Hirdetés

2024. március 29., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#110501) sutszi válasza npera (#110427) üzenetére


sutszi
veterán

Jópofa hobbi. Érdeklődéssel nézem az ide berakott értekezéseid, alkatrészek...stb. :C

[ Szerkesztve ]

Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage

(#110502) Grillo válasza zetor2000 (#110350) üzenetére


Grillo
senior tag

Rohadtul szeretem, de egy ideje olyan epegörcsöm van a tojástól (vagyis szerintem az), hogy nem érdemes megennem. El kéne menni dokihoz, de mindig arra érnék oda, mire kovid miatt minden lezár.

(#110503) Grillo válasza Phülöp (#110384) üzenetére


Grillo
senior tag

Akkor kevesebb görgő kell.
Én idén alig mozgok, rohadt sok a megbeszélés, meg autóban ülés, 2 éve ilyenkor nem ment napi 10 km alá a séta, ma 5.8.

(#110504) Jahno válasza Grillo (#110502) üzenetére


Jahno
őstag

Tojás, paradicsom, aprómagvasok. Van az úgy. Kibasszák egy nap alatt, pár hét diéta és mehet tovább a móka :C

(#110505) Jahno


Jahno
őstag

Megjöttem :C

Anyagszükséglet és rövid leírás, hogy milyen munkával társul:

(#110506) blueboi69 válasza Jahno (#110505) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Nemtudom miért, de ez jutott eszembe:

(#110507) zetor2000 válasza Jahno (#110505) üzenetére


zetor2000
senior tag

Ezért kell villanyautót venni. Abban a felsorolt alkatrészeknek a 70%a nincs benne eleve. :D

Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.

(#110508) blueboi69 válasza zetor2000 (#110507) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Ennyi!
Abban csak tápot kell időnként cserélni :C

(#110509) Jahno válasza zetor2000 (#110507) üzenetére


Jahno
őstag

Szerintem összesen nem került még annyiba az autó, amennyiért egy villanyost lehetne lőni.

(#110510) eattila válasza Jahno (#110505) üzenetére


eattila
csendes tag

Mondjuk nem ertem minek minden szerviznel cserelni a feneklemez gumidugokat. Meg az izzokat. Meg mennyit mesz vele 2 szerviz kozt?

[ Szerkesztve ]

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#110511) Jahno válasza blueboi69 (#110508) üzenetére


Jahno
őstag

Vagy tápban tápot. Nem is értem ez miért ilyen drága:

(#110512) Jahno válasza eattila (#110510) üzenetére


Jahno
őstag

Fenéklemezt lenyúzom, de azok ilyen 100 forintos szarok (na jó, néha van 1-2 drágább is). Izzóból a H4ben volt benne vagy 100ezres nagyságrend (szerintem meg tudom nézni pontosan is), nem ment ki (érdekes az sűrűn fogy), de ha már adja, akkor nem ezen a 15ezresen múlik ablaktörlőstől. A rendszámtábla ment ki, hátsó helyzetjelző, első helyzetjelző. A lambdaszonda meg a biztitábla jobban fájt, hidd el :O Kisebbek kb. jó 1 évente kimennek, tán csak indexet nem cseréltünk. H4esek olyan kb. 30ezrenként cserések, azt beleiktattam ebbe a nagy szervízbe. Lehet pazarlás, de akkor nem lep meg útközben. Volt vacak indexem és egyszer jó darabig féklámpám, most az alap kört 30 ezrenként cseréljük és nem érdekel. Nem kap túl extrát, kb. 4ezer forint a H4+aprólék szett.

[ Szerkesztve ]

(#110513) eattila válasza Jahno (#110512) üzenetére


eattila
csendes tag

A bizttáblát meg lambdát elhiszem. Azokkal is baj volt?
Dugókból meg csak feltűnt, hogy legutóbb is volt téma, hogy az minek.

