Hirdetés

2024. március 19., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21651) rizso válasza hr2 (#21650) üzenetére


rizso
addikt

Na ezt nem tudom. Viszont azt igen, hogy az átalakítós simem helyett egy simát adtak, és ha utána még fizetnem kellene, hogy ismét micro simet kapjak, az nem tetszene...

Eladó cuccok: Panasonic Lumix 25/1.7 m4/3 objektív | új iPhone 15 Pro Max "padlizsán" színű bőr tok | fekete Samsung S21 Ultra Smart View tok (pár alkalommal használt) | Samsung Wireless Dual charger

(#21652) hr2 válasza rizso (#21651) üzenetére


hr2
őstag

Azt elhiszem. :)

(#21653) socialkiller válasza ESP (#21648) üzenetére


socialkiller
tag

És ha még nincs 2 éves? Akkor kb. mennyibe fáj? :)

Üdv, Patrik

(#21654) 1430 válasza rizso (#21617) üzenetére


1430
senior tag

A "probléma" ott kezdődik, hogy Like-ra nem tudsz tarifahűséget vállalni, tehát szabadon válthatsz díjcsomagot (de persze vissza már nem).
Viszont Like 300-ra már lehet tarifahűséget vállalni, és kali írását annyiban helyesbíteném, hogy amennyiben mégis díjcsomagot szeretnél váltani (figyelembe véve a tényt, hogy Like 300-ra vissza már nem válthatsz), akkor azt megteheted akár Mozaik díjcsomagra is vagy ami elérhető.

pelenka35
Ha Net Start, akkor telefonálj be és lesz kedvezőbb megoldás.
Azt azonban megjegyezném, hogy a fizetési határidő mostanra biztosan lejárt, tehát a számlára tett reklamáció már nem halasztó hatályú, így ha nem fizeted be, elindulhat a behajtási folyamat (a felszólításnak is díja van).

tajcsi
Csak az adott SIM-en tudod felhasználni a Business keretet, illetve plusz opciós díj ellenében igényelhetsz tandem SIM-et, így azzal is használható ugyanaz a net, de ettől a többi céges hívószámon a te kereted nem lesz elérhető.
Ha nem kértetek BusinessNet csomagot, akkor is alapból aktív a Net2Go, ami 0,06 Ft/10KB, ahogy az le is van írva az oldalon...

socialkiller
Közvetlenül a kérdésed előtti 4 (azaz négy) hozzászólás erről szólt, ennyit kellett volna mindössze visszaolvasnod, hogy megtudd a választ a kérdésedre...

ESP
Ez a 2 év után ingyen SIM csere a másik T-nél van. ;)

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#21655) rizso válasza 1430 (#21654) üzenetére


rizso
addikt

Ma úgy adtam le a rendelést, hogy a jelenlegi díjcsomagom megtartásáért cserébe vehettem kedvezményesen készüléket (nem nagy pénz, kb. 2eFt-tal olcsóbb így, mintha simán megrendeltem volna webshopból). De akkor az általad leírtak szerint a "jelenlegi díjcsomagja megtartásával" az esetemben nem jelent díjcsomaghűséget?

Szóval. Ha minden igaz, akkor a mostani rendeléssel maradtam Like-os, amit elvileg min/max 2 évig most használhatok/használnom kell, hacsak nem akarok közben Like 300-ra vagy egyéb más díjcsomagra váltani. És amennyiben váltanék, akkor már nem térhetek vissza Like-ra/Like 300-ra.

No de igazából lényegtelen, nagyon is örülök, hogy még el tudtam intézni magamnak a Like-ot:)

Más: rendeltem készülékbiztosítást is. Betörik a kijelzőm, vagy bármi más olyan dolog történik a telefonnal, ami nem tartozik a garanciális ügyintézés körébe, akkor fogom a szerződést (gondolom kapok egyet) meg a rossz telefont, és természetesen az előírt önerőt, és kapok egy új telefont? Illetve amit a nagy sietségben elfelejtettem megnézni: milyen időtávra szól ez a biztosítás? Bármikor felmondhatom, vagy itt is van kötelező időtartam?

