r3dsnake
nagyúr

Hát szinte azokat sem. Havi szinten 800 forint körül megy el telefonra (ebből 600 a mobilnet)

(#20116) Egorov válasza Egorov (#20098) üzenetére


Egorov
aktív tag

Na este megálmodtam, hogy mi ez. Teljesen kiment a fejemből, hogy részletre vettem a telefont, szóval ez a telefon havi részlete. Illetve az is megzavart, hogy két külön összeg szerepel. :DDD
Bocsesz.

Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei!__....Ͼʘ.ʘϿ....__Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!

(#20117) luccc


luccc
csendes tag

Érdeklődnék, hogy visszavesz-e a T-Mobile 3 napon belül terméket. Tegnap vettünk húgomnak telefont, de ma, legkésőbb holnap visszavinném és kicseréltetném egy másik modellre. Van erről valami infótok?

(#20118) dedike válasza luccc (#20117) üzenetére


dedike
addikt

Csak akkor, ha hibája miatt nem használható, de akkor is csak ugyanolyanra cserélik.

Jó szerencsét!

(#20119) djculture válasza luccc (#20117) üzenetére


djculture
félisten

Rendelés esetén 8 munkanapon belül indoklás nélkül vissza lehet mondani vásárlást, helyszini vásárlásnál is megvan ez a jog szerintem csak gondolom ott kevesebb nap.

[ Szerkesztve ]

(#20120) Nietzsche_ válasza djculture (#20119) üzenetére


Nietzsche_
tag

Nincs ilyen jog. Az internetes vásárláshoz kapcsolódik úgy általánosságban ez.

Figyelemmel arra, hogy az internetes vásárlás fokozott kockázatot rejt magában, valamint az elektronikus kereskedelembe vetett bizalom erősítése érdekében az internetes vásárlót megilleti 8 munkanapon belül az indoklás nélküli elállás joga. Ha a fogyasztó az elállást írásbeli úton érvényesíti, úgy azt legkésőbb a termék kézhezvételétől számított 8. munkanapig elküldheti. A vállalkozás ekkor köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul – de legkésőbb 30 napon belül – visszatéríteni, de a termék visszaküldésének költsége a vásárlót terheli.

A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság egy 2010-ben végzett felmérése során számos vállalkozást talált, amely nem tett eleget az elállási jogról történő, jogszabálynak megfelelő tájékoztatásnak. 298 webáruház vizsgálata során 23% említést sem tett a fogyasztó elállási jogáról, míg néhányan a 8 munkanap megjelölését mellőzték az elállási jog kapcsán, és az áruházak 2%-a az elállás jogát saját kedvezményeként tüntette fel.

A jogszabály rögzíti, hogy a fogyasztó a ’távollevők között kötött szerződésekről szóló’ kormányrendeletben meghatározott jogairól érvényesen nem mondhat le, illetve kiköti azt is, hogy a rendeletben foglaltaktól kizárólag a fogyasztó javára lehet eltérni.

Napjainkban ismert az a kereskedelmi fogás, amikor a vállalkozás mindenféle előzetes megrendelés nélkül, illetve más szolgáltatás teljesítését követően önként küld terméket a fogyasztónak. Ilyen esetben az értékesítő nem követelhet ellenszolgáltatást azokért a termékekért illetve szolgáltatásért, melyet a fogyasztó nem rendelt meg. A fogyasztó nyilatkozatának elmulasztását pedig nem lehet hallgatólagos elfogadásként értékelni.

A távollevők között kötött szerződésekről szóló jogszabály azon túl, hogy fontos fogyasztóvédelmi elvárásokat foglal jogi köntösbe, az uniós jogharmonizációnak és a 97/7/EK európai parlamenti és tanácsi irányelvnek való megfelelést is szolgálja. Az irányelv preambulumában igen széleskörűen sorolja fel azokat az alapvető érveket és szempontokat, melyek az uniós norma megszületését szolgálák. Az egységes szabályozás kialakítását indokolta többek között az egyes tagállamok fogyasztóvédelmi szabályainak különbözősége, a szabad kereskedelem fejlődése és a belső piac célkitűzéseinek megvalósítása és a fogyasztó maximális védelme. Az uniós szabályozás terén azonban a fejlődés folyamatos, az Európai Parlament idén júniusban elsöprő többséggel szavazott új fogyasztóvédelmi szabályok alkalmazásáról, melynek bevezetését követően várhatóan több ideje lesz a vásárlónak az elállási jog gyakorlására, és a vállalkozások értékesítését még szigorúbb előírások kötik majd.

