Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21551) djculture


djculture
félisten

Az tudom hogy előfizetésnél a szolgáltatás szünetetltetési havidijas lesz novembertől az egyszeri dij helyett.
Plusz ami jó dolog 18 éven aluli személy novembertől nem használhat emeltdijas szolgáltatást amin nem neki való tartalom egyebek érhető el, és ha használ is valami ok miatt akkor se követelheti a szolgáltató a szülein vagy törvényes képviselőjén.

(#21552) ödönke


ödönke
aktív tag

Látom nem értitek meg a problémám leáltalánosítottátok cégre meg független vs függő vitára és általánosítjátok a szolgáltatókat egy szintre.

Netes árak Telenor vs. T-Moblie

2 év hűség tarifahűség nélkül:
csak két példa
Samsung Galaxy Y
9404Ft vs 29.394 Ft +319% (jaj)
Sony Xperia Tipo
18.905 Ft vs 33.282 Ft +76%
(persze vannak szorosabb árak is de jellemzők a fenti különbségek)

Szerettem a T-t kb karácsonyig (ott szálltak el igazán az árak) én is. Csak amikor esetleg cserélném asszony telefonját okosra, mert ha van előfizetés miért is ne? Akkor pofán csapásként ér a fenti példa. Remélem ezt nem kell külön elmagyarázni, hogy miért is csalódás ez egy ilyen szolgáltatótól.

Persze nem "tart senki a fejemhez pisztolyt", hogy a T-nél vegyek telefont. Megjegyzem nem is veszek.
No problemó marad a kopottas nyomógombos nokija a prolinak.

12 éve ügyfelük vagyok. A szolgáltatás minőségével megvagyok elégedve, de amikor átnézek egy másik szolgáltatóhoz és 300%-os különbséget látok akkor igencsak elgondolkodok, hogy én látok rosszul vagy csak engem néznek hülyének? Érdekes másfél két éve ez még ment itt is. (és kérlek ne kezdjetek rá a telefonadó-piaci helyzet-rohadt ügyfelek kifogás nótára)

Meg ne arról beszéljünk már, hogy NEKED éppen miért felel meg a Tmobile, hanem a fentebbi témához szólj hozzá érdemben, vagy ne.

Iphonenal meg XXL csomagos példákkal kíméljetek pls., bár tökmind1 max jókat mosolygok rajta.

Így visszaolvasgatva jó pár ember leírta már ezt a hülyének néznek szindrómát. mind1 megtettem én is.

(#21553) lugosi válasza ödönke (#21552) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Én a telenornál vagyok, hosszabb idő távlatában levont következtetésem hogy a telenor készülékárai jellemzően összességében sokkal rosszabbak mint más szolgáltatóé.

(#21554) csemberlen válasza Turbomann (#21537) üzenetére


csemberlen
őstag

Hasonló esetem volt, és visszahallgatták a beszélgetést, és az én javamra döntöttek. Menj feljebb ne hagyd magad.

Hja kérem az élet nem egy habostorta

(#21555) sarkanyolo2


sarkanyolo2
őstag

HAS ARRIVED!!! ZTE GrandX IN megjött a T-hez. Várom a véleményeket! :DD

Sony XZ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ / LG UJ620V / Kanto YU6

(#21556) dedike válasza sarkanyolo2 (#21555) üzenetére


dedike
addikt

Nem tudom milyen lehet, de így látatlanban lefogadom, hogy egy SIII-al jobban jársz... ;] :P

(Csak egy nagyon-nagyon szubjektív vélemény volt...)

Jó szerencsét!

(#21557) ESP válasza Bling95 (#21548) üzenetére


ESP
senior tag

Mostanában mindenhol szakadozik.
Mi is 3G-ről nyomjuk de néha nincs.

