Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#109551) btudos válasza Fox Mulder (#109550) üzenetére


btudos
veterán

Komolyan, ha fel akarsz hívni valakit, lehet, hogy inkább mégse teszed, mert a hálózat azt mondja, hogy más szolgáltatónál van a szám és pénzbe kerül? :U

Nagyon remélem, hogy soha nem lesz ilyen, a gyors hívásfelépülés nekem sokkal többet ér, pont nem érdekel, hogy ki hol van, azért hívom, mert beszélni szeretnék/kell vele.

Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.

(#109552) lugosi válasza btudos (#109551) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Egy ügyfél hívott a múltkor. Mondja, hogy jó, hogy én is hálózaton belüli vagyok, így ingyen beszél velem. Feleslegesen feltartott 25 percig a csapongásaival, amit érdemben 5 perc alatt meg lehetett volna beszélni, de mondta mert ingyen volt. :((

[ Szerkesztve ]

(#109553) Nordik válasza btudos (#109551) üzenetére


Nordik
őstag

De itt az átlag felhasznalorol van szó aki tájékozatlan és örül, hogy 30as számot ingyen hívhat.

Felhívja vagy visszahívja az illetőt nem foglalkozva mennyit beszél és közbe fogalma nincs mekkora forgalmat csinál. Teljesen életszerű ez a legtöbb embernél. Ha belegondolsz fél óra ilyen beszélgetés csak mert kicsit elengedte magát a szolgáltatónak már több mint 1000Ft bevétel. Viszont egy átlag polgárnak egyetlen telefonhivasert ez sok...

(#109554) Nikaré


Nikaré
őstag

Ebbe a számhordozott nem hordozott témába belefutottam korábban sokszor. Céges limitált havi csomaggal, de saját előfizetésemnél is okozott kellemetlenséget.
Jelenleg korlátlan csomagom van, tehát nem érint, de akkor is bosszantó ez. Az is, hogy én kutakodjak minden hívás előtt, hogy a hívott fél esetleg épp másik szolgáltatóhoz lépett?!? Baromság!
Törvénymódosítás???
Pár éve a Parlament előtt volt már javaslat, de nem fogadták el.

(#109555) dptrsk válasza Nikaré (#109554) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Ha számítana, hogy kit hívok(bár az ember azért hív fel valakit, mert beszélni akar vele, nem szórakozásból), akkor ismeretlen esetén csekkolnám 2 kattintással.

Ismerősi körben pedig szóba kerül, ha valaki(vagy valakinek a munkahelye) lecserélte a szolgáltatót.

(#109556) macilaci78 válasza Fox Mulder (#109550) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Ó ugyan már! Sose fog teljesülni adatvédelmi okokból. Isten hozott a XXI. században. :W

btudos: már látom is magam előtt:
*** Ön az XY szolgáltató által üzemeltett díjmentesen hívott számot tárcsázta, amennyiben folytatni kívánja a híváskezdeményezés, kérjük, nyomja meg az 1-es gombot, angol nyelvű...
*** 1
- 112, Kovács főtörzs beszél.
- Sürgősen küldjenek egy mentőt, édesanyám rosszul van!

[ Szerkesztve ]

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#109557) Nikaré válasza dptrsk (#109555) üzenetére


Nikaré
őstag

Igen, nincs is vita részemről azokkal kapcsolatban amit írsz.
Szerintem nagyon sokan vannak akik nem tudják a "két kattintásos" módszert
és még többen vannak azok akik nem engedhetik meg maguknak, hogy az ebből adódó hátrányt anyagilag elviseljék.
A korrekt az lenne, ha egy egységes szignál jelezné híváskor azt, hogy más hálózatban fog beszélni a hívó és ennek tudatában eldönti hogy beszél vagy nem illetve mennyi ideig.
Technikailag ez simán megoldható lenne.

[ Szerkesztve ]

(#109558) Nordik válasza Nikaré (#109557) üzenetére


Nordik
őstag

Jó kis vitát inditottam el ezzel kapcsolatban, de ugynezem valós problémáról van szó. :U

(#109559) Nikaré válasza Nordik (#109558) üzenetére


Nikaré
őstag

Nézd, én vitatom a felém mint felhasználó aki fizet (szerintem nem keveset)
azt, hogy az ilyen rejtett költséget generáló trükköt a szolgáltató hátradőlve kasszázzon.
Hozzáteszem úgy írom e sorokat, hogy nem érint mert korlátlan csomagban vagyok, de akkor is na.

