- Android másképp: Lineage OS és társai
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Otthoni hálózat 1 Gbit felett?
- Egy újabb érdekes eset [Update HSZ-ben]
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Windows 11 24H2
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
balintbaba
tag
válasz Ringman #295716 üzenetére
Persze, ha valakinek kell az első váltás gravelre, akkor vegye, és a japánok nem nagyon dobnak ki rossz dolgokat ebben az árkategóriában.
Viszont nem nagyon látom kinek kell egy 48/31-es hajtómű kis kazettával hátul. Ennyi erővel országúti szettel is lehetne menni. Azért a 48 vagy 46-os lánckereket átlagos Józsinak nem lesz egyszerű kihajtania egy rosszabb minőségű földúton, emelkedőn meg kevés lesz a 31-36. Oké, hogy 46-os kazettát is bele lehet tuszakolni, de most a gyári specifikációról beszélünk. Nekem gravelnél az egytányéros megoldás sokkal szimpatikusabb.
De én itt csak pofázok, nem is ültetem még gravel biciglin, és sok esetben nem is érzem létjogosultságát az ilyen kerékpárok létezésének.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Lexus, Toyota topik
- Eltűntek a mobil GPU-k az AMD és az Intel útitervéből is
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Futás, futópályák
- Windows 10
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Android másképp: Lineage OS és társai
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest