Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#66501) npera


npera
újonc

Jaj, izgalmas! Lehet, hogy elhagyja Los Angelest a csomag? Remélem azért még pár helyen megáll USA-n belül....

Your item departed a transfer airport in INTERNATIONAL, LOS ANGELES, UNITED STATES on June 23, 2020 at 10:37 am. The item is currently in transit to the destination.

(#66502) npera válasza Jahno (#66498) üzenetére


npera
újonc

Ja, Top Gearben mondtak valami számot, hogy hány nap alatt hal meg annyi ember, mint Angliában egy év alatt.

Of these, road collisions accounted for 464,674 collisions which caused 148,707 traffic-related deaths in India. The three highest total number of fatalities were reported in Uttar Pradesh, Maharashtra and Tamil Nadu, and together they accounted for about 33% of total Indian traffic fatalities in 2015.

Wikipedia.

Anglia ugyanakkor:

Statistics on reported road casualties in Great Britain for the year ending June 2018 show there were: 1,770 reported road deaths. 26,610 people killed or seriously injured.

148k vs 1,7k

(#66503) qnadam válasza ncc1701 (#66405) üzenetére


qnadam
veterán

vészesnek semmiképp nem vészes, csak meglepő volt a coltból átülve :)

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#66504) zetor2000 válasza npera (#66495) üzenetére


zetor2000
senior tag

Bizonyos autómárka egyes modelljeiben "ridiculous mode" van, de az messze lehet ettől az érzettől, amit felvázolsz.
Kérdés, hogy mennyire igény, hogy legyen ilyen mód az autókban, ami ennyire "visszautal" a régi időkre - bár nem is voltak ezek olyan régen. Mert a vásárlók egy része bőven megelégszik azzal, hogy az autója elviszi a csomagjaival együtt A-ból B-be. Hogy közben mondjuk a szerpentinen kacskaringózva tekergesse a kormányt, és jobbra balra csúszkálva csapasson, az nem biztos, hogy egy szélesebb közönséget vonz. Ha azonban ezt IS képes csinálni a verda, akkor miért ne?!

Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.

(#66505) npera válasza zetor2000 (#66504) üzenetére


npera
újonc

Ezt semmiféleképpen nem a belépő szintű vagy tömegmodellek esetében lehet eladni. Hanem a kifejezetten vezetési élményt fókuszba helyező prémium márkák felső polcra pozícionált modelleinél.

Olyasmikre gondolok, mint Audi RS-vonulata. BMW M-vonulata. Mercedes-Benz AMG-vonulata. Vagy Polestar modellek régen, amikor még a motorsport részleg volt és eleve sportos modelleket hergeltek tovább.

Ha a prémium irányból továbblépsz még magasabbra a luxus és szupersport irányba, akkor ott sem lehetetlen a dolog. Persze az implementációnak illeszkednie kell a márka adott termékvonalának a filozófiájába. Egy Lamborghini modellben mondjuk Thrust Mode lesz a neve. Egy Aston Martin esetében meg csak valami pályaorientált DBS vagy Volante modellben lesz csak elérhető. Egy Bentleybe meg csak valami R vagy GTR modellbe kerülhet csak bele.

Szóval az esély, hogy egy VW ID.3. ilyet fog csinálni kicsiny. Vagy következő generációs Leaf....

(#66506) eattila válasza npera (#66505) üzenetére


eattila
csendes tag

Ez nagyon réteg igény. Ha van pénz/idő játszós autóra, azoknál lehet ilyen. Kb mint a C64 és retro konzol dolog.

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#66507) npera válasza eattila (#66506) üzenetére


npera
újonc

Igen. De a rétegmodelleknél ezt ki is fizeti a vevő. A tömegmodellnél kábé azt fizetik ki, hogy van ülés és ablak. Azon alig van nyereség.

(#66508) -NoVa- válasza npera (#66507) üzenetére


-NoVa-
őstag

Mi más kellhet egy Caterhamba? Ülés meg szélvédő.

