Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#109301) Andie


Andie
őstag

Sziasztok!
Nem biztos, hogy jó topicba írok, de már eléggé kétségbe vagyok esve, és hátha itt ti tudtok segíteni.
Rendeltem egy Vernee Mix 2 telefont, mert egyrészt a fiamnak ilyen van több, mint 1 éve, és nagyon frankó teló, másrészt én is egy Apollo Lite-ot használtam eddig, amig meg nem fürödtem vele nyaralás közben.
Meg is érkezett a hét elején az új telóm, miután a magyar post 3 hétig vámolta (kínából 9 nap alatt az országba ért).
A probléma itt kezdődött. Egy csomóan jelezték, barátok, ismerősök, hogy nem tudnak elérni. Pedig a telefon itt van mellettem, ugyanott ülök, ahol reggel már beszéltem 2-3 emberrel, és ők is hívtak. Aztán sokáig senki nem tudott elérni, de én tudtam hívni. Felhívtam a saját céges mobilomról, és tényleg hangpostára kapcsol. Újraindítottam, ezután megint tudtam hivni egy darabig (és mások is), aztán egyszercsak megint nem. A telefon látszólag online, van net (4G), van wifi, hivni tudtam, de engem nem értek el. Aztán egy idő után magától megjavult, én lepődtem meg a legjobban, mikor ismét csörgött.
Ezzel elszórakoztam a héten pár napot, de a végén már rohadt bosszantó volt, mert fontos emberek nem tudtak elérni. Mérgemben tegnap áttettem a SIM kártyát a fiam telójába. Tök ugyanez a telefon, még a verziószáma is az utolsó számig megegyezik, csak ez ugye már 1 éves. Tegnap 5-10-30-60 percenként, ahogy eszembejutott folyamatosan hivogattam a cégesemről, asszonyéról, még Anyámat is megkértem, hogy hivjon - 30ból 30x elérhető volt, kicsörgött, működött. Próbáltam azt is újraindítani, netezni, wifizni, nyüstölni, nem tudtam a hibát előidézni.
Ma reggel visszatettem a sajátomba a sim-et, akkor rögtön hivható volt, kicsörgött, aztán rá fél órára már nem. Nyomtam egy factory resetet, nem is loginoltam be a google accountba, csak egy tök szűz telefon + sim kártya volt, 0 contacts, semmi extra beállítás, csak amit igy friss boot után kiad. Semmi változás, a telefon nem hívható. Mostmár én sem tudok hivást inditani, azt irja, "calling", de süket, nem csinál semmit. Gondolom, ha újrainditom megint megy pár percig. A másik SIM slotban is ugyanez a helyzet.
Túrtam a netet pár órát, és találtam hasonló problémát samsung, xiaomi, stb telefonokkal is. Ott azt javasolták, hogy tegyem 3G preferáltra. És tényleg, akkor szépen hivható folyamatosan (legalábbis 3-4x egymás után próbáltam), de levágja a mobilnetet E -re, az meg ugye elég vicces manapság. Írtak valami VoLTE -ról, de bevallom ezt nem tudom micsoda, és valóban ez-e a gondom.
Az Alin írtam az eladónak (vernee Offigical Store), gondolom majd hétfőn válaszolnak, és félek azt, hogy küldjem vissza (vám+áfa után újabb frankó költség), aztán majd lesz valami...
Félek, hogy nem orvosolható egyszerűen a gond, hisz a fiam telefonjával tök rendben müködik minden, az enyémen meg nem.

Ha mégis van valami ötletetek, kérlek segítsetek! :O
(és elnézést az esti mese hosszúságú postért)

Samsung Galaxy A50 - Samsung UE46D6100 - BNet Tag: Andie#2999

(#109302) anglergab válasza Andie (#109301) üzenetére


anglergab
addikt

Ha nincs VoLTE-d, akkor CSFB probléma, ha van, akkor VoLTE probléma a telefon modemének szoftverében. Hasonlítsd össze a modem szoftver verziókat.

(#109303) Andie válasza anglergab (#109302) üzenetére


Andie
őstag

Én sajna nem értek hozzá ennyire. Segíts kérlek, hol tudom megnézni, hogy van-e VoLTE?
És a modem-verziókat?

Samsung Galaxy A50 - Samsung UE46D6100 - BNet Tag: Andie#2999

(#109304) anglergab válasza Andie (#109303) üzenetére


anglergab
addikt

Ha hívás közben 4G-n vagy, van VoLTE.
A szoftververziókat a Beállítások app-ban lehet megnézni.

