Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#108051) dptrsk válasza dreko (#108050) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Ez nem hangposta
Szerintem ez átirányítás flottán belül.

CF=CallForward

[ Szerkesztve ]

(#108052) martonl válasza alex devil (#108018) üzenetére


martonl
senior tag

Kérni kell és visszakapod. Most erről itt megint vita fog kibontakozni, ne is törődj vele. Én Vodától már 2x kértem vissza, ott elég telefonon felhívni őket, bediktáltam a bankszámla adataimat és 30 napon belül utalják. Telekomnál nem tudom, elég-e ennyi, legfeljebb írásban kell kérni az összeg visszautalását. Saját bankszámlára szeretnek utalni, ha jól tudom.

A másik kérdésedre sajnos nem tudom a választ, de úgy látom, legtöbb helyen már csak két évvel szeretnek készüléket adni.

[ Szerkesztve ]

(#108053) lugosi válasza kali (#108034) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Látom, ezért írtam úgy hogy “is”.

(#108054) adolfo01


adolfo01
tag

Csak,hogy visszataláljak....

(#108055) szabogabor10 válasza adolfo01 (#108054) üzenetére


szabogabor10
veterán

Mentsd el inkább a kedvenclistádba a topikot.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#108056) betyarr válasza adolfo01 (#108054) üzenetére


betyarr
veterán

most ez komoly? :D
ph jobb oldalt:

(#108057) adolfo01


adolfo01
tag

Már tényleg nevetséges,hogy több napja nem elérhetők a Maraton net csomagok.Sem app-ból sem webes felületen,sem ügyfélszolgálaton keresztül,sem a 1777-n keresztül,sehogyan.
Hiba van a rendszerben,de ennyi ideig? :F

(#108058) kali válasza lugosi (#108053) üzenetére


kali
legenda

Részben javították, a promóciós adatkeret már elérhető, de a Maraton még nem.

(#108059) SenorGrande válasza kali (#108058) üzenetére


SenorGrande
senior tag

Nálam még a promós sincs.

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – (Kérjük ennél a vonalnál levágni!)

(#108060) szabogabor10


szabogabor10
veterán

Működik valakinek esetleg már a VoWiFi?
(akinek van már kapcsolója a beállításokban)

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#108061) blackmajesty válasza martonl (#108052) üzenetére


blackmajesty
aktív tag

Itt vissza lehet igényelni, ha már megszűnt a domino.

#108050: Telematrix CF az bizony valamilyen flottás vagy üzleti díjcsomagon van, átirányítás miatt, mert ezekben az előfizetésekben nem díjmentes az átirányítás. Csak a lakossági csomagokban ingyenes.

(#108062) Lackooo84 válasza colonia (#108043) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Nálam 3 opció van aztán hali hammer tök üres az app. :DDD

The Truth is out there...

(#108063) Lackooo84 válasza szabogabor10 (#108060) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Nincs még Telekomos VoWifi csak zárt teszt.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#108064) szabogabor10 válasza Lackooo84 (#108063) üzenetére


szabogabor10
veterán

Jól elhúzzák. Még a Digi is beelőzte őket. :N
Nyilván ők a tuti működésre gyúrnak, de akkor is illett volna már élesíteni.
Csak akkor tudnám elnézni, ha iCloud támogatást is kapna, de ennek zéró esélye van.

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#108065) kali válasza SenorGrande (#108059) üzenetére


kali
legenda

A feltétel adott?
Egyéni előfizetés, amin adott mobilinternetes szolgáltatás?

szabogabor10: Heti több alkalommal rápróbálok, hátha belefutok egyszer, hogy aktiválják publikusra.

[ Szerkesztve ]

(#108066) Lackooo84 válasza kali (#108065) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Az én telcsimen is rögtön felvillanna az ikon, ha aktiválnák.

The Truth is out there...

(#108067) szabogabor10


szabogabor10
veterán

Köszi nektek a visszajelzést.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#108068) #77646080 válasza szabogabor10 (#108064) üzenetére


#77646080
törölt tag

"Illet volna" és "csak akkor tudnám elnézni", írod... Ha pedig kiadnák kellő tesztelés nélkül, akkor azt vetnéd a szemükre. Sehogy sem tudnak neked megfelelni.... :U

A DIGI bevezette egy tesztidőszak keretében. Nem korrekt idekeverni a témát.

(#108069) szabogabor10 válasza #77646080 (#108068) üzenetére


szabogabor10
veterán

Be lehet konfigolni szolgáltatói oldalról, hogy alapból be legyen-e kapcsolva a telón a ficsőr. Ha nem, akkor senki nem szív, mert totál opt-in a dolog. Akkor meg pláne, ha az előfizetésen is opt-in lenne, azaz egyfajta nyílt bétát csinálnának. Senki nem kezdene el hőzöngeni, hidd el, ellenben kaphatnának visszajelzéseket user oldalról is. Tudom, ennek nyilván meg kellene teremteni a support-ját is, amit tuti nincs kedvük megcsinálni.