(#109560) Nordik válasza Nikaré (#109559) üzenetére


Nordik
őstag

Egyetértek, egy átlag felhasznalonal jelenleg nincs más azonosítási forma mint a +3620, 30, 70...

(#109561) macilaci78 válasza Nordik (#109560) üzenetére


macilaci78
nagyúr

És olyan 10-15 éve nincs költsége a számhordozásnak, úgyhogy a körzetszámból már nem lehet megállapítani a szolgáltatót. És nem egy olyan vezetékes körzetszámú telefonszám van, ami mobilon csörög ki. :U
Nem régóta követem a topikot, az az elmúlt években is ilyen akkut probléma volt, vagy csak most kezdtünk el hisztizni miatta?

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#109562) Nikaré válasza macilaci78 (#109561) üzenetére


Nikaré
őstag

Ezt a vezetékes mobil körzetszám keveredést még nem is hallottam!!
Most viccelsz?
-
Amúgy nem nevezném hisztinek.

(#109563) Fox Mulder válasza btudos (#109551) üzenetére


Fox Mulder
aktív tag

Szépen kiforgattad a szavaimat! Ezt elárulod honnan olvastad ki? :C
A lényeget nem sikerült megértened.
Egy szóval nem mondtam, hogy ez esetben nem hívom fel. Én is felhívok akárkit ha akarok.

[ Szerkesztve ]

(#109564) Keem1 válasza Nordik (#109560) üzenetére


Keem1
addikt

Közel 20 éve van lehetőség számhordozásra. Az első 5 évben még megértem, hogy valaki köti a körzetszámot a szolgáltatóhoz, de közel 20 év után sem én, sem az ismerőseim nem próbálnak tippelni abból, hogy 0630/20/70/50. Főképp, hogy nagyjából 4-5 éve már olyan szinten felgyorsult a díjcsomagok változása, hogy vannak akik évente cserélnek szolgáltatót.

Egy szó mint száz: elvetélt ötlet kötni a körzetszámhoz a szolgáltatót, mikor szabad a vásár. Ez olyan, mintha valaki a TeFu telefonszámát kérdezné a tudakozótól, vagy a taxist a Mártírok útjához utasítaná. Az, hogy 30=Westel, egy mára már letűnt kor szabálya volt.

[ Szerkesztve ]

(#109565) Fox Mulder válasza macilaci78 (#109561) üzenetére


Fox Mulder
aktív tag

Én sem nevezném "hisztinek" . Ez egy fórum ahol megbeszélünk negatív és pozitív dolgokat a szolgáltatóval kapcsolatban. De érdekes módon észrevettem ezekben a topikokban ha valaki negatív dolgokat vagy problémákat hozz fel egyből le lesz "oltva".
Bár ez csak az én észrevételem, lehet rosszul látom.

[ Szerkesztve ]

(#109566) macilaci78 válasza Nikaré (#109562) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Dolgoztam olyan helyen, ahol hagyományos nyomógombos vezetékesről hívtunk és a kijelzett szám 30-as volt. Nem egy olyan üzleti partnerem van, akinél a megadott vezetékes telefonszám (budapesti, vidéki) mobilon csörög ki. Van olyan telefonközpont például az Avaya-tól, ahol a központi számhoz tartozó mellékeket akár mobilra ki tudja dobni.

És de, hisztinek érzem, mert az első számhordozások óta már fennáll a helyzet és az egyre nagyobb figyelemnek örvendő adatvédelemnek köszönhetően nem lesz rá megoldás, amíg a vonal másik végén nem úgy mutatkozik be a hívott, hogy "Gyula vagyok, Vodafone előfizető."
Kb annyira szélmalomharc, mint iPhone menüt testre szabni, vagy használjunk-e reklámblokkolót a Ph!-n...

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#109567) lugosi válasza Keem1 (#109564) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

"Közel 20 éve van lehetőség számhordozásra."
Na ezt nem gondoltam volna, úgy emlékeztem, hogy ennél valamivel újabb keletű. Emlékszik valaki, hogy pontosan mikor lett bevezetve? Úgy értem, melyik évben? Rákerestem a neten, mintha 2004-et írna, ledöbbentem, hogy tényleg ilyen távlatokban volt valamikor.

(#109568) Dinter válasza lugosi (#109567) üzenetére


Dinter
addikt

2012-től lett kötelező biztosítani a szolgáltatóknak (ingyen?).

(#109569) udna999


udna999
tag

Üdv,

egy laptopot szeretnék vásárolni részletre a Telekomtól (Acer Predator Helios PH317). Az lenne a kérdésem, hogy ekkora összeg esetében mekkora lehet a bekért előleg? Ha egyáltalán megadják a részletfizetést (5 éve van két mobilelőfizetés a családban, nem volt még tartozás).