(#109305) Andie válasza anglergab (#109304) üzenetére


Andie
őstag

Köszi a válaszod!
Hivás közben átvált E -re. Akkor is, ha véletlen sikerül bejönnie egy hívásnak (de ma pl csak 1x sikerült)
Rá lehet venni valahogy, hogy használja a VoLTE-t?

Csatolom a verziószámokat. Tökegyformák. Melyik a modem?

Samsung Galaxy A50 - Samsung UE46D6100 - BNet Tag: Andie#2999

(#109306) anglergab válasza Andie (#109305) üzenetére


anglergab
addikt

Az alapsáv a modem.
Ha nem támogatja a VoLTE-t, akkor csak szoftverfrissítéssel lehet bekapcsolni, ha a gyártó támogatja a Telekom VoLTE-t vagy szolgáltatótól független VoLTE-t ezen a modellen.

(#109307) Andie válasza anglergab (#109306) üzenetére


Andie
őstag

Oké. De a leírásod alapján ("ha nincs volte-d") akkor CSFB probléma van. (és a modemverzió is ugyanaz a 2 telefonon, tehát valami olyasmi eltérés van, amit ezek nem mutatnak ki)
Mit tudok tenni? Mi ez a CSFB? :F

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A50 - Samsung UE46D6100 - BNet Tag: Andie#2999

(#109308) anglergab válasza Andie (#109307) üzenetére


anglergab
addikt

A kimenő hívás mindig megy?
CSFB: 4G-ről 2G/3G-re való váltás híváshoz mert nincs VoLTE-d

(#109309) szaniszlokar


szaniszlokar
aktív tag

Nektek működik a Telekom alkalmazás?
Telefon számmal beenged, de ha email címmel lépnék be, hogy a Telekom fiókban lássam az előfizetéseimet, akkor azt írja, hogy "hiba történt, általános hiba. Próbáljam később".
Már újra telepítettem az appot, de az sem oldotta meg. A Telekom oldalán be tudok jelentkezni a Telekom fiókkal.

Minden ellenállás hasztalan.

(#109310) norbertoth


norbertoth
senior tag

Na felhívtam a Telekomot. Átgondoltam hogy akkor melyik csomagra váltanék, DE mint kiderült nem válthatok! Amit nemrég linkeltem képet itt, az alapján 50Ft-al túllépem a költési szintet (meg sem értette sztem az ügyfélszolgálatos hölgy, mit próbálnék elmagyarázni) ami ugye jó, mert nem az alá megyek, de hiába léptem be a díjcsomag módosításba és hiába engedi átváltani a 2017-es 6GB+mobil L csomagról új 10GB+Mobil M-re azt mondja az ügyfélszolis hogy neki van egy táblázata, megnézte a rendszerben is és nem válthatok.
a délelőtt linkelt csomag amire mentem;

Erre nem válthatok csak drágábbra, de valami horribilis összeget mondott ha eggyel feljebb vagyis a korlátlanra váltanék, 14-15k körül, kicsit elképedtem, mert ennyire irreleváns adatokat ad az oldal díjcsomag módosításnál?! Ennyire eltérő összegeket? Kérdezte is hogy hol látom én ezeket, mondom a díjcsomag módosítás menüpontban 😂 Felolvastam neki az egészet de ő ilyet nem is lát, biztos a régi csomagokat látom, mondom nem az újakat bakker... Szóval még az hagyján hogy nem válthatok, de teljesen más összegeket dobált felém, amit nem is értek, nem mérvadó az oldal ezek szerint, főleg hogy mondta ő átváltja de aztán lehet kötbéres lesz. Mondom no 😀 Volt itt valaki aki írta hogy gond nélkül átváltotta, de akkor már nem értem neki hogy sikerült, meglepi kötbér lesz? 😀
jelenlegi csomagom egyébként ez;

Tévednek vagy nem tévednek?!
További érdekesség hogy a rendszerük nekem máshogy írja ezt, mert ha összeadom a két összeget akkor valóban nem lépem túl, DE a rendszer máshogy jelzi ezt és vagy hibásan vagy jól és a hölgy nem tudta jól mert bruttó árat nézett ami nálam 10490Ft amit valóban nem lép át az altalam kiválasztott csomag, node a rendszer ezt írja ha az alá megyek;

Fontos!
Ha a(z) iPhone 8Plus(+xxxxxx) mobilja(+xxxxxx) előfizetéshez tartozó díjcsomag kombinációt átállítod egy olyan díjcsomagra melynek havi díja (5814Ft) kevesebb, mint a meglévő előfizetésed havi díja (9490Ft).

viszont ha a nagyobb netet választom ki, akkor már átlépem ezt az összeget mivel az oldal a 9490-es összeghatárt nézi és nem a bruttót. A fene se érti ezt komolyan, akkor most mi a minimum válallási havi díj 9490 vagy 10490?! Vagy az oldal hibás vagy a hölgy nezegette rosszul.

