Hirdetés

2024. március 19., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#20251) blueye válasza 1430 (#20249) üzenetére


blueye
veterán

Tényleg rutinos vagy, grat h megértetted :)

(#20252) ANDROID???


ANDROID???
addikt

Mi a helyzet akkor, ha a T-nél leadtam egy készüléket garanciába és sérült kerettel érkezett vissza a telefon a szervizből? Nem vettem át a készüléket, vissza is küldték a szervizbe, hogy ott majd utánanéznek a leadáskor készült képeknek és majd intézkednek.
Mi van, ha a képeken a keret hibátlan, akkor a telefon keretét cserélik újra és kapom vissza a készülékemet, vagy adnak egy új készüléket vagy mi van ilyenkor?
Ja a 15 nap az 8-án járt volna le, de én szerdán kaptam az sms-t a készülék átvételi lehetőségéről, viszont a gyors szerviz ügyintézés miatt 56 perc után meguntam a várakozást (volt előttem olyan is aki több mint 1,5 órája ott várt a szervizre) és csütörtökön mentem csak el a telefonért, ilyenkor a 15 nap is újra indul? Amennyiben újra indul, az azért már nem korrekt eljárás velem szemben, mert nem én tehetek róla hogy a készülék nem olyan állapotban került vissza mint ahogyan én azt leadtam, hanem "gratis" külsérelmi nyomokkal. Remélem a szerviz nem fogja a fotóit "visszadátumozva" frissíteni, mert nekem nincsenek fotóim a leadás előtti állapotról, csak kis naivan leadtam a a telt...

(#20253) blueye válasza ANDROID??? (#20252) üzenetére


blueye
veterán

Ki fogjak cserelni a keretedet. Ilyen esetben gyorsak.

(#20254) ANDROID??? válasza blueye (#20253) üzenetére


ANDROID???
addikt

Nagyon bízom benne, mert a T szerviz azt mondta, hogy visszaküldik az alcatelnek (elvileg budaörs) és kb jövő hét vége felé fogják küldeni az sms-t hogy mehetek érte...
Viszont a leírtakat meg fogják szegni, vagyis a 15 napot túl fogják így lépni, ami a papíron 2012.09.08 volt feltüntetve, mivel egy samsung corby-t kaptam cserekészüléknek, amivel netezni sem tudtam, mert mint a lajhár vagy a csiga olyan lassú volt az egész így azt is ott hagytam, hogy ha valakinek kell cserekészülék tudjanak adni, inkább használom az ezerszer jobb D750i régi telefonomat...
Szerintem a jövő hét vége felé nem számít túl gyorsnak...
Azért az sem állapot, hogy a telefonom miatt sorban kell állnom órákat...

[ Szerkesztve ]

(#20255) kali válasza ANDROID??? (#20252) üzenetére


kali
legenda

a törvény szerint, csak törekednie kell a forgalmazónak a 15 napra, szóval azt nem kell annyira szűken venni!

(#20256) ANDROID??? válasza kali (#20255) üzenetére


ANDROID???
addikt

Ez a gond a törvénnyel, hogy az sem a fogyasztót támogatja, ezért is csak pedzegetni kell azt a 15 napos "határidőt" hátha beválik, mert ugye valahogy a fogyasztónak is védenie kell magát, pláne ha a fogyasztó szabályokat betartva jár el.

(#20257) kali válasza ANDROID??? (#20256) üzenetére


kali
legenda

pesze, hogy kell/lehet, csak a forgalmazó is kap törvényes lehetőséget rá, hogy indokolt esetben tovább tarthasson a folyamat.
itt összefoglalva a lényeg; link
azzal nem foglalkoznak, hogy te nem tudtad kivárni a sort, változó a várakozás időintervalluma, az alapján nem lehet előre tervezni, még munkamenetet sem.