(#66509) eattila válasza -NoVa- (#66508) üzenetére


eattila
csendes tag

Kormány, gázpedál, fék :D

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#66510) eattila válasza npera (#66507) üzenetére


eattila
csendes tag

Ki, persze.

Kétlem, hogy a tömeggyártás ne érné meg. Már úgy értem, hogy az alapmodellek.

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#66511) npera válasza eattila (#66510) üzenetére


npera
újonc

Az alapmodelleken alig van haszon. Azokból nem lehet a fejlesztéseket finanszírozni. Rettentő sokat adnak el belőle, tehát sok kicsi sokra megy, de az a pénz amiből ténylegesen fejlesztenek és a céget tápláló bevétel van a prémium cuccokból jön, valamint az aftermarket szolgáltatásokból.

A VW sem az 1,4-es tekerős ablakos Golfból tartja el magát, hanem a felülre pozícionált modellekből és márkákból.

(#66512) eattila válasza npera (#66511) üzenetére


eattila
csendes tag

Ehez Te értesz jobban. Bár én alapvetően úgy gondoltam, hogy több a haszon Xmillió db széria autón, mint pár 1000 prémiumon.

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#66513) ncc1701 válasza eattila (#66506) üzenetére


ncc1701
veterán

Használtautón néha rákeresek 5000 köbcenti feletti vasakra. Kéne venni valami régi amcsi dögöt játszósnak. Lehet hülyülök. :)

(#66514) eattila válasza ncc1701 (#66513) üzenetére


eattila
csendes tag

Én valami cabrio/targa dolgot szeretnék majd. De kedvencem túl öreg, és vagy szét van moddolva, vagy megette a rozsda. A másik sem fiatal.

Én meg még nem vagyok elég öreg kapuzárási pánikhoz :D

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#66515) npera válasza eattila (#66514) üzenetére


npera
újonc

Á, egy rendes kapuzárási pánik nem kell idős korban jöjjön. Nekem az első 25-éves koromban volt. Aztán 38. A következő alighanem egy komolyabb lesz... :C

(#66516) npera


npera
újonc

(#66517) ncc1701 válasza npera (#66516) üzenetére


ncc1701
veterán

Gabibácsit idézve: ki van törve a hátsó kereke.

(#66518) blueboi69 válasza npera (#66485) üzenetére


blueboi69
csendes tag

korlátozott mértékben, aha... :C

(#66519) blueboi69 válasza npera (#66516) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Kívülről szép, más színben :D Belseje nekem már túl régies. Én az e39-em műszerfalát imádom, nekem az az etalon, ami nekem van.

(#66520) blueboi69


blueboi69
csendes tag

Jah, tegnap vettünk bringás utánfutót, amibe bele tud ülni két gyerek. Alig használták 2-3alkalommal, aztért adták el, mert a csajnak olyan kell, ami 3kerekű és tudja használni mint futó babakocsi. Szóval jó bolt volt, eléggé patika állapotban van.
Így legalább a gyerek nem a seggemtől 10centire ücsörög majd :D

(#66521) FőDudu válasza eattila (#66509) üzenetére


FőDudu
addikt

Motor nelkul azert eleg szar lesz a vezetesi elmeny ;)

FőDudu

(#66522) FőDudu válasza ncc1701 (#66517) üzenetére


FőDudu
addikt

Ez semmi. Itt a Sixt shop tulaja ezzel tolja.
Kb. 3-4 centinel nem tobb a kpotato tavolsaga az uttol. :Y



FőDudu

(#66523) ncc1701 válasza FőDudu (#66522) üzenetére


ncc1701
veterán

Kényelmesnek tűnik. Ez már egy nagyobb árnyékon is döccenhet, de véletlen nem légrugós, és felemeli magát, ha megy?

(#66524) Sipi- válasza FőDudu (#66521) üzenetére


Sipi-
tag

Miért? Frédi és Béni is haladt, főleg, ha üldözte őket valami ősállat :D

https://www.ferfiakonyhaban.hu

(#66525) FőDudu válasza ncc1701 (#66523) üzenetére


FőDudu
addikt

Nem lattam meg menni. Szoval akar legrugos is lehet.