• iPhone 15Pro Max • Macbook Air M1 • LG OLED 55” CX • BOSE • Asus AX92U • WD Blue SSD • Xbox One S

(#109311) #77646080 válasza szaniszlokar (#109309) üzenetére


#77646080
törölt tag

Nekem éppen működik, de szoktam találkozni néha azzal a hibaüzenetel, amit írtál. Ilyenkor nem tudsz mást tenni, mint hogy vársz és majd magához tér.

(#109312) Nordik


Nordik
őstag

Dominorol elofizura valtaskor a megmaradt domino egyenleggel mi történik? Atviszik és levonják az első havidijbol vagy elveszik? Gondolom az adatkeret az mindenképp.

(#109313) Huroq válasza norbertoth (#109310) üzenetére


Huroq
senior tag

Én ezzel a válthatok -e / nem válthatok dolgot már rég elengedtem. Régen agyaltam rajta sokat. Most úgy vagyok vele, hogy ha a rendszerük engedi az online felületen, akkor váltok. Ha nem tetszik nekik majd szólnak, vagy ha bármilyen kötbért kiszámláznak, akkor megy a panasz. Természetesen képernyőképet mindíg csinálok mielőtt váltanék. A hibás rendszerükkel majd ők elszámolnak maguk. Úgy is annyira kötik az ebet a karóhoz a mobil előleg megállapításnál is, hogy milyen tökéletes meg automatikus a rendszer. Szerintük az tud mindent magától. Legyen így, áldásom rá. :)

[ Szerkesztve ]

(#109314) 4Grider válasza Nordik (#109312) üzenetére


4Grider
nagyúr

A pénzügyi egyenleget szokták átvezetni, az adatkeretet el kell használni, különben elvész.

(#109315) szaniszlokar válasza #77646080 (#109311) üzenetére


szaniszlokar
aktív tag

Köszi, akkor várok! :)

Minden ellenállás hasztalan.

(#109316) Andie válasza anglergab (#109308) üzenetére


Andie
őstag

Nem, most legutóbb hívni sem tudtam már vele. Azt írja, hogy "calling..." de tök süket, nem cseng ki, nem történik semmi, csak próbálkozik gondolom. :(

Hopp! Itt azt írja, hogy Volte is supported. De hol? És hogy tudom bekapcsolni?

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A50 - Samsung UE46D6100 - BNet Tag: Andie#2999

(#109317) ubyegon2 válasza Andie (#109316) üzenetére


ubyegon2
nagyúr

Itt a topikjában tutira érdemesebb lenne megkérdezni! :)

(#109318) zsoltip


zsoltip
őstag

Üdvözlet.
Adott egy Telekomos SIM és Huawei E5577C Mobile Wifi.
Reseteltem, újraindítottam, de no internet access...
Akár Android, akár Windows...
APN-t is szerkesztettem telefonban...semmi.
Mit lehetne kipróbálni még?

(#109319) bopeti98 válasza Andie (#109316) üzenetére


bopeti98
őstag

Nekem régen volt Vernee telefonom. A beállításokban "Javított 4G LTE mód" néven kell keresni a VoLTE kapcsolót. De ezt hiába kapcsolod be, ha az előfizetéseden nincs aktiválva a VoLTE. A 1414-en tudják aktiválni. Viszont fontos, hogy a Vernee telefonokon hivatalosan nem támogatott a VoLTE, így semmilyen garancia nincs arra, hogy működni fog, de egy próbát megérhet. Több, nem támogatott telefonon is gond nélkül megy a VoLTE.

[ Szerkesztve ]

(#109320) Andie válasza bopeti98 (#109319) üzenetére


Andie
őstag

Már fel is hivtam, azt mondta bekapcsolta, indítsam újra a telót. Újraindítottam, de továbbra is átvált E-re hívás közben. (javított LTE bekapcsolva, preferált 4G). Várnom kell még, vagy mikorra aktiválódik ez?