[ Szerkesztve ]

(#20258) ANDROID??? válasza kali (#20257) üzenetére


ANDROID???
addikt

Ott mondtad ki a dolgot az ügyfelek kezelésével kapcsolatban: "azzal nem foglalkoznak, hogy te...".
Amikor venni készülsz valamit kinyalják az ember fenekét jó mélyen, de ha már valami az ügyfélnek kell, akkor természetesen várjál, ha már visszakérdezel, hogy mi tart eddig akkor jön az hogy elnézést kérünk, de ez van...
Ez szerintem valahol azért nem egy ügyfélbarát hozzáállás, meg azért sokszor amit látunk a T-ben hogy mint aki valami lassítót vett be éppen , kb úgy mozog 1-2 ügyintéző, NEM mindegyik!, de nagyobb százalék aki nem "pörög" és ez sem egy előnyös dolog...

(#20259) kali válasza ANDROID??? (#20258) üzenetére


kali
legenda

vásárláskor is vártam már én bőven több, mint egy órát, pedig a rendszer által látható, hogy ki milyen szándékkal érkezett!
nem általánosítok, szinte mindenhol - más szolgáltatóknál, de más területen is - ez van, némely ügyintéző pörög, mások meg szépen "lassan" csinálják, ez van...
korábban volt olyan, hogy amíg várakoztam egy órát - konkrétan a westend emeleti t-pont üzletben -, addig figyeltem az ügyintézést, és volt olyan ügyintéző hölgyike, akit már nagyon sajnáltam a végén, annyi problémás embert fogott ki egyhuzamban, és még a sokadiknál is próbálta türelmesen kezelni a lehetetlen panaszokat és kéréseket, pedig látszott rajta, hogy már erő felett teljesít... :(
persze a másik szélsőség sem ritka, aki alapban tesz a dolgokra, vagy belefásult már, úgy van vele, hogy csak legyen vége a napnak, addig is szépen lassan teszi a dolgát, de csak és kizárólag a kötelező minimumot...

(#20260) csemberlen válasza kali (#20259) üzenetére


csemberlen
őstag

én rég voltam ügyfélszolgálaton, de akkor azt láttam, hogy 1 ember ért a dolgokhoz, és a többi mindig tőle kérdez.

Hja kérem az élet nem egy habostorta

(#20261) kali válasza csemberlen (#20260) üzenetére


kali
legenda

sajnos ilyen is előfordul(hat)...

(#20262) lafaty80 válasza kali (#20259) üzenetére


lafaty80
őstag

Párom ugyan más területen, de ügyfélszolgálatos.

Én megtanultam hogy több türelemmel legyek feléjük, az esetek 95%-ban nem mindig ők hozzák azokat döntéseket, ami alapján kezelniük kell minket. Viszont rajtuk csattan.
Tudom semmi közünk hozzá, de amit művelnek T-n belül saját alkalmazottjaikkal (bérezés, munkaidő, stb) néha azt csodálom hogy van még türelmük nekik is egyáltalán :(

Párom esetében is volt nem 1 szitu, amikor én mondtam azt neki, amikor sírva jött haza, hogy másnap bemegyek és szájba verem a főnökét, és arcon rúgom a kedves emberkét is aki úgy beszélt vele ahogy.
És hogy magunk ellen beszéljek, vannak tényleg olyan tuskók, akik a várandós ügyintézőt is síró görcsig tudnak kínozni. Én örülök hogy most itthon van a párom a 2. gyermekünkkel, nyugodtabban :)

Én a siófoki T-be ha megyek ügyintézőhöz, akkor kicsit közvetlenebb mosolygósabb arccal érkezem, beszélgetek vele 1-2 mondatot, kialakul egy hangulat.... utána már minden könnyebb... eddig ez bevált.

De a szerviz és a szervizes kollégák azok mások :D Ott ezzel meg sem próbálkozom :D

Cuccaim: https://kit.co/lafaty

(#20263) hoby36


hoby36
senior tag

Üdv!Az szerintetek törvényes,hogy ha a fizetési határidő x hónap 17.-e és én 20-25.-án fizetem be,akkor rárak a t-mobile 635ft felszólítási díjat?Amúgy nem is kaptam felszólítást.