2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

(#21558) kali válasza ödönke (#21552) üzenetére


kali
legenda

ehhez csak annyit lehet hozzászólni, hogy bizonyos telefonok meg a másik/többi szolgáltatónál drágábbak, de a telenor most kapaszkodik felfelé az emelkedőn - muszáj neki -, így még szép, hogy nem adhatja a készülékeket jelentősen drágábban - de még azonos áron sem igazán -, mint a másik két szolgáltató!
ellenben ha téged az nem érdekel, hogy nekem - vagy másoknak - miért jó a t-mobile, akkor nekem - és másoknak - miért kellene érdemben foglalkozni a te problémáddal, hogy neked miért nem tetszik? :U
iphone esetében tényleg nincs mit említeni a telenor szempontjából, hiszen nem tudtam volna náluk venni! miért is? :U ja, tudom! :)

(#21559) sarkanyolo2 válasza dedike (#21556) üzenetére


sarkanyolo2
őstag

Nem mondod???? :DD

Sony XZ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ / LG UJ620V / Kanto YU6

(#21561) ödönke válasza kali (#21558) üzenetére


ödönke
aktív tag

HAHÓ megint elbeszélsz a téma mellett sebaj, szerintem inkább ne erőltesd :U

(#21562) kali válasza ödönke (#21561) üzenetére


kali
legenda

ami - szerintem - érdemleges az írásodban, arra reagáltam, a többire nincs mit írni...
jut eszembe; sokak számára az is fontos, hogy elérhető legyen a telefonos ügyintéző, de a telenornál ez elég nehézkes...

[ Szerkesztve ]

(#21563) dedike válasza ödönke (#21561) üzenetére


dedike
addikt

Ha valaki nem azt írja, amit olvasni szeretnél, az elbeszél a téma mellett? :F

Jó szerencsét!

(#21565) ödönke válasza kali (#21562) üzenetére


ödönke
aktív tag

Próbálod belekeverni a szolgáltatásokat a telefonárakba ami elég rossz irány. Tehát akkor korrekt az, hogy listaáron adják 2 év hűségre a telefonokat?

Próbálod leáltalánosítani az "egyik szolgáltatónál ennyi a másiknál annyi "szöveggel és simán ugrasz olyan tényeken át, hogy van olyan termékük amit írtam is aminek megnövelték az árát 300%-al?

ugyan kérlek...

(#21567) ödönke válasza dedike (#21563) üzenetére


ödönke
aktív tag

ha valaki, elfogadhatóan érvel elfogadom

(#21568) lugosi válasza ödönke (#21565) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Ezek telefonszolgáltatók, nem gsm boltok. Ne a készülékárakat vesd össze hanem a szolgáltatásokat.

(#21571) kali válasza ödönke (#21565) üzenetére


kali
legenda

szolgáltatással veszem a szolgáltatós mobiltelefont, a szolgáltatásra írok alá további hűséget, ezért a szolgáltatás is fontos szempont!
hiába olcsóbb egy adott típusú telefon a másik szolgáltatónál, ha annak a szolgáltatási minősége nem megfelelő számomra!
kiragadtál egy szélsőséges példát, erre csak másik szélsőséget írok; amilyen telefon nekem kellett, azt a telenor kínálatában nem találtam meg!
az igaz, hogy adhatnák olcsóbban is a szolgáltatók az előfizetéses mobiltelefonokat, de adott esetben a két rossz közül ott veszem meg, ahol számomra összességében megfelelőbb!

(#21572) lugosi


lugosi
MODERÁTOR

Szerintem hagyjuk rá és ne etessük a trollt, direkt csinálja.

(#21573) ödönke válasza kali (#21571) üzenetére


ödönke
aktív tag

Igen a szolgáltatás szempont. De abban is biztos vagyok, hogy nem csak a T-mobilnál *van elégedett ügyfél. És *nem sok rossz lenne a többi szolgáltatónál.

Tehát a maradék kérdés az, hogy miért akarnak hülyének nézni magyarul aláíratni 2 év hűséget egy bolttal megegyező árú készülékre?

[ Szerkesztve ]

(#21574) Gery1987 válasza ödönke (#21573) üzenetére


Gery1987
őstag

Én elhiszem, hogy háborogsz de! Vannak előnyei egy szolgáltatós készüléknek is! És tök mindegy milyen áron veszem meg, mennyit írok alá. Felsorolnám őket a teljesség igénye nélkül:
- bármikor tudsz róla netezni nem kell plusz pénzt költeni a beállítások lekérésére, illetve tökölni a beállítással,
- ha a szolgáltató is forgalmazza nagyon szar nem lehet, mert neki is érdeke, hogy olyanhoz adja a nevét ami nem pocsék,
- a készülékek ára legtöbbször nagy akciók előtt szépen felkúszik majd leviszik, ez is üzletpolitika (jó ez nem valami pozitív dolog). Karácsonykor majd nézz körbe hány telefont vehetsz meg potom pénzért eredeti áron amit most sokallsz!
- a díjcsomagban amit megveszel általában jár hozzá kedvezmény a készülékhez, vagy hűség programmal lehet olcsóbban kapni,
- mutass nekem egy olyan független boltot (nem Media Markt!), ahol tudsz külön biztosítást kötni a telefonra, amivel nem garanciális javítást potom önerővel (kb 3.000 Ft) megcsinálják (érintős okos telefon kijelzőcsere 20.000 Ft!),