Köszi

(#109570) dptrsk válasza udna999 (#109569) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Ha az egyik (~5 éves, havidíjas) mobil előfizetés mellé veszed jó eséllyel nincs előleg.
Rendeld meg és mikor felhívnak a magas előleg miatt elállhatsz a vásárlástól, ha nem szimpatikus az ajánlat.

(#109571) kapasz válasza Dinter (#109568) üzenetére


kapasz
tag

Biztos, hogy korábban. Én 2005-ben hordoztam először, előző év vége felé implementálták az EU-s előírásokat. Azóta többször változtak a számhordozási szabályok, lehet, hogy ezek dátumát keveritek ide.

(#109572) cintula187


cintula187
addikt

Tudom nem ez a hibabejelentő, de más nem tapasztal kb 1 órája hibát a mobil adatszolgáltatásban? 4g, bp.

Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.

(#109573) kalanchoe válasza cintula187 (#109572) üzenetére


kalanchoe
senior tag

Nekem VoLTE-vel volt gondom ma is, újraindítás megoldotta.

[ Szerkesztve ]

(#109574) cintula187 válasza kalanchoe (#109573) üzenetére


cintula187
addikt

most állt helyre minden. restart se oldotta meg eddig, 3g re váltás sem.

Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.

(#109575) Keem1 válasza lugosi (#109567) üzenetére


Keem1
addikt

Biztos adatot nem tudok, de nekem 2003 rémlett, ami közel esik az általad talált 2004-hez.

(#109576) anglergab válasza goop (#106407) üzenetére


anglergab
addikt

Másnál is van EVS kodek?
Samsung-okon hívás közben a Telefon app-ba a *#0011# beírásával ellenőrizhető. Az EVS szót kell keresni.

VoLTE vagy VoWiFi szükséges hozzá és a másik mobiltelefonnak is támogatnia kell.

[ Szerkesztve ]

(#109577) anadroid válasza Keem1 (#109575) üzenetére


anadroid
senior tag

Vezetékes: 2004. január 1-től (az első tényleges január közepén), mobil 2004. májustól, a Westel T-Mobile-lá keresztelésétől. Áprilistól már lehetett igényelni.

Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

(#109578) philoxenia válasza udna999 (#109569) üzenetére


philoxenia
MODERÁTOR

Ilyen vásárlásnál majd úgyis hívnak.

Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...

(#109579) Norbi27


Norbi27
aktív tag

Sziasztok

Tudja valaki, hogy mi az oka annak, hogy csak személyesen lehet esimet kérni?
Szerettem volna az otthoni előfizetéseink mellè egy új mobil előfizetést kötni, ès bevonni az egészet Magentába. De az ügyintéző azt mondja, hogy először küldenek egy fizikai simet, és azzal személyesen be kell menni egy Telekom üzletbe, ahol kcserélik esimre. Ennek mi értelme van?

(#109580) kali válasza Norbi27 (#109579) üzenetére


kali
legenda

Szia,

Semmi értelme.
A fiókban felkínálja minden előfizetésemnél, hogy a fizikai SIM kártyáról online válthatok eSIM-re.

(#109581) Norbi27 válasza kali (#109580) üzenetére


Norbi27
aktív tag

Köszi! Így gondoltam én is. Akkor az ügyfélszolgálatos rosszul tudta.

(#109582) martonl válasza Nikaré (#109554) üzenetére


martonl
senior tag

Technikailag kicsit más téma, de hasonló hívástájékoztatás talán a mai napig van egy korábbi Westeles, a zöldzóna díjcsomagnál. Ennek az a lényege, hogy vidékról jóval kedvezőbb percdíjjal lehet telefonálni, mint nagyvárosból. Amennyiben drágább percdíjjal épül fel a hívás, úgy egy hölgy bemondja, hogy "ön nem kedvezményes területről telefonál". A 30/8030000-ás számon pedig a terület besorolását mondja be Kauczky Armand úr. Bár ez messze nem ugyanaz, mint a hálózaton belüli/kívüli tájékoztatás, mert a cella alapján történik a percdíj választása.

