Mer' pánikolnak.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [eldiablo:] Kioxia XG6, BiCS please
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
Phülöp
addikt
A tó, amire gondolsz, az a tenger.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
megzavart, hogy part látszik a túloldalán is.
istálló? gazemberség? hupákolás?
Phülöp
addikt
Nos, ezért említettem öbölként.
Szerk: sztornó az egész, azt hittem, a mai képre gondolsz. Sejtettem volna, a main nincs béka se.
[ Szerkesztve ]
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
Jahno
őstag
Én néha rohanok, aztán meg nem. Oszt ha ráértek és ezért mennek, nem mindegy? Egy ilyenből aztán végképp következtetést levonni, hogy hát. Volt már kocsmában 10+ órás ebédem nekem is.
BobaHWSW
újonc
Nezem!
Nem is mondtam, vasarnap ultem rajta. Megerkeztek az uj footpegek es a rendes nem backup fekkar, amugyis arra jartam es akkor kicsereltettem oket. Amig szerelore vartam addig megneztem. Azt a rohadt... nemtudom, hogy videon mennyire jon le de a T700 _nagy_.
Jahno
őstag
Gabibácsi
tag
Megnézem ezt a máriát is köszi
holnap kiderül mi lesz, meg megírom a játékot is
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
az is élhetőnek tűnik. azt is tónak néztem volna, ha pont átsiklok afelet, hogy tengeröböl
istálló? gazemberség? hupákolás?
Gabibácsi
tag
Ma mindenkin volt maszk , minden boltban az outletben...
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Jahno
őstag
Szállás.hu meg miazmás akciókat kell végignyomkodni. Előbb-utóbb szembejön valami.
BobaHWSW
újonc
Itt legtobb kutnal ki van irva es kerik, hogy tankolas utan ha hasznalod a boltot akkor allj nyugodtan felre a parkoloba es raersz utana fizetni.
rám se néztek még soha csúnyán, ha tankolás után rögtön félreálltam, igaz nem is sokszor fordult elő.
istálló? gazemberség? hupákolás?
hobizoli
nagyúr
itt az egyik OMV kut ilyen miniSpar is egyben, baze neha olyan sor all, hogy a fotocellas ajtonal van a vege
de akkor sem ugrana be vmelyik jomunkasember a masik kasszahoz leporgetni a sort, az egyik van csak nyitva
több drón kell ;P
BobaHWSW
újonc
Enpera, most latom... a t700 videoban ugyan az a motoros dzseki van a csokan mint az en adventure dzsekim. Az o ajanlasaval vettem, lehet a motort is az o ajanlasaval kellene.:) van 3szett ruham, motorbol is akkor kell meg 2.
-NoVa-
őstag
Puzsér odazavarta a feleségét a Youtube elé, és egész fogyasztható kontentot gyárt.
BobaHWSW
újonc
Oh.
eattila
csendes tag
Ez jol nez ki!
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Bujdy81
csendes tag
Ó, a jó Velece-10x!
Eddig háromszr indultam, sosem sikerült terv szerint. vagy megjött a monszun, vagy a társam ell és törte a kulcscsontját, valami mindig sikerült!
Pedig lassan kellene tolni egyet, mert még sosem tekertem 360 km-t, ki kellene próbálni, milyen az!
JonesC
csendes tag
Ez tényleg jóféle cucc
Bár kicsit néha vontatottan beszél a leányzó.
Bujdy81
csendes tag
Erről van valami forrásod is, vagy megint csak dobálózol állításokkal?
Bujdy81
csendes tag
Ha az államadósságot az adófizetők fizetik, akkor miért aggódsz, Téged nem érint a téma!
Phülöp
addikt
Szerintem 300km alatt van a dolog.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
npera
újonc
Én még nem néztem élőben, csak sok rivjút neten. Azt látom, hogy jó keskeny, de a tank nagyon magasan van és elég magas a cucc eleve. Szóval ha valaki nem túl magas, akkor vélhetően úgy kell felmászni rá.
Amikor a KTM szalonba elmentem december 23-án (mikor máskor), akkor a 690 Enduro R tűnt a leginkább élhető méretűnek. Ott a tank hátul van ugye, még mindig magasan, de nem olyan magasan, mint a T700-on.
A 790 Adventure R esetén a tank alul-oldalt "lóg", ott az extra tömeg alulra kerül. Viszont az már-már feleslegesen drabális elöl. Ráülve brutális különbség van a 690 és a 790 között szélességben.
