Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#109351) 8zabi válasza Morris (#109342) üzenetére


8zabi
őstag

feltöltöd a számod a dominós egyenlegfeltöltő oldalon, mint ha dominós lennél, ekkor lesz univerzális egyenleged, amit használhatsz a Play Store-ban

vagy Revolut, virtuális bankkártya

[ Szerkesztve ]

(#109352) Morris válasza 8zabi (#109351) üzenetére


Morris
veterán

Megpróbálom. Köszönöm :R

(#109353) tylerddd


tylerddd
veterán

Egy podcast-ben hallottam, hogy változtak a mobilnetes csomagok. 1890 most a 3GB és hozzácsapták azokat a kolrátlan appeket,amik eddig csak a nagyobb csomagoknál voltak. Na, mondom átváltok erre. Viszont azt nézem, hogy mivel Mobil S 2017-es csomagom van, ami már nincs, azt is át kellene váltanom. Természetesen a 2500-as számomra nem jó, mert igaz, hogy korlátlan, de nem Telekomos hálózatba indított hívás/SMS-t ezen felül számolja. A jelenlegi Mobil S csomag viszont 80 percet/SMS-t tartalmaz, ami mindegy, hogy melyik hálózatra megy és én ebbe bele is szoktam férni mindig. Tehát a hívásracsomagra én így elköltenék 3000 körül, miközben most 2000-be beleférek.

A kérdés pedig az lenne, hogy jól látom azt, hogy a híváscsomagot is váltanom kéne most, hogy az új netes csomagra tudjak átlépni?! Köszi!

[ Szerkesztve ]

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#109354) 4Grider válasza tylerddd (#109353) üzenetére


4Grider
nagyúr

Persze, ez az egyik lényege a konstrukciónak.

(#109355) viktorhu válasza anglergab (#109350) üzenetére


viktorhu
veterán

Amit a Facebook szerverére feltöltenek, az nem számít tudtommal beágyazott tartalomnak, az facebook-os tartalom, és benne van a korlátlan "keretben". Beágyazott az, amit - mint egy böngésző a html beágyazással - beilleszt, de nem a Facebook szervere szolgálja ki.

(#109356) anglergab válasza viktorhu (#109355) üzenetére


anglergab
addikt

Ez egy érdekes kérdés.
Sok olyan URL van, amiben nincs benne a Facebook szó, mégis az ő szerverük.
FQDN szabályok és/vagy IP tartományok lehetnek megadva?

(#109357) viktorhu válasza tylerddd (#109353) üzenetére


viktorhu
veterán

35 forint egy perc különben - érdemes vele kiszámolni, hogy beleférnél-e a 0 perces 0 forintos díjcsomaggal, a mobil S díjcsomag mellett mennyi nem telekomos hívásod maradna, vagy az M esetén már van 90 perc nem telekomra. Esetleg 0 perc + ahol lehet messenger hívások a most már nem számlázott adatforgalommal?

(#109358) tylerddd válasza 4Grider (#109354) üzenetére


tylerddd
veterán

Lényege?! Egymástól függetlenül is lehet változtatni egyiket a másik babrálása nélkül, csak korábban kukázták a jelenlegi csomagomat és lett egy drágább, de sz**abb feltételekkel ... Hűségem van a Mobil S + 1GB netre és most visszaváltani se tudok erre a 3GB-ról. Ez baromság, hogy amire vállaltam, nem mehetek vissza. Most ha magasabb híváscsomagra mentem volna, akkor arról se tudnék visszamenni az eredetire, amire a hűséget aláírtam.

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#109359) Morris válasza 8zabi (#109351) üzenetére


Morris
veterán

Sikerült. Köszönöm :R

(#109360) adyz.


adyz.
aktív tag

Sziasztok!

2017-es Mobil S és 2017-es 6GB csomagom van jelenleg.
Ehhez a csomaghoz aktiválva van a korlátlan zene opció, Spotify miatt.
Ezekkel az új mobilnet csomagokkal valóban nem eszi az adatforgalmat?

Érdemes lenne váltanom az Mobil S & 10GB csomagra, vagy hagyjam így a francba? :))

[ Szerkesztve ]

(#109361) #77646080 válasza adyz. (#109360) üzenetére


#77646080
törölt tag

Valóban nem fogy az új csomag adatkerete, ha pl. Spotify-ról szól a zene.

(#109362) tylerddd válasza viktorhu (#109357) üzenetére


tylerddd
veterán

Köszi, hogy felhívtad rá a figyelmem! Szerintem ez nekem jó lenne!