Eladó cuccok: Panasonic Lumix 25/1.7 m4/3 objektív | új iPhone 15 Pro Max "padlizsán" színű bőr tok | fekete Samsung S21 Ultra Smart View tok (pár alkalommal használt) | Samsung Wireless Dual charger

(#21656) .bruszli. válasza ESP (#21648) üzenetére


.bruszli.
aktív tag

Nekem pl azt mondta erre az ügyintéző,hogy csak a 2000 előtti kártyákat cserélik ingyen ilyen esetben,mert azóta nem változott az alap chip... :U

...ja és szóljatok ha kell olcsón egy kanna besugárzott hangya !

(#21657) kali válasza 1430 (#21654) üzenetére


kali
legenda

nem kali, hanem Gery1987 írását helyesbítetted! :)

(#21658) ESP válasza 1430 (#21654) üzenetére


ESP
senior tag

Basszus elnézést. :R

Keveredik a fejemben a kettő néha.
Tmobile-nál még nincs így ?

2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

(#21659) Braddock válasza Sanyi.il (#21645) üzenetére


Braddock
őstag

Hát a chip-es kártya ára olyan 1000 Ft-tól indul. És a chip fajtája, valamint a chip-en kívül még benne lévő dolgok (pld: antenna) felviheti az árát akár 5000 Ft. fölé is. Amikor ügyfélszolgálatos voltam, akkor mindig Én döntöttem el, hogy ha nem produkálja a hibát, akkor ingyen vagy 3000+áfa a csere díja. Utána a régi SIM csak repült a fiókba, senki nem nézett rá soha, hogy valóban hibás volt-e :K

(#21660) .bruszli. válasza Braddock (#21659) üzenetére


.bruszli.
aktív tag

Tőlem meg el sem kérték a régi SIM kártyát...

...ja és szóljatok ha kell olcsón egy kanna besugárzott hangya !

(#21661) kenny123


kenny123
addikt

Sziasztok!

Ikon200 csomagom van mar régóta, eddig netrollal kibővítve. Ma lemondtam a netroll-t, és utána nem volt netem, ujra kellett aktiválni a +alapnet SMS-el. Kerdes: most az ikonos csomag szerint számolja el a netem, nem alapdijon, ugye?

yo

(#21662) kali válasza .bruszli. (#21660) üzenetére


kali
legenda

tőlem elkérte az ügyintéző hölgyike, bepötyögte róla az azonosítót a rendszerbe, majd visszaadta, de akkor már halott volt.

(#21663) 1430 válasza kali (#21657) üzenetére


1430
senior tag

Bakker! Elnézést! Neked már nem lehetne valami egyéni arcképet készíttetni? :D

rizso
Pontosan, tehát most nem vállaltál tarifahűséget.
Készülékbizutosításos kérdéseidre: nincs kötelező időszak, akár azonnal lemondhatod (telefonon keresztül is), de arra az IMEI-re többet nem köthető biztosítás. Ha káresemény történik, fel kell hívnod egy 80-as számot, előadni a trörténteket, és ha minden rendben, adnak egy kárszámot, amivel intézheted a javítást (mert amíg lehet vagy amíg olcsóbb, addig javítják) esetleg a cserét az önrész befizetése után. Részletek >>

kenny123
Igen, most az Ikon alapkeretét használod.

[ Szerkesztve ]

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#21664) Braddock válasza .bruszli. (#21660) üzenetére


Braddock
őstag

Volt hogy visszaadtuk, mert a telefonszámok még letiltva is olvashatóak voltak programmal.
Így volt egy biztonsági másolatuk.

