Persze, van aki falakat épít, de azt kicsit nehezebb megkerülni, mint pár km kerítést.
Ahogy a többiek is írták, a kommunikáció tette fel a pontot.
Persze, van aki falakat épít, de azt kicsit nehezebb megkerülni, mint pár km kerítést.
Ahogy a többiek is írták, a kommunikáció tette fel a pontot.
Áhhh, ez olyan, mint a tajték a vízesés alján. Újratermelődik.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Az a határőr, ami már majdnem rendőr, mert még a híres migránsozós időszak előtt szétverték a szervezetet?
Az mindenben, itt van ez a mostani gyerekvédelemnek hazudott valami, minden kétértelmű, aztán mondhatnak bármit ha egyszerű emberben úgy csapódik le, ahogy akkor az direkt volt és el van baszva.
És így lett anyámból korkedvezményes nyugdíjas rohamrendőr, mert az mégiscsak veszélyes szakma. Ok, hogy a határőrség facility részről szerveződött arrafelé, aztán a BRFK-nál csóválta a fejét, hogy a készenléti rendőrök zuhanyzójából is lopják az új fejeket. Szóval ja, az a határőr
Ha jobban belegondolok itt már javában nyomtam a munkahely szétverős tevékenységem
Elvileg a schengeni határon végig van. Ha Romániába bemennek és onnan jönnek át a zöldhatáron, az már nem a mi felelősségünk...
Azt azért vegyük hozzá, hogy a dublini egyezmény alapján a bevándorlót első körben ott kell letelepíteni, ahol belép a schengeni övezetbe! Tehát ha a román zöldhatáron jön be, akkor az nekünk már jó...
lehetne ezt a határkerítés dolgot elegánsan is csinálni, még plusz turizmus is lenne belőle.
istálló? gazemberség? hupákolás?
Háááát, meg kellene nézni az aktuális szabályzásokat, de nem egészen így lesz. Másrészt bekerült az övezetbe, ott szabad mozgása is van, elmúlt sok évben meg rögtön ki is találták a mindenféle országonkénti aránymennyiséget, amit be kellene fogadni, de azt sem tudom hol tart. 2007ben teljesn újraírták a törvényt, arról már sok fogalmam nincs.
Az a helyzet, hogy ezek a NER ficsúrok inkább szaporodnak, mint fogynak.
Unokatesóm is egy ilyen NER-es cégnél dolgozik. Örül, hogy nem kell túl sokat dolgozni, vagy zseton, céges kocsi. Azt, hogy ha akarnak egy jót dumálni a haverokkal, akkor inkább kint hagyják a kocsiban a telefont, meg kibírja. És ezt ő mondta a szájával, azt hittem, nem hiszem el. 30 éves, milyen értékrenddel szocializálódik...
a bevándorlót első körben ott kell letelepíteni, ahol belép a schengeni övezetbe
Jah, szepen outsourceoltak volna a problemat, csak hat a bevandorlo pont nem ezekbe az orszagokba igyekszik.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Ja, és akkor valahol olyat olvastam, hogy az akármelyik politikus arról nyilatkozzon inkább, hogy hogy áll a melegekhez... Minek?
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
De az ilyeneknek nincs aktív befolyásuk a dolgok menetére szerintem.
Ezt a telefont kinthagyást nem értem. Olyan dolgokat beszélnek meg amikről jobb ha tuti nem hallgatják le?
Én szeretek nyugodtan aludni...
30 eves, soha nem elt abban a rendszerben, ahova haladunk. De azert mar ert valamit belole, ha a telefon lehallgatastol mar tart.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Mi sem nagyon éltünk, vagy nem fogtuk fel. Meg aki abban élt azok is hatféle módon adják elő a dolgot, ahogy most is.
Az mekkora jelenet volt!!!!
És a poén az, hogy ehhez nagyon nagy szájjal pl. Ausztria ragaszkodott, akinek pont nulla centiméter schengeni határuk van...
"Ezt a telefont kinthagyást nem értem. Olyan dolgokat beszélnek meg amikről jobb ha tuti nem hallgatják le?" Akkor érted mégis.