[ Szerkesztve ]

(#20121) Apple-Care


Apple-Care
csendes tag

Üdv,

Olyan ügyben érdeklődnék, hogy a pénteki napon álltunk sorba buliban. Zuhogott az eső vácott és lökődött a sor, telefon kiesett a kezemből. (iPhone 4S)

Egy páran átmásztak szerintem rajta, az elejét-hátulját invisibleSHIELD megvédte, oldata tropa, szétázott nem működik.

Pár percre rá megtaláltam, hazavittük, rizsben volt pár órát majd tegnap elvittem iDokihoz (mert a T Cydia miatt megvonta a garimat), szétkapták, és azt mondták menthetetlen :/

Van a T-nél biztosításom a telefonra. Szerintetek ez biztosítás alá eső esemény?

Köszönöm előre is,
Marcell

(#20122) dedike válasza Apple-Care (#20121) üzenetére


dedike
addikt

Ezt nézd át, s találj megfelelő indokot! ;)

Jó szerencsét!

(#20123) Apple-Care válasza dedike (#20122) üzenetére


Apple-Care
csendes tag

Igen, ezt már átnéztem.
De szerintem csak hülyébb lettem.

Szerinted jó, ha ezt a sztorit előadom?

(#20124) Vangelis válasza Apple-Care (#20123) üzenetére


Vangelis
nagyúr

De minek kell sztori? Nem mesét szeretnek azok hallgatni.

Ha csak simán beviszed, hogy leesett megtaposták, esett.

Biztosítás és javítás vagy csere.

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#20125) kali válasza Apple-Care (#20121) üzenetére


kali
legenda

jelen van néhány t-s illetékes, szóval csak óvatosan a részletes leírásokkal! :)
persze inkább segíteni szoktak, mint rosszakarók lennének!
nem annyira ördögi dolog értelmezni a linkelt szöveget!
elmúltál már 18 éves? (lásd; V. KIZÁRÁSOK - A Biztosító nem tartozik felelősséggel: (vii) a Készüléket birtokló 18 éven aluli kiskorú személy tevékenysége, mulasztása vagy bármilyen egyéb magatartása, vagy olyan kár, amely az alatt következik be, amikor a Készülék 18 év alatti személy birtokában van.)
szakadó esőben, nem veszed elő és használod védelem - esernyő alatt...stb - hiányában a telefont! (lásd; V. KIZÁRÁSOK - A Biztosító nem tartozik felelősséggel: (x) a gyártó üzemeltetési vagy kezelési utasításainak be nem tartása vagy megszegése; (xii) nedvesedés vagy párásodás;)
a garancia megvonásakor, nem mondtak semmit a t-nél a biztosítással kapcsolatban?

[ Szerkesztve ]

(#20126) 1430 válasza Apple-Care (#20123) üzenetére


1430
senior tag

Nézd, az eső alapvetően nem kellene probléma legyen:
"Milyen esetekre vonatkoznak biztosítási csomagjaink?
Folyadékkal való érintkezés miatti meghibásodás (pl. eső, vízbe esés)"

De a tutit ezen a számon mondják meg, mert nem a Telekom dönti el, érvényes e rá a biztosítás.

Viszont érdemes felkészülni a telefonbeszélgetésre. ;)

[ Szerkesztve ]

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#20127) Apple-Care válasza 1430 (#20126) üzenetére


Apple-Care
csendes tag

Üdv,

Köszönöm mindenkinek a segítséget eddig is.
Nem használtam, lökődött a sor, földre esett ilyen kavicsos-salakos talajra. Pocsolyában találtam meg, szóval nem az eső a hibás.