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#110514) Jahno válasza eattila (#110513) üzenetére


Jahno
őstag

Kicsit hidegen 2000es fordulat alatt szó szerint megállt a motor, mint amiről levettem a gyújtást. Meg néha köhögött levegőért kapkodva :-P Szóval volt valami baj, ja. Meg alapjárat ingadozott de dulván. Biztitábla volt a szervó/ABS/egyéb baja, ott szakadt meg és folytak össze dolgok és a villanyosság miatt nem működött. A motor alapjáratra trafóra gondoltam, ott hasraütve kicseréltem a 2 legrégebbit, de hát a diagnosztika és szakértés meghozta az eredményét, hogy nem az volt a baja, bár kicsit jobb lett attól is.

Kocsi egyetlen alap nyűgje, hogy alacsony és minden vackon megakad. Meg én néha terepezek is, aztán dugó nélkül esős időben dugó kapja az alváz bele, meg alulról vizesedik a szőnyeg, szóval nem tetszetős, de az alap baj :-/ Ezeket sógor aknáján meg is néztem saját szememmel, az olyan.

(#110515) Grillo válasza Jahno (#110504) üzenetére


Grillo
senior tag

Paradicsom, meg más nem. Aminél kiderült a konkrét tojáson kívül, pl. francia krémes, túróspite, amikben komoly mennyiségű tojás van.
De pl. a mekis tojásos mekmáffin pl. nem bánt. Ki érti ezt...
Gondolom a sárgája támad inkább.

(#110516) Jahno válasza Grillo (#110515) üzenetére


Jahno
őstag

Engem az nyers uborka és a grépfrút döntött fel, de dulván. Doki mondta is, hogy ja, az olyan.

(#110517) zetor2000 válasza Grillo (#110515) üzenetére


zetor2000
senior tag

Lehet, hogy az a McMuffin nem látott sok csirkét. :D Azaz tojást.
Túróspitébe én max a tésztába teszek tojglit, a töltelékbe nem. Az meg nem sok. Persze lehet, hogy nem csak tojásra, hanem valami tejtermékre/származékra is van allergiád.

Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.

(#110518) zetor2000 válasza Jahno (#110516) üzenetére


zetor2000
senior tag

Anyámnak az uborka héja okozott gondot, volt is ~12-15 éve epeműtétje. Azóta asszem pucolja.

Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.

(#110519) npera válasza Sipi- (#110494) üzenetére


npera
újonc

A quadokon a folytonosan fogyasztott áram relatíve kicsi, de az erős gyorsításoknál a tranziens viszont meglepően nagy lehet. Szóval elég furvinyek konnektorok vannak, mivel a terhelés integráltja nem olyan nagy.

A kisebb cuccokban simán elég például egy maximálisan 6-8A-re méretezett ESC (electronis speed controller). Ez áganként értendő, tehát motoronként. Lebegéls során kábé 3-4A-t húz az egész quad a kis 60-grammos 3"-os cuccon. Full gázra viszont rövid időre ki tudja kérni simán a 30A-t az akksiból.

Az idő tekintetében érdemes megjegyezni, hogy egy ilyen gépen ha kitartod a padlógázt pár másodpercig, akkor egyrészt az akksi kapocsfeszültsége erősen leesik a minimális cellafeszültségre, másrészt pedig a quad úgy megindul adott irányba, hogy realisztikusan nehéz 5-6 másodpercnél tovább padlógázon menni.

A 4"-os gépen amikor próbálgattam a gázkart pillanatokra feltolni fullra, akkor saccra felment kábé 100 méterre simán. Azon 4-cellás akksi van, 750 mAh kapacitással és nagyon alacsony belső ellenállással (sok áramot tud kitolni magából hirtelen), így ott igen drámai az erősebb gáz. Az valami 80A felett húzott az akksiból.

A MultiGP racing quadok pilótái majdnem folyamatosan full gázon mennek, de ott 6-cellás speciális akksikat használnak és azért ők is modulálják a gázt valamennyire. És tipikusan 2 perc vagy kevesebb (!) idő alatt totál kihorpasztják az akksit. Ők simán húznak kanyarban kigyorsításnál 4x45A-t vagy többet.