Persze, csak ugye a szabad mozgas elvevel egyutt ez egesz egyszeruen nem mukodhet. Az volt a tervuk hogy majd keleten elszorakoznak a becandorlokkal, de a bevandorlok nem igy gondoltak.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Van aki csak feleslegesen parázik, van akit abszolút nem érdekel az egész. Van aki sejti, hogy lehallgatják, van aki tudja, hogy lehallgatják de mégsem hallgatják le :-)
Ausztriával meg 20+ éve is elég ostoba nemzetközi szerződésünk volt, ezekre azért kíváncsi lennék Schengen óta.
Most lesz valami értelmes klavi, persze a hazai kiosztás szerintem felejtős...
https://prohardver.hu/hir/genesis_rgb_vezetek_nelkuli_mechanikus_billentyuze.html
Persze csak ha aktuális még.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Igen, de ebben igaza volt Viktornak, hogy ha itt jönnek be, akkor jogilag az a helyzet, hogy akármikor visszahozhatják a németek azokat, akik nekik nem kellenek. Nyilván nem az atomtudósok lettek volna akkor visszahozva...
(az meg csak a privát véleményem, hogy azt kellett volna mondani az EU-nak, hogy persze, mi befogadunk hetente 50 családot. Aztán épít Lőrinc az EU pénzén egy 50 házas lakótelepet Hegyeshalom külsőn. Mivel a menekültek úgysem itt akarnak élni, minden hétfő reggel üres lett volna az összes ház, kedden takarítás, szerdán jöhet a következő 50 család)
És ha a kérelmet bezzegnémetbe vagy svédeknél adja be? Egyáltalán lehet olyan a tranzitzónán belül, ha EU vagyunk? Vagy szökik* (Németországig és ott adja be a papírt?)
Mondjuk nekem már az érdekes volt, hogy általában déli határon akadt fel mindenki a határőrökön, a szállás meg Vámosszabadinál és Balassagyarmaton volt. Lehet még a KGST időkből, vagy a jó ég tudja.
*tudom, tudom, tranzitzóna területét nem szabályosan a kiléptető kapun keresztül hagyja el, de már tök tudja a hivatalos megfogalmazást, azt sem tudom ez esetben van-e kimenőjük.
A probléma, hogy a déli határszakasz az Szerbia / Horvát(h)ország, ez utóbbi anno nem volt még EU tagállam. Oda a migirik valahogy bekerülnek. Bulgária / Görögországon keresztül jöttek, ott kellett volna regisztrálniuk, hogy ők bizony menekültek, és a menedékjogot ott kellett volna kérniük. Azaz nem Magyarország lett volna az első EU ország, ahova bejöttek, hanem tőlünk délebbre-délkeletebbre. Ezek az országok nem voltan felkészülve / nem akartak / nem tudtak mindenkit feltartani, a déli szomszédaink transzfert üzemeltettek észak felé - hozzánk, ebből az ottaniak jól éltek.
"Mi" meg megrohadhattunk volna, hogy regisztráljuk a menekülteket... meg fogadjuk be... Azokat, akik nem itt akarnak letelepedni, hanem Német(h)országban.
A legtöbb migráns amúgysem atomtudós, hanem kábé egységsugarú, kevésbé fejlett kultúrával rendelkező (európai viszonyokhoz képest) ország szerencsétlenje.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Ez asszem nem ilyen, hanem az első EU ország menekültügyi vállalatához kellene fordulnia / vagy annak feltartóztatnia, hogy táváris, ájjá' meg, regisztrálunk... Nem webshop, hogy amazon.de vagy amazon.com ról rendelek menedékkérelmet.
Sőt, újabban ujjlenyomatot is kell(ene) adnia... (oldal közepe felé, Dublini rendelet rész...)
Ha eljut Németországig, akkor ott előfordulhat, hogy klf. okokra vonatkoztatva visszaviszik az EU határára, mert 99%, hogy nem Észak-Németországban lépte át az EU határát. Ott meg amúgy is kérdéses, hogy Franciaország / Dánia / Svédország / Finnország merre volt, mert azoknak is kellett volna regelniük.