(#21665) meroly


meroly
veterán

Megosztanám az alábbi történetet, mert ki kell írnom magamból és jobb ide mint a panaszkönyvbe.
Tegnap betértem egy T-mobile feliratú boltba, hogy lemondjam az előfizetésem és átváltsak kártyásra.
Már messziről láttam hogy a hölgynek nincs túl jó napja, ezért óvatos is voltam vele.
Aztán egy 5 perc után benyögte hogy jöjjek vissza hétfőn. Mondom miért is kéne?
Hát neki egész nap áll a rendszere most is megállt, így nem tudja megcsinálni, központi a hiba.
Mondom ok, azért egy reset-el megpróbálkozhatnánk, hátha. Hogy ő már hatszor resetelte de nem jó, meg egyébként is ez csak egy kirendeltség vagy micsoda, mondom bocsánat, ugyanaz a rózsaszín T betű van kint mint egy másiknál, én sajna nem ismerem a cég szervezeti felépítését, ne haragudjon érte.
Viszont az előfizetésem ketyeg, akkor írjuk rá a papírra hogy bent voltam és akkor hétfőn visszajövök és visszamenőleg megcsinálják.
Hát azt rendszer nélkül nem lehet, ami meg ugye áll. Mondom sajnálom, erről nem én tehetek, kezdjünk el gondolkodni rendszeren kívül, próbálja megoldani, ne én adjak tanácsot, pedig lett volna pár, pl betelefonál hogy állítsák meg, aztán hétfőtől mehet a domino, vagy bármi, akármi, csak lássam rajta hogy próbál segíteni, de nem. Nem jött neki össze. Hagytam is szegényt mérgelődni, elmondtam hogy szerintem az ügyfél én vagyok és ne rajtam töltse ki hogy maga nem tud dolgozni egész nap. Ja és persze köszönésnél egy "hello" számomra nem elég, minimum magázzon első körben, úgyhogy rá is vágtam a "jóestét"-et, hogy észrevegye magát, de nem sikerült neki, úgyhogy legközelebb "szevasz" lesz a válasz.
Megvártam míg a másik ügyintéző felszabadul és át is mentem hozzá a problémámmal, mivel férfi volt, valószínű nem menstruál, gondoltam, talán segítőkészebb lesz. Elmondta ugyanezt, de legalább volt benne kétszer hogy "ne haragudjon". Piros pont érte. Aztán mondta hogy fáradjak át a másik üzletbe. Ok, mondom de ha központi a hiba, akkor valószínű ott is rossz lesz, nem? Hát ő azt nem tudja. Mondom ok, legyen kedves áttelefonálni és megkérdezni. Telefont elintézte, mehetek át oda. Ennyi lett volna, kész. Persze a kis hölgy is közbeugatott hogy menjek át, ott megcsinálják 10 perc alatt. Mondom neki, köszönöm hogy ön is ilyen kedvesen felajánlotta a dolgot. Igazán hálás vagyok érte.

Én elhiszem hogy szar ha nincs rendszer én rendszer fejlesztéssel foglalkozom, de mindenre van megoldás, meg lehet azt csinálni visszamenőleg is, vagy felhívni mást, akinél jó hogy csinálja meg, vagy bármi, akármi, de azért mert neki áll a gépe, így elzavarni egy ügyfelet, hát nem szép.... nagyon nem....

Impossible is nothing

(#21666) .bruszli. válasza Braddock (#21664) üzenetére


.bruszli.
aktív tag

Értem én ezt; tőlem azt is megkérdezték,hogy átvigyék-a az esetleges adatokat az új kártyára,de én előtte már mindent lementettem...szóval így el sem kérték,itt van most is ( természetesen már halott ) nálam.
Végülis Happy End.

...ja és szóljatok ha kell olcsón egy kanna besugárzott hangya !

(#21668) Varszegig válasza socialkiller (#21647) üzenetére


Varszegig
veterán

csak kicsit kéne visszaolvasnod...

(#21669) rizso válasza 1430 (#21663) üzenetére


rizso
addikt

Köszi! :R

Tegyük fel: megyek az utcán, megbotlok, repül a telefon, betörik a kijelzője. Elmesélem a 80-as számon, és ezt gond nélkül elfogadják, igaz? Vagy van valami, amiért belém köthetnek?