FőDudu

(#66526) Bujdy81 válasza FőDudu (#66522) üzenetére


Bujdy81
csendes tag

Az ilyeneken mindig nevetek, hogy nem csak kényelmetlen, ronda, de még drága is...

(persze én nem reklamáljam ízlés dolgokról, mikor legszívesebben egy ilyet tennék a garázsba mondjuk MOST:

Amúgy poén, elmentem edzeni a TT keróval és olyan papásan mentem, ahogy kell. Semmi agresszív fékezés, semmi agresszív gyorsítás. Persze az utazó tempó azért alakult, de csak szépen, komótosan értem el, fékezni meg olyan korán kezdtem, mintha hibrid lenne. Előbbit az indokolja, hogy csökkentsem a csúcsterhelést, utóbbit meg a 125 kg-os menetkész tömeg és a karbon felni + parafa fékbetét indokolja. Lehet nagyot is fékezni vele, csak akkor darálja a betéteket durván. Meghagyom vész esetére a "luxus fékezéseket". :D)

(#66527) ncc1701 válasza Bujdy81 (#66526) üzenetére


ncc1701
veterán

Érdekes gép. Az a gond, h nem hiszem, h engem a bicaj fogna vissza, azaz a jelen kategóriájú bicom mondjuk 350-400eft, ha vennék egy pinarello dogmát (mondjuk), fene tudja, mennyivel javulna az időm. Meglepődnék, ha 5% többel. A súlyom kezd nem gond lenni, szerintem pár hét, és 100kg alatt leszek. Majd ilyen 98-99kg-nál elgondolkodom, ha megyek-e lejjebb, vagy tartom.

Ugye reggelente bicózok, meglepően sokan mozognak hajnalban. Akiket látni szoktam futó/bicajozó csajok már köszönnek. :)

(#66528) Jahno válasza eattila (#66514) üzenetére


Jahno
őstag

Így félálomban targoncának olvastam :-)

(#66529) npera válasza blueboi69 (#66520) üzenetére


npera
újonc

(#66530) Phülöp


Phülöp
addikt

#mithallgatszmost

Orange Blossom - Black Box

A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem

(#66531) npera válasza ncc1701 (#66523) üzenetére


npera
újonc

Tutira légrugós. Így nem tudnád kitekerni a kormányt, elakad a kerék a dobban....

(#66532) npera válasza Bujdy81 (#66526) üzenetére


npera
újonc

Nekem egy ilyen klasszikus cucc is álom...

A jelenlegi bringám kábé 9 kg és még sosem éreztem, hogy a bringa lenne a szűk keresztmetszet. Én fogyok el hamarabb.

Szóval még ha lenne pénzem is rá akkor is inkább az egónak szólna a csodagép, mint tényleges műszaki hiányosságot orvosolna.

(#66533) JonesC válasza npera (#66531) üzenetére


JonesC
csendes tag

Ha van elég hely kanyarodni.

(#66534) Samott válasza Bujdy81 (#66526) üzenetére


Samott
addikt

Ilyennel hol mennek? Orszaguton, idofutamon meg nem lattam ilyet. Palyakerekpar lenne? Mi az elonye az orszagutihoz kepest?

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#66535) Samott


Samott
addikt

Ugy nez ki a lanchidon se lesz sokaig autoforgalom mar: Vitézy: Az autómentes Lánchíd felé lenne érdemes lépni

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#66536) Phülöp válasza Samott (#66534) üzenetére


Phülöp
addikt

Triathlonos vas, még csak nem is a legdurvábbak közül. Cervelo, úgyhogy szerintem 3+ milla lehet:)

[ Szerkesztve ]

A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem

(#66537) -NoVa- válasza Samott (#66534) üzenetére


-NoVa-
őstag

Triatlon. ahogy én kinéznék annyi úszás után, én sem lennék képes más formájú bringára rámászni.