Igaz, hogy a kezemben volt, de azt tervezem mondani, hogy kiesett a zsebemből ahogy lökődött a sor.

A telefon utána még bekapcsolt, de a kijelző már teljesen rossz volt (1-2 szín villogott) aztán később be sem tudtam kapcsolni.

Amikor megvonták a garanciát azt mondták, hogy a biztosítás ezért van, a garancián felül is érvényes!

[ Szerkesztve ]

(#20128) runner 125 válasza Apple-Care (#20127) üzenetére


runner 125
nagyúr

Fentebb volt már linkelve a biztosítás ASZF, olvasd el.
Egyébként, ha meg volt rá kötve, szerintem gond nélkül ki fogják cserélni.

"(mert a T Cydia miatt megvonta a garimat)"

Arról nem világosított fel senki, h Cydia-s, Installous-os' iPhone-t nem kell odabent reklámozni?

mod. Bár, ázás esetén tök mind1, mert akkor arra a garancia nem érvényes. Na de akkor is.

[ Szerkesztve ]

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#20129) klambi


klambi
addikt

Szevasztok!
Választás előtt vagyok, eddig dominos voltam, most szeretnék havidíjas csomagra váltani, T mobilnál. Mivel még 1 évet fősulis vagyok(tavasz végéig...) a "Like"díjcsomagot néztem ki, van valakinek jobb ötlete, ill az lenne a kérdésem, hogy ha megszűnik a diák státuszom akkor mi lesz ezzel a díjcsomaggal? :F
:R

"Mond szépen angolul: Gyors róka!"

(#20130) krisztian112


krisztian112
senior tag

Sziasztok!

Lenne nekem egy igen furcsa problémám! Tegnap vásároltam a nyíregyházi Korzó-ban található T-pontban egy Xperia Arc S-t 2 éves hűségre. A lényeg ott kezdődik hogy megvan a papírozás aláírás minden. mikor hazaértem és kivettem a papirokat a táskából észrevettem, hogy a garancialevél nincs benne se a dobozban se az összetűzött papírokban. 100% hogy az ügyintéző nem nyomattott, vagy véletlenül nem adta ide a Jótállási jegyet. 1. Probléma: Személyesen nem tudok visszamenni a T-pontba, mivel messze lakom onnan, se időm,se lehetőségem visszamenni. 2.probléma. : Az üzletnek nincs rendes telefonszáma, csak ilyen 06/80-as gépi hang mondja az infókat, ezért még telefonon sem tudom elérni őket. Kérlek segítsetek mit tehetnék. Minden papír megvan ami igazolja hogy ott vásároltam, ki volt az ügyintéző meg ezek. Esetleg privátban is írhattok! A választ előre is nagyon köszönöm! :R :R :R :R

Huawei P10 lite

(#20131) runner 125 válasza klambi (#20129) üzenetére


runner 125
nagyúr

Annál jobb publikus díjcsomagot nem fogsz találni, jó választás, használd még ki.

"A díjcsomag érvényes felsőoktatási diákigazolvány bemutatásával vásárolható meg. Egy diákigazolvánnyal egy Like vagy egy Like 300 díjcsomag vehető igénybe. Az előfizető a díjcsomag aktiválásától számított 2 éves időtartamig jogosult a promóciós Like vagy Like 300 díjcsomag használatára. Amennyiben az előfizető ezen időtartam utolsó napját megelőző 30 napon belül bemutatja az érvényes felsőoktatási diákigazolványát, úgy további 2 évre válik jogosulttá a díjcsomag használatára, vagy lehetősége van egyéb, számára elérhető díjcsomagba váltani. Ellenkező esetben az időtartam lejártával automatikusan a legalacsonyabb havi díjú, számára elérhető, mindenkor hatályos díjszabásban szereplő díjcsomagba kerül átváltásra."

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#20132) klambi válasza runner 125 (#20131) üzenetére


klambi
addikt

oh köszönöm!

utolsó utáni kérdés, melyik az a legalacsonyabb díjcsomag amibe besorol ha végzek? :R

"Mond szépen angolul: Gyors róka!"