A mostani árhelyzetet meg köszönd hőn szeretett narancs vezérünknek! Ha meg rászavaztál akkor itt a következménye.

"A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt!" Bud&Terence: És megint dühbe jövünk

(#21575) szabogabor10 válasza Gery1987 (#21574) üzenetére


szabogabor10
veterán

Annyit azért hozzáfűznék, hogy a T-Mobile-os telók kegyetlen hosszú idő után kapják meg a szoftverfrissítéseket. De ez szerencsére Flashtool-lal megoldható.

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#21576) kali válasza ödönke (#21573) üzenetére


kali
legenda

biztos van elégedett ügyfél a többi szolgáltatónál is, de ha én ezzel a szolgáltatóval vagyok elégedett, akkor miért is probálnám ki a másik kettőt?
amúgy van némi tapasztalatom a többi szolgáltatóval is, nem csak a szomszéd által elmondottak, meg a fórumokon olvasottak alapján vélekedem úgy, ahogy!
például lett volna lehetőségem anno voda flottára beugrani a korábbi munkáltatóm által, jóval olcsóbban kijöttem volna a számlák tekintetében, mégsem léptem meg, több okból sem! nekem fontosabb a jobb minőség, mint némi spórolás, de gyengébb szolgáltatások!
neked továbbra sem kell aláírnod 2 év hűséget csak a szolgáltatós mobiltelefon megvásárlása miatt, hűség nélkül is lehet venni előfizetést, és amellé mehet a független mobiltelefon, ami nem a szolgáltatótól kerül megvételre!
én továbbra is a szolgáltatós készülékeket részesítem előnyben mindaddig, amíg 25 - 35 e ft környékén nyerek az ügyleten - a független készülékek árához képest -, hiszen az aranykártyás előfizetéseimet akkor is pont úgy használnám és fizetném tovább, ha a drágább független készüléket venném meg hozzájuk!
csak szösszenet szintjén; 1997. áprilisában vettem meg az első mobiltelefonomat, akkor még westel900 előfizetéssel, és akkoriban még szóba sem jöhetett másik szolgáltató elérhetősége az akkori lakhelyemen, de még utána is sokáig csak ezen szolgáltató hálózata volt ott elérhető, tehát egy ideig eszembe sem jutott másik szolgáltatóhoz átlépni, amikorra pedig más szolgáltatók is kiépítették ott a hálózatukat, addigra már többszörösen meggyőzött a minőségéről az aktuális szolgáltatóm!

(#21577) ödönke válasza Gery1987 (#21574) üzenetére


ödönke
aktív tag

Garancia, beállítások, bizalom ezek mind szép és jó dolgok, de ezek tudottak is, illetve ezek már megvannak régóta, ez nem lehet indok a drasztikus áremelkedéseknek.

Nem tudom jártatok e T-pont környékén, de itt soroksári madarasboltban előző évhez képest amikor húztál számot és 10percet vagy még vártál szinte bármikor, ehhez képest most szó szerint néha pang a bolt, középen ülnek bent értékesítők és tércselnek. Bementem megnézni kirakott telefonokat és máris rámugrott az egyik értékesítő az ajánlataival, hirtelen azt hittem almashopban vagyok. Szóval itt is érezhető, hogy mi az áremelések következménye.

A karácsonyra kíváncsi leszek még.

A narancs meg citrom itt Magyarországon, vagy nem láttad a Tanút?