Samsung Galaxy A50 - Samsung UE46D6100 - BNet Tag: Andie#2999

(#109321) FLD1987 válasza norbertoth (#109310) üzenetére

Hang díjcsomag és adat díjcsomag árak kedvezmény nélkül:
1. Mobil S díjcsomag + Net 10 GB díjcsomag: 3.100 HUF + 4.590 HUF = 7.690 HUF
2. Mobil M díjcsomag + Net 10 GB díjcsomag: 5.550 HUF + 4.590 HUF = 10.140 HUF
3. Mobil S díjcsomag + Korlátlan Net díjcsomag: 3.100 HUF + 9.000 HUF = 12.100 HUF
4. Mobil M díjcsomag + Korlátlan Net díjcsomag: 5.550 HUF + 9.000 HUF = 14.550 HUF
Ez alapján, mivel az általad betett képen kedvezmény nélkül 10.490 HUF összeget kell fizetned minden hónapban, nem lehet az új díjcsomagod kevesebb, mint 10.490 HUF összeg kedvezmény nélkül. Ezért neked csak a Korlátlan Net díjcsomag és bármilyen hang díjcsomag, pl. Mobil S díjcsomag vagy Mobil M díjcsomag, stb. díjcsomag a megfelelő választás, ha nem akarsz kötbért fizetni a díjcsomagváltás miatt.
Forrás: Telekom

[ Szerkesztve ]

Fujitsu LifeBook U7411; Samsung Galaxy S23 Ultra; Apple iPhone SE (2020); Nokia 105 4G (2023); EVOLVEO StrongPhone Z6; Nokia G21; Nokia 105 (2019)

(#109322) viera válasza FLD1987 (#109321) üzenetére


viera
őstag

Nekem is Mobil L+6GB volt és engedte átváltani az új Mobil M+10GB-ra. :K

Soha ne mondd,hogy soha!!!

(#109323) norbertoth válasza FLD1987 (#109321) üzenetére


norbertoth
senior tag

Nagyon köszi, így már tisztán látom!! Király vagy 😊

• iPhone 15Pro Max • Macbook Air M1 • LG OLED 55” CX • BOSE • Asus AX92U • WD Blue SSD • Xbox One S

(#109324) norbertoth


norbertoth
senior tag

Csökkentek az ePack kedvezmények árai? Nekem a számlában még 1000ft-ot ír, de már csak 600/hó? :U

• iPhone 15Pro Max • Macbook Air M1 • LG OLED 55” CX • BOSE • Asus AX92U • WD Blue SSD • Xbox One S

(#109325) #77646080 válasza norbertoth (#109324) üzenetére


#77646080
törölt tag

[Ez alapján] 600 forint a kedvezmény.

(#109326) kali válasza norbertoth (#109324) üzenetére


kali
legenda

Egységesítették, így a korábbiakhoz képest valamelyiknél nőtt, másiknál meg csökkent.

(#109327) Fox Mulder


Fox Mulder
aktív tag

Másnak sem megy a Telekom alkalmazás IOS-en? Frissítés után nem tudok belépni.

[ Szerkesztve ]

(#109328) #77646080 válasza Fox Mulder (#109327) üzenetére


#77646080
törölt tag

Nálam rendben van. Épp most intéztem benne ügyet.

(#109329) bozsozso


bozsozso
őstag

Sziasztok,

Mit jelent ez?

"a vállalt minimum havi díjnál drágább vagy azzal megegyező tarifa"
Jelenleg nincs hűségem és váltás után sem akarok hűséget. Hol tudom ezt megnézni mi a vállalt minimum havi díj?

Jelenleg régi next S díjcsomagom van.

[ Szerkesztve ]

(#109330) enginev3.0 válasza bozsozso (#109329) üzenetére


enginev3.0
félisten

Amikor váltani akarsz, ott írja

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3

(#109331) #77646080


#77646080
törölt tag

Úgy tűnik, megjavult a Telekom appos Dominó feltöltés. Legalábbis az előbb, amikor rámentem, már nem dobta fel az utóbbi időben ott lévő hibaablakot. Kipróbálni nem tudtam, csak tippelek, hogy azért tűnt el, mert megjavult... :F

(#109332) Ixion77 válasza #77646080 (#109331) üzenetére


Ixion77
őstag

Ha a "jelenleg nem lehet kártyát használni" jellegű hibaüzenetre gondolsz, azt most próbáltam és nekem továbbra is feldobja.

"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."

(#109333) bozsozso válasza enginev3.0 (#109330) üzenetére


bozsozso
őstag

Nekem nincs jelenleg hűségidő akkor azért nem ír semmit? Illetve így akkor bármire válthatok szabadon igaz? Ha most váltok egy drágább csomagra hűség nélkül akkor elvileg következő hónapban visszaválthatok kisebbre igaz?

szerk.: vagy ezt akkor írja majd amikor a díjcsomag beállításra kattintok?