A logikában semmi sem véletlen!

(#20264) dReFiX


dReFiX
senior tag

Mit tudok tenni ha nem találom a telefonom papírjait, szerződés, gari lap, ki lehet ezeket újra kérni ? köszi a helpet !

(#20265) Vangelis válasza hoby36 (#20263) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Jah így küldik mindenikek.

Én hiába kértem, hogy legyen pár nappal később a határidő, nem lehet megoldani.

Direkt lehúzás.

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#20266) dedike válasza Vangelis (#20265) üzenetére


dedike
addikt

Direkt lehúzás.

De miért is? :F

Az egyetlen mobilcég, ahol nemcsak a forgalmi, hanem a havidíjat is utólag kell fizetni..

...ráadásul azt sem azonnal, hanem 17 nappal később.

Már megint a T mellett beszélek, pedig nagyon a bögyömben vannak a 21 hónappal.... :W :W

Jó szerencsét!

(#20267) Vangelis válasza dedike (#20266) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Hát mert nekem is 3-4 nap miatt küldik a 635ft ot.

sajna annyi lé meg nincs, hogy mindig korábban tudjak fizetni :(

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#20268) hoby36 válasza Vangelis (#20265) üzenetére


hoby36
senior tag

Egyre "kedvesebb" cég ez a T.

A logikában semmi sem véletlen!

(#20269) BéHGT válasza Vangelis (#20267) üzenetére


BéHGT
senior tag

Nekem most van egy érdekes kis storym...
Augusztus 10.-én lett elutalva a telefonrészletem, viszont rossz vefizetési azonosító lett megadva, véletlen az apám havidíjának az azonosítóját adtam meg. Persze közben aug 10.-én reggel 9:12 perckor az apu csekkje be lett fizetve postán. Elkezdtek SMS-t küldözgetni, hogy lejárt tartozás van, betelefonáltam, elmondtam a helyzetet, mondták, hogy küldjek másolatot a bevetel@telekom.hu-ra, hogy be van fizetve minden, a bizonylat is elküldve, és leírva, hogy könyveljék át az én azonosítómra, hogy ne legyen mínuszos. Ez a mai napig sem történt meg, nem tudom miért ülnek rajta...
Ami a legjobb, hogy a postai befizetésnek nyoma sincsen az apám számláján. Én részletfizetésem 5830 Ft, Apám számlája 5940Ft, és az Ő oldalán is mutatja a 110Ft-os elmaradást. Hogy hova tűnt a postai befizetés, azt sehol sem tudják, de eléggé érdekes.
Telefonon mondta az ember, hogy az a legegyszerűbb, hogy befizetem az 5830-at, és valamelyik számla pluszos lesz majd idővel. Természetesen jeleztem, hogy nem szeretem az egyszerű megoldásokat, semmi nem lesz befizetve kétszer, el lett írva az azonosító, ami az én hibám, de a 31.-ei határidős pénzt elutaltam augusztus 10.-én, úgyhogy se késedelmi kamat, se semmi nem lesz fizetve, nézzék át és könyveljék le rendesen.
Viszont most Vangelis hsz-én gondolkodtam, hogy nekem mennyit fognak küldeni, bár tényleg nem késett, csak rossz helyre lett könyvelve, az én hibámból, de jeleztem ezt időben nekik (legelőször 26.-án).

Ja, valaki rám küldhette az ilyen retkeket, mert 2.5 hete küldött a KÖBE egy levelet, hogy fizessek be az utolsó negyedévre 6500 Ft-ot, mert hogy átraktak A00-ba B08-ból, mert rossz adatokat találtak kitöltve. Rákérdeztem, mi a problémájuk, és az, hogy a születési helynél simán Budapest van írva, nem Budapest 11. :W :W :W
Azóta persze rendezte ezt az előző biztosítóm, de hogy a KÖBÉnek miért olyan fontos ez, azt sem tudom már meg szerintem. Meg emiatt tényleg visszatesznek A00-ba?!