Lábam leér arról is, de az érzésre olyan volt, mint egy harckocsi.
A 1290 pedig értelmezhetetlen számomra. Azt el tudom képzelni, hogy ha már gurul, akkor fejedelmi módon lehet rajta utazni és a dinamika vélhetően a Millenium Falcont idézi bármilyen fokozatban. Csubakka bekapcsolja a hiperhajtóművet. Viszont azzal valami erdei ösvényen haladni szép kihívás lehet. Ha laza a talaj és beássa magát, akkor pedig lehet traktort hívni gondolom. Vagy csak bedőlsz vele egy bokorba és jobb esetben nem alatta vonyítasz, hanem mellette vakarod a fejed tanácstalanul....
npera
újonc
NomadSweden?
Ugye hogy? Hangulattól függően kell tudni járművet választani, nekem is ez az elméleti megközelítésem. Most igazából van 3. Mehetek autóval, kerékpárral vagy gyalog. És tudok hozzá öltözni is, szóval profit, ahogy Nova mondaná
WiZARD
addikt
Igen az i3 rex az nem volt rossz irány.
Bár tovább gondolva a témát nem vagyok biztos benne, hogy van értelme a füstös-elektromos keverésnek.
Egy 40-50kWh-s akkuval 2-300km hatótáv megvan, emberek 80-90%-ának elég.
Többiek meg jönnek az 1 seggel 1000+km naponta jellegű hülyeségükkel, nekik jó a füstös.
Akinek az a kifogás, hogy nem tudja hol tölteni, az a hibridet se töltögetné.
Évi 1-2 nyaralás/síelés miatt hibridet venni hülyeség. 350 napon keresztül feleslegesen cipelni, karbantartani a füstös egységet, azért hogy utána 4 napig használja.
Persze biztos van olyan réteg, aki kihasználná maximálisan mind a 2 hajtásmód előnyeit, de elég vékony lehet ez a réteg.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
Samott
addikt
Kene berelheto utanfutos aggregatoros kiegeszito. Arra a nehany utra kiberli, rakoti az ember es mehet egy seggel 1000 kilometert. A tobbi uton meg nem kell cipelni feleslegesen.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
npera
újonc
Én úgy gondolom, hogy a PHEV az egy kompromisszum ami két dologra jó:
- csökkenti a flotta CO2 átlagát (muszáj)
- elkezdi mozdítani a vevőket az elektrifikáció felé (muszáj)
Az első no-brainer. Ha nem éred el a kötelező átlagot flottára, akkor kocsinként fizetsz durva büntetést.
A második pedig az idők szava. Nem tudja senki megjósolni egy platform és hajtáslánc kifejlesztése előtt időben, hogy milyen irányba kell menni. Így egy rizikó az egész. Aki tud és mer, az belevág a full elektromosba valamilyen dedikáció szintjén. A Tesla ugye full bananas, egy Nissan Leaf, Renault Zoe vagy Honda E az nagyon-nagyon óvatos szinten, igen elavult technikát használva, egyszerű műszaki megoldásokkal. Most a hajtásláncról beszélek főleg, nem az infotainmentről.
A PHEV a vevők egy részét rá tudja idomítani a rendszeres töltésre, kialakulhat az elektromos hajtás iránti vonzódás.
Ezen felül pedig a PHEV-ek a létezésükkel is ösztönzik a töltési infrastruktúra kiépítését. Aki fél a hatótávtól (egy PHEV esetén lehet is), annak ott van az ICE benne. Aki olyan felhasználói profil, hogy egyszerűen kell neki az ICE, de akár környezetvédelemből vagy adókedvezmény miatt vagy kényelemből akar PHEV-et, annak is jó.
Egy BEV-et nem vált ki a PHEV, de nem is célja. Egy szükségszerű kompromisszum.
Vannak OEM-ek, ahol a PHEV átmeneti megoldás. Helyette inkább lenne HEV és BEV. A HEV nem cipel feleslegesen sok akksit, de tudhatja a kötelező kvótát hozni. A BEV pedig a jövő. A legtöbb helyen a PHEV-ek ki lesznek vezetve hamarosan, én így látom.
Nekem egy HEV sokkal jobban kellene, mint PHEV. Ha pedig lenne elég töltő, akkor persze BEV.
Jahno
őstag
npera
újonc
Először nem fogta fel az agyam a számokat. Egy bontott szivattyú 194k HUF???
