Hirdetés

2024. március 19., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21501) TheMarci válasza BéHGT (#21500) üzenetére


TheMarci
addikt

(#21502) blueye válasza BéHGT (#21500) üzenetére


blueye
veterán

[link]

EDGErol lassu vagyok :)

[ Szerkesztve ]

(#21503) BéHGT


BéHGT
senior tag

TheMarci, blueye: Tehát nem szűnt meg, köszi szépen! :R

(#21504) ESP válasza lsebestyen (#21492) üzenetére


ESP
senior tag

Akkor itt az idő a cserére.
2év után egyébként ingyes csere!

2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

(#21505) ESP válasza 313313 (#21495) üzenetére


ESP
senior tag

Nekem olyat is csinál még néha hogy csak EDGE-n van térerő.

Ha csak néha néha lenne akkor nem zavarna de néha napi többször is csinálja.

2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

(#21506) tomy86 válasza ESP (#21504) üzenetére


tomy86
addikt

Ebben biztos vagy? Nemrég cseréltem sim kártyát és telefonon azt mondták, hogy a '99 március előtti kártyákat cserélik ingyen. Az enyém '99 decemberi volt és tényleg csak trükközés útján tudtam ingyen kicseréltetni.

(#21507) ESP válasza tomy86 (#21506) üzenetére


ESP
senior tag

Amikor az iPhone-t vettem tavaly azt mondta az eladó. Mondjuk akkor amúgy is ingyen cserélték a simet micro simre.

2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

(#21508) tomy86 válasza ESP (#21507) üzenetére


tomy86
addikt

Ha náluk veszel iPhonet, akkor valóban ingyen cserélik a normál kártyát microra. De sim csere egyébként csak akkor ingyenes, ha hibás a kártya. Legalábbis nekem ezt mondták.

(#21509) ESP válasza tomy86 (#21508) üzenetére


ESP
senior tag

Legegyszerűbb megoldás az ha felhívja a 1430-t és rákérdez.

2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

(#21510) 313313 válasza ESP (#21505) üzenetére


313313
addikt

Hálózati karbantartás zajlik, 1430 szerint, de mondja is a gép. Bács-Kiskunban egész októberba, ami járhat szolgáltarás kihagyással, ez van, elnézésem kérik.
Amúgy gép szerint szinte összes megyében mókolnak, meddig passz, addig maradnak a hibák....

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#21511) ESP válasza 313313 (#21510) üzenetére


ESP
senior tag

Pont az ország másik vége felé vagyok a határon túl de még Magyar hálózaton :D

2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

(#21512) lsebestyen válasza tomy86 (#21506) üzenetére


lsebestyen
addikt

Ingyen kicserélték szó nélkül.

(#21513) tomy86 válasza lsebestyen (#21512) üzenetére


tomy86
addikt

Akkor csak velem szórakoztak, bár a 1430-on is ezt a tájékoztatást kaptam (kb. 2 hónapja). :F Mondjuk elkövettem azt a hibát, hogy itt a nagy faluban a Camponában lévő T-pontba mentem (az biztos, hogy utoljára voltam ott), ahol köztudottan nincsenek a helyzet magaslatán az ügyintézők. Lényeg, hogy megoldódott.

(#21509) ESP: mint feljebb írtam a 1430-on kaptam ezt az infót.

[ Szerkesztve ]

(#21514) zoli62


zoli62
addikt

Miért "butítanak" le szoftveresen minden T-Mobile brandelt okostelefont az eredeti gyári függetlenhez képest, csak ezt tudnám.

(#21515) szabogabor10 válasza zoli62 (#21514) üzenetére


szabogabor10
veterán

Ez tényleg nagyon jó kérdés, pl. a Sony-król hiányzik a PlayNow meg a Wisepilot.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#21516) zoli62 válasza szabogabor10 (#21515) üzenetére


zoli62
addikt

Samsung Galaxy S Advance-ról hiányzik a névjegykártya import /export telefon belső memóriájába (SIM-re lehet), mert csak...

(#21517) ESP válasza zoli62 (#21516) üzenetére


ESP
senior tag

Fel kell rá nyomni egy gyári romot és kész.

2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

(#21518) sea


sea
tag

Sziasztok!

