A minimum váltás kábé olyan, mint amit a Volvo lépett meg. Mindent elektrifikálni és elmenni az egy fő per egy autó modelltől inkább a valamilyen formájú fenntartható közlekedési megoldás irányába.
Ezek elég nagy vonalú lőzungok a teljes kép felvázolása nélkül, de egy modern autógyárnak el kell vonatkoztatnia a régi modelltől, hogy majd gyártunk 4-kerekű bódékat, amiket hajtja a motor és majd megveszik.
Jön az AD-korszak, akkor nem fognak autót venni. Egy bizonyos szintű szolgáltatást (és a hozzá kapcsolódó rendelkezésre állást) fognak bérelni egy szolgáltatótól (ami nem az autógyár maga). És majd erre kell gyártani olyan terméket, ami hagyományos vevő-eladó relációban sosem kerül a "járműben" utazó fizető vendéggel.
Teljesen el kell vonatkoztatni a mai kocsiktól és eladási modellektől. És a fejlesztéseknek le kell tudniuk fedni a totál bizonytalan átmeneti időszakot a mostani fejetlenség és az AD5 között.
Good luck with that. Sok mai OEM fog elhullani ebben a csatában. És a Tesla lehet egy tuti befutó sokak szemében, de ők sem kapják csak úgy a szájukban a sült csirkecombot, nekik is gyémántosan kell fejleszteni, hogy megmaradjanak.