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#108070) Nordik


Nordik
őstag

Vicc, hogy még mindig nem lehet appbol aktiválni a maratonokat... Lehet egyáltalán valamilyen felületen netet venni most?

(#108071) kalanchoe válasza szabogabor10 (#108060) üzenetére


kalanchoe
senior tag

En eloszor azzal szenvedek, h legyen volte. Aktiv az elofizetesen megse megy. Bezzeg dominoval okes. Muszaj leszek a 1414et hivni.

(#108072) Zeki válasza Nordik (#108070) üzenetére


Zeki
nagyúr

Most vagy nem tudják mi legyen, vagy kilépett egy programozó, vagy aki maradt, annak marha sok dolga volt mára... ha valaki netet venne az appból/weboldalról, nem tudna.

(#108073) kali válasza Zeki (#108072) üzenetére


kali
legenda

Nincs rá ideje a gyakornoknak...

(#108074) kovacsmi_74 válasza Nordik (#108070) üzenetére


kovacsmi_74
aktív tag

(#108075) Lackooo84 válasza kovacsmi_74 (#108074) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Még ennyit sem tudnak megoldani, hogy kivesznek 3 opciót.... nevetséges, miből áll az IT csapatuk, majmokból? De komolyan... :DDD

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#108076) Nordik válasza Lackooo84 (#108075) üzenetére


Nordik
őstag

De tényleg... :DDD

(#108077) szabogabor10 válasza Lackooo84 (#108075) üzenetére


szabogabor10
veterán

Mostanában átszervezések vannak náluk állítólag, és ennek igazából semmire nincs jó hatása...

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#108078) Nordik válasza szabogabor10 (#108077) üzenetére


Nordik
őstag

De gondolj csak bele ez milyen mértékű kiesés nekik minden egyes nap. Nem tudják a felhasználók aktiválni, így a Telekom hatalmas penzektol esik el. Ez se érdekli őket?

[ Szerkesztve ]

(#108079) kali válasza Nordik (#108078) üzenetére


kali
legenda

Vannak már Maraton csomagok is az alkalmazásban.

(#108080) Lackooo84 válasza kali (#108079) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Wooo... és tényleg. Biztos olvasták a fórumot és összekapták magukat. :DDD Bár most a DIGI sim mellett nem érint a maraton net már, am is be vagyok tankolva, ha netán olyan helyen leszek, ahol nincs DIGI lefedettség. :D

The Truth is out there...

(#108081) makoss


makoss
addikt

Üdv!

Androidos telóra tudtok olyan appot ami minden reklámot, fölösleges szemetet letilt és csak kizárólag a messengert engedélyezi? :R
Veszett gyorsan le megy ez az 1 GB nekem! :(

Külföldről nem rendelek semmit, csak itthoni boltból! Vagy újat, vagy semmit! "A kötözködés a bunkóság melegágya!"

(#108082) onetwo


onetwo
tag

Sziasztok!

Ha kilépek egy “nem saját néven levő” flottából, azaz a lemondó nyilatkozattal bemegyek a Telekomhoz, akkor mennyibe kerül az, hogy a saját nevemre kerüljön dominoba?

<-ajánlom magamat->

(#108083) 4Grider válasza onetwo (#108082) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ha van lemondó nyilatkozatod a flotta részéről, akkor azonnal történik az átiratás (10 perc munka).
Ja bocs, hogy mennyibe: 990 Ft 500 MB nettel és 40 perc beszéddel, vagy 1990 Ft 1 GB nettel és 80 perc beszéddel. Nem mindig van mind a két tpusú sim, sőt néha egyik sincs a boltban...

[ Szerkesztve ]

(#108084) #08205312 válasza 4Grider (#108083) üzenetére


#08205312
törölt tag

Mennyi=pénzben mennyi....
Arra gondolt, hogy van-e névátírási díj.

[ Szerkesztve ]

(#108085) Zeki válasza makoss (#108081) üzenetére


Zeki
nagyúr

Nem a playről, hanem orosz linkeken keress rá az Adguard android szókra. Sok angol nyelvű linkről csak kártevők jönnek le helyette.

Vagy playről a "no root firewall" app, és csak a messengernek engeded a netet.

(#108086) 4Grider válasza #08205312 (#108084) üzenetére


4Grider
nagyúr

A névátírási díj 4500 Ft a Telekomnál.

(#108087) onetwo válasza 4Grider (#108086) üzenetére


onetwo
tag

Köszi a választ!
És abban az esetben is ennyi, ha a lemondó nyilatkozatot egy egyéni vállalkozó nevére kapja?
Tehát nem magánszemélyre menne az átírás.

<-ajánlom magamat->

(#108088) csako válasza onetwo (#108087) üzenetére


csako
veterán

Lehet úgy csinálni, hogy előbb csak dominóba kerül, és utána adategyeztetés keretén belül írod a nevedre ingyen.

Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...

(#108089) adolfo01 válasza kali (#108079) üzenetére


adolfo01
tag

Telekom app-ban sajnos nálam nincsenek még Maraton csomagok.