Eladó cuccok: Panasonic Lumix 25/1.7 m4/3 objektív | új iPhone 15 Pro Max "padlizsán" színű bőr tok | fekete Samsung S21 Ultra Smart View tok (pár alkalommal használt) | Samsung Wireless Dual charger

(#21670) dedike válasza #40993792 (#21667) üzenetére


dedike
addikt

És akkor el is jutottunk a probléma gyökeréhez, ugye...

...miért okosabbak/tudnak többet a T saját dolgozói, mint a partnerüzletek dolgozói? :(((

(Mindezt úgy, hogy semmi nem jelzi az adott üzlet bejáratánál, hogy " Kérjük vigyázzon, ez partnerüzlet!" , és a T-Pontok közül sem mindegyik saját üzlet már.)

Jó szerencsét!

(#21672) meroly válasza #40993792 (#21667) üzenetére


meroly
veterán

A előfizetés speciális vállalati dolgozói volt, amit eddigi tudomásom szerint nálunk csak ez a kis üzlet tudott kezelni, és eddig nem ezek a mufurc alkalmazottak voltak, hanem mosolygós, kedves emberek. Igaz legalább 1 éve nem voltam. Most megcsinálták a nagyban is, tehát ezt is megoldották, úgyhogy innentől oda járok.
Egyébként meg nincs kiírva hogy kirendeltség, számomra a rózsaszín T betű ugyanolyan mint a nagy T-ben. ;]

Impossible is nothing

(#21673) 1430 válasza rizso (#21669) üzenetére


1430
senior tag

Az említett példa szerintem rendben van, bár ennél biztos részletesebb történetet fognak kérni. :D

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#21674) JuniorII


JuniorII
csendes tag

Sziasztok.
Ti be tudtok lépni a T-Mobile Webshopba?
Köszi

(#21675) tomy86 válasza dedike (#21670) üzenetére


tomy86
addikt

Sajnos nem tudnak többet :( Elég vegyes a tudásuk/hozzáállásuk és ez nem függ attól, hogy partnerüzlet vagy sem. Igaz T-homeos ügy kapcsán, de nemrég 4 jelentősen eltérő választ sikerült kapnom szolgáltatás (hűségidőn belüli) lemondásának a díjáról. Egyet a 1412-n, egyet T-pontban és kettőt két egymástól 3 méterre ülő ügyintézőtől másfél óra eltéréssel a Budafoki úti központban. Az elmúlt 15 év alatt (ill. nem emlékszem mikor lettek Westelből T) nem sikerült annyi negatív tapasztalatot szereznem a T kapcsán, mint az elmúlt hónapban.

(#21676) Bling95


Bling95
őstag

Mozaik S-ben van a barátnőm és elfogyott az 500 mega nete.... Ahogy nézem nincs tulforgalmazási díj viszont elvileg belassítják, viszont ő azt mondja hogy nem igazán érzékel lassulást...

Lényeg hogy semmiképp nem kell attól tartanunk hogy emiatt óriási számla jön ki igaz?

(#21678) 1430 válasza Bling95 (#21676) üzenetére


1430
senior tag

Egész pontosan mi állt abban az SMS értesítőben? Benne volt, hogy korlátozzák a sebességet? (Nehogy mégis inkább MédiaMánia S legyen a díjcsomag.)

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#21679) Bling95 válasza 1430 (#21678) üzenetére


Bling95
őstag

1000% hogy mozaik , ott voltam amikor megkotottek , havidijuk is arra szol meg minden:) sms ertesitot nem lattam , de az biztos hogy mozaikos

(#21680) Diocles


Diocles
aktív tag

Like díjcsomagom mellé a honlapon bejelentkezve választottam valami 100 megás kiegészítő net előfizetést. Ezt most pár hónap elteltével ugyancsak a honlapon belépve lemondtam. Azóta nincs netem. (Holott a Like-ban van 50 MB). A telefonomon egyáltlán meg sem jelenik a 3G kapcsolat. Androidot használok. Valami ötlete valakinek?