[ Szerkesztve ]

(#20270) Tibee86


Tibee86
veterán

Üdv!
Megjött ma a számlám. 08.01-én váltottam át ikon 200-ról, mozaik xs-re.
Elvileg a havidíj ugye 3200 ft, bár lehet a múlt hónapra még csak 3000 ft. Ennek kellene szerepelnie gondolom a számlámon, ha nem lépem túl. + ugye mondta az ügyintéző, hogy 880 ft, hogy váltottam csomagot, annak is elvileg ezen a számlán kellene lennie.
Viszont a számlámon 2300 valamennyi összeg szerepel. Nem mintha baj lenne, csak nem értem, hogy hogyan lehetséges, hogy kevesebb az összeg, mint a havidíj???

(#20271) #11527168


#11527168
törölt tag

Sziasztok! Lejárt a T-s előfizetésem. Szeretném megújítani a neten keresztül Eco XS díjcsomaggal, új készülékkel. Nem engedi. Csak a Mozaik díjcsomagokat és a jelenlegit ajánlja fel választási lehetőségnek a webshopban. Ilyenkor mi a teendő? A T-Pontba nem szeretnék bemenni, az utóbbi héten már 2x kellett az asztalra csapnom a T-Home előfizetésem miatt.

(#20272) 1430 válasza Tibee86 (#20270) üzenetére


1430
senior tag

Nem kaptál valamilyen kedvezményt? Mondjuk Távszámla regisztrációért egy ezrest?

Aydan
"Csak a Mozaik díjcsomagokat és a jelenlegit ajánlja fel választási lehetőségnek..."
Mert mi a jelenlegi? Eco XS-hez nem tudsz tarifahűséget vállalni, ahhoz olyan konstrukciót kell kosárba tenni, ahol csak az előfizetésre szól a hűség, a díjcsomagra nem. Ha ez a jelenlegi, akkor a "jelenlegi"-t is választhatod, ha nem, akkor legfeljebb utólag átváltod a díjcsomagod Eco XS-re.

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#20273) egykori


egykori
őstag

Szia 1430!
Tudsz biztatni, hogy egy hónap múlva tényleg rövidített eljárással lehet majd számhordozni?

(#20274) 1430 válasza egykori (#20273) üzenetére


1430
senior tag

Én úgy tudom, hogy már szeptember 30-án indul, és csak egykapus lesz ezentúl.

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#20275) egykori válasza 1430 (#20274) üzenetére


egykori
őstag

Köszi a megerősítést, tehát igaz. Eredetileg is, ettől függetlenül az egykapus megoldást terveztem.
Csak azt nem tudom elképzelni, hogy a szűk időkorlát miatt, mikor és hogyan fogom rendezni a számlát?

(#20276) Vangelis


Vangelis
nagyúr

Számolni azt tudnak:

[link]

Kemény.

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#20277) BéHGT válasza Vangelis (#20276) üzenetére


BéHGT
senior tag

Azért van amit eltaláltak! :DDD :DDD

(#20278) balintXD


balintXD
tag

Üdv!

Az lenne a kérdésem hogy miért tűnt el az Xperia P a T-mobile webshopjából?
Szerettem volna ma egyet rendelni, és míg pár napja ott volt a készülékkeresőben a tipo, a go, az S illetve az U társaságában, ma már nincs ott. Az árlistában benne van, onnan pedig egy linken át el jutottam a P oldalára, de sem a telefon képe, sem az ára nincs ott és rendelni sem lehet. Vajon miért van ez?

Galaxy S3 > S6 > S7 edge > S8 > S10e

(#20279) CHIPman


CHIPman
nagyúr

Üdv. Meg lehetne valahogy azt oldani, hogy egy ismerősöm vesz egy Like díjcsomagos előfizetéses kártyát a saját felsőoktatási igazolványával(ő nem akar ilyet, tehát egy igazolvánnyal csak egy lenne), viszont a számlát én kapom, és az előfizetést is én használhatom?