(#21578) ödönke válasza kali (#21576) üzenetére


ödönke
aktív tag

Én elfogadom az érveidet, de teljesen más szintet képviselsz amíg Te egy telefonon 25-30-at nyersz addig én max. ennyit szánok egy telefonra. Nyilván nem is akarok ennyit nyerni egy ilyen árkategóriás telefonon, de elvárnám, hogy ha aláírok két évet, az igen is viseljen az valamilyen értéket, akár más szolgáltató, akár külföldi példából, vagy a másfél évvel ezelőtti gyakorlatból kiindulva. És igen emlékszem a 3210-esem még 21-22k környékén volt a westelnél, szóval nem kell bemutatni a céget.

(#21579) djculture válasza ödönke (#21577) üzenetére


djculture
félisten

"ehhez képest most szó szerint néha pang a bolt, középen ülnek bent értékesítők és tércselnek"
Ez kb mindegyik szolgáltatónál igy van mert nem a telefon mostanában a fő dolog. Mindenki meg gondolja tízszer, hogy mit vesz mit ír alá mert nem lehet itthon tervezni. Én is gondoltam már jó lenne egy jobb telefon aláirnák érte 2 évet, de minek hogy jöjjön az új telefon adó meg mittomén milyen baromság amit terveznek megint és 2 évre x összegre eltervezett dijcsomag emelkedik 10-20%-al mert megérdemled.
A franc se irna alá ebben a helyzetben ahol egyik napról a másikra megváltoznak a törvények/adók minden.

[ Szerkesztve ]

(#21580) Gery1987 válasza ödönke (#21577) üzenetére


Gery1987
őstag

Azt a filmet nem láttam még sajnos de pótolni fogom hiányosságom, mert legendás.

De azért remélem érted mire akartam kilyukadni, hogy nem biztos az tehet a magas árakról akit vádolunk. Nem akarok belemenni pénzügyi okfejtésbe, mert annyira nem értek hozzá vannak nálam okosabbak. De szerimtem nézd meg kb. 3-4 évvel ezelőtti deviza árfolyamot, és most. Ha nincs deviza hiteled akkor nem tapasztalod, mondjuk nekünk se, de más árakat mi is megéreztünk, csak anyum zseni. Minden telefon külföldön készül (a Nokia itthon bezárás szélén) és a külföldi valuta elszállt, plusz kormányunk hatásos segítsége. Külföldön is hasonló, de ott a bérek is követik, itthon 2010-es szinten van.

Ezek után remélem megérged, hogy talán nem a T-Mobile a főszemét. Lehet kisebb nem momdom, de nem csak ők a hibásak.

[ Szerkesztve ]

"A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt!" Bud&Terence: És megint dühbe jövünk

(#21581) ödönke válasza Gery1987 (#21580) üzenetére


ödönke
aktív tag

Nem a magas árakkal van gondom az mindig olyan amilyen. Van devizahitelem, de a devizának nincs sok köze ahhoz, hogy az ép aktuális bolti listaár=2év aláírás. Ez a probléma nem magas telefonárak (persze a magas árak is, de arról a szolgáltató már tényleg nem tehet).

@djculture
Ezt is megértem mint fent említett hiteles én is ódzkodom a hűségnyilatkozattól mint a tűztől, de tavaly is válság és jobbra balra intézkedés volt, mégsem volt ez, mert akkor még relatív normál árban voltak a telefonok. Egyedül kb. a mobilszolgáltató az ahova hajlandó vagyok hűségnyilatkozatot aláírni (mert a mobil már nélkülözhetetlen a mai világban), természetesen szigorúan csak tarifahűség nélkül.

[ Szerkesztve ]

(#21582) Turbomann válasza lugosi (#21543) üzenetére


Turbomann
tag

Igen, mert amit nem fizetnek azt a nép egészíti ki. Ha mindenki ki fizetne érte, akkor nem kellene kiegészíteni.;)

(#21583) djculture válasza ödönke (#21581) üzenetére


djculture
félisten

Azért tavaly óta lett némi szektoriális adó plusz a telefon adó, majd ahogy hallani mindkettőt fogják emelgetni.
Akinek több az ögyfele az többet fizet be
Majd szépen ezt az ügyfelektől beszedi a T.
Nem lehet rajta csodálkozni részvénytársaság, nem a veszteség lenyelése miatt alapitották.
Az állami törvényhozás amúgy arra játszott hogy majd egy állami telefoncéggel szépen kikényszerítik a versenyt de a mostani állapot szerint ez megbukott. Igy maradnak a brutális árak.
Telenor azért kapálózik hogy még ha veszteséggel is de ügyfeleket csábitson át a két konkurenciától, másként szerintem brutálisan fog csökkeni a bevétele.
Elég sokan elhúztak onnan a legutóbbi kapcsolási dijat vezetek be húzáskor.