WiZARD
addikt
Azért útközben akad töltő, évi 2 nyaralásnál nem fér bele megállni 2x 30 percre tölteni, pisilni, enni, inni?
(#67228) npera:
Persze, csökkenti a co2 átlagot.
Kár hogy továbbra is kamu az egész, ahogy a videó is megmutatja. Na meg ha nem úgy lesz használva (amire jelentős esély van), akkor méginkább átb*szás az egész, és nem csökkent semmit se a valós kibocsátáson.
Sajnos az egész co2 átlagosdi egy vicc, a mindenféle kedvezménnyel, co2 csökkentő funkcióként duplán elszámolt LED fényszóróval és társaival.
2019-ben ennyit csökkent nőtt a co2 átlag - és ez még mindig csak a papíron létező, elméleti kibocsátással lett számolva... Így nem fogunk a témában előre lépni.
Szerintem a jelenlegi formában nem igazán jó ösztönző/térítő a PHEV, se usernek, se töltő hálózat szempontjából.
A user annyit lát, hogy lófaszt se tud elmenni elektromosan, mégis szophat a töltéssel órákat, mert nincs villámtöltés, de még az AC töltés is harmat gyenge a legtöbb autóban.
Töltő hálózatot építeni se érdemes nekik, a fentebbi okok miatt. Lassan töltenek, tehát se szükség nincs fejlett töltőre, nagy teljesítményre, se sokat keresni nem lehet rajtuk, mert ha áram mennyiséget fizetnek akkor cserébe nagyon sokáig foglalják a töltőt, ha időre fizetnek akkor meg könnyen olyan ára lesz a töltésnek hogy inkább nem töltenek.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
Jahno
őstag
Ahamm, de márkától függően van drágább is :-D Olyan, mint a generátor, hogy leadod a régit és ennyiért kapsz helyette egy felújítottat, azért változó az ára. A 450ezres meg saccperkábé vicc, most a 2 szívattyú és légzsák árfekvése felér egy új autó 2 éves törlesztőrészletével.
Samott
addikt
Nem irtak el veletlenul egy nullaval? Mit is keresel egeszen pontosan?
En a hetvegen hangszorot szereltem, mert elkezdett recsegni jobb hatul. El volt szakadva a membranja megragasztottam most nem recseg cserebe nem is szol tul jol. 4e forint a gyari cseredarab, nekem megfelel, csak szegecselve van szoval keresnem kell megfelelo popszegecset is hozza.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
az egyik hátsó hangszóró nekem is rettentően recseg, de nem fogom megjavítani, mert egyrészt a fél autót szét kell szedni hozzá, másrészt nem ülök hátul, tehát a hátsó hangszórókat se használom.
istálló? gazemberség? hupákolás?
Samott
addikt
Ne nekem mond, hanem aki meg mindig ezzel magyarazza h miert nem jo a villanyos. Atszokasnak en is egy PHEV-el kezdenek mert a napi rutinra pont eleg. Es mert a gyerekkoromat vilagito szegenysegjelzo lampak szegelyeztek a perverz felmenoim miatt. Valamiert az volt a hepjuk, hogy ures tankkal jartak es keveset tankoltak. Mikozben penzuk lett volna ra es csak egyszer kellett volna teletankolni... utana feltankra toltogethettek volna a 10 litereiket.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
eattila
csendes tag
Úgy néz ki, hogy a porcerő vitamin igen gyorsan hozott igen nagy javulást az 1 hete fájó térdeimben! Meglepő. De örülök, hogy műxik!
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Samott
addikt
De le lehet kapcsolni kulon a hatsot? Ebben a negy ajtoban van negy hangszoro meg ket magas meg pluszban elol. Kulon nem tudom szabalyozni az elso-hatsot. Szoval ha szolt akkor recsegett.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
ha a faderrel teljesen előrehúzom, akkor hátul nem szól. ez ugyan nem gyári fej, de még gyárit se láttam, amivel ilyet ne lehetett volna csinálni.
a mitsuban viszonylag kicsi hangszóró volt elöl, abban beállítottam, hogy a hátsó csatornákon mélynyomó van, így a zene elölről szólt, de a hátsó nagyobb hangszórók megadták a mélyet hozzá, így már egész jól szólt
istálló? gazemberség? hupákolás?
zetor2000
senior tag
Neked Seat-od van?