Lenne egy mobilnetes problémám. Van egy Domino 3g webstickem (ZTE), fel van töltve az egyenlegem, simán kapcsolódik a netre, az elérhető hálózatot HSDPA-nak írja a lakáson belül mindenhol. Borzasztó lassúnak tűnik a kábelnetes előfizum mellett, ezért csináltam is egy speedtestet és ez alapján kiderült, hogy a sebessége
0,6 MBit/ 0,1 MBit

Pár napja használnom, de végig ugyanilyen lassú volt ez idő alatt. Mi lehet a probléma? Hogy lehetne ezt gyorsabbá varázsolni? Nyilván nem csak ennyit tud ez a cucc.

A kábelnetem speedtestje:

Kábelnet

Köszönöm előre is a válaszokat!

[ Szerkesztve ]

(#21519) zoli62 válasza ESP (#21517) üzenetére


zoli62
addikt

Na ja.

(#21520) bopeti98 válasza blueye (#21502) üzenetére


bopeti98
őstag

RelaxNet M-hez nincs limitbővítő opció?

[ Szerkesztve ]

(#21521) 1430 válasza bopeti98 (#21520) üzenetére


1430
senior tag

De van:
http://www.t-mobile.hu/lakossagi/mobil_szelessav/hasznos/limit_bovites

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#21522) Csucsu88


Csucsu88
tag

Hali!

Karácsonyra mely telók lesznek majd akcióban?

(#21523) kp78 válasza Csucsu88 (#21522) üzenetére


kp78
addikt

Szerinted tényleg van itt olyan halandó ember, akinek ez a tudás a birtokában van? :U
:(

[ Szerkesztve ]

(#21524) Csucsu88 válasza kp78 (#21523) üzenetére


Csucsu88
tag

Gondoltam hátha van vki bennfentes, aki tud már vmit :)

(#21526) Csucsu88 válasza #40993792 (#21525) üzenetére


Csucsu88
tag

Igen, de november második felében már elkezdik az akciózást szerintem. Tavaly is jóval karácsony előtt elkezdték már.

(#21528) djculture válasza Csucsu88 (#21526) üzenetére


djculture
félisten

Hát kiváncsi leszek mert tavaly elég gyér akció volt.

(#21529) ödönke


ödönke
aktív tag

más topicban írtam, de onnan törölték beteszem akkor ide..:

*Sry for offtopic*

annyira csodás látni, hogy egyesek a T védelmére kelnek..

csak egy rövid példa:
T nél ~két éve vett galaxy minim 10k huf volt t-ponton 2 év rabláncra, most (12 éve aranyos platinás ügyfélként) 29540ért adnák Tpontnál. Teszem hozzá függetlenül 2 év gyári garanciával 31900 boltban. 2 év alatt 300% ez igen.

Pofátlan lett a té ha tetszik ha nem. De a legjobb amikor páran próbálják belemagyarázni, hogy a megváltozott piaci körülmények, meg hogy sokan csak eladták a telefont bla bla meg megvették és nem fizették (ezt most is meg lehet tenni XXL csomagra)... kit érdekel oldják meg. Sok sok eszköz állna a rendelkezésre.

Még még lenyelné az ember, ha másik szolgáltatónál pl a galaxy mini nem 14k lenne 2évre csomag nélkül az utcáról beesve.

Én ahogy tudok lécelek le innen az tuti.

Kíváncsi vagyok mikor felmondom a szolgáltatást milyen "egyedi" ajánlattal állnak elő, mint amikor a -home 12ks csomagját mondtam le, másnap hívtak egy 4,9k-s "egyedi" ajánlattal. Mondom kösz nem késő pá.

egy szó mint 100 kérlek ne védjétek azt a rhadt szolgáltatót, mert nem érdemli meg. Azt, hogy miért nem dobja piacra lehet üzletpolitikától kezdve sok minden felesleg találgatni. Egy a lényeg magukat minősítik ezzel is. Azt bánom, hogy hiába járt le hűség, nehéz váltani mert mindkét család tés és a "hálózaton belül" a nagy úr. És sajnos a fenti példa után úgy érzem ezzel vissza is élnek.

(#21530) BroCreSt válasza ANDROID??? (#21402) üzenetére


BroCreSt
aktív tag

Én bármit vettem volna a helyedben, csak nem Alcatel kukafone-t.