(#110520) hobizoli válasza Jahno (#110505) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Ignis:

-generátor ékszíj + feszítő
-bal első kerékcsapágy (csonkállvánnyal...mert már harmadszor kukult meg)
-első féktarcsák + betétek
-hátsó fékdobok + fékmunkahengerek + fékpofák + kézifék beállítás
-a 4 flexibilis fékcső csere + fékfolyadék csere
-2x első lengőkar, 2 kormányösszekötő gömbfej + futómű beállítás
-Toyo S944XL 175/65 R14 téligumik

szumma 380k

NKH műszaki + TSCM hatósági alvázszám beütés 25k
összes papper csere 12k

az eredetvizsgásoknak meg a Qrvaanyjáját :U

több drón kell ;P

(#110521) npera válasza sutszi (#110501) üzenetére


npera
újonc

Köszönöm! Én nagyon élvezem az FPV-t, egy gyerekkori álom és a régi szimulátoros élmények, csak a grafika sokkal jobb. Az analóg FPV esetén egy korábbi kollégám mondását idézve az "engine" valós időben renderel le mindent, nem szaggat be :C

(#110522) npera válasza Jahno (#110511) üzenetére


npera
újonc

Erősen miniatürizáltak már régen is. Álomszép cucc, picit izgalmi állapotba is kerültem :C

(#110523) Samott válasza npera (#110521) üzenetére


Samott
addikt

Es azt a retro kepvilagot is hozza, mint amit a gyerekkorunkban, a VHS korszakban megeltunk.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#110524) Samott válasza hobizoli (#110520) üzenetére


Samott
addikt

Mi volt a gond az eredetvizsganal? Elrohadt az alvazszam?

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#110525) Jahno válasza hobizoli (#110520) üzenetére


Jahno
őstag

Abból gondolom 120ezer körül lehetett a gumi.

Azon gondolkozom, hogy egy átlag új autóra 15-30-X ezreknél és 1-2-X éveknél mit lehetne besaccolni szervíz költségekre.

(#110526) Sipi- válasza Jahno (#110525) üzenetére


Sipi-
tag

Inkább a 70ezer az. A fentebb írt gumi 13-14ezer/darab, szerelés mondjuk 3e/darab, szumma 68ezer.

Új autónál: ha márkaszervízbe viszed, akkor szimpla olajcserére (szűrőkkel, pollenszűrővel) számolj 60-70ezret, kétévente még 15-20ezerrel többet (fékolajcsere miatt). Váltóolajat csak kérésre cserélnek (talán).
Picasso-nál légszűrőt nem cseréltek volna csak kétévente, mert az a gyári előírás :Y

[ Szerkesztve ]

https://www.ferfiakonyhaban.hu

(#110527) eattila válasza Jahno (#110514) üzenetére


eattila
csendes tag

Elhiszem, csak fura volt. Amúgy ha gondolod szerzek neked combosabb rugókat alá :D

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#110528) blueboi69 válasza Sipi- (#110526) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Na ezek egy elektromos autónál nincsenek. :U

(#110529) Bujdy81 válasza Samott (#110481) üzenetére


Bujdy81
csendes tag

Ezt a videót kellene mutogatni mindenkinek, aki ragaszkodik a szigorúan vett sebességkorlátokhoz, hogy a relatív gyorshajtás öl nem (csak) az abszolút! Persze a relatívot nehezebb mérni...

(#110530) Bujdy81 válasza blueboi69 (#110483) üzenetére


Bujdy81
csendes tag

Évi 2-3 alkalommal. De akkor fontos, hogy stabilan működjön!

(#110531) blueboi69 válasza Bujdy81 (#110530) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Ebben az esetben passzolom. De még átgondolom a dolgot. Egy track filet át tudnál küldeni példának? Azért ránézek a dologra.

(#110532) Bujdy81 válasza blueboi69 (#110487) üzenetére


Bujdy81
csendes tag

Elvileg 4x10-es vezetéknek kell szabvány szerint bejönni az utcáról minimum jelenleg, ha jól tudom. Az elvileg 3x48 ampert tud, tehát a 3x32-re is jó leszel, ha a jövőben feljebb akarsz menni. Kérdés, hogy 3x25 amper elég-e ha hőszivattyúval fűtesz és 1-2 elektromos autót töltesz (elektromos hálózatot ugyebár nem 5 évre tervezünk)?