Eladó Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition - hardverapro.hu/tag/chipman

(#20280) Vangelis válasza CHIPman (#20279) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Szerintem úgy tudod megoldani, hogy az Ő nevén lesz az előfizetés és a te címedre kéred a számlát.

Vagy online fizeted bankkártyával.

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#20281) djculture válasza Vangelis (#20280) üzenetére


djculture
félisten

Pesze ha meg bármilyen számlázási baj van meg a haverját fogják keresgélni, meg az ő cimére jön a felszólitás...

(#20282) Vangelis válasza djculture (#20281) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Azt hittem jobb viszonyban vannak :)

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#20283) Soulfly842 válasza Vangelis (#20282) üzenetére


Soulfly842
addikt

Láttam már olyat pl., hogy gyerekkori barátság (50 év körüli ügyfelek) ment el ilyen miatt (pár havi százezres számlák) peres útig.

Meg kell az ilyet fontolni, mert jogilag az felelős érte akinek a nevén van.

Persze, száz meg száz ellenpélda is van azért - családon belül működőképesebb. :)

Ill. ha ő a későbbiekben vesz másik előfizetést is, akkor nem szerződés szinten kezeli az elmaradást, hanem ügyfélszinten... Ha egy számon elmaradás van, akkor értelemszerűen a többit is korlátozzák.

(#20281) djculture

Rávilágítottál a lényegre... lehet az ügyfél csak akkor tud meg bármit is az eltérő számlázási cím miatt, amikor már rég késő és mondjuk behajtó cégnél van az ügy...

[ Szerkesztve ]

(#20284) atillaahun válasza CHIPman (#20279) üzenetére


atillaahun
veterán

Persze, én is így kötöttem a Like-ot anyámnak karácsonyra egy csoporttársammal. Azóta is rendben fizeti Távszámlán. Csoporttársamnak nem volt több dolga vele. Egy alap bizalmi viszony persze kell a dologhoz, de ő se ment volna bele, ha az a szavahihetetlen típus lennék.

[ Szerkesztve ]

(#20285) CHIPman válasza Vangelis (#20282) üzenetére


CHIPman
nagyúr

Unokatestvér lenne a legközelebbi ismerős, de mással is simán bele tudnék menni szerintem, ha ez így tényleg megoldható. A számhordozás így mennyire működhet vajon? Logikusan semennyire, de talán mégis...

Eladó Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition - hardverapro.hu/tag/chipman

(#20286) aggleány


aggleány
addikt

Sziasztok!

Felvilágosításra lenne szükségem. A barátnőm az akkor három hetes (tehát majdnem vadi új) telefonját augusztus 8-án beadta szervizbe, mivel a telefon szétkapcsolt, lefagyott a net, stb. A készülék egy Sony Xperia S, nem egy olcsó darab. Pár nappal ezelőtt felhívta a T-t, hogy mi van a telefonjával, és azt mondták, hogy még nincs kész. Cserekészüléket nem kért, mivel egy ezer éves vacakot akartak adni neki, amin még normális net sincs, én adtam neki kölcsön egy telót. Mit lehet tenni abban az esetben, ha a javításra leadott készülék még egy hónap után sincs kész?

Előre is köszönöm a választ. :R

(#20287) dedike válasza CHIPman (#20285) üzenetére


dedike
addikt

Átváltod Dominosra, majd vissza Like-ra. ;)

(#20286) aggleány:

Szia!

Magabiztos, erélyes, de normális hangnemű fellépés (megemlítve esetleg bizonyos hatóságokat) sokat segíthet. Továbbá én tolnék egy emailt a T-Mobile részére is, mert egyáltalán nincs rendben, hogy hülyének nézik az Ügyfelet. függetlenül attól, hogy ebben nem közvetlenül sárosak.