[ Szerkesztve ]

(#109583) macilaci78 válasza martonl (#109582) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Az megint más tészta, hogy a hívót a hívótól függő ármódosításokról tájékoztatja a szolgáltató. Ez ma is működik, például romaingolós sms formájában.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#109584) zsuha


zsuha
aktív tag

Sziasztok,
személyesen, üzlethelyiségben kötött telekom mobil előfizetéstől való elállásra van lehetőség x napon belül? Ha van, mi x értéke?
Az ászf-et olvastam, ott csak a netes vásárlás esetén írja a 14 napon belüli elállást.
Szerintem a személyesen kötött előfizetés vásárlástól nem lehet elállni.
Köszi.

(#109585) szabogabor10 válasza zsuha (#109584) üzenetére


szabogabor10
veterán

Szia,
valóban nem tudsz elállni.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#109586) jozsi252


jozsi252
veterán

Végre a Telekom átalakította az internet csomagokat is! Magentásként 20GB net+ a korlátlan alkalmazások 3200ft-ért elég jó deal. Ideje volt már hogy a netcsomagok árai csökkenjenek.

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Pro Max

(#109587) Cyrin válasza jozsi252 (#109586) üzenetére


Cyrin
addikt

Csak új, vagy régi előfizetésre is vonatkozik?

(#109588) jozsi252 válasza Cyrin (#109587) üzenetére


jozsi252
veterán

Szimpla csomagváltás, mindegy hogy régi vagy új vagy. Lényeg hogy a költési szint alá ne menj. Olyan csomagot kell választani ha hűségen belül vagy.

iPhone 13 Pro Max

(#109589) udna999 válasza dptrsk (#109570) üzenetére


udna999
tag

Köszi a választ, @dptrsk, @philoxenia
rákérdezek mit mondanak.
Annyi még, hogy van egy másik ajánlat is. Ha most visszamondom a Telekomtól, akkor pár hónappal később megrendelhetem, nem lesz belőle gond?

Köszi

(#109590) Pxs


Pxs
aktív tag

Új előfizetés online rendelésénél fizetendő mobil előleget (79e) ír a rendszer. Ha megrendelem, átvételkor ugye ezen összeg felett már egy fillér pluszt sem kérnek helyben? Kamatmentes részletfizetéses készülékkel lesz. Nagyon köszönöm a választ előre is!

'The key to success is just that - standing up one time more than falling.' Regisztrált: 2005-09-29 21:12 - fanatikus tag

(#109592) dptrsk válasza Pxs (#109590) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Előleg+a készülék kezdő részlete, ha nem 0 forint

(#109593) Årpi


Årpi
őstag

Sziasztok! Mivel a hívás/sms használatunk elenyésző, viszont mobilnetet annál többet használunk módosítottam az előfizetéseinket. Viszont az egyik előfizetést nem tudom weben módosítani, mert "Előfizetésed hűségidejének hosszabbítása folyamatban van." felirat van. November óta pedig nem történt sem előfizetésváltás, sem egyéb módosítás.

Hogy lehetne ezen itthonról segíteni?

Novemberben az előfizetéshez egy iPhone 7 lett vásárolva, annak a rendelésnek az állapota valamiért szállítás alatt-ban ragadt, lehet ez a probléma forrása?

Előre is köszi a válaszokat. :R

 iPhone 15 Pro |  MacBook Air M3 | 7800X3D / 4070 Super PC | 

(#109594) lugosi


lugosi
MODERÁTOR

Nem tudok valami olyasmi eszközt / díjcsomaggal a telekomnál, mint a senior okosóra a vodafonnál?

(#109595) btudos válasza lugosi (#109594) üzenetére


btudos
veterán

Gyerekóra van csak, de az is rémes, egy forintot nem adnék érte.

Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.

(#109596) lugosi válasza btudos (#109595) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Az nem jó, köszi, 70+-os korosztálynak kéne.

Nem baj, az ötlet megtetszett, neten nézek valami hasonlót.

(#109597) anadroid válasza Årpi (#109593) üzenetére


anadroid
senior tag

Biztosan az a gond. Én a november végi akcióban TV-t vettem az előfizetéshez, azóta se tudták kiküldeni papíron a TV-t, bár már 8 hónapja fizetem a részleteit, és az előfizetésem ugyanúgy hosszabbítás alattinak látszik.

Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

(#109598) Årpi válasza anadroid (#109597) üzenetére


Årpi
őstag

Köszi a választ, jövőhéten intézkedem ezzel kapcsolatban akkor. :R

 iPhone 15 Pro |  MacBook Air M3 | 7800X3D / 4070 Super PC | 

(#109599) poli27


poli27
veterán

Felhívtam a 1414 et, hogy bekapcsoltassam a wowifit, és közölte, hogy 12. ével indul el pilot jelleggel, most nem tud segíteni.... :W

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.