3x25 Amper az maximum 17,25 kW. Kivéve, ha 3 fázisú a töltőd, mert akkor csak 9,2 kW, ha jól sejtem. Én ha most lennék, ugornék egyből a 3x32-re, oda is csak azért, mert feljebb már más a szabályozás.

(#110533) Sipi- válasza blueboi69 (#110528) üzenetére


Sipi-
tag

Csak sokkal nagyobb kezdeti költség :(

https://www.ferfiakonyhaban.hu

(#110534) Bujdy81 válasza Jahno (#110525) üzenetére


Bujdy81
csendes tag

Rifternél kb. 60 ezer lesz a két éves szervíz. Meg kell egy casco-s szélvédő cserét is intézni, mert keresztbe van repedve. :(

(#110535) Samott válasza Bujdy81 (#110534) üzenetére


Samott
addikt

Egy uj szelvedo nalam is aktualis lesz elobb-utobb. Megint beszoptam egy kavicsfelverodest, megint a szelenel, es bar elvittem javitasra azt mondta a csoka hogy a belso uvegen van a lepattanas nagyobb resze, nem tudja javitani. Nem zavar egyaltalan (a rendszam cimke kornyeken van), nem is reped nagyon. De idovel ez nyilvan csak rosszabb lesz.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#110536) eattila válasza Samott (#110535) üzenetére


eattila
csendes tag

Nekem is van 1. De sem kintől, sem bentről nem érezni, csak látszik.

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#110537) Bujdy81


Bujdy81
csendes tag

Ma hajnalban elmentm Győrbe, hogy vegyek egy balos oldalnyílású tetőboxot. Nos én eddig nem tudtam, hogy a síbox és a tetőbox két külön kategória, azt hittem szinonímák.

A vége az lett, hogy vettem egy keresztrudat, egy jobbos tetőboxot és egy vonóhorogra szerelhető kerékpárszállítót. Szóval utaztam három órát, elköltöttem 88 ezer Ft-ot és már csak egy balos tetőbox kell! :D

Asszem, ebből bérlés lesz jövő héten a síeléshez...

(#110538) Jahno válasza blueboi69 (#110528) üzenetére


Jahno
őstag

Annak meg majd a hűtőkör punepája megy el 3 éves korában 3x ennyiért.

Féknyereg, gömbfej, összekötőrúd, fűtőventi, szűrők, felfüggesztés, rugózás? Csomó hasonló van abban is. Nálam rádásul nem a tervezhető 15ezres némi olaj, szűrők és 4 gyertya viszi el a lóvét, amitől mindenki retteg egy robbanómotornál, hogy jajj, jajj. Bár ez a lambda kicsit fájt, de 300ezer van benne. Egyszer ment el MAP szenzor. Ha olyan nincs az elektronyosban, akkor tuti van valami hőfokmérőütemezőbizbasz nevezetű alternatívája abban is. Vagy beesik egy toronycsapágy. Fűtött tükröt nem mondom, el lehet lenni nélküle, esőérzékelő már neccesebb lehet, de kerékcsapágy, lengéscsillapító, egyéb vackok ugyanúgy léteznek.

(#110539) blueboi69 válasza Sipi- (#110533) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Ez tény,de ha új autót veszel, annak is sokkal magasabb a kezdeti költsége.

(#110540) eattila válasza Bujdy81 (#110537) üzenetére


eattila
csendes tag

A vonóhorgos szállító az mennyire stabil? Majd tapasztalatokat íráj róla pls. Mert én vettem tetőcsomagtartóra szerelhetőt. De egyrészt ahhoz kell tetőcsomagtartót felrakni. + Haverok mondták, hogy elég instabilnak nézett ki rajta a bringa menet közben.