(#21681) kali válasza Diocles (#21680) üzenetére


kali
legenda

próbáld meg úgy, hogy sms a 1430 telefonszámra; +ALAPNET
amennyiben nem működne, úgy szintén 1430, csak már a telefonos ügyfélszolgálat formájában!

[ Szerkesztve ]

(#21682) HuMarc


HuMarc
addikt

Nem akarok flame-elkedni, de EZT már láttátok? Enyhén szólva nevetséges! :W

[ Szerkesztve ]

(#21683) szabogabor10 válasza HuMarc (#21682) üzenetére


szabogabor10
veterán

Láttam. Ez egy hatalmas szégyen. Még ha a Mini 2 lenne, de ez? Tiszta vicc a T (meg a többi magyar szolgáltató is) az ilyen nevetséges "akciós, kihagyhatatlan" ajánlataival. Undorító, visszataszító és akkor még visszafogtam magam. :W

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#21684) HuMarc válasza szabogabor10 (#21683) üzenetére


HuMarc
addikt

Akkor nem csak én tartom komikusnak vérlázítónak és hihetetlen pofátlanságnak, hogy a Galaxy Mini-t 2012 Q4-ben kicsi de annál nagyobb tudásúnak titulálni, mikor 2011 Q1-ben (azaz 22 hónapja) jelent meg...

Persze, aki ezt beveszi, az a megérdemli kategória.... :W

(#21685) Varszegig válasza HuMarc (#21684) üzenetére


Varszegig
veterán

Hát ezért nem osztanék prémiumot az illetékes marketingesnek, ez hatalmas öngól, szinte telenor szintű blama :(

(#21686) Gedeon31


Gedeon31
addikt

Dominos számról hívom a 1430-at hogyan tudok ügyintézővel beszélni? Hányas gombot kell nyomni valahogy most nem találok ügyintézőt.

(#21687) djculture válasza HuMarc (#21684) üzenetére


djculture
félisten

Hozzászólásba valaki megírta a tutit: " kártyafüggetlenben olcsóban lehet mobilt vásárolni, mint függőt a t-mobile-nál" Ezt látom én is a szektorális adó óta, ez megy.
Régen meglehetett ezt játszani de ma egyre többen neteznek és megnézik a független árát és megveszik függetlenül a szolgáltatóknak meg egyre kevesebb bevételük lesz.
Rengeteg ismerősöm most tervez átállni dominóra is, az előfizetések meg mennek a levesbe. Hogy ezt nem veszik észre a megfelelő döntési helyzetben lévő emberek..
Ha valamiért megérné lekötnie magát 2 évre az embernek akkor meg gondolná mindenki, de sokszor nevetséges 2-3 ezer sincs a független új és a két év rabláncos ugyanolyan telefon között.

[ Szerkesztve ]

(#21688) HuMarc válasza Varszegig (#21685) üzenetére


HuMarc
addikt

Igen, egyetértek :R

@djculture (#21687): Igen, én is azt a kommentet néztem meg. Az a borzasztó, hogy még így is a T a legolcsóbb szolgáltató, pedig ez nem olyan hihetetlenül olcsó kategória...
Viszont most szidom a T-Mobile-t, de az is igaz, hogy ez a pofátlanság csak a legalsóbb kategóriára vonatkozik, a felsőbb kategóriákban azért annyira nincsenek elszállva maguktól :N (Ez a Telenorról szerintem nem mondható el)

(#21689) 313313 válasza djculture (#21687) üzenetére


313313
addikt

Azért azt nem kell elfelejteni, hogy a szolgáltatók még mindig 2 év gyártói garit adnak. Köthetsz biztosítást a telefonra, valamint ha hozzájuk viszed be adnak csere készüléket.
Továbbá a telefon boltos független telók nem minden esetben gyárilag függetlenek, visszazárhatnak....
Én azt mondom a gyártói garanciáért inkább fizetek többet....