(#20133) runner 125 válasza klambi (#20132) üzenetére


runner 125
nagyúr

Eco XS

mod.

De, addig van még 2 év, szinte biztosan változni fognak a dolgok.

[ Szerkesztve ]

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#20134) klambi válasza runner 125 (#20133) üzenetére


klambi
addikt

köszönöm!

"Mond szépen angolul: Gyors róka!"

(#20135) Daffni2 válasza krisztian112 (#20130) üzenetére


Daffni2
addikt

Akkor sincs semmi baj, ha nincs meg a jótállási jegy.
Nem kötelező a jótállást érintő javítás elvégzéséhez.
Mivel a vásárlás időpontját számlával tudod igazolni, az is megfelel.
Úgyhogy ne aggódj.
Remélem nem is lesz rá szükséged. :)

idézet a 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendeletből
"A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a fogyasztó részére történő átadásának elmaradása nem érinti a jótállási kötelezettségvállalás érvényességét. A jótállási jogot tehát ilyen esetben is lehet érvényesíteni, a vásárlás tényét és időpontját azonban természetesen ekkor is igazolni kell, hiszen a jótállás csak a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított meghatározott időn belül érvényesíthető. Erre a célra a vásárláskor átvett nyugta, blokk, számla alkalmas, ezeket tehát fontos megőrizni, annál is inkább, mivel a jótállás megszűnte után érvényesíthető szavatossági jognak csak ezek birtokában lehet érvényt szerezni."

[ Szerkesztve ]

"Aki ad,az nyer"

(#20136) Nietzsche_ válasza krisztian112 (#20130) üzenetére


Nietzsche_
tag

Ha számla van, akkor nincs probléma, de ha az sincs meg, az is bármikor pótolható - a jótállás érvényesíthető. A szervízben is látják, hogy mikor történt a vásárlás, milyen készülék, stb (IMEI szerint is akár).

Ergó: Nincs probléma. :) No para :)

[ Szerkesztve ]

(#20137) kali válasza Daffni2 (#20135) üzenetére


kali
legenda

baj az, mivel hibázott a szolgáltató (illetékese);
3. § (1) A forgalmazó köteles a fogyasztónak a fogyasztási cikkel együtt - külön kérés nélkül - jótállási jegyet átadni.
alapban pont, hogy kötelező;
4. § (1) A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető.
amire hivatkoztál, ott már a forgalmazó hibája miatt kell/lehet eltérni, a fogyasztó számára kedvező módon!
probléma tényleg nincs, csak ne úgy legyen már beállítva, hogy az a normális menete a dolgoknak... :(

[ Szerkesztve ]

(#20138) Daffni2 válasza kali (#20137) üzenetére


Daffni2
addikt

Egy szóval sem mondtam, hogy ez lenne a normális menete.

"Aki ad,az nyer"

(#20139) Nietzsche_ válasza kali (#20137) üzenetére


Nietzsche_
tag

"probléma tényleg nincs, csak ne úgy legyen már beállítva, hogy az a normális menete a dolgoknak"

A probléma tényleg nincsen a hangsúly.

Tudod milyen papírrengetegen rágják át magukat nap, mint nap? Alkalmanként 12 órában akár száz ügyfélt kiszolgálva, mindenre válaszolva egy-egy T-pontban. Emberek dolgoznak ott is nem gépek. Ez meg szőrszálhasogatás és felesleges indulatkeltés, mert mellékes. A számla a lényeg, minden egyéb adott, s ugyanúgy érvényesíthető a jótállás is. Nincs az a T-Pontos szervíz ahol belekötnének.