[ Szerkesztve ]

Jó szerencsét!

(#20288) atillaahun válasza aggleány (#20286) üzenetére


atillaahun
veterán

Szerintem ITT jobb válaszokat kaphatsz, esetleg még hasonló problémát is találsz.

[ Szerkesztve ]

(#20289) gabo89 válasza CHIPman (#20285) üzenetére


gabo89
senior tag

Számhordozással, Dominorol, vagy új előfizetéssel tudsz Like-ra menni. Egyedül meglévő T-mobilos előfizetésről nem megy (csak ha lejössz Dominoba, majd fel Like-ra).

[ Szerkesztve ]

indul a sörös aludni

(#20290) aggleány válasza atillaahun (#20288) üzenetére


aggleány
addikt

Köszi szépen. :R Nemt tudtam, hogy létezik ilyen oldal. :B Eddig szerencsére nem volt rá szükség.

[ Szerkesztve ]

(#20291) DBC


DBC
tag

Sziasztok,

Kb 2 hete rájöttem hogy a Médiamánia S csomagom (5600ft) nem igazán praktikus, mert van hónap, amikor többet smsezek, van, amikor többet telefonálok.
Gondoltam váltok, My Tmobileban váltottam Mozaik S-re (5000 ft) és mindenféle hiba nélkül megcsinálta, viszont bef0sattak, hogy utólag ki fog számlázni emiatt a tmobile (van készülék és tarifahűségem).

szerintetek?

(#20292) dedike válasza DBC (#20291) üzenetére


dedike
addikt

Szerintem minden rendben lesz. :)

Jó szerencsét!

(#20293) tomy86 válasza DBC (#20291) üzenetére


tomy86
addikt

Nekem korábban azt mondták a T-nél, hogy Médiamánia S-ről (nekem is az volt, díjcsomag hűséggel) kötbér és egyebek nélkül lehet váltani MozaikS-re akkor is ha tarifahűségem van.

[ Szerkesztve ]

(#20294) kp78 válasza tomy86 (#20293) üzenetére


kp78
addikt

Azonos betűjelűre, vagy nagyobbra lehet váltani hűség alatt :K

(#20295) DBC


DBC
tag

köszi, megnyugtattatok :)

(#20296) szabogabor10


szabogabor10
veterán

Sziasztok!

T-Mobile-os kollégák: van esetleg valami infó arról, hogy mikortól lehet kapni a Sony Xperia T-t? Tudom, hogy nem szoktatok ilyen jellegű dolgokat elárulni, de most kivételt tehetnétek, mert igen fontos lenne.

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#20297) tomy86 válasza kp78 (#20294) üzenetére


tomy86
addikt

Igen, tudom. Nekem már nem aktuális, mert közben augusztus elején kihasználtam, hogy kisebbre is lehetett, így MozaikXS-re váltottam a MédiamániaS csomagot (gondoltam kipróbálom és ha nem elég majd feljebb váltok).

(#20298) dellfanboy


dellfanboy
senior tag

T-mobile aszf hogy rendelkezik arról, hogyha autópályán autóban utazok kell-e lennie térerőnek? ill. mi a helyzet autóban nem megfelelő a térerő?perelhetek-e?

eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei

(#20299) kali válasza dellfanboy (#20298) üzenetére


kali
legenda

perelni? az érdekes lesz/lenne... :U
információkat itt találsz; link

(#20300) dellfanboy válasza kali (#20299) üzenetére


dellfanboy
senior tag

miért? ha nem teljesíti az aszf-et lehet nem? egyébként vkinek van evvel kapcsolatban tapasztalta?
címszavakban térerő> zárt tér jelen esetben gépjármű
mert az ok hogy szabad ég alatt kell lennie térerőnek de aszem a vasbetonos házakba is van amikor nincs megfelelő és ilyet nem is vállal a T, mi a helyzet autóval?ami egy zárt fémketrec.

eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.