[ Szerkesztve ]

(#21584) Turbomann válasza csemberlen (#21554) üzenetére


Turbomann
tag

Sajnos leírtam, hogy nem jelentettem fel senkit. Régi história egy kettő éves. Párszor shopingoltam plázában és egyszer fül tanúja voltam egy vitának, de nem gondoltam volna hogy ennyire szarnak abba bele, hogy az user jól érezze magát és ez igaz mind 3 szolgáltatóra. Más részt nem szeretek feljelenteni, de az hogy pali madárnak néznek azt még jobban nem szeretem.:) harmadrészt nem csak a t nem szereti a pontos fizetőket így és meg párosul a drága előfizetéses telefonjaik amik nem vendég marasztalo.;(

(#21585) ödönke válasza djculture (#21583) üzenetére


ödönke
aktív tag

Köszönöm ez egy korrekt összefoglalás. Közben kutakodás után meglett ez a szalag cím is "Veszteséges volt a Magyar Telekom 2011-ben". És igazából emlékeim szerint 2011 karácsonya után 2012 elején szálltak el az árak.

Érteni már értem. Még-még meg is érteném, de a fentebb említetteket elfogadni egy ilyen méretű cégtől már nem nagyon megy.

(#21586) zoli62 válasza kali (#21562) üzenetére


zoli62
addikt

Sőt még ha meg is tisztel és visszahív, méghozzá a proaktiv hívások információs vonaláról, mert ugye itt ilyen is van, sőt aranykártyásként jóváír pl szüneteltetési díjat, akkor panasz nem lehet. Persze azért lehet kritizálni is, például leginkább a T-Mobile-nál "butítják" le az okostelefonok (kivéve Iphone) szoftvereit a brand telefonokon az eredeti gyáriakhoz képest, legalábbis a Telenorhoz képest.

(#21587) Turbomann válasza zoli62 (#21586) üzenetére


Turbomann
tag

Nem tudod miért drága a szolgáltatás itt és miért olcsóbb külföldön? Itt a bérek alacsonyak kint magasak.

(#21588) csemberlen válasza Turbomann (#21584) üzenetére


csemberlen
őstag

Én nem jelentettem fel senkit, csak kiálltam az igazamért, kértem változtatást a szerződésben, az ügyintéző javasolta menjek ezért más csomagba. én rákérdeztem, hogy érinti-e a hűségidőt, mondta, hogy nem. Aztán mégis meghosszabbitották onnantól 2 évre a hűséget, reklamáció, sztb, és visszaállitottak mindent. happy. Épp most lépek egy zártkörű T-s flottába.

A szolgáltatók sajnos elmennek a végső határig az árakban, valahol netto 10 -12 Ft körül van a reális percdij, de ezt csak flottában tudod megkapni.

[ Szerkesztve ]

Hja kérem az élet nem egy habostorta

(#21589) kali válasza zoli62 (#21586) üzenetére


kali
legenda

a butítással nem nagyon találkoztam, pedig volt elég sok t-s android és symbian okostelefonom, mondjuk idővel gyári firmware verziót kaptak, ha késett vagy elmaradt a szolgáltatós frissítés!
amit korábban írtál, az független készüléknél is úgy van alapban!
iphone? annak használatával pont telenor sim kártyával van/volt probléma...

(#21590) Turbomann válasza csemberlen (#21588) üzenetére


Turbomann
tag

Ó nekem is ez volt. MEghoszabodot a hüség időm.:) Csak én későn vettem észre.:) Sebaj, mondtam neki. A károm havi 2000ft, de lejárta után angolos távozás lesz. :W

(#21591) tajcsi


tajcsi
senior tag

Sziasztok,

kellene nekem egy kis help. ÉnCégem S csomagot használunk, tudomásom szerint ez a legkisebb csomag ebben a tarifacsomagban. Namost a tmobilban agyba főbe dícsérték ezt a tarifacsomagot, de szerintem, ha a következő csomagot vagy esetleg más tarifacsomagot választanánk akkor többet tudnánk spórolni.