(#108090) dse


dse
tag

a hulladék rendszerük nem enged adategyeztetést
2 gép 3 böngészője, kipucolt sütikkel/egyebekkel, tegnap és ma
az emeletet mindig kitörli
persze ha valami irreális számot írok oda, azért szól

remélünk mindig, elfeledve, hogy születésünk idején senki sem állította, hogy igazságos világba érkezünk

(#108091) #77646080 válasza adolfo01 (#108089) üzenetére


#77646080
törölt tag

Nálam sem látszanak. Remélem, helyre fogják hozni mielőbb.

(#108092) Lackooo84 válasza #77646080 (#108091) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Ezt sem értem hogy tudják összehozni, hogy valakinek ott van, a másiknak nincs... :DDD

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#108093) #08205312 válasza Lackooo84 (#108092) üzenetére


#08205312
törölt tag

2 dominóm van, ugyanahhoz a fiókhoz rendelve. Egyikkel tudok venni netet, a másikkal nem....

(#108094) kali válasza adolfo01 (#108089) üzenetére


kali
legenda

Nálam már adottak voltak, amikor írtam: [kép]
Két Domino SIM van hozzárendelve a fiókomhoz, mind a kettőnél megjelenik.

dse: Az országos adatnyilvántartóban ellenőrizd az adatokat, ahol teszi azt a szolgáltatók rendszere is.

[ Szerkesztve ]

(#108095) ubyegon2 válasza dse (#108090) üzenetére


ubyegon2
nagyúr

Nálam is így volt, képtelen voltam megcsinálni, aztán a chat által megadott számon nagy nehezen sikerült, az App írja is, hogy minden OK, kiírja, hogy 359 napig érvényes, a webes felületen meg ott a sárga csík, mint ha nem is egyeztettünk volna. Az ÜSZ csak nyekergett, hogy sajnos a rendszer kicsit mostanában használhatatlan! :W

Másik Dominomat külföldre menet előtt feltöltöttem, hogy tudjak adatot venni, ha elfogy, visszaigazolta a Tkom, de az összeg sehol! Többszöri megkeresésemre is hülyének néztek, hogy biztosan rossz számot írtam be! Végül emailben csatoltam a képet a saját visszaigazolásukról és kértem, hogy derítsék ki hol az összeg! Nemsoká kaptam egy levelet, hogy a rossz számra utalt összeget visszaküldték a számlámra!

Egyszóval annyira idióták, hogy hiába nem írtam azt, hogy én rossz számot adtam meg, ott a kép is erről, mégis úgy kezelték a reklamációmat, mintha úgy lenne, ahogy ők próbálják rám erőltetni, hogy én vagyok hülye. :(((

Valami nagyon komoly gond van a Tnél minden szinten.

Gyakorlatilag hiába egyeztettem az adatokat időben, bármikor kikapcsolhatják azt a számot. :(( :F

[ Szerkesztve ]

(#108096) ubyegon2 válasza ubyegon2 (#108095) üzenetére


ubyegon2
nagyúr

Gyakorlatilag hiába egyeztettem az adatokat időben, bármikor kikapcsolhatják azt a számot.

Most megcsörgettem és tényleg ki is kapcsolták! Direkt 5 nappal lejárat előtt megcsináltam, 3 napja kiment a párom azzal a kártyával Eu-ba és most így nagyon klassz lett a dolog!

Segítsetek nekem ebben, mit lehet ilyenkor csinálni? Nem nálam van a teló most csak az előfizetéses. :(

(#108097) Indian74


Indian74
senior tag

Sziasztok!
Fontos kérdésem lenne.
Rendeltünk egy otthoni szolgáltatás mellé egy mobiltelefont,ami a feleségem nevére szól,amit 7-10 napos határidővel szállítanak ki de csak a megadott címre vihetik ki és csak a feleségem veheti át.
És ha a feleségem hétköznap reggeltől estig melózik hogy tudja átvenni???
Se a munkahelyére nem lehet,se én nem vehetem át???
De ha mobileölfizetés mellé rendeltünk ez simán ment,3 nap múlva én átvehettem a munkahelyemen,GLS futár pedig csak a személyi számát kérte,és egy aláírást és már nálam is volt a termék,a mobiltelefon,milyen érdekes.

[ Szerkesztve ]

NAGYPAPA

(#108098) #77646080 válasza Indian74 (#108097) üzenetére


#77646080
törölt tag

Szia!

Ilyen estem még nem volt (eddig mindig át tudtam venni itthon, de ez mellékes). Mobil előfiz. mellé valóban tudtam kérni (már sokszor), hogy a munkahelyemre hozzák ki. Szerintem érdemes lenne megeresztened egy hívást, hátha meg lehet velük beszélni. Ez méltányolható indok (lenne, szerintem).

Szerk. Esetleg megoldható, hogy Telekom üzletben vegye át?

[ Szerkesztve ]

(#108099) kalanchoe válasza kalanchoe (#108048) üzenetére


kalanchoe
senior tag

Akkor szerintetek mi lehet ez?

(#108100) dse válasza kali (#108094) üzenetére


dse
tag

ott jó

remélünk mindig, elfeledve, hogy születésünk idején senki sem állította, hogy igazságos világba érkezünk

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.