Samsung Notebook Series 9 NP900X3C-A01HU -> iPhone 4 16GB, fehér -> Samsung i9505 Galaxy S4 16GB, fehér

(#21531) kali válasza ödönke (#21529) üzenetére


kali
legenda

te úgy vélekedsz bizonyos szolgáltatókról, ahogyan csak akarsz, de attól még lehetnek elégedett ügyfelek, én például nem tudok hibát felróni nekik, pedig bő 15 éve előfizetőjük vagyok, ráadásul több előfizetéssel is!
nekem más számít csodásnak, ezért nem is kérek másoktól olyat, ami nem az én mércémmel mérődik... :U

(#21532) ANDROID??? válasza BroCreSt (#21530) üzenetére


ANDROID???
addikt

Én is féltem tole, de ha nem lett volna a pixelhiba az elején akkor a szervizes vacaolás sem kellett. Volna. Most a mozgó plexinkivul rendben van vele.

(#21534) lugosi válasza ödönke (#21529) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Bárcsak az lenne a legnagyobb bajom a jelenlegi szolgáltatómmal (nem tmobil) hogy rossz áron adja a készüléket... :U

[ Szerkesztve ]

(#21535) 313313 válasza BroCreSt (#21530) üzenetére


313313
addikt

Pedig nagyon jó kis telefon. Ár/érték szempontjábólt verhetetlen. Nyilván lehetnek kirivó esetek....

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#21536) Varszegig válasza lugosi (#21534) üzenetére


Varszegig
veterán

+1. Már vagy 10 éve (vagy több?) nem vettem szolgáltatótól telefont, így ez érdekel legkevésbé. Azért sem veszek náluk, mert nem kötöm magam egyikhez sem. A telenyomornál jó is volt, mert amikor elegem lett, léphettem, nem kellett várnom. Egy szolgáltatót a díjcsomagjaiban, a szolgáltatás minőségében mérek.

(#21537) Turbomann válasza kali (#21531) üzenetére


Turbomann
tag

Lehet, hogy most bele taposok a becsület mondérjába, de lécci magyarázd el nekem ezt a dolgot.:)

1. Tariffát akartam váltani és a másikat lemondtam volna és hihetetlen 4000es csomagom benne maradt plusz a másik xs mellé.:)
2. Lejárt egy hűség nyilatkozatom és bementem egy bótba ott közölték, hogy pofára esés van, de van egy nagyszerű ötlete hívjam ezt.:) Mondom ebből hiba nem lehet, de ez volt a második pofára esés. Hívtam, majd közölte, hogy van ez az 1000perc vagy 100 perc micsoda csoda akcijuk.:) Semmit nem közölt, hogy ez további egy évre hosszabodna a előfizetésem, csak mikor már másodszorra meg gondoltam magam este közölték vele, hogy egy évre meg hosszabodot az előfizetésem. Mondom neki nem írtam alá semmit és ez hogy is történhetett meg? Erre Ő erről nem tehet majd akkor az ügyvédemmel beszélek majd jelenkezem, addig a további számlám is lógni fog a levegőben. Akivel kötöttem a szerződést felhívott és elmagyarázta, hogy ez a mondat volt a tájékoztattás, hogy ezt a lehetőséget egy évig lehet igénybe venni!

3. Ezzel már nem untatlak, mert van többis. Az, hogy utóbbi egy évben megdrágult a T voda szintjére az meg tényleg az Ő dolguk ehhez semmi közöm, de akinek van esze az függetlent vesz.:) Az más lapra tartozik, hogy elvesztetek egy 10 éves barmot, vagyis engem.:) Ennek tudatában védjük a mundér becsületét.:)