Alapból nem néztem a 0 forintos csomagot, mert azt írta, hogy tablethez és net modemhez van, de igazából 3 és 10GB net mellé lehet kérni telefonhoz is. Ugyanakkor nekem van hűségem, ami kb. egy év múlva jár le. Ezzel kapcsolatban az írja, hogy kötbér megfizetése mellett válthatok. Érdekes, hogy csak 11k a kötbér, én valamiért nagyobb összegre számítottam volna + azt írja, hogy a jelenlegi hűségem megszűnik. Ez még érdekesebb. Ha megfizetném a kötbért, akkor új hűséget kellene aláírnom vagy egyszerűen csak megszűnne a hűség? Befolyásolná-e ez a részletre kihozott telefonomat, a rá kötött biztosítást vagy bármit?

Van-e egyébként ennek a 0 forintos csomagnak valami hátulütője (pl. benne foglalt szolgáltatások megszűnnek, amik a fizetős csomagokban vannak: hívásvárakoztatás, átirányítás, számküldés stb.) vagy itt tényleg arról van szó, hogy annyit fizetek, amennyit telefonálok?

Köszönöm a segítséget!

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#109363) lugosi válasza #77646080 (#109331) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Szerintem is megjavult, úgy emlékszem az app store a legutolsó frissítésnél pont ezt írta ki újításnak hogy megszűnt ez a hiba.

Szerk.: egész pontosan ezt írja:

[ Szerkesztve ]

(#109364) ElektrikusDE válasza lugosi (#109363) üzenetére


ElektrikusDE
senior tag

Vagy nem...

Nekem még folyamatban van a fejlesztés ezt írja az alkalmazás felúgró ablakban.

UI:

Android...

[ Szerkesztve ]

“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs

(#109365) #77646080 válasza lugosi (#109363) üzenetére


#77646080
törölt tag

Nekem nem jelzett frissítést a Store, de kézzel rákeresve látom, hogy van hozzá. Mindjárt próbára is teszem, frissítés után.

Szerk.: szokás szerint feljött a hibaüzenet, de kinyomtam (X) és simán végig tudtam menni a feltöltésen. SMS is megérkezett róla, hogy sikeres volt.

[ Szerkesztve ]

(#109366) #70234880 válasza ElektrikusDE (#109364) üzenetére


#70234880
törölt tag

Amit látsz képernyő képet az egy frissített alkalmazás. Lehet az aplikáció eltávolítása, újra telepítése megoldja.
Ja és jelen pillanatban nincs frisseb az play store-ban. És a verzió szám se stimmel.

[ Szerkesztve ]

(#109367) #77646080 válasza #70234880 (#109366) üzenetére


#77646080
törölt tag

Igen, de neki Android van, lehet ott később lesz update.

(#109368) ElektrikusDE válasza #70234880 (#109366) üzenetére


ElektrikusDE
senior tag

Szia!

Igen, az alkalmazás törlése és az újratelepítése után már nem panaszkodik.

De:

Vagyis már nincs is bankkártyás lehetőség!

Android 8.0

9.42.2

UI;

Lehet hogy ez a baj:

De ez így a 22-es csapdálya...

[ Szerkesztve ]

“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs

(#109369) #77646080 válasza ElektrikusDE (#109368) üzenetére


#77646080
törölt tag

Az “szép”. 🤔 iOS-en van. Szerintem idő kérdése, hogy hozzátok is visszakerüljön. Furcsa volna, ha a robotos felhasználók számára nem lenne elérhető.

Szerk. Jah, hogy nincs regisztrált bankkártya sem nálad?

Amúgy ez jelenleg tényleg a 22-es csapdája. 😕

[ Szerkesztve ]

(#109370) AtiSnatch


AtiSnatch
aktív tag

Másnak is általános hibát ír android 9.1-en az app?

C35i, 8210, V300, 6280, F480, 5800, N97, ArcS, Z1C, Z3C, XZ, Mate20pro --> X13

(#109371) gabro0


gabro0
őstag

Sziasztok!

Tavaly vettem egy Domino kártyát, járt hozzá 80 lebeszélhető perc és 1GB mobilnet. Netből 800MB, a hanghívasból 41 perc maradt. Elvileg 2 nap múlva lejár. Ha feltöltöm a kártyát addig, akkor ezek meghosszabítódnak?

[ Szerkesztve ]

(#109372) Fox Mulder válasza AtiSnatch (#109370) üzenetére


Fox Mulder
aktív tag

Nekem IOS-en csinálja frissítés óta. Majd javítják!