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#21690) ablack


ablack
senior tag

Sziasztok,

Ha elérem a platina szintet, de például a következő 6 hónapban csak az aranyhoz szükséges pontokat érem el akkor visszaminősítenek arannyá?

(#21691) Varszegig


Varszegig
veterán

Fun Aranytárskártya díjcsomagba be lehet hordozni hívószámot?
Illetve Likeba?

Köszi.

(#21692) dedike válasza Gedeon31 (#21686) üzenetére


dedike
addikt

Valahogyan keress olyan helyet, ahol a 0-s gombot elfogadja. Ez nagyban függ a kiemeltségi szintedtől. (Platina esetén kb a 4. mondat.... :)

(#21690) ablack:

A Kártyabirtokos Kapcsolat kártyához és annak felhasználásához fűződő joga akkor is megszűnik, ha a Kapcsolat kártya kibocsátása utáni 12. hónapban illetve azt követően 12 havonta esedékes feltételvizsgálat alkalmával az előző 6 naptári hónap során a T-Mobile előfizetői szerződéséhez vagy T-Home egyéni és Telekom üzleti előfizetéshez kapcsolódóan kibocsátott havi Kapcsolat pont értékeinek összege nem érte el a programszabályzat 1. számú mellékletében meghatározott mennyiséget.

Tehát szerintem ez azt jelenti, hogy 12 hónapig biztos a szint.

(#21691) Varszegig:

Fun-ba tudtommal minden további nélkül, Like-ba már csak úgy, ha előtte Dominora változtatod, majd azt váltod át Like-ra.

Jó szerencsét!

(#21693) Varszegig válasza dedike (#21692) üzenetére


Varszegig
veterán

Magyarán, ha a feleségem Telenoros hívószámát szeretném áthozni az arany társkártyám mellé funba, akkor az megoldható?

(#21694) Gedeon31 válasza dedike (#21692) üzenetére


Gedeon31
addikt

Nincs kiemeltségi szintem , lehet ezért tartott fél napba mire sikerült.

(#21695) 1430 válasza Varszegig (#21693) üzenetére


1430
senior tag

Igen, kérheted Fun-ba is (és Like-ba is, ha a feltételek - hallgatói igazolvány - adottak).

Diocles
Ügyintéző tudja visszaaktiválni a Like alapcsomagot.

lugosi #21696
Nem, csak végig kellene hallgatni a főmenüt (ami nem rövid), és utána * vagy # gomb.

[ Szerkesztve ]

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#21696) lugosi válasza dedike (#21692) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Ez komoly, hogy kiemeltségi szinttől függ, hogy mikor kapcsolnak ügyintézőt? Vagy csak vicc volt?

(#21697) TheMarci válasza lugosi (#21696) üzenetére


TheMarci
addikt

Hasonló, hogy voltam ma egy t-ben, kérdezték, hogy mihez kell sorszám, céges ügyintézés volt, a biztiőr beütött valami kódot a sorszámgépbe, és külön ügyintéző volt/van rá, erről sem tudtam eddig.

[ Szerkesztve ]

Do You Dream?

(#21698) haddent


haddent
addikt

üdv
pontosan mikor és hogy várható a 4G/LTE? Egyszercsak megjelenik novemberben a készüléken ha van netes előfizetés és a készülék is tudja?

(#21699) 1430 válasza haddent (#21698) üzenetére


1430
senior tag

Novemberben? De optimista vagy. ;]
Amúgy ha
- a készülék támogatja,
- van megfelelő (LTE képes) szolgáltatás a hívószámon,
- helyes a készülékbeállítás és
- LTE lefedettségi területen tartózkodsz,
akkor kb. úgy fog történni, ahogy írtad. Illetve a 4G megjelenhet akkor is a kijelzőn, ha nem helyes a készülékbeállítás, legfeljebb nem fog működni.

[ Szerkesztve ]

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#21700) Varszegig válasza 1430 (#21695) üzenetére


Varszegig
veterán

Köszönöm.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.