(#21538) kali válasza Turbomann (#21537) üzenetére


kali
legenda

miért én magyarázzam el? :U én csak egyszerű előfizető vagyok, semmi több!
mindenki a saját tapasztalata alapján ítél - legalábbis jobb esetben -, és én mint korábban is írtam, bő 15 év alatt nem volt problémám a t-mobile (és jogelődei) szolgáltatásával - több előfizetés ellenére sem -, ezért senki sem várhatja el tőlem, hogy szidjam adott szolgáltatót, mert másoknak van/volt vele problémája!
arról nem is beszélve, hogy a problémás(nak feltüntetett) esetek egy részében nem a szolgáltató a hibás, hanem az ügyfél - ilyenkor pláne nem illik hőbörögni a szolgáltató ellen!
persze a szolgáltatót sem kell félteni, általában él a jogszabályokban rejlő kiskapuk lehetőségével, ami egy olyan ügyfél számára akár csapda is lehet, aki kevésbé járatos a hivtalos szövegek értelmezésébben - bár fontos megjegyezni, hogy számtalan olyan eset is van, ahol a szolgáltató az ügyfél számára kedvező módon tér el a szabályozástól!
olyan szolgáltató nincs, amelyikkel minden előfizetője maradéktalanul elégedett, de ez nem csak a szolgáltatókon múlik, ehhez az előfizetők egy része is kell, hiszen mindennek - legalább - két oldala van!
sajnos az is igaz, hogy néha akár annyin múlik a dolog, milyen ügyintézőt fog ki az ügyfél, mivel szakmai tudás és emberség szempontjából sem egyforma mindenki - nem mindegyik tudja korrekt módon elmagyarázni például a feltételeket, kötelezettségeket...stb, más esetben meg képes lenne rá, mert a hozzáértő, de nem teszi - megfelelően -, mert akkor esetlegesen nem tudná értékesíteni adott szolgáltatást...
a korrekt ügyintéző tudja és akarja is, nem vezeti félre az ügyfelet, teljességgel tájékoztat a hátrányokról is, nem csak az előnyökről - de ez meg nem feltétlenül kifizetődő a szolgáltató és az ügyintéző részére - ettől függetlenül ilyen ügyintéző is van, nem is kevés!
valaki kifog egy kevésbé korrekt ügyintézőt, és hiányos tájékoztatás mellett megköt egy szerződést, aztán jönnek a problémák; az ügyintéző nem volt korrekt, az ügyfél nem volt elég alapos - előbbinél leírtam a hibalehetőséget, de utóbbinál is lehetne oldalakat írni, amikor az ügyfél el sem olvassa a szerződést, hanem látatlanban aláírja, vagy elolvassa, de nem tudja értelmezni, viszont nem kérdez rá a homályos részletekre, és csak a későbbiekben reklamál, de akkor már késő...

nekem is van rossz tapasztalatom szolgáltatóval, velem is bepróbálkozott például a t-home, de mivel tudtam, hogy hibáztak, ezért megpanaszoltam a velem szemben történt inkorrekt ügyintézést!
hosszú hónapokon át ment részükről a korrekció, mindig léptek valamit az ügyben, de a mai napig sem sikerült teljesen orvosolniuk a problémát - bár ez már nem zavar engem, mivel elismerték az igazamat, ráadásul anyagilag ők buktak rajta, én pedig nyertem!

[ Szerkesztve ]

(#21539) djculture válasza kali (#21538) üzenetére


djculture
félisten

Én nekem a T vel semmi bajom szolgáltatásilag más meg engem se érdekel. A telefonárak ügyében meg mindenki eldöntheti hogy 5-10k forintért drágábban vesz egy független készüléket mindenféle megkötés nélkül vagy aláir 1-2 évet fölöslegesen.
Senki fejéhez nem tartanak puskát hogy nem szabad szétnéznie a gyártói független piacon.
Telefonárak azok röhögtető szintűek mindhárom szolgáltatónál.
Amelyiknél van is valami kedvezmény az aláirat olyan csomagra aminek a felét nem lehet kihasználni és persze a hónap végén megy a levesbe a fel nem használt.

[ Szerkesztve ]

(#21540) Turbomann válasza kali (#21538) üzenetére


Turbomann
tag

Hihetetlen, hogy az ügyintéző is usert hibáztatta. Mellékes dolog a zügyfél félre vezetése nem fontos. Holott kötelessége tájékoztatni és nem csak engem, hanem mindenkit. Az hogy korrekt voltam, mert nem csináltam ügyet belőle azt meg elvárják. :) a szolgáltatást ne keverd össze, mert BKV is egy jó szolgáltató, mert engem elvisz ingyen bárhova. :) ha anyázik a söfőr le keverek egy fülest és adj katonásdit játszok:) hiába ezzel nem fogok egyet érteni és a hűséges emberke csak kolonc a cég szamara.;)