(#109373) lge73x válasza Lackooo84 (#109239) üzenetére


lge73x
tag

Megerősítem, be lehet kapcsolni a VoWifit 1414-en keresztül, habár az ügyinézőnek fogalma sem volt mi az (atuzán ráklikkelt valamre, mondja remélem jót kapcsolatam be :-)!
Kérdés roaming helyzetben mi van, olvastam valahol, külföldön nem működik? Ha vpn-t használok, akkor lehetséges Zona 2-3 ból is itthoni tarifán beszélni? Tapasztalatok?

(#109374) anadroid válasza gabro0 (#109371) üzenetére


anadroid
senior tag

Igen.

Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

(#109375) #70234880 válasza lge73x (#109373) üzenetére


#70234880
törölt tag

A VoWifi Dominó kártya esetében is bekapcsolható?

(#109376) lge73x válasza #70234880 (#109375) üzenetére


lge73x
tag

Nem tudom, nekem havidíjas előfizetésem van..

(#109377) anglergab válasza #70234880 (#109375) üzenetére


anglergab
addikt

Jelenleg nem.

(#109378) anglergab


anglergab
addikt

Sziasztok!

Ha lejár egy Domino SIM, amin van Maraton adat, akkor elveszik ez az adatmennyiség?
Lejárat után nem lehet abból adatot forgalmazni? Ha újra feltöltöm időben (mielőtt elveszne a szám), akkor újra használhatóvá válik ez az adat?

Köszönöm!

(#109379) AtiSnatch válasza Fox Mulder (#109372) üzenetére


AtiSnatch
aktív tag

Ja, a kommenteket olvasva látom a hatékonyságukat. :D
Mondjuk most már be tudtam lépni. :)

[ Szerkesztve ]

C35i, 8210, V300, 6280, F480, 5800, N97, ArcS, Z1C, Z3C, XZ, Mate20pro --> X13

(#109380) Ixion77 válasza anglergab (#109378) üzenetére


Ixion77
őstag

Nem biztos (mivel nem saját számon hanem anyukámén történt), de úgy tűnt hogy a lejáratkor elveszik ami rajta van. Inkább ne kockáztass.

"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."

(#109381) sopruk


sopruk
aktív tag

A G.Play áruházban is megjelent az alkalmazás frissítése...
Én egyelőre kivárom mi lesz vele a tapasztalat, jelenleg nincs szükségem feltöltésre...

[ Szerkesztve ]

(#109382) ubyegon2 válasza anglergab (#109378) üzenetére


ubyegon2
nagyúr

Nekem egyik kártyám többszöri egyeztetési kísérlet ellenére is lejárt(még szerencse, hogy ez már külföldön derült csak ki), még az 1GB ajándék és Maraton is volt rajta, valahogyan csak sikerült megoldani* az egyeztetést és minden megmaradt. Mondjuk fura is lenne, ha előtte 5 nappal feltöltöm a Maraton adatot és csak úgy elveszne. :U

*ebben az a szép, hogy totál mást mondott majd az összes ÜSZ-es a boltos majom(úgy viselkedett, csak azért említem így) arról, hogyan lehet/nem lehet megoldani így, hogy külföldön van a SIM és nem nálam.

Utóbbit csak azért írom, mert nálam így történt, de nálad akár történhet bárhogyan is, elvégre örök tesztidőszakba lépett egy ideje T barátunk.

[ Szerkesztve ]

(#109383) dptrsk válasza anglergab (#109378) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Mivel a maraton a kártya érvényességi ideig aktív, ha annak vége, akkor a maratonnak is vége.

@ubyegon2: ha az adategyeztetés járt le, akkor felfüggesztésre kerültél, ha a SIM jár le az más.

[ Szerkesztve ]

(#109384) ElektrikusDE válasza #77646080 (#109369) üzenetére


ElektrikusDE
senior tag

Jött egy frissítés (9.51.0) és ebben újra van müködő bankkártyás feltöltés.
Végre!

UI:

Persze az árúház még a régi verzió számot mutatja...
Pedig onnan töltöttem le ezt is.

[ Szerkesztve ]

“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs

(#109385) ElektrikusDE válasza ElektrikusDE (#109384) üzenetére


ElektrikusDE
senior tag

Már a jó verzió számot mutatja az áruház is...

“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs

(#109386) ubyegon2 válasza dptrsk (#109383) üzenetére


ubyegon2
nagyúr

ha az adategyeztetés járt le, akkor felfüggesztésre kerültél, ha a SIM jár le az más.

Lejár a SIM? Ha felfüggesztenek és x ideig nem tudom/akarom aktiválni adategyeztetéssel, akkor is lejár, nem? Írod ugyan, hogy az más, de nekem nem jön le a különbség. A kérdező is írta, hogy még feltöltené lejárat előtt, emiatt zavaros most már nekem nagyon ez. Ha lejárt, akkor lejárt, de eszerint nála még lejárat előtt van.......