[ Szerkesztve ]

(#20140) krisztian112 válasza Nietzsche_ (#20136) üzenetére


krisztian112
senior tag

Daffni2, Nietzsche_ Köszönöm a kimerítő választ, akkor most már megnyugodtam:d

[ Szerkesztve ]

Huawei P10 lite

(#20141) kali válasza Nietzsche_ (#20139) üzenetére


kali
legenda

tudom - közel hasonlót csináltam bő 15 évig, csak kicsit húzósabbat, sokkal több jogszabály közé szorítva, heti kétszer 24 - 26 órában egyhuzamban, és igen, én is hibáztam néha, főként a sokadik órában, mert én is emberből vagyok -, de attól még hibázott a szolgáltató illetékese! lehet őt védeni - akár ismeretlenül is -, de az nem hangulatkeltés, ha hivatkozok a vonatkozó jogszabályokra, amit adott szolgáltató illetékese nem tartott be!

[ Szerkesztve ]

(#20142) Apple-Care válasza runner 125 (#20128) üzenetére


Apple-Care
csendes tag

Üdv,

Köszönöm a segítséget!
Más használta a telefont és ő vitte be, aztán jött a hír.
Nem igazán érdekelt, mert gondoltam a biztosítás miatt nem lesz gond, akármi van, de így ahogy elolvastam az ASZF-et, bevallom kicsit megijedtem!

[ Szerkesztve ]

(#20143) Csucsu88


Csucsu88
tag

Sziasztok!

A T-Mobile-nál nincs már olyan, hogy Kifutó készülékek akciósan? 2008-ban így tettem szert 13K Ft-ért egy Nokia 6131-re, de azóta nem is figyeltem a kifutó telefonokat és most eszembe jutott, de már nem találtam ilyet az oldalukon. Ezek szerint már nincs ilyen náluk vagy csak én vagyok béna, hogy nem találom?

Másik kérdésem: júliusban előfizettem 90 Ft-ért 2 hónapon át a mobilnetre Domino csomagban, és most szeptember 9-én fog lejárni a 2. hónap. Ha lejár mi lesz az előfizetéssel? Le kell mondani vagy automatikusan megszűnik ez a szolgáltatás nekem? Esetleg elő tudok fizetni újra 2 hónapig 90 Ft-ért?

[ Szerkesztve ]

(#20144) dedike válasza Csucsu88 (#20143) üzenetére


dedike
addikt

Szia!

Tudtommal ezt az opciót megszüntették. Simán hagyják kihalni a készüléket a listából.

Ha nem akarod használni, időben mondd le, különben automatikusan meghosszabbodik, a "normál" áron.
Leghamarabb 90 nap elteltével (ha lesz még ez a kedvezmény, bár már több, mint egy éve van valamilyen formában) tudod újra aktiválni a 90 forintos verziót. :)

Jó szerencsét!

(#20145) Csucsu88 válasza dedike (#20144) üzenetére


Csucsu88
tag

Köszi a felvilágosítást. A nap folyamán vagy holnap lemondom akkor.

(#20146) istnag válasza Csucsu88 (#20143) üzenetére


istnag
addikt

Ezen a linken van az összes telefon,köztük a "kifutó modellek" is:
[link]

(#20147) dedike válasza istnag (#20146) üzenetére


dedike
addikt

Igen, de régen volt egy külön lista is, ahol néha jelentős kedvezménnyel lehetett megvásárolni a kifutó modelleket.

Jó szerencsét!

(#20148) br.rak


br.rak
őstag

Sziasztok!

Fun aranytárskártya díjcsomagot lehet vezetékes T-home -os előfizetés mellé is rendelni ill T-s mobilotthon előfizetés mellé is? Ez nem teljesen világos.
A választ előre is köszi.

szerk:
Csucsu88: pár hónapja is volt ilyen akció (pl x10 mini dominóban 8000 körül)

Br

[ Szerkesztve ]

(#20149) kungzi


kungzi
veterán

sziasztok

T-s SGS2, csereutalványt kapok a Samsungtól, de csak a garipapír van meg és a csereutalvány, a számlája eltűnt vhova

így érvényesíthető a csere?

(#20150) egykori


egykori
őstag

Hali,
Ha van egy domino kártyás előfizetésem arany kedvezményjogosultsági szinttel, és a nevemre egy másik újat vásárolok, akkor arra is érvényes a kedvezmény, vagy elölről kell kezdeni az újon, hogy a kedvezmény meg legyen?

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.