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#110541) blueboi69 válasza Bujdy81 (#110532) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Azt hiszem 10-es vezeték jön be, vagy talán nagyobb is.
A villanyórából jövő 3 fázis tuti 10es.
3x32-re való bővítés az 240ezer lenne :Y

Hőszivattyú valszeg nem lesz az elhelyezése miatt.
Most tegnap este azt találtam ki elalvás előtt félálomban, hogy az alsó szinten a padlófűtésre és 2db raditáror elmegy egy villanykazánról, az emeleten pedig lenne egy légcsatornázható klíma ÉS/VAGY fali panel ÉS/VAGY fűtőfilm a laminált padló alatt.
Így lenne backup megoldás mindenre is, amíg van áram. Mindezek mellett lenne a kandalló is, mint alternatív fűtés és felraknék még egy napkollektort is, ami csinál melegvizet.
Még nem írtam össze excelben, de ez már kellően összetett project, ahhoz, hogy - ahogy npera mondaná- izgalomba kerüljek :C

(#110542) Jahno válasza blueboi69 (#110539) üzenetére


Jahno
őstag

Haver tegnap pont ezt számolgatta, mert szintén jönnek Neki a 400-500ezres számlák, aztán kocsija jobb állapotban van, meg bőr ülés, klíma, minden vacak, ami minőségben és szolgáltatásban is kicsit jobb, így még kevesebb indok lenne a cserére, de egyelőre Ő is arra jutott, hogy még így is olcsóbb, mint cserélni.

(#110543) npera válasza Samott (#110523) üzenetére


npera
újonc

Igen. Van jelenleg a HDZero rendszer ami latency optimalizált. A képe egész jó, gyakorlatilag egy HD-jelfolyam félig-meddig a DJI képvilága és a klasszikus FPV között.

Az HDZero ha esik a bitráta továbbra is küldi a képet, de elkezd mozaikosodni. Szóval a latency alacsony marad és látod merre mész.

A DJI-féle megoldás próbálja a képminőséget megtartani és ha esik a bitrate, akkor elkezd beszaggatni először, majd végső esetben jön a mozaik, de addigra kábé le is zuhantál a szaggatás miatt.

Sokan esküsznek a DJI-féle vonalra, de számomra az majdnem egy GoPro képét hozza, ami óvatos fordulásoknál "szép", de amint a kontraszt hirtelen változik egy leborításnál vagy dinamikus manőver esetén, akkor vagy "beég" vagy "bebukik" a kép (expó túl sötét vagy túl világos). A tranzienseket nem jól viseli és addig kábé nem látsz.

A klasszikus FPV-vonal egy természetellenesen széles dinamikai tartományt húz össze egy képre, tehát mindent látsz. A bokor alatt az árnyékban levő részt is, meg a napsütötte fénypászma a füvön sem egy hatalmas fehér paca.

Nekem az analóg FPV képe nagyon bejön, igen jó kombó a régi emlékek és az "időfaktor" szépítő hatása tekintetében.

(#110544) Jahno válasza Bujdy81 (#110534) üzenetére


Jahno
őstag

Mer' nem tiszteled!

(#110545) npera


npera
újonc

Totoyára az első 6 évben havi 299 SEK volt a szerviz előfizetés. Ha nem így akarja fizetni az ember, akkor egyik évben a pici szerviz kábé 3500 SEK, másik évben a nagyobb meg kábé 5500 SEK.

Most, hogy lejárt az első 6 évnyi bejáratási időszak az előfizetés felment 329 SEK-re asszem.

Még van kábé talán 500 SEK költség a csereautóval (biztosítás leginkább), amikor leadom a kocsit reggel 6-kor, aztán napközben mehetek érte.

(#110546) blueboi69 válasza npera (#110543) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Ez a HDZero ez új dolog? Mert nem hallottam még róla. Én örülnék a jobb képminőségnek, ez az egy,amit utálok. Agyaltam is kameracserén, megvártam, hogy mit tesztelsz le jónak. :)
Sokszor olyan rossz visszanézni, hogy nem látni rendesen a tájat.
DJI az nekem baromi drága. Az lenne jó, ha bejönne még pár digitális alternatíva és esne az áruk a konkurencia miatt.
Na meg már adott a szemüvegem.... pont néztem egyik srác árult ilyet itthon fb csoportban, jó áron is volt, de hetekig nem kelt el. Nemtudom megvan-e még neki.
Viszont van a szemcsin hdmi input, sőt asszem a vevőmodult is lehet cserélni, de nemtudom ennek mi a módja. Hdmi inputot próbáltam laptopról, jópofa. Ha lenne valami digitális vevő, ami csinál hdmi jelet, akkor nem kéne szemcsit cserélnem.