Mi adja a kettő különbségét? (remélem érthető valamennyire, miről hadoválok)

Ja sejtem már, a pénzzel való feltöltöttség idejéről van szó, az zavart meg, hogy nálam a kettő ugyanaz volt, emiatt is csináltam meg több módon az egyeztetést és töltöttem is fel a lejárati dátum előtt.

Azt se értem, miért nem egyeztethet valaki a saját nevén lévő kártyával kapcsolatban, ha nincs nála a kártya. Ez az egész hajcihő a felelősség vállalásáról szól, azt én a megjelenésemmel és okmányaimmal biztosítottam.

[ Szerkesztve ]

(#109387) 4Grider válasza ubyegon2 (#109386) üzenetére


4Grider
nagyúr

Talán azért nem egyeztethetsz kártya nélkül, mert a jogalkotó ezt írta elő. A cél az volt, hogy probléma esetén ne az állítólagos használóra rúgja rá a TEK az ajtót, hanem a tényleges használóra.

(#109388) ubyegon2 válasza 4Grider (#109387) üzenetére


ubyegon2
nagyúr

ne az állítólagos használóra rúgja rá a TEK az ajtót, hanem a tényleges használóra.

Ajtórugás mobiltelefon esetén? Értem. :Y

Másrészt ez sántít egy kicsit, ha már objektíve én felelek az eszközért. De mindegy. Amikor még nálam volt a SIM, akkor meg gondolom szintén valami olyan oka volt, hogy telefonon nem sikerült egyeztetnem, ami miatt szintén én lehetek a hibás. Mivel netes felületen nem sikerült napokig, gondoltam T-nél menni fog, de gyanítom ott se ment, csak rám hagyták, hogy jó, sikerült. Abból is sejthető ez, hogy nem igazán figyeltek, hogy 10 perc adatbediktálás és nehézkesen értelmezés után azt mondja a jóember, hogy bocsi, de elsorolnám még egyszer az adataimat........ Nem szeretik csinálni, én ezt megértem, de ha valaki így leszarja az ügyfelet, akkor takarodjon onnan a fenébe. A munkájának a nevében ugyanis az ügyfél kiszolgálása szerepel.

[ Szerkesztve ]

(#109389) dptrsk válasza ubyegon2 (#109386) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

"Azt se értem, miért nem egyeztethet valaki a saját nevén lévő kártyával kapcsolatban, ha nincs nála a kártya. Ez az egész hajcihő a felelősség vállalásáról szól, azt én a megjelenésemmel és okmányaimmal biztosítottam."

Elég ha véletlenül 4es helyett 7est mondasz, mert arra emlékszel... máris másnak egyeztettél, amelyik SIMmel visszaélnek, TE VÁLLALTAD a felelősséget, amikor nem jól emlékeztél és 4es helyett 7es lett?

(#109390) gabro0 válasza anadroid (#109374) üzenetére


gabro0
őstag

Köszi!

Más: Nemrég konstatáltam már csak 3,5GB-ot adnak a legnagyobb Maratonban azonos áron. Még mindig a Telekomé a legjobb ilyen jellegű (bármeddig felhasználható mobilnet) ajánlat?

(#109391) ubyegon2 válasza dptrsk (#109389) üzenetére


ubyegon2
nagyúr

Elég ha véletlenül 4es helyett 7est mondasz, mert arra emlékszel...

Ez kizárt, mivel minden adatot tud egyeztetni, aki végzi az egyeztetést, személyesen voltam ott és gondolom ha az én nevemmel van regisztrálva a SIM, akkor azt is csak egyezteti az ember. Ha nem, akkor tényleg gond lehet. Tehát én bemondok egy rossz számot látja, hogy nem az enyém, bemondok nem megfelelő adatomat, azt is látja, hogy nem jó. Az oldalon van egy ellenőrző BM-es webcím, ott nem csekkolják le, azt mondod? Amúgy előfizetésem webes regisztrálásakor is minden adat igencsak le lett csekkolva, azt meg csak megnézik, nem?

(#109392) 4Grider válasza ubyegon2 (#109388) üzenetére


4Grider
nagyúr

Terrorizmus ellen hozott jogszabályról van szó, ki más rúgná rád az ajtót, mint a TEK?
Szerinted strómanok nem léteznek?
Van egy alacsony alapfizetésed, amiért bent ülsz egy boltban. És vannak jutalékaid, amiből megélsz. Ha jutalékmentes melóval kell foglalkozzál, akkor egy idő után te is húzni kezded a szádat.
Esküszöm olyan szöveget nyomsz, mit ha másik bolygóról érkeztél volna...