Akkor lett volna sanszos nekik egyből Németországban kikötniük, hogyha repülve jutnak be, de ott meg az induló ország repterén kellett volna valahogy kiszűrni, hogy valami nem okés. Persze a tudatlan nincstelennek - max 1 mobiltelefon meg némi KP volt náluk - nem telt repülőjegyre. Na meg iratok kellettek volna, ami egyiknél se nagyon volt. Ugye repüléshez valami dokumentum kell, puszira nem engedik fel a népet a gépre. Valami "ID" vagy "Pass" dolog kell. De akkor meg lehet azonosítani, hogy Abu el Kászim, vagy Dzsaffar jön e az EUba, ami nekik egyáltalán nem volt cél.
[ Szerkesztve ]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Görögök sem biztos, mert Albánia-Koszovó-Szerbia is lehet az útvonal, akkoriban pld. Kelebiánál támadták be a vonatokat, vagy Felsőszölnöknél levágni a csücsköt Ausztria felé (némi segédlettel).
Albániába hogy jut? Görög / Olaszország felől... ott kellett volna regelni.
Szerbia felől meg Bulgária / Görögország, Törökországból indulva esetleg még Románia... De semmiképp se Magyarország határánál.
Amúgy a tranzit útvonal az valami olyan volt (?), hogy Törökország-Görögország-Szerbia/Horvátország-Magyarország. Esetleg Töröko.-Bulgária-Szerbia-Magyarország. Esetleg olyan lehetett volna még, hogy Horvát-Szlovénia (de ez is EU tag, nekik kellett volna regisztrálni...)és utána mi...
Sehogy se jön ki az a matek, hogy itt Magyarországon legyen az EU "első" határa - vagyis sehogy se tud idejönni úgy migráns, hogy nálunk lép először az EU területére.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
"De akkor meg lehet azonosítani, hogy Abu el Kászim, vagy Dzsaffar jön e az EUba, ami nekik egyáltalán nem volt cél."
Jahh, soknál hiába van irat, az sem jelent semmit, mert azokban az országokban mindent meg lehet oldani, sok név és egyéb paraméter csak bemondásra ment, életkor sem stimmelt, olyan, mint államigazgatás nem is nagyon létezik, ilyen nyilvántartások meg aztán végképp.
Ezt próbáltam magyarázni, mikor azzal jöttek, hogy röptében terepen/vonaton ellenőrizzék le a népeket, de mi alapján? Sem idő, sem erőforrás nincs rá.
Ez a benzinkutas tortenet egyre szebb: A kutat nem adom, előbb gyújtom fel, mint hogy egy rohadék odajöjjön
Ki szopja meg a legjobban? Nem, nem a gonosz multi, hanem a magyar kisvallalkozo. Ki jar jol vele? A kulfoldiek meg a nemzetkozi szallitmanyozok. Komolyan minden a visszajara sul el amit kitalalnak a nagy eszukkel.
[ Szerkesztve ]
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Faszt öregszik ki. Vagyis de, de utánpótlás mindig lesz. Szerinted a mostani 40 körüliek azért ilyenek, mert megcsapta őkat 90 előtt a bolsevik ármány, vagy mitől? Arányaiban lehet kissé változó a létszám, de ez nem sokmindenen változtat.
Hasonló ahhoz, hogy jajj járvány van, ha nem fizet az albérlő mert baj van a melóhelyén, akkor nem rakhatod ki. A bérbeadó meg halmozza bátran a veszteséget és kamatos kamatot, annak lehet. Persze felét megértem, másik fele meg valaki olyanon csapódik le, aki szintén nem érdemli meg. Az, hogy be sem zárhat és veszteséggel kell árulni, az keményen szopó. Ellenben ha bezárna, akkor nekem sem lenne jó ugye, meg persze szintén nem szeretnék drágán tankolni. Marad a lassú kiszolgálás, 1 kútfej nyitvatartása, annak a minimál megfelelőjeként, ami elő van írva. Minél lassabb a kiszolgálás, annál kevesebb fogy, kisebb veszteséggel.
amihez nyúlnak szarrá válik...
több drón kell ;P
De véletlenül se a MOLnak legyen vesztesége, ha már valakinek kell. Bár az is egy cég, olyan, mint a főbérlős példa, elvileg egyiknek sem jó.