(#110547) blueboi69 válasza Jahno (#110542) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Pff bejönne 4-500ezres számla, akár 1db is, adnám el az autót azonnal. Nézegettem is tegnap a skodát, nagyon tetszetős meg minden, de kb a full felszereltséggel hozza azokat, amik az smaxban vannak. Nyilván ott már többet is, de bakker. Bosszantó.
Mondjuk az extrák feléről le tudnék mondani, de egy ekkora autónál legyen már elöl-hátul parkolóradar meg kamera, ez alapnak kéne lennie.

(#110548) npera válasza blueboi69 (#110528) üzenetére


npera
újonc

Emlékszel Wizard Leaf számlájára?

Egy modern elektromos kocsiban az aftermarket költségek szerintem a köverkezőkből állnak elő majd:

- mivel HV-cucc, ezért minden IS külön procedúra szerint szerelhető csak.
- ha HV-cuccot szerelsz, akkor van elég komoly "energiamentesítési" processz. Ezt pont gyakoroltam én is. Komoly védőfelszerelés, mérni kell mindent minden lépésnél. Vannak kötelezően betartandó idők a lépésekre. El tudod képzelni műhelyben az óradíjat ilyesmire, gondolom.
- ha bármi megmakkan a HV akksi közelében, akkor durván hegeszti magát a cucc. A kontaktorok mechanikusak, el tudnak romlani.
- ha bármilyen szigetelés probléma van és a minden egyes drive cycle előtt lefutó ellenőrzés hibát ad, akkor esettől függően teknős lesz vagy megáll azonnal. Vagy a következő "gyújtás" ráadásig még mehetsz. Ilyenkor fullos diagnosztika kell.
- ha a hűtéssel van valami, akkor teknős lesz.
- a váltó mechanikus ebben is.
- a diffi mechanikus ebben is.
- a csapágyakat ki tudja nyírni mindenféle kósza örvényáram, ebből simán lehet komplett elektromos gép és/vagy váltó csere is. Lásd kolléga Ioniq gépkocsija.
- inverter meg tud makkanni rossz méretezés miatt (lásd Toyota Prius III)
- inverter meg tud makkanni rossz gyártási széria miatt (több OEM szopott ilyennel), csinál egy vidám rövidzárat a DC-railen, aztán kijön a mágikus füst
- cella lehet zárlatos vagy döglött egy modulban. Ha mákod van cserélik, ha nincs mákod, akkor ez benne van valami kisbetűs megengedett kapacitás csökkenésben.
- adott klimatikus viszonyok, vezetési stílus, töltési habitus durván tudja nyírni az akksi kémiáját. Különféle akksi konstrukciók és kémiák különféle módon tolerálják a fentieket. Simán lehetsz olyan sofőr, aki akaratlanul is mészárolja az akksit "normál" használatban.

Szóval egy pár éves BEV simán lehet zsebbenyúlós, ha elmúlik az első pár éves költségmentes időszak.

(#110549) WiZARD válasza Jahno (#110525) üzenetére


WiZARD
addikt

új autóra:
Tesla - kötelező szerviz nincs(nyilván pollenszűrő csere évente nem árt), 4 évig teljes gar., 8 évig akku/meghajtás gar.
Leaf - 30ezer/évente kötelező szerviz (= pollenszűrő csere, plusz diagnosztika, 2 évente fékolaj ellenőrzés/csere) ~50-60k/alkalom, 4 évig teljes gar., akku 8 évig

[ Szerkesztve ]

Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

(#110550) npera válasza blueboi69 (#110546) üzenetére


npera
újonc

A HDZero gyakorlatilag egy zseni csávó cége, ami átvette a Fatshark alól a SharkByte rendszer fejlesztését, mivel a Fatshark képtelen volt kellően innovatív lenni.

Az HDZero most jön majd ki valami "rápattintós" megoldással, ami a te szemüvegedre is feltaknyolható. Kell hozzá megfelelő VTX és kamera persze a vevőn túl.

Ez a jelenlegi cucc, csak referenciának...

Itt látod kábé mit tud különféle kamerákkal az HDZero és egy analóg rendszer képét is odarakta a csávó referenciának. Ami egy igen jó képű Toothless 2 egyébként.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.