Ha igen, esetleg érdemes lehet Skoda verzióban is megnézni, néha ugyanaz az alkatrész van más cikkszámon, olcsóbban.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
npera
újonc
Értem, hogy nevetsz rajta, mert valóban tragikomikus. Az van, hogy a törvényi előírást hoznod kell, máskülönben olyan büntetést szabnak ki minden eladott kocsi után, hogy belerokkansz.
Szóval sok opció nincs, a flottaátlagos a ciklus szerint mérve (!!!) le kell csökkenteni a CO2-t. Ez van.
Próbáltam PHEV kocsikat és a valóság sehol nincs a homologizált értékhez képest. Amikor kábé fele távot tud finoman hajtva a PHEV elektromosan, akkor az számomra egy rossz vicc. Eleve csak városhatáron éppen túl lakva tudsz vele behajtani melóba tisztán elektromosan és nagyon könnyű olyan nyomatékigényt kérni, hogy indul is az ICE.
A töltés ha otthon (vagy otthoni parkolóban) tudsz tölteni inkább csak kényelmetlenség, de megoldható. A kutyaszaros/hugyos járdán huzigatod a kábelt, aztán azt tekergeted fel kézzel és rakosgatod a csomagtérbe. Valahogy a reklámfotókon ezt sosem illusztrálják....
A fentieket is észben tartva fenntartom, hogy a PHEV egy szükséges kompromisszum. Valamikor és valahogy el kell kezdeni terelni az infrastruktúrát fejlesztő döntéshozókat és a vevőket az elektrifikáció irányába. Egy OEM annyira sok piacon és annyira sokféle embernek kell tudjon eladni kocsit, hogy nem tudsz csak úgy átugrani BEV-re.
Hány autója volt a Nissannak korábban? És mennyi lett elektromos? És meddig fejlesztették? Pedig a Nissan egy igazi masztodon. Vagy ott a Ford. Kiízzadtak magukból egy elektromos Focus II-t talán, a legrosszabb volt az összes ilyen próbákozás közül. Most van az elektromos Mustang.
A VW-konszern példája is jól mutatja, hogy még egy olyan gigantikus erőforrásokkal rendelkező cégcsoport sem tudja vagy meri meglépni amit kéne. Mert vagy nem tudják időben eldönteni vagy simán csak elcseszik.
Ott volt az Audi A1 e-Tron régen. Egy 250 ccm-es Wankel range extender, meg elektromos hajtás. Aztán volt eGolf, meg még eCrafter is van. Voltak hibridjeik elég sokáig, mindenféle GTE modell. Erre mit adnak elő az ID.3. körül.
A Tesla sok tekintben példakép sokak fejében, de azért ott is vannak húzós dolgok. Mostanra persze már nagyon beindultak és kezdik kiegyengetni a vasalatlan éleket. Én úgy gondolom, hogy a teljes igazságot igen kevesen értik vagy tudják, mivel kívülről csak nagy vonalakban látod mit küzdhettek mire meglett "csak" a Supercharger koncepció és a kritikus tömeg, hogy legyen elég töltési pont. Lehet nem szeretni Muskot és a módszerei kérdésesek, de a Supercharger hálózat nem magától nőtt ki a földből. Közben persze páran beleőszülhettek és beleőrülhettek a dologba, Musk sem véletlenül van állandóan betépve.
Jelenleg nem tudod megkerülni a PHEV kocsikat, ez egyfajta híd a sima ICE és a BEV között. De ki fognak futni, mivel inkább hátrányokat ötvöznek, mint előnyöket. A létezésük egy szükségszerűség, hogy piacokon átívelő módon lehessen transzformálódni az elektrifikáció irányába.
Jahno
őstag
Szervó szívattyút. És nem írták el.
npera
újonc
ha a faderrel teljesen előrehúzom, akkor hátul nem szól.
I'm your fader....
JonesC
csendes tag
Azért nem mindegy. Üzlettársam az eggyel ezelőtti E350e-vel úgy járkált mint egy Priussal, szal visszatöltésből jött csak áram, és 7 liter alatt fogyasztott, pedig nem kímélte.
Jahno
őstag
Ember nem lesz aki megfejti, hogy melyik Skodaudivw lesz pont jó a kocsimba, az biztos.
Samott
addikt
Jogos, nem szoktam piszkalni de tenyleg van ilyen opcio.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Samott
addikt
Cikkszam vagy valami? Vagy hogy pontosan milyen tipushoz kell?
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Jahno
őstag
Típus már a fejemben:
Ibiza ferde, 2004 (2002/02 - 2007/12), benzin 1390ccm, 55kw / 75 LE, BBY (BKY opció)