(#21541) kali válasza djculture (#21539) üzenetére


kali
legenda

a telefonok egy része valóban elég drága a szolgáltató(k)nál, de lehet venni máshol is - függetlenül -, nem csak szolgáltatósat, ezt döntse el mindenki maga, elég nagy a piac!
én a bő 15 év alatt 22 telefont vásároltam, és csak 1 - azaz egy - olyan volt, amit nem a t-nél vettem, hanem függetlenül! valahogy mindig jobban megérte a szolgáltatós, pedig felsőkategóriás - tehát aránylag drága - készülékekről van/volt szó! fontos megjegyezni, hogy mindig csak az előfizetés(ek)re írok alá hűséget, a díjcsomag(ok)ra sosem! olcsóbb előfizetéseket használok/használunk, melléjük mobilinternet, és ennyi!
az előfizetéseket használjuk - aranyosak mind -, tehát nem probléma rájuk újabb és újabb 2 éves hűséget aláírni, akkor meg már okés, ha például 33 e ft-ot nyertem az utóbbi mobiltelefon szolgáltatónál történő megvásárlásakor! (iphone 4s - szolgáltatósan 160 e ft, függetlenül 193 e ft)

Turbomann; nem mindig és mindennel kapcsolaban köteles - minden pontra kiterjedően - tájékoztatni az ügyintéző - pláne nem teljes részletességgel -, vannak törvényi előírások és jogi szabályozások, hogy adott dologgal kapcsolatban a szolgáltató hol, mikor, meddig, milyen módon...stb köteles tájékoztatni, annak eleget szoktak tenni!
a szándékos félrevezetés más tészta, de az nem feltétlenül kapcsolódik szorosan ahhoz, hogy nem mindent mond el részletesen!
a bkv részre inkább nem reagálok...

(#21542) dex02


dex02
tag

Kötöttem Tnél egy előfizetést, a következőre nem találom a választ: van 3000ft előfizetési díj, ami lebeszélhető, ez a lebeszélhetőség mire vonatkozik? Mi tartozik bele : hálózaton belül - kívül, sms, roaming?

(#21543) lugosi válasza Turbomann (#21540) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

A bkv ingyen csinálja az utasszállítást? :F

(#21544) kali válasza dex02 (#21542) üzenetére


kali
legenda

a konkrét díjcsomag ismeretében egyszerűbb lenne rákeresni!?!?

(#21545) Varszegig válasza dex02 (#21542) üzenetére


Varszegig
veterán

nem írtad milyen díjcsomag, de jellemzően belföldi beszélgetés és sms-re szokott vonatkozni.

(#21546) [CS]Blade2 válasza 1430 (#21494) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

A domino-s számát és jelszavát is az előfizető adja meg a 1430-on? Vagy a dominosnak is hívnia kell a 1430-at az aktiváláshoz :F
(a domino-snak nincs jelszava, vagy nem tudja, ez gondolom probléma lehet)

Nem tudom mennyire emlékszel, a hónapban lemondtuk bátyám Mozaik XS-es extráját, és aktiváltuk helyette a Kedvenc szám féláront, ahol ez a domino-s szám lett megadva, amire inkább családbarát kellene.
A weblapon pedig találtam egy ilyet:
„Kedvenc szám féláron” Extrával együtt tud működni a Családbarát illetve „Te+Én” kedvezményekkel"" Ez mit jelent :F
Egyébként van valami időkorlát, hogy mikor változtathatja meg a Kedvenc szám féláron extrában megadott számot? +Még egy apróság, hogy a családbarátot bármikor le tudja mondani, és újra aktiválni kedve szerint?

(#21547) Vangelis


Vangelis
nagyúr

Most kaptam dominora sms-t, hogy változik az aszf?

Tudjuk mi fog változni?

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#21548) Bling95


Bling95
őstag

Tnel szorakoznak, vagy nalam van vmi problema? Net mintha szakadozna , szekesfehervar

(#21549) 313313 válasza Bling95 (#21548) üzenetére


313313
addikt

Elvileg karbantartás van, ami szolgáltatás kimaradásával járhat...
De azért kérdezz rá 1430-on....

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#21550) Bling95 válasza 313313 (#21549) üzenetére


Bling95
őstag

Nem veszes, mostis arrol irok , csak neha mintha elmenne , online radio van hogy elmegy 10-20 mpre aztan visszajon

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.