Az a fura, hogy akárhogy is, a MOL cuccát árulja kábé mindenki, vagy valami ilyesmi van a háttérben. A MOL nem fog tönkremenni.
Fater anno csinált céges borítékot a Q8nak, ez valami kuvaiti olajtársaság, gondolták, hogy milyen jó lesz nekik itt. Csináltak valami irodát, hogy majd akkor jön Kuvaitból az olaj olcsón, itt meg eladják drágán, profit. Aztán a nagy felbuzdulás után jött a feleszmélés, hogy nem úgy van, hogy akárki olaját lehet árulni, hanem.
Akkor lett nagyon sok üres Q8 logós borítékom.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Valahol volt egy rovid matek, a heti aremeles elott egy telitank benzinen az allamnak 9000+ forint adobevetele volta, a benzinkutnak meg 25 forint. Egy tank benzinen.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Nem literenként 25? Mondjuk majdnem mindegy, nem tudom az arányokat, azt sem, hogy egy OMV vagy bármi "nagy" égisze alatt futó mennyit csenget a licenszekért, meg miképpen működik az egész. Pedig egyszer majdnem lett egy benzinkutam
Nem, nem.
Nem feltétlenül ért egyet a pénzügyminiszterrel az Envikút Kft., amely többek közt üzemanyag nagy- és kiskereskedelemmel foglalkozik Közép-Kelet-Európában. Mint írták, számításaik szerint egy tank benzinen bruttó 25,20 forintot keres a benzinkút: egy 40 literes tank megtöltéséért 19 200 forintot fizet az autós. Ennek beszerzési ára a benzinkutas számára 10 127,2 forint, és a végösszegből 9047,6 forint (literenként 226,19) került az államhoz. Vagyis ebből a haszonból kellene fizetni az alkalmazottakat, kifizetni a rezsit.
A dizel nagykerar mar par napja dragabb mint a kiskerar, a benzin holnaptol lesz az.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Nem csodálom, hogy a benzinkutas inkább nem nyitna ki, mint hogy veszteséget termeljen. Meg korlátozza a kiadható mennyiséget, annyival se b*szik rá. Minden eladott liternél pár forint bukója van, amikor nyernie kéne az eladáson.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Ha bezár a kút, akkor az állam ráteheti a kezét.
Ilyenkor kell nyitva levő kútnál karbantartást szimulálni, éppen burkolatot cserélni, vagy véletlenül egész nap szervízelik, mert elromlott valami.... vagy szimplán a kutasok kiállnak és továbbintik a behajtani vágyó autósokat.
Kiváncsi leszek, hogy milyen megoldások lesznek még.
Kisebb kúton nem tudom betájolni, hogy hány ezer tankolás kell egy napra, hogy egyáltalán bármit is keressenek rajta :-O
Bort iszol és havat hánysz?
Így már nem csodálom, hogy néhány kútnál ha megállsz, jön a csóka, hogy ablakmosás, gumifújás, olaj, tankolás... némi jatt lehet, hogy több, mint a tankolásból a bevétel
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Szerk: es ferfias jatekok
[ Szerkesztve ]
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Nem, pont úgy sül el ahogy akarják.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
" nem úgy van, hogy akárki olaját lehet árulni,"
Na, azért tegyünk tisztába pár dolgot! Bárkinek az olaját árulhatod itthon, csak nem kell senkinek, mert az olajat nem tankolja senki, csak a finomított termékeket. Finomító pedig nincsen sok, vegyük úgy, hogy kb. egy. Abba viszont technológiai okokból nem viheted az arab olajat, mert annak más az összetevője, nem arra van beállítva a finomító.
Ezt egy közgazdász (én) is tudja, ergo a Q8 is tudta, mikor jött. Annyit tudtak volna itthon tenni, mint a Shell, hogy idejönnek, árulják a Százhalombattáról megvett üzemanyagot és azt forgamazzák. Mert az arab finomítóból idehozni a benzint/gázolajat már nem éri meg, nagyon drága az üzemanyag szállítása!
Ez igen kellemetlen: Több mint ezer Porsche, Lamborghinik és Bentley-k égnek az Atlanti óceánon sodródó kigyulladt hajón
Kivancsi vagyok hogyan indult, mi kapott langra parkolas kozben.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.