(#66538) Jahno válasza ncc1701 (#66513) üzenetére


Jahno
őstag

Néha olcsó is, csak aztán mikor 100ezer pénz egy tank (egyből kettő :C )benya, akkor elgondolkoztató.

(#66539) hobizoli válasza Samott (#66535) üzenetére


hobizoli
nagyúr

vitezy.... ezzel is csak annyi baj, hogy meg letezik

több drón kell ;P

(#66540) npera válasza Samott (#66535) üzenetére


npera
újonc

Úgy kellene, hogy csak robogó és motorkerékpár közlekedhessen rajta. Meg kerékpár. Sem gyalogos, sem autós. És beépíteni az úttestbe locsolókat, amik random spriccelnek ricinusolajat.

És bekamerázni és egy algoritmus automatikusan nyomná föl a crash compilationöket a netre :C

(#66541) hobizoli válasza npera (#66511) üzenetére


hobizoli
nagyúr

nemtom, azert vhogy a kis fapad tomegszarokat gyartok megis kilora megvettek a hajdani luxusauto markakat...

több drón kell ;P

(#66542) npera válasza hobizoli (#66541) üzenetére


npera
újonc

Úgy lehet elosztani a CO2-kvótát a különféle márkák között konszernen belül. Win-win situation.

(#66543) npera válasza -NoVa- (#66537) üzenetére


npera
újonc

Amikor apám télen lemotorozott valami kábé 10-lóerős rettenettel (nem Pannónia volt, erre emlékszem) Kelet-Németországból Magyarországra, akkor ő is eléggé triatlonos testtartásban fagyott rá a motorra. Anyám úgy emelte le egyben és rakta be a fürdőkádba felolvadni, aztán utána lehetett róla lehúzni a bőrruhát, amikor már hajlottak a végtagjai...

:C :Y

(#66544) Samott válasza Phülöp (#66536) üzenetére


Samott
addikt

De ott is orszaguton tekernek, nem? Miert van ez a masfele dizajn?

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#66545) Samott válasza hobizoli (#66539) üzenetére


Samott
addikt

Ugye o a kormanyzat embere, szoval ha a fidesz is ki akarja tiltani az autokat, nem csak a fovaros, akkor ki lesznek tiltva.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#66546) npera válasza Samott (#66544) üzenetére


npera
újonc

(#66547) ncc1701 válasza Samott (#66544) üzenetére


ncc1701
veterán

(#66548) Samott válasza ncc1701 (#66547) üzenetére


Samott
addikt

Ezt en ertem, irtam is az idofutam bringakat, de azok se ilyen hulye formajuak a haromhetes korversenyeken, pedig ott is speci bicoval mennek az idofutamon (telikerek, meg amit a videoban felsorolt). Szoval a triatlonhoz meg specibb gep kell? Mert vizesen ulnek ra? :)

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#66549) Samott válasza npera (#66546) üzenetére


Samott
addikt

A Froome az nagyon komoly. :)

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#66550) npera válasza Samott (#66549) üzenetére


npera
újonc

Én azt szoktam csinálni, hogy amikor a "puha részek" elkezdik feladni a küzdelmet az üléssel, akkor lejtőn kilógatom magam oldalra úgy, hogy a combom a felső csövön van (tehát az ülés előtt vagyok). Mivel be vagyok klipszelve, azért simán tudok lógni a pedálon, aztán leereszkedem oldalra mélyre. Akkor a combomban máshogy folyik a vér és leginkább a gentleman sausage (Clarkson után szabadon) kap vért. Így még áramvonalasabb is vagyok, így lehet előzni is másokat, akik csak gurulnak le a lejtőn.

Külön móka, ha kanyarban csinálod és "rossz oldalon" lógatod ki magad, de úgyis leelőzöl valakit és közben megdícséred a bringáját. Olyankor a bringa egész furcsa szögben van bedöntve.

Ez már haladó fokozat a pofátlanságban mondjuk, nem ajánlom mindenkinek.... :B

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.