Hogy rövidítsem a mesét, abban kellene segítenetek, hogy miképpen tidnám felvázolni a főnöknek, hogy ha nagyobb csomaghra váltunk olcsóbbak lesznek a perces/sms-ek (legalábbis remélem) és ha túllépjük a havi keretet akkor sem fog annyiba kerülni mint igy, mert hát bizony a legkisebb csomagnak nem túl nagy a kerete. Havonta olyan 5-6ezer ft lenne az optimális na most csak azt kéne kisilabizálnom, hogy ez miképpen lenne a legolcsóbb. Ráadásul, ha ezt betudom adni a főnöknek akkor még uj mobilokat is tudunk vásárolni, jóval olcsóbban :DDD

MAXIMUS VI Extreme, Z87-WS, 3970X és sok más fimomság nálam...

(#21592) tajcsi


tajcsi
senior tag

Bocsánat a duplázásért, közben átnéztem az éncégem s és m csomagok közötti eltéréseket, 6 és 8ft-al is olcsóbbak a percek ami azért nem rossz szerintem.
Ami kérdésem lenne még így utólag, hogy pl bizonyos telefonok vásárlása esetén kell kettő év hűséget aláírni netcsomagra. Ez a csomag csak az adott simkártyára érvényes, vagy az összes többi sim tudja osztani azt az összes simkártyára?
Emígy mennyibe kerül a 3G hálózaton keresztüli netezés, nem találtam sehol infót hány ft/kb az adatforgalom ára...

MAXIMUS VI Extreme, Z87-WS, 3970X és sok más fimomság nálam...

(#21593) bopeti98


bopeti98
őstag

Miért ugrál a jelerősség a mobilnetnél? :F Hol 60 %-kor a jelerősség, hol 97-98 %-kos pedig a laptop egy helybe van.

[ Szerkesztve ]

(#21594) zoli62 válasza kali (#21589) üzenetére


zoli62
addikt

A butítást úgy értem, hogy egy-egy menüpont mindig hiányos, vagy eltér a brand telefonokon a gyáriakhoz képest.

(#21595) 313313 válasza bopeti98 (#21593) üzenetére


313313
addikt

Leírom neked is, hogy hálózat karbantartás/fejlesztés van.
Kérik szives elnézésed....

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#21596) rizso


rizso
addikt

Sziasztok!

Ha a webshopból rendelek egy telefont, de az bármi okból kifolyólak nem jön be, bármi gondom van vele, vagy egyszerűen nem tetszik, akkor 8 napon belül tényleg gond és indoklás nélkül visszaküldhetem? Ilyenkor a legközelebbi T-ponthoz is vihetem? Illetve: ha visszaviszem, visszakapom a pénzem, törlődik a kötött hűség szerződés, és utána ismét köthetnék egy másikat? :R

Eladó cuccok: Panasonic Lumix 25/1.7 m4/3 objektív | új iPhone 15 Pro Max "padlizsán" színű bőr tok | fekete Samsung S21 Ultra Smart View tok (pár alkalommal használt) | Samsung Wireless Dual charger

(#21598) rizso válasza #40993792 (#21597) üzenetére


rizso
addikt

Tehát akkor a 8 napos elállás él. És a többi, "részletkérdéssel" mi a helyzet? :)

Eladó cuccok: Panasonic Lumix 25/1.7 m4/3 objektív | új iPhone 15 Pro Max "padlizsán" színű bőr tok | fekete Samsung S21 Ultra Smart View tok (pár alkalommal használt) | Samsung Wireless Dual charger

(#21600) rizso válasza #40993792 (#21599) üzenetére


rizso
addikt

És mi a helyzet a visszaküldéssel? A legközelebbi T-pontba is bevihetem személyesen?

Egyébként nem célom 8 naponta telefont cserélni, csak vészmegoldásnak kellene, ha nem lennék elégedett az egyik kiszemeltemmel, és mégis egy másik telefon mellett döntenék :)

Eladó cuccok: Panasonic Lumix 25/1.7 m4/3 objektív | új iPhone 15 Pro Max "padlizsán" színű bőr tok | fekete Samsung S21 Ultra Smart View tok (pár alkalommal használt) | Samsung Wireless Dual charger

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.