(#109393) enginev3.0


enginev3.0
félisten

Ha kérek hívásrészletezőt, az tényleg ingyenes? 1200ftot ír, de alatta meg hogy díjmentes, és visszamenőleg is meg tudom nézni a hívásokat?

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3

(#109394) dptrsk válasza enginev3.0 (#109393) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Lakossági ügyfélnek díjmentes a részletező számlamelléklet.
A visszamenőleges igénylés nem tudom, hogy díjmentes-e?

(#109395) enginev3.0 válasza dptrsk (#109394) üzenetére


enginev3.0
félisten

Köszönöm
Még annyit hogy csak hangot tudok változtatni az előfizetésemen? Szeretném megtartani a 15GB+15GB mobilnetet, de a hangot lejjebb szeretném vinni kisebb csomagra

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3

(#109396) dptrsk válasza enginev3.0 (#109395) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Igen, pont ez a lényege ezeknek a Hang+Adat csomagoknak, ha változnak az igényeid tudod csak ezt vagy csak azt módosítani, a vállalt költési szinten belül

(#109397) ubyegon2 válasza 4Grider (#109392) üzenetére


ubyegon2
nagyúr

Terrorizmus ellen hozott jogszabályról van szó, ki más rúgná rád az ajtót, mint a TEK?

Kicsit logikai ellentmondásba keveredtél az előző hsz-edben elmondottakkal, mert azt mondod nem a tulajra akarják rárugni az ajtót. De a mobil szót nem véletlenül húztam alá. Lehet a nevemen több kártya is és azt én oda is adhatom akár családon belül is, így az én regisztrált ajtómat rugják mégiscsak? Nem gondoltad túlzottan át a válaszaid szerintem.
Vagy kinek az ajtaját rugják be? Mert ugye mobil az eszköz, jönnek mennek vele. Vihetik mondjuk idegen országba is.

Ha jutalékmentes melóval kell foglalkozzál, akkor egy idő után te is húzni kezded a szádat.

Na ettől a mentegető magyarázattól tartottam, ma hazánkban minden idióta bármit csinálhat, mert ha kevesli a pénzt, akkor majd szarul csinálja? Erre mondtam, hogy ha nem jó neki ez, akkor takarodjon onnan más munkaterületre, ami nem jár ekkora felelősséggel, mert ha ő leszarja az egyeztetést és amiatt valakit külföldön ér az, hogy kikapcsolják a telefonját, az azért felelősség, nem? Menjen kereskedelembe dolgozni, ott is kap ennyit.

Te biztosan megértő lennél, ha nem érnéd el valamely családtagodat külföldön, hogyne.....

Esküszöm olyan szöveget nyomsz, mit ha másik bolygóról érkeztél volna...

Ez elég baj, hogy így látod, de gondolom, ha ennyire véded az ilyen felelőtlen munkavégzést, nálad ez a természetes. Sajnos sokan ugyanilyen káros felfogással dolgoznak hazánkban. Viszont az ügyfél egy szolgáltatást vesz igénybe, miért neki kéne tekintettel lennie arra, hogy egy szar munkaerő úgy érzi, ennyi pénzért ő nem csinálja rendesen, amit szerződésben vállalt.
Én ügyfélként pontosan annyit fizetek, amiben megállapodtam a szerződésben, ugyanezt a szolgáltatótól elvárhatom, hogy azt biztosítsa, amit vállalt a szerződésben, a szolgáltató meg elvárhatja a dolgozójától, partnerétől, hogy azt teljesítse, amit szerződésben vállalt.

És szerinted, aki így gondolja, az jött az űrből. :U Ilyen a szolgáltatói oldal hozzáállása, köszönjük neked. :R

(#109398) viktorhu válasza 4Grider (#109387) üzenetére


viktorhu
veterán

Ha online egyeztetsz, nem nézik, hogy nálad van-e a kártya.

Létezik más országban ilyen évenkénti adategyeztetés? Vagy csak azért kell csinálni, mert egy szolgáltató "nem vette észre", hogy egy személy több ezer sim kártyát vesz?

(#109399) prozodus válasza enginev3.0 (#109393) üzenetére


prozodus
őstag

Domino? Havonta 1x ingyenes, ha nem változott időközben. Mennyire visszamenőleg? És az megint más eset, ha reklamáció keretében visszamenőleg.

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#109400) dptrsk válasza viktorhu (#109398) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

3 szolgáltató hibázott, nem 1...

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.