[ Szerkesztve ]

(#109334) kali válasza bozsozso (#109333) üzenetére


kali
legenda

Szia,

Nincs hűséged, így bármire válthatsz és hűség hiányában, minden naptári hónapban egy alkalommal tényleg bármelyik csomagra/kombóra, nagyról a kicsire és fordítva is, nincs jelentősége.

(#109335) #77646080 válasza Ixion77 (#109332) üzenetére


#77646080
törölt tag

Értem, az eltérés esetleg adódhat a op. rendszer eltérésből. Nálam iOS van.

(#109336) bozsozso válasza kali (#109334) üzenetére


bozsozso
őstag

Ok, köszönöm.

(#109337) bozsozso válasza kali (#109334) üzenetére


bozsozso
őstag

A díjcsomag váltás mikor lép életbe? Váltottam és nem módosult a felületen.

(#109338) kali válasza bozsozso (#109337) üzenetére


kali
legenda

A gyakorlatban mondhatni azonnal, de a felületen nem mindig változik adott pillanatban, olyan is volt már, hogy ki- és bejelentkezés után írta csak át a felület.
SMS-t kaptál a módosításról?
Ezen hónap elsején váltottam két előfizetésen, akkor nem kellett ki- és bejelentkezni, anélkül is változott a fiókban, aztán néhány perc elteltével jött az SMS is, de korábban volt olyan, hogy az SMS jött, de a fiókban hiába frissítgettem, nem változtatta meg, csak a ki- és bejelentkezést követően.

[ Szerkesztve ]

(#109339) bozsozso válasza kali (#109338) üzenetére


bozsozso
őstag

Igen a hangról és az adatról is külön.

(#109340) kali válasza bozsozso (#109339) üzenetére


kali
legenda

Akkor rendben megtörtént a váltás, csak a felület nem követte le automatikusan.
Megpróbálhatod a korábban írt ki- és bejelentkezést, vélhetően megoldja a dolgot.

(#109341) Caranita válasza zsoltip (#109318) üzenetére


Caranita
aktív tag

Szia!

Független az eszköz? Ha igen, gyárilag az, vagy függetlenítve lett?

(#109342) Morris


Morris
veterán

Üdv.

Google play-en hogyan tudok nem dombornyomott kártyával vásárolni?
Milyen egyenleget kell feltölteni ahhoz, hogy a telekom a díjat hozzá csapja az előfizetésemhez.

(#109343) bozsozso válasza kali (#109340) üzenetére


bozsozso
őstag

Ok már most azt mutatja.

(#109344) glacious válasza bozsozso (#109337) üzenetére


glacious
addikt

Akkor szerencsés vagy, nálam van, hogy napokig nem tudok belépni váltás után :)

(#109345) #77646080 válasza Ixion77 (#109332) üzenetére


#77646080
törölt tag

Visszaállt a dolgok megszokott menete... a mostani belépésem után visszatért a feltöltéses hibaüzenet.

(#109346) raziel01


raziel01
veterán

Telekom app mennyire percrekész adatforgalom terén? Azt is naponta frissíti? Vagy ha azt írja, hogy pl 2,9 GB elérhető akkor az aktuális valós?

(#109347) zsoltip válasza Caranita (#109341) üzenetére


zsoltip
őstag

Telekomos.

(#109348) dptrsk válasza raziel01 (#109346) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Valamennyi késés van benne, de, hogy az most 2-3 vagy 20-30 perc azt nem tudom, nem nagyon szoktam figyelni. Biztos nem naponta frissül

(#109349) viktorhu válasza raziel01 (#109201) üzenetére


viktorhu
veterán

Pl. az ip-cím alapján. Amikor a facebookon beágyaznak egy youtube videót, akkor a videó nem a facebook szerveréről töltődik le, így kívül esik a korlátlanul használható szolgáltatáson. Pont ezt lenne nehéz másképp csinálni, mert ilyen tartalmat akárhonnan be lehet ágyazni.

Ha viszont csinálsz egy messenger videohívást, az a facebook szerverén megy keresztül, tehát része a korlátlanul használható forgalomnak.

(#109350) anglergab válasza viktorhu (#109349) üzenetére


anglergab
addikt

Sok beágyazott video is a Facebook szerverein van, ha eleve oda töltik fel.
Ez része a korlátlan forgalomnak?

Szerintem nem, ahogyan a szintén a Facebook szerverein bonyolított video- vagy hanghívás sem.

A Facebookon lévő képek, videók, hang- és videóhívások mind megkülönböztethetők, akkor is, ha nem